Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Potkaiskaa joku minua :)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.3.25 12:09:54

Pitäisi ihan pikku korjaushomma tehdä autoon, en vaan saa aikaiseksi mennä ees ulos. Voisko joku potkaista minua ja sanoa että ala mennä :)

Re: Potkaiskaa joku minua :)

Lähettäjä: Puu 
Päivämäärä:   24.3.25 12:11:59

Mene, saat homman tehtyä ja pois päiväjärjestyksestä!

Lähettäjä: Mötkö 
Päivämäärä:   24.3.25 12:12:15

POTK! Menehän nyt, niin homma on pian hoidettu :)

Päivämäärä:   24.3.25 12:12:29

Puu, kiitos! Nyt menen :)

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   24.3.25 12:12:32

Äiti neuvoi, ett jos autossa on jokin vika, pitää iskeä joku komea mies apuun.

Päivämäärä:   24.3.25 12:12:50

Kiitos myös Mötkölle! Nyt potkut riittää :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.3.25 12:15:44

Ulkona niin hieno ilma, varo vaan ettet viihdy liian kauan, vois tulla hyvä mieli.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   24.3.25 17:43:12

Meinasin kans tulla potkaisemaan mutta en sitten potkaisekaan kun se jo kiellettiin. :)

Mikäli sait homman hoidettua, taputankin sen sijaan olalle ja sanon että hyvin tehty!

Jos et, niin sitten potkaisen kiellosta huolimatta ja sanon että ala painua ja hoida se!

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   29.3.25 05:55:34

Tai sitten voi ottaa itseään kädestä kiinni ja sanoa että nyt söpöläinen mennään eikä meinata =)

Lähettäjä: Rosmariini 
Päivämäärä:   29.3.25 06:23:55

Lähettäjä: nomadi
Päivämäärä: 24.3.25 12:12:32

Äiti neuvoi, ett jos autossa on jokin vika, pitää iskeä joku komea mies apuun.

Itse tein noin vahingossa :D Olin yksin hevoseni kanssa kisoissa ja autooni tuli ongelma, kun olin lähdössä kotimatkalle. Eräällä ratsastajalla oli kisahoitajana hänen veljensä ja tuo velihän sitten herrasmiehenä tuli auttamaan minua hädässä. Sattui olemaan kokenut autojen laittelijam komean puoleinen ja oikein mukavakin yksilö vielä. Hän korjasi autoni vian siinä paikan päällä. Seuraavana päivänä hän oli löytänyt minut somesta ja kyseli pääsinkö turvallisesti kotiin. No homma eteni siihen, että nyt olemme saman katon alla asuva onnellinen pariskunta. Eli omasta kokemuksesta sanon, että ei tuo ole ainakaan huono neuvo :)

Päivämäärä:   29.3.25 13:16:28

Ihana tarina! Kiitos! Itsellä jostain syystä ollut aika ankea mieliala, mutta tämä tarina sai hymyn huulille.

Lähettäjä: mujahedin 
Päivämäärä:   29.3.25 13:28:37

Hyvä tuuri, että ratsastuskisoista olet löytänyt heteromiehen.

Lähettäjä: Rosmariini 
Päivämäärä:   29.3.25 13:43:47

Najadi: Oi kiva kuulla, jos onnistuin sinua piristämään! Tsemppiä mitä ikinä käytäkään läpi.

Mujahedin: Haha, hänkin sattui kyllä tuolla paikalla olemaan vahvasti siskonsa painostamana, ei ihan vapaaehtoisesti :D

Päivämäärä:   29.3.25 18:02:41

Rosmariini, kiitos. Ei minulla ole mitään syytä olla allapäin, en tiedä mistä johtuu. Voi olla että olen vain väsynyt vaikka en itse sitä huomaakaan, tai sitten minulla on suklaanpuutos... Aamukaakaokin jäi juomatta enkä ole juonut sitä vieläkään. Pitäisikin käydä keittämässä pari kupillista... On tosin jo pikemminkin ilta- kuin aamukaakao.

Mutta niin tai näin, ihanaa lukea tuollaisia pieniä mieltä lämmittäviä tarinoita.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.