Lähettäjä: —
Päivämäärä: 24.3.25 19:04:08
” Ymmärtäisin lahjakortin lastenvaateliikkeeeseen, kummilusikan tms ennemmin...”
S- tai K-ryhmän lahjakortilla saa Prismasta ja Cittarista paitsi ruokaa, myös paljon muuta tarpeellista.
Lasten vaatteet on halpoja ostaa käytettynä, itse aion ostaa vaatepaketteja pian syntyvälle. Vaikka lahjakortti lastenvaateliikkeeseen on ihan kiva, jos sitä vaatetta on jo tarpeeksi (esim ostettu isompia vaatepaketteja tai jäänyt sisaruksilta), ei sille ole niin käyttöä. Sen sijaan sieltä ruokakaupasta saa paitsi ruokaa, nyös muuta kulutustavaraa mitä lapsen kanssa nyt vaan menee.
Kummilusikat ja muut lapselle annettavat esineet on kivoja jos niitä saa vain vähän. Mutta en itse ainakaan toivo että kaikilta sukulaisilta tulee jotain esinelahjaa lapselle, koska näitä saa sitten säilöä jossain ja sitä tavaraa on muutenkin. Kummi voi antaa kummilusikan tms mutta muilta sukulaisilta toivoo enemmän jotain mikä menee käyttöön heti.
—
Aloitukseen. Minusta 50€ on jo oikein kiva summa lahjakortille. En itse odottaisi enempää. Vähemmänkin voi antaa, varsinkin jos on pienituloinen. Tai sitten antaisin yhden isomman lahjakortin porukalla.
|