Lähettäjä: Dldl
Päivämäärä: 25.3.25 18:53:30
No voi jestas sentään.
Tämäkin ketju vetää puoleensa vain lukutaidottomia.
Kuten ehkä huomasitte, niin nimimerkki * kertoi myös oman, heille tapahtuneen samankaltaisen tilanteen. Hän olisi aivan hyvin voinut kommentoida, että "on ikävää, että tuollainen toiminta on miesten mielestä normi". Mutta sen sijaan hän valitsi vastata suoraan minulle minun nimierkkiini viitaten, että "onko sinusta tuollainen oikein". No ei ole, enkä ole missään niin koskaan väittänyt, joten miten h3lvetissä kukaan onnistuu lukemaan minun kommenttini niin, että olisin väittänyt miesten naisiin kohdistuvan seksuaalisen ahdistelun ja väkivallan olevan oikein?
Onko oikeasti noin vaikeaa ensin opetella lukemaan ja kommentoida vasta sitten? Tämä palsta on kuitenkin sennula, joten ikänsä puolesta kirjoittajien pitäisi olla jo aikuisia.
Mutta ainakin tämä ketju todistaa, että sennut todellakin ovat lukutaidottomia. En laita tuon lauseen loppuun hymiötä, koska mielestäni tällainen lukutaidottomuus ei ole hauskaa eikä hyvä juttu. Toivon, ettei kukaan tule vinkumaan, että miksi aikuisten ihmisten lukutaidottomuus on mielestäni hyvä juttu... Mutta voisin vaikka vannoa, että tämän kommenttini jälkeen ketju täyttyy niistä kommenteista, mutta se on kyllä huono yritys provota. Nolaisitte vain itsenne, kun osoittaisitte entistä suuremmin aloittajan olevan oikeassa :')
|