Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  "Mitäs jätti naisensa hoitamatta..."

Lähettäjä: Miehen vika 
Päivämäärä:   27.3.25 16:51:54

Oonks mä ainoa jolla on kaveri jonka mielestä ihan kaikki on miehen syytä? Sen mielestä jos mies ei oo harrastanu esim. seksiä viikkoon, niin se miten hän reagoi siihen on vain ja ainoastaan miehen vika. Itessään ei oo koskaan mitään vikaa, vaan ihan kaikki on aina miehen syytä. "Mitäs meni päästämään mut baariin yksin" mimmi tuumas kerran.

Re: "Mitäs jätti naisensa hoitamatta..."

Lähettäjä: Anonyymi 
Päivämäärä:   27.3.25 17:13:23

Joo. Mitäs jätti huomioimatta minua mitenkään arjessa vaikka kuinka kerta toisensa jälkeen pyysin ja toivoin. Mitäs jätti "kaikki" kotityöt ja lapsen hoidon minulle. Mitäs asetti aina äitinsä minun edelle. Mitäs mustasukkaisena kiukutteli, jos kävin yksin edes kaupassa. Mitäs ei suostunut pariterapiaan vaikka vuosia sitä toivoin.

Ihan saa itseään syyttää erosta.

Päivämäärä:   27.3.25 17:15:39

"Sen mielestä jos mies ei oo harrastanu esim. seksiä viikkoon, niin se miten hän reagoi siihen on vain ja ainoastaan miehen vika."

Minusta tulee ärtynyt, lyhytpinnainen ja kaikkeen tympääntynyt, jos en saa seksiä yli viikkoon. Mutta ei tuo minun reaktioini ole kyllä kenenkään muun vika kuin minun.

Lähettäjä: hehe 
Päivämäärä:   27.3.25 19:08:39

Kaverisi lienee tämän palstan vakikirjoittelijoita? :D

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.3.25 22:29:37

Tunnen /tiedän yhden paikallisen jakorasian. On suhteessa, mutta jos mies tekee yhdenkin mielestään väärän liikkeen tai ei saa huomiota, niin menee baariin, pummii juomia miehiltä ja lähtee aina jonkun matkaan. On aina eroamassa miehestään. Miehen ylityötkin ovat hänen huomioimatta jättämistä. Saa nähä kauanko ukkonsa sitä kattelee.

Päivämäärä:   28.3.25 07:37:02

Nostelen tätä keskustelua sillä minua jäi nyt hieman häiritsemään tuo, etteikö muka oma reaktio olisi oma vika.

Jos mies ei saa seksiä viikkoon ja reagoi siihen vaikka suuttumalla, niin eihän siitä omasta reaktiosta voi syyttää kuin itseään. Joo syy seksittömyyteen voi toki olla muissa kun muut eivät vain anna, mutta omasta reaktiosta ihminen on ihan itse vastuussa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.3.25 12:03:59

Omasta reaktiosta voi kuitenkin syyttää miestä/muita ihmisiä ja oikeuttaa sillä about kaikenlaisen käytöksen jos niin haluaa. Ja kun toistaa jotain mantraa koko ajan, niin saattaa äkkiä ruveta siihen uskomaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.