Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tinder ja 40v

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.3.25 16:38:57

Voiko Tinderistä löytää näin nelikymppisenä mitään järkevää? Latasin sen, mut osumat ei päätä huimaa. Lapsia ei ole, enkä haluakkaan. Lakkaako sitä sitten tosielämässä etsimästä jos tuudittautuu vain internetin tarjontaan? Vai onko tosi elämässä enää mitään treffailu-iskemiskulttuuria olemassakaan

Re: Tinder ja 40v

Lähettäjä: Rhi 
Päivämäärä:   24.3.25 16:45:08

Itse luovutin viikossa.
Vanhat menetelmät eli tapaa joku kavereiden kautta tai harrastuksissa tai tapahtumissa on parempi.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   24.3.25 16:48:54

Jaa-a, löysin miehen kun hän oli täyttämässä 41, itse toki olin nuorempi. Tunnen monia liki nelikymppisiä, jotka ovat löytäneet tinderistä parisuhteen, tulee äkkiseltään neljä paria mieleen omani lisäksi.

Toki aluekin voi vaikuttaa - pkseudulla on tarjontaa varmasti enemmän kuin pienillä paikkakunnilla.

Lähettäjä: H2O 
Päivämäärä:   24.3.25 16:54:26

Voi sieltä löytää. Pari kuukautta oli profiili, tapasin muutaman mukavan ja asiallisen tyypin, joiden kanssa ei vain natsannut oikeassa mielessä. Sitten löytyi juuri sopiva ja samanhenkinen mies. Omalta osaltanu melko tarkkaan harkittuja matcheja tuli reilu 10, osa ei vastannut viestiin koskaan, parin kanssa jäi muutamaan viestiin, ja loppujen kanssa onnistui tapaaminen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.3.25 17:34:07

Löytyyhän sieltä kaikenlaista seuraa. Valitettavasti suurimmalla osalla yli 40v tuntuu olevan niin paljon kaikkia omia ongelmia ja kuormaa, että vähissä on ne, jotka ihan oikeasti haluavat ja kykenevät sitoutumaan parisuhteeseen....

Lähettäjä: Naatti 
Päivämäärä:   24.3.25 19:15:25

Katsokaa sitten niitä nuorempia myös, sieltä voi löytyä ongelmattomampi vaihtoehto.

Lähettäjä: Miranda 
Päivämäärä:   24.3.25 20:10:34

Itse löysin ihanan miehen 45v. Itse muutamia vuosia nuorempi. Profiili oli joitakin kuukausia, kirjoittelin useamman kanssa ja treffasin muutamia. Sitten löytyi tämä helmi, nyt 6 vuotta yhdessä.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   24.3.25 20:13:15

Tinderissä kannattaa pitää varsin tiukkaa sihtiä yarjontaa katsoessa. Kaikki neljä tapaamaani miestä olivat kivoja ja miellyttäviä, mutta onhan siellä paljon tauhkaa joukossa.

Lähettäjä: Pyhpah 
Päivämäärä:   24.3.25 21:15:43

Tässä on kokeiltu tinderit, datingit ja nyt uutena hinge.
Tiukka seula itsellä, muutamia matcheja, mutta mitään näistä ei ole syntynyt. Mielestäni olen ihan ok näköinen ja muutenkin järkevä. Matkustelu ei kiinnosta eikä kuntosali, joten näköjään se riittää ettei tämän ikäiselle kysytää ole.

Lähettäjä: luu 
Päivämäärä:   25.3.25 00:55:16

Mun paras ystävä löysi 59-vuotiaana tinderistä superkivan saman ikäisen miehen. Ovat nyt olleet onnellinen pari yli 3 vuotta.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   25.3.25 02:19:46

Voi löytää! Verkot veteen vaan. :)

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   25.3.25 08:26:15

Onkohan tämä somekulttuuri vääristänyt deittailussakin ajatusmaailmaa? Ei kai ennen someakaan löytänyt kumppania ihan tuosta vaan ja vaivaa näkemättä? Vai löytyikö sieltä baarista aina viikossa joku justiinsa sopiva? =D Epäilen. Deittailu vaatii aikaa, lehmän hermoja ja sitä tiukkaa seulontaa. Siinä voi mennä vuosia! Itse erosin 13v suhteesta kun olin 37v ja tässä kymmenessä vuodessa olen ihan Tinderistä löytänyt niin paljon seuraa, kuin ikinä olen halunnut. Välillä viihdyin ilman deittikuvioita, mutta kolmas vakava parisuhde meneillään ja sieltä nuo kaikki on löytyneet. Kaikki kivoja miehiä, mutta nuo kaksi eivät sitten kuitenkaan olleet loppupeleissä perfect match. Tämä viimeisin on kaikista sopivin ja paras, pari vuotta oltu nyt yhdessä ja koko ajan vaan paranee.

Ja kyllä, tämän ikäisellä ihmisellä on painolastia mukana enemmän, kuin parikymppisellä. Sehän sitten riippuu ihan omista tunnetaidoista, itsereflektiokyvystä jne että osaako niitä asioitaan käsitellä niin, etteivät ne vaikuta tulevaan parisuhteeseen. Se, että kuvittelee itse olevansa jotenkin ainutlaatuinen ja säilyneensä nelikymppiseksi ilman minkäänlaista painolastia, kertoo sitten vain siitä ettei ole ehkä kovinkaan tiedostava ihminen. Kaikillahan oman taakkansa jo tässä kohtaa on. Jos tuolla tarkoitetaan sitten lapsia, exiä, tai muuta "fyysisesti" näkyvää painolastia, niin sellaisia ei tokikaan kaikilla ole. Itse en koskisi pitkällä tikullakaan lapsettomaan, kun itselläni on lapsi. Ja jollei tähän ikään mennessä ole kenenkään kanssa seurustellut, niin kyllä sekin jostain valitettavasti kertoo. En alkaisi seurustella ikisinkun kanssa tässä iässä enää.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.3.25 08:46:29

Tinder toimii vähän huonosti pienillä paikkakunnilla. Tarjontaa ei ole paljon ja se mitä on, on... mitä on :D

Paljon riippuu toki myös omasta miesmausta, jos tykkää kaljuista ja sellaisista jotka ryyppää joka viikonloppu tai kalastavat tai pelaavat videopelejä niin noitahan sieltä löytyy pilvin pimein.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.