Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nainen, voisitko seurustella ahkeran miehen...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.3.25 08:20:35

...kanssa, joka olisi ammatiltaan vaikkapa ripsiteknikko?

Re: Nainen, voisitko seurustella ahkeran miehen...

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   26.3.25 08:21:41

Mitä nämä toinen toisestaan älyttömimmät topat oikein on..?

Eiköhän suurin osa halua ahkeran miehen? Mitä tarkoittaa "vaikkapa" ripsiteknikko, mitä muuta se mies voisi tehdä? :D

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   26.3.25 08:34:26

Seurustelihan pääministerikin kampaajan kanssa.

Lähettäjä: eeeeen 
Päivämäärä:   26.3.25 08:42:23

todellakaan, haluan laiskan kirvesmiehen, koska se on miehekästä. Itse olen naisellisesti kampaaja ja äiti.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   26.3.25 08:44:04

Mieluummin kynsiteknikko, olen aina halunnut kokeilla rakennekynsiä mutta liian kallista lystiä persaukiselle... Puoliso ehkä saisi materiaalien hinnalla ;)

Oikeesti, mitä väliä mitä mies tekee työkseen, kunhan on laillista toimintaa ja elättää sillä itsensä. Tai jos on työtön, pyrkii aktiivisesti pääsemään töihin.

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   26.3.25 09:06:03

En enää suostu seurustelemaan laiskan miehen kanssa. Eli ahkera mies on ainut, jonka kanssa suostun seurustelemaan.

Päivämäärä:   26.3.25 09:09:52

Miksei mutta on suhdanneherkkä ala

Päivämäärä:   26.3.25 09:11:15

Ammatilla ei ole väliä jos mies on ahkera ja hyvä mies.

Lähettäjä: jelo 
Päivämäärä:   26.3.25 09:43:50

Kaikenlaisia kriteereitä itselläni puolisolle on, mutta ahkeruus ei kyllä ikinä ole yksi niistä. Olen vähän yllättynyt, että näin moni haluaa nimen omaan ahkeran puolison.

Ymmärrän, että ei halua ihmistä, joka ei innostu mistään tai joka vaan makaa sohvalla eikä hoida omaa osaansa kodin töistä. Mutta itselleni ainakin sopii puoliso, joka osaa myös rentoutua ja ottaa iisisti, eikä tarvitse olla ahkerasti koko ajan tekemässä. Omani tekee mieluummin fiksusti sen, mikä on tarpeellista, mutta ei turhia.

Päivämäärä:   26.3.25 09:46:27

Olen paha ihminen, mutta en lähtökohtaisesti seurustelisi ripsiteknikon kanssa. Jos nyt niin kävisi, että mieheni jostain ihmeen syystä vaihtaisi alaa ripsiteknikoksi, niin huh huh... Mutta en nyt varmaan avioeroa ottaisi, jos mies ei muuten muuttuisi yhtään.

Päivämäärä:   26.3.25 11:04:28

Harva elää pelkillä ripsillä. Usein toisena tuotteena ovat kynnet. Voi olla myös kampaamo- tai kosmetologipalveluja.

Moni ripsiteknikko on kertonut, että on saanut alalle vain päivän koulutuksen. Sitten on harjoitellut ensin kavereillaan, ja siitä alkanut ottaa asiakkaita.

En muuten tiedä, onko alalla yhtäkään heteromiestä.

Päivämäärä:   26.3.25 11:10:07

En voisi seurustella miehen kanssa, jonka alaa en arvosta tai jonka kanssa minulla ei ole yhteisiä arvoja. En siis voisi seurustella ripsiteknikon kanssa, en miehen enkä naisen. En seurustelisi myöskään kauneuskirurgin tai pistoshoitoja tekevän lääkärin kanssa.

Päivämäärä:   26.3.25 11:32:09

^^
Miten voit käyttää kauneuspalveluja, jos et arvosta niiden tekijöitä?

Kauneuskirurgitkin korjaavat myös onnettomuusvammoja ja synnynnäisiä epämuodostumia, ei ala ole pelkkää botoxin pistelyä. Eivätkä yksityisellä otetut pistoshoidot ole muilta pois. Päin vastoin, sekin raha menee kansantalouden kiertoon, ja vain hyvä, jos tehdään Suomessa.

Päivämäärä:   26.3.25 11:47:48

Voisin helposti. Olisi jopa kiva jos miehen kanssa voisi keskustella kauneuteen liittyvistä jutuista niin, että ymmärtääkin :D

Lähettäjä: Maisteri 
Päivämäärä:   26.3.25 11:53:04

Enhän seurustelisi putkimiehenkään kanssa, vaikka sellaisen palveluihin olen turvautunutkin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.3.25 12:04:27

Jos mies on ahkera niin ehdottomasti. Millä alalla työskentelee niin ei ole väliä kunhan on laillista, jollain tasolla vastuullista, mies tienaa enemmän kuin kuluttaa ja viihtyy työssään.

Työn vastuullisuudella tarkoitan sitä, että ei tienaa ns. riistämällä muita tai käyttämällä heikompia hyväksi. Kuten joissain tuotannoissa saatetaan hyvin törkeästi tehdä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   26.3.25 12:21:44

Tottakai voisin, mutta enpä ole heteroa ripsiteknikkomiestä vielä nähnyt.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   26.3.25 12:23:52

Ripsiteknikko mies olisi varmaan homo- tuskinpa tavismies jaksaisi ripsiä laittaa. Mutta tietty ammatti sekin niin mitä väliä ??? Saisin varmaan ripsienlaitonnkin häneltä.
Itse ymmärrän ripsien laiton ja tukan värjäyksen yms vaikka turhia kauneusleikkauksia , läskin laittoa persuksiin en.

Lähettäjä: emppu 
Päivämäärä:   26.3.25 12:27:14

Ei se nyt varsinaisesti seurustelua estäisikään. Mutta riippuu siitä osaako ahkera mies muutakin, esim. hakata halkoja, tehdä lumitöitä, avata tukkeutuneen viemärin... Jos on vaan ripsienräpsyttäjä ja muuten oikeissa käytännön töissä peukalo keskellä kämmentä, niin ei ole minun mies.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   26.3.25 12:27:19

Toki voisin, ei minusta ahkeruus tarkoita sitä etteikö osaisi myös rentoutua välillä, vaan ahkera on sellainen reipas ja tekeväinen tyyppi.
Arvostan myös kaikkia rehellistä työtä tekeviä ihmisiä ammattiin katsomatta.

Päivämäärä:   26.3.25 12:31:42

Mieheni on huuhaahumanistimaisteri, mutta meillä ei mitatakaan miehekkyyttä ja naisellisuutta sukupuolistereotypioiden kautta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.