Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mökkiviikko arvonta töissä, yksin

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.3.25 16:15:25

Meillä töissä arvotaan joka vuosi mökki viikoksi. 5 eri viikkoa tarjolla..

Usein ne on perheet tai työpaikan kaveri porukat jotka sinne menee, mutta mitäs jos minä menen yksin ? Tuleeko siitä jollekin paha mieli jos menen yksin ja näin joku perheensä kanssa ei pääse.

Minulla ei ole perhettä, ei puolisoa enkä usko että kukaan ystävistä lähtee niin kauas.

Re: Mökkiviikko arvonta töissä, yksin

Lähettäjä: ....... 
Päivämäärä:   24.3.25 16:16:42

Tottakai voit mennä yksinkin. Miksi jonkun perhe tai kaverit mukaan olisivat etusijalla pääsemään?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   24.3.25 16:16:53

Eiköhän se ole niiden muiden ongelma, jos mieli pahoittuu. Totta kai voit mennä mökille yksin, ihan samanlainen oikeus sinullakin siihen on.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.3.25 16:20:52

Toki se mökki ilahduttaa useampaa jos sinne menee 6 yhden sijasta, mutta kyse on kuitenkin teidän työntekijöiden keskisestä edusta ja ne ylimääräiset hyötyjät on sivuseikka. Eli sinulla on ihan yhtäläinen oikeus siihen, vaikka aina joku voi jostain mielensä pahoittaa.

Lähettäjä: sanna 
Päivämäärä:   24.3.25 16:22:16

Tarvitseeko jonnekin ilmoittaa, montako henkilöä mökillä majoittuu? Jos ei, turha erikseen mainitakaan.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   24.3.25 16:22:41

Arvonta on arvonta. Jos säännöissä ei sanota, että vain perheelliset saavat osallistua, niin harvinaisen huono häviäjä saa olla, että mielensä pahoittaa jos sinä voitat.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   24.3.25 16:22:59

Aloittajalla sama oikeus sinne mennä kuin muillakin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.3.25 16:23:32

Tietysti voit osallistua arvontaan!

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   24.3.25 16:25:57

Sinulla on yhtä suuri oikeus osallistua ja voittaa kuin muillakin. Perhe ei ole mikään etuajo-oikeus kun haetaan mökkejä, lomaa tai lomaviikon paikkaa.

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   24.3.25 16:40:58

Tuossa arvonnassa epäreiluus tulee siitä että sama voi voittaa arvonnan uudestaan ja joku ei voita koskaan. Vai onko niin että voittajat eivät hetkeen saa osallistua?
Varmasti ihan itse saa sitten päättää millä porukalla, tai porukatta menee.

Lähettäjä: Hop 
Päivämäärä:   24.3.25 16:58:36

Rohkeasti vain mukaan arvontaan, työntekijöille tarkoitettu mahdollisuus eli kaikille jotka töissä ovat, eli sinulle luonnollisesti myös :) toivottavasti onnistaa!

Lähettäjä: Hippo 
Päivämäärä:   24.3.25 17:30:10

Meillä on työsuhde-etuna useampi mökki/loma-asunto ja ihan yksin olen niissä monesti ollut, vaikka tilaa olisi 6-8 hengelle. Toki joskus myös kavereita tai vanhemmat olleet mukana. Sen verran solidaarinen kuitenkin olen, etten arvonnoissa tavoittele koskaan hiihtolomaviikkoja, kun itse voin pitää lomani muulloinkin.

Lähettäjä: :-) 
Päivämäärä:   24.3.25 18:54:23

Tottakai osallistut et ole tilivelvolvollinen kellekkään missä seurassa menet mökille jos voitat.Oma seura usein paras seura :-)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.3.25 18:56:57

On todella asiatonta, jos aloittajan työpaikalla on luotu sellainen tilanne, jossa vain tietyt työntekijät saavat osallistua tällaiseen mökkiarvontaan ja muiden pitäisi jättää osallistumatta että tietyt tyypit voittavat.

Päivämäärä:   25.3.25 09:22:10

Eiköhän aloittaja ole luonut "tilanteen" ihan itse omassa päässään.

Lähettäjä: n 
Päivämäärä:   25.3.25 09:27:04

Mistä kukaan tietää että olisit menossa yksin jos et sitä kerro? Jotkut asiat voi pitää ihan omana tietonaan.

Päivämäärä:   25.3.25 11:16:28

Mitäpä se muille kuuluu, missä seurassa mökkeilet. Ei muuta kuin arpa vetämään.

Lähettäjä: emppu 
Päivämäärä:   25.3.25 11:24:14

"Tuleeko siitä jollekin paha mieli jos menen yksin"

Miksi ihmeessä edes ajattelet noin? Tottakai sulla on täysin samanlainen oikeus mennä sinne ihan siinä missä kenellä tahansa muullakin!
Miksi sulle merkkaa jotain, jos joku pahoittaa siitä mielensä? Mistä sinä itse pahoitat mielesi? Miettiikö sun työkaverit sitä?
Et kai sinä ole niitä ihmisiä, jotka kuvittelee että perheetön ei esim. saisi pitää lomaa koulujen loma-aikana? Tai että perheettömän pitäisi olla aina töissä juhlapyhinä että perheelliset saa viettää vapaata? Kyllä Suomessa onneksi on tasa-arvo, niin että perheestä riippumatta jokaisella pitäisi olla samanlaiset oikeudet työelämässä.

Lähettäjä: sfdfads 
Päivämäärä:   26.3.25 09:38:04

Miksi kertoisit työkavereille, että olet menossa sinne yksin?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.