Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lopun elämää yksin :(

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   26.3.25 21:38:00

Olen melko hiljan eronnut ja mahdollisuus uuteen suhteeseen näyttäisi olevan käsillä. Mua pelottaa kuitenkin kuin pikkulasta näyttäytyä miehelle ilman vaatteita! Olen erittäin pieni ja suorastaan tikku, imettänyt kaksi lasta, tissit siis kadonneet täysin ja muutenkin olen hyvin hyvin hoikka. Oon jo mennyt ihastumaan uuteen mieheen, ja nyt itkettää iltaisin menetänkö hänet kun totuus selviää mun kropasta. Oli iso virhe ihastua! :( itku meinaa tulla :( miten mä kiemurtelen tästä tilanteesta. En voi väheksyä itseäni laihuudesta tai tissien puutteesta. Ne kuitenkin tehneet sen tärkeimmän , ruokkineet mun vauvani aikoinaan, mutta kyllä häpeän kun ei ole niin mitään muotoja, karmiva tilanne. Jos mies ei halua mua sen jälkeen kun on nähnyt mut alasti niin , toki sitten saa mennä, mutta miten ikinä löydän enää ketään. Exääni ei haitannut mun pikkuruisuus, mutta kyllä ahdistaa uudet miehet . Oon kyllä nätti ja siro, hoikka, pieni ja poniratsastaja alle 50kg, mutta oi kumpa muotoja olisi edes se milli! Miehet, auttakaa, rehellinen vastaus jättäisittekö mut hienovaraisesti vai miten suhtaudutte? Tai naiset vertaistukea! En vaan uskalla riisua mun ihastuksen edessä! :(

Re: Lopun elämää yksin :(

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   26.3.25 21:38:56

On sullakin ongelmat

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   26.3.25 21:41:00

On sulla ongelmat. Mitä ei ole.. et saa sääliä, eikun sekaan vaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.3.25 21:41:20

Tuskinpa se mies sun kroppaa lähtee karkuun, mutta tuo itsetunnon puute saattaa sen kyllä aiheuttaa.

Päivämäärä:   26.3.25 21:42:41

Minä olen myös hoikka ja muodoton, mutta ei ole ikinä kukaan mies sanonut mitään negatiivista siitä, päin vastoin :D aina on kelvannut. Aikoinaan oli itselle myös epävarmuutta aiheuttava, mutta nykyään oppinut hyväksymään ja jopa pitämään siitä, ettei muotoja ole. Eipähän ainakaan tarvitse rinnoille tukea urheillessa.

Päivämäärä:   26.3.25 21:45:43

Onko kyseessä nettituttavuus vai oletko pitänyt jotain sukkia paidan alla tavatessa vai miksi luulet että miehelle olisi joku kauhea yllätys ettet olekaan muodokas?

Lähettäjä: Ruums 
Päivämäärä:   26.3.25 21:46:31

Aikuiset miehet kyllä tietää, miltä naiset näyttää. Sä oot jo läpäissyt hänen ulkonäköktiteeeit. Jos et nyt mitään feikkitissejä pidä liiveissä niin se mies on nähnyt ihan riittävästi sun muotoja jo ja mitä ilmeisimmin miellyttää silmää. Noin pitkän parisuhteen jälkeen oot varmaan unohtanut, että teininä/nuorena aikuisena tollasta ääneen ihmeteltiin ja toiselle kierrokselle kun lähtee ni joo kyllä aikuisiakin jännittää, mutta tiedetään jo, että panemalla ne epäilyt lähtee.

Epävarmuus ei ole vetovoimaista, joten fake it 'till you make it niin sinnittelet tän parin ekan kerran yli ja alat itsekin nauttimaan läheisyydestä ja seksistä uudemman kerran. Pidä hauskaa!

Päivämäärä:   26.3.25 21:47:55

No siis itsetunnon puute se varmasti on... mutta oon todella epävarma. Ja tämä on mulle iso ongelma, vaikka joku ajattelisi että ompa ongelmat. Ei ole helppoa olla näin erilainen, nainen ilman mitää muotoja, raskauskiloja ei ole jäänyt yhden yhtä, päin vastoin laihtunut ja kaikki kadonnut.

Noh ratsastaes poneilla ei oo tissit tiellä, mutta mitäs sanoo miehet... umpisurkea tilanne :(

Päivämäärä:   26.3.25 21:51:49

Ei ole nettituttavuus ja liivitkin umpiminit, ei feikkiä liiveissä. on nähnyt minut paita päällä ja halannut ja rutistanut melki luut poikki, mutta silti olen ihan paniikissa. Huomenna meen taas miehen luo jos vaan uskallan!

Lähettäjä: ll 
Päivämäärä:   26.3.25 22:03:12

Se mies on tosiaan nähnyt sut livenä vaatteet päällä, varmasti siis huomaa ettei ole valtavia daisareita jne ja silti haluaa jatkaa tutustumista. Ei se olisi susta kiinnostunut jos tärkein asia olisi vain tissit tissit tissit.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   26.3.25 22:12:33

Ymmärrän aloittajaa, mutta hänen huoli on turhaa. Kyllä mies näkee jo vaatteet päällä, että olet siro ja hoikka. Olet varmasti upea hänen mielestään ilman vaatteitakin, älä stressaa. Todella monet miehet tykkäävät pikkutisseistä ja sirosta kropasta.
Mutta syy, miksi ymmärrän aloittajaa. Itselläni on niin kuvottavan näköiset peräpukamat, että siksi olen loppuelämän yksin. Hävettää niin paljon.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.3.25 22:38:54

Jos mies odottaa että sinulle ilmestyy jostain tissit kun otat paidan pois niin hän on idiootti.

Hyvälle miehelle voit kyllä jo etukäteen sanoa, että sinua jännittää ja että pelkäät hänen reaktiotaan.

Lähettäjä: Höh 
Päivämäärä:   26.3.25 22:54:00

Olisinpa tikku. Lasten jälkeen jäi ihonalle tavaraa reilut 15 kg. Ei kiva. Olisin ennemmin se kevyt tikku kuin tämä mitä nyt olen. Ole onnellinen keveydestäsi!!!

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   26.3.25 23:39:26

Mitä tämän miehen kanssa tapahtuukin, tämä ei ole maailman viimeinen mies. Jos juttu ei syistä x, y tai z toimisi, voit tapailla muita. Onnesi ei riipu juuri tästä miehestä, vaan hän on yksi vaihtoehto muiden joukossa.

On myös mahdollista, ettet itse pidä tarpeeksi hänestä, ja jätät hänet.

Jos mies ei satu olemaan sokea, hän on jo havainnut, että olet pieni ja laiha, ja isoa povea ei ole odotettavissa.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   27.3.25 01:03:35

Älä stressaa! Mies on jo sinut nähnyt ja on sinusta kiinnostunut.

Itselläni samantyylinen tilanne, mutta olen ylipainoinen kokoa 4XL ja sen vuoksi itsetuntoni on huono. Eilen kävin treffeillä uuden tuttavuuden kanssa, joka oli aivan innoissaan minusta ja kehui vuolaasti ulkonäköäni. Täytyy sanoa, että siihen unohtui omat huoleni siitä, kelpaanko enää kenellekään lihomiseni/kokoni vuoksi. On vain löydettävä juuri sellainen ihminen, joka pitää sinunlaisesta ihmisestä. Meitä on tällä pallolla niin paljon erilaisia ihmisiä, ja kaikki eivät todellakaan pidä vain siitä tietynlaisesta kauneusihanteesta. Onneksi!

Päivämäärä:   27.3.25 01:29:45

No lihota itseesi 20 kg, niin problem solved

Päivämäärä:   27.3.25 01:30:54

Mäkin joudun elämään yksin lopun elämääni koska molemmat tissit on poistettu.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   27.3.25 02:01:16

Miten voi aikuinen ihminen ja kahden lapsen äiti olla noin lapsellinen?

Mies ei odota mitäön valtavia tissejä nähtyään sinut vaatteet päällä. Jos miehelle tärkein asia naisessa on tissit, niin tuskin sellaista miestä haluaisitkaan, joten jos tissien takia lopettaa tapailun, niin hyvä vaan! Maailma on täynnä miehiä,, jotka rakastuvat kokonaiseen ihmiseen, eivätkä pelkkiin ulokkeisiin.

Lähettäjä: bambu 
Päivämäärä:   27.3.25 04:22:07

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 26.3.25 21:41:20

Tuskinpa se mies sun kroppaa lähtee karkuun, mutta tuo itsetunnon puute saattaa sen kyllä aiheuttaa.

Tämä!

Lähettäjä: ....... 
Päivämäärä:   27.3.25 06:25:01

"No lihota itseesi 20 kg, niin problem solved"

Tämä on erittäin loukkaavasti sanottu sellaiselle, joka on kamppaillut alipainon kanssa koko ikänsä. Jos on sattunut tienlaiset geenit, ei todellakaan pysty lihottamaan itseään, vaikka kuinka toivoisi. Ihmiset voisivat miettiä, mitä suustaan tai näppikseltään päästää.

Aloittajalle sanoisin, että se mies pystyy kyllä vaatteiden päältä päättelemään, millainen olet, joten huolesi on aivan turha, suorastaan oudolta kuulostava. Jos sinulla ei näy tissien kohoumia vaatteiden alla, niin ei se mies oleta niiden yhtäkkiä ilmestyvän mistään.

Lähettäjä: siis 
Päivämäärä:   27.3.25 06:36:30

0/5. Onko aloittaja joku TIPEn reinkaranaatio ja valehtelee ikänsä?

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   27.3.25 06:41:15

Ota silarit tai rasvansiirto. Sillä sun miehellä voi olla pieni pili, jota häpeää, ootko miettinyt sitä?

Päivämäärä:   27.3.25 06:42:02

Iälläkin on vähän merkitystä .

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   27.3.25 06:52:45

Jessus että huonoitsetuntoiset kehujen kalastelijat ovat rasittavia.

Jos se mies on oikeasti noin tyhmä että luulet sen kuvittelevan että kun "nätti, siro ja hoikka" nainen riisuu paitansa niin sieltä pomppaa terhakkaat d-kupit niin kannattaako sellaiseen edes ihastua? Mistä voi keskustella henkilön kanssa jonka äo on pienempi kuin kengännumero?

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   27.3.25 08:04:56

Siinä vaiheessa kun sänkyyn mennään niin ei ulkonäköä tai vartaloa tarvi hävetä. Mies kyllä näkee naisesta vaatteet päälläkin minkälainen vartalo on ja on siihen vartaloon tyytyväinen ja ihastunut. Tuskin sillä miehelläkään mikään täydellinen vartalo on. Saattaa olla vaikka mitä mikä nolottaa.

Päivämäärä:   27.3.25 08:28:25

Kuulepa, tässä sinulle faktaa: Niillä tissien koolla ei loppu peleissä ole miehille ihan mitään merkitystä. Se on hyvin pieni prosentti, joka tissien koon perusteella naista valitsee ja oletettavasti tämä tapailemasi mies ei kuulu siihen prosenttiin. Ja lisäfakta: monet jopa ihan tykkää ja nauttii niistä pienistä, enemmän kuin isommista.

t. Nätti nainen pienillä tisseillä, eikä ole kukaan koskaan valittanut.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   27.3.25 09:09:30

Minullakin ongelma on toisinpäin.

Epävarmuus ensimmäisellä tapaamisella, että mitä jos oma ylipaino onkin liikaa miehelle vaikka se on kuvien perusteella tiedossa jo.
Kaikille olen tähän mennessä kelvannut.
Alussa alastomuus ahdistaa ja pelottaa mutta mies joka oikeasti sua haluaa saa sen kyllä haihtumaan kun ensimmäinen seksikerta tulee eteen.

Päivämäärä:   27.3.25 09:42:07

No entäs sitten kun olet esim täynnä arpia erilaisten leikkausten takia? tai synnytysten jälkeen kiloja ja maha roikkuu?
Voi jestas! Me ollaan aikuisia ja elämää eläneitä ihmisiä eikä mitään mallinukkeja tai muokattuja nuoria tyttöjä, keillä vielä saataa olla "arveton" keho ja joillakin jopa ne tissit.
Kyllä elämä saa näkyä! Ja jos mies on niin pinnallinen että haluaa sen mallikropan, niin sitten sen pitää etsiä sellainen! Suurin osa AIKUISISTA miehistä kuitenkin ymmärtää elämän jäljet. Tuskin kovin moni miehistäkään on kropaltaan enää mallikelpoinen!

Lähettäjä: amen 
Päivämäärä:   27.3.25 10:48:54

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 26.3.25 21:41:20

Just näin

Lähettäjä: eva 
Päivämäärä:   27.3.25 10:57:18

Nyt itsevarmuutta peliin, ei kehoaan kannata hävetä.
Sinkkunakin on hyvä olla :)

Päivämäärä:   27.3.25 10:58:12

Aloittaja vedä syvään henkeä. Olet upea juuri noin. Olen itse samanlainen, pieni, siro, kaunis ja juurikin tikku. Aikoinaan nuorempana tämä aiheutti minussa ihan valtavasti häpeää, huonommuutta, jännitin kelpaanko kenellekään. Minulla on ollut elämäni aikana useita suhteita, kaikki miehet ovat vain kehuneet kroppaani, pitäneet kuumana. Jos mies olisi isojen rintojen perään, niin ei taatusti olisi lähtenyt koskaan edes treffeille. Kuka tykkää mistäkin ja se on ihan ok. Aloittaja, miehesi pitää kropastasi ihan varmasti. Voit kertoa, että jännittää. Kaikilla meillä on omat epävarmuudet ja se on ihan sallittua.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   27.3.25 16:14:47

Mun mies on laiha. Siis niin laiha että jokaisen luun selkänikaman voi laskea erikseen, ja kylkiluut ja kaikki mahdolliset luut. Minä taas oon plus-kokoinen. Isot tissit ja iso perse, reiteväkin vielä.
Mua pelotti ihan kamalasta mennä miehen luokse ekaa kertaa yöksi asti. Koska aattelin että oon liian iso hänen makuun, vaikka hän siis oli nähnyt mut kyllä vaatteet päällä ja halattukin oltiin. Ja minä tiesin että mies on laiha. Ja häntä oli pelottanut et järkytyn ja et on liian laiha 

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   27.3.25 16:35:52

Miten aikuinen nainen voi olla noin epäkypsä? Ja samaan aikaan jankkaa laihuuttaan ja pienuuttaan ja kauneuttaa monta kertaa. Ihan kuin vanhat IRC- gallerian ”yhyy, mä olen niin ruma ja läski” - ulinaa, joilla haetaan kehuja ja huomiota. 2/5 pitkästä yrityksestä.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   27.3.25 17:07:10

Tämähän on TiPen uusi tuleminen. Ihan sama tyyli ja jopa sanamuodot.

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   27.3.25 17:34:56

"0/5. Onko aloittaja joku TIPEn reinkaranaatio ja valehtelee ikänsä?"

Mietin ihan samaa. Kirjoitustyylikin täysin samanlainen.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   27.3.25 17:45:48

Aloittaja älä nyt höpöjä kirjoittele. Olet täydellinen sellaisena kuin olet. Jos ihastus tykkää pienistä naisista niin sitten tykkää. Nämä nykyajan isot peffat ja melonit implanteineeb saa normaalit ruumiinrakenteiset kuvittelemaan vaikka mitä

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   27.3.25 18:25:16

No jep. Itse en pääse edes aloittajan vaiheeseen (tutustumaan, saati ihastumaan kehenkään), kun ei ole geenilotossa onnistanut, ja ylipainoakin on ihan riittävästi. En voisi ikinä antaa kenenkään koskea itseä tällaisessa tilanteessa, saati nähdä ilman vaatteita tms. Minun siskot on kaikki pitkiä ja hoikkia, itse olen lyhyt ja nykyään varsin tukeva. En ymmärrä miten kukaan hoikka voi "kärsiä" tilanteestaan ja kuvitella että jollain (miehellä) olisi siitä jotain sanomista siitä..

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   27.3.25 18:40:02

Mulla on jalat viiltelyarpia täynnä, ja se tulee aina vaatteita riisuttaessa yllätyksinä toisin kuin joku tissien koko. Ei ole yksikään mies tähän päivään mennessä niitä arpiakaan pakoon lähtenyt, vaikka kertovatkin pahoista mt-ongelmista (joita ei enää ole, mutta mistäs se mies voi sitä tietää ennen kuin on kunnolla tutustuttu).

Mutta jos et halua/uskalla riisuuntua kenenkään edessä niin ei se yksin oleminenkaan huono vaihtoehto ole. Tutkimustenkin mukaan nainen on onnellisempi sinkkuna kuin parisuhteessa ;)

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   27.3.25 18:54:52

Nyt nainen lopeta :)
Se mies on sut nähnyt ja tietänee kyllä mitä vaatteitten alta suurin piirtein löytyy. (Tai jos ei, niin se on oma häpeänsä :D)
Eikä se miehillekään ole tärkeintä parisuhteessa se oman mielikuvan ihannekroppa, kuin ei meille naisillekaan! ( Toki näitäkin on, kuin myös naisissa)
- Mä oon kautta rantain saanut ymmärtää, että mun miehen ihannenainen olisi juurikin pieni, siro, pienirintainen nainen. No, mun ihanne olisi kookas Jason Momoan tyyppinen mies.
Lopputulema:
Rakkautta on riittänyt ~7v, vaikka mä olen F-E- 75 kuppikokoa, hieman ylipainon puolella ja mieskin muutaman sentin mua lyhyempi, "firman kaunis poika" eikä mikään Adonis... :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.