Lähettäjä: -
Päivämäärä: 23.3.25 00:19:12
Pakko nyt tänne avautua kun ei muuallekaan voi eikä tämä oikein lääkäriasiakaan ole.
Eli kolme viikkoa sitten sairastuin influenssaan (testattu), ja tauti on jo pahimmilta osin selätetty, vielä välillä vuotaa nenä ja on vähän limaista yskää. Mutta pari ongelmaa vaivaa. Toisesta korvasta on edelleen kuulo poissa, en siis kuule sillä korvalla lähes mitään. Toinen korva on ihan ok eikä nenäkään ole tukossa, niin kauankohan tässä pitäisi vielä odotella että se aukeaa? Olen miettinyt jo että mitä jos olen menettänyt siitä korvasta kuulon lopullisesti ja joudun hankkimaan kuulolaitteen. Inhottava tunne kun puoli päätä on kuin jotain pumpulia. Yhtenä päivänä huimasikin aika paljon, uskoisin että juuri tuon korvan takia.
Toiseksi. Ennen sairastumista olin innostunut keväästä ja kesästä, ja kaikesta tulevasta, olin hyväntuulinen ja iloinen. Influenssa veti mielen jotenkin matalaksi, ja tuntuu että olen vain varjo entisestäni. Toki tuo kuuloasia vähän painaa, mutta muuten olen fyysisesti ihan kunnossa. Tekisi mieli vain maata pimeässä peiton alla ja itkeä kurjan olon takia. Kevät on alkanut ja kaikkea mukavaa suunnitteilla, mutta en vain pysty innostumaan mistään:( Onkohan tämä joku kehon tapa kertoa että et ole vielä kunnossa, pysy vain levossa äläkä lähde minnekään riehumaan.
Onko muilla ollut influenssaa ja miten meni sairastaminen ja toipuminen?
|