Lähettäjä: K
Päivämäärä: 23.3.25 11:26:56
Taas pää kipeä ja lihakset jumissa. Harmittaa.
Onko tää psykosomaattista? Voinko oikeesti aina olla näin kipeä.... Mies on kiltti, mutta ei pysty ajattelemaan muita, asettumaan toisen asemaan. Esim ei väistä vaan kävelee vaikka ylitse. Puhuu omista asioistaan, kaiken mitä mieleen tulee ja juttua riittää. Jauhaa myös aina samat asiat negatiivisesti. En edes muista milloin olisi nauranut, paitsi jollekin tourettelle. Vaikka suunnittelen tekemistä, josta tykkään, hän ei osallistukaan ja jotenkin kummasti saa mut aina käännettyä omiin mielenkiintoihinsa. Esim. Kevyt päiväkävely kaupan kautta tekemään ruokaa -> istun päivän pilkillä kylmissäni ja nälkäisenä. En tajua miten ajaudun aina ihan toiseen juttuun.
Viime yönä heräsin paniikissa (tai paremminkin väsyneen kyllästyneenä), kun näin unta, jossa mies syytti minua pettämisestä. Meitä vainosi hänen exänsä mielipuoli veli, joka yritti kostaa miehelle tekemällä minulle pahaa.
Olen sitten jännittänyt leukojani yms ja olo on kamala. Psykologille joutasin. Auttaako mieliala lääkitys vai ihan vaan ero tuosta kuormituksesta?
|