Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   17.6.09 20:38:59

Haluan kirjoittaa poliisille (yleisesti, ei kenellekään tietylle) kirjeen, jossa kerron omia tuntemuksiani ja katumustani, pahoittelen tekemääni ja kerron, että tiedän toimineeni väärin. Yksi poliisi on luvannut ottaa kirjeestä kopioita ja levittää niitä työpaikallaan muidenkin luettavaksi, kun kysyin häneltä, voinko tehdä mitään "maineeni parantamiseksi".

Toivon asiallista keskustelua tänne. Mitä kaikkea kirjoitan ja miten? En ehkä hirveän pitkää tekstiä (mitään kymmentä sivua) viitsi kirjoittaa, koska ei kukaan jaksa niin pitkää kirjettä lukea.

Itse ajattelin kirjoittaa siitä, että olen todella toiminut aika vastuuttomasti ja typerästi, mutta en voi kuin ottaa virheistä opikseni ja toimia vastaisuudessa toisin.

Kirjoitan siis itse, en pyydä ketään kirjoittamaan puolestani, mutta hyvät vinkit olisivat tarpeen.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   17.6.09 20:41:49

"anteeksi.... mä vaan tykkään teistä niin paljon että keksin kaikee sekoa että saan taas tavata teijät"

ja sitten voisit erotella jotain yksitäis anteeksi pyyntöjä....

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: juurekas 
Päivämäärä:   17.6.09 20:42:28

Kyllä ne poliisit naurais sulle :D En ite kehtas pistää.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   17.6.09 20:42:34

---: Aika hyvä :)

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   17.6.09 20:46:54

juurekas: Ne nauraa jo nyt, eli ei ole mitään menetettävää ;)

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   17.6.09 20:47:10

laita tänne sitten lopullinen, mua ainakin kiinnostaa :D

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   17.6.09 20:49:27

---: Laitan :)

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: minä 
Päivämäärä:   17.6.09 20:56:43

mitä teit ku tommosen kirjotat?

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   17.6.09 21:01:16

No oon tutustunu vähän turhan paljon virkavaltaan.. Saanut aika paljon sakkoja ja ehdollista vankeuttakin..

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

LähettäjäHumanoidi 
Päivämäärä:   17.6.09 21:02:38

Hyvät poliisisedät (ja -naiset..)!

Halusin huomiota hevostalli.netissä ja päätin pistää sinne topicin, jossa kaipaan apua tämän kirjeen kirjoittamisessa. Tarkoitus olisi siis pyytää anteeksi toilailujani. En kylläkään kadu mitään ja elämäni on ihan hiton coolia, mutta kuten varmaan arvaatteksin, suosioni on taattu hetkeksi, kun ässäilen nuorille, että olen ollut Teidän kanssanne tekemisissä.

Ei siinä kummempia, pitäkää hauskaa ja sulkekaa silmänne, kun ajan puntollani "miljoonaa" ohitsenne. Tai no, pysäyttäkää vaan, niin mulla on lisää kerrottavaa hootee.netissä!

Ps. Terkkuja komeille poliiseille!

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   17.6.09 21:07:03

Humanoidi: *reps*

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: moi 
Päivämäärä:   17.6.09 21:18:58

no voi lol en ikinä kehtais kirjottaa mitään kirjettä poliiseille :D vaikka olisin kuinka gangsteri :D ootatko et ne siel itkusilmäs alkais olee sillee et '' joo kyl nää nykynuoret osaa olla kunnollaki'' suurin osa niistä ei välitä siitä kirjeestä tippaakaan.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: Pöllöpal@eritili 
Päivämäärä:   17.6.09 21:21:18

totaa.. etkö oo sennu :o

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: stalker 
Päivämäärä:   17.6.09 21:31:11

sun ois kannattanut mainita jo ihan vaan näille ht.netin ihmisille joille et ole tuttu, että täytätpä tänä vuonna 20.

ihan vaan, että varmaan monet saa käsityksen että joku 12 vuotias se siellä lesoaa.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: Troubled 
Päivämäärä:   17.6.09 22:21:25

Aika paha kuule mennä sanomaan mitä sun pitäs kirjottaa tuntemuksistas kun ei me tiedätä miltä susta tuntuu.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: Kirppunen 
Päivämäärä:   17.6.09 22:26:08

Hyvä virkavalta,
se, mitä kaikkea rangaistavaa ja lakia rikkovaa olen tehnyt, on kaduttanut ja mietityttänyt minua, ja haluaisin jotenkin sovittaa tekoni koska asia kaivaa mieltäni

jne.. :)

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

LähettäjäTeenage 
Päivämäärä:   17.6.09 22:29:33

Hmm.

Hei te komeat polisiisedät ja naiset !

Olen pahoillani, että olen ollut niin typerä elämässäni. Luulin, että se on coolia ratsasaa ilman kypärää ties millä välineillä. Ja luulin myös että hevosella laukkaaminen asfaltille tekee hyvää. Pahoittelen, etten ole aikaisemmin tehnyt tätä kirjettä, sillä ei minulla ole ennen ollut aikaa koska pyörinhän siellä Ht.netissä kirjoittelemassa tosi mukavia juttuja, ne kaikki on melkein aina totta ! Oikeasti tämän kirjeen aihe ei ole anteeksi pyyntö, vaan että saan olla yhteydessä siihen komeaan poliisiin, josta puhuin Ht.netin Sennuille että miten voisin olla tekemisissä hänen kanssa. Nyt toivottavasti minut huomioidaan, koska ei minua enää missään muualla oteta huomioon koska kerään liikaa huomiota tyhmillä jutuillani mm. Ht.netissä.

Terkkuja komeille polisiisedille ! ;)

Terv. Cloory

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

LähettäjäTeenage 
Päivämäärä:   17.6.09 22:30:25

asfaltti = tarkoitan sitä kivikko juttua.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: Kirppunen 
Päivämäärä:   17.6.09 22:34:09

ihan tyhmää miun mielest käyä lässyttää tollast paskaa ku toine oikeist kaipais neuvoja, Teenage.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

LähettäjäTeenage 
Päivämäärä:   17.6.09 22:39:12

Hah, sano Humanoidilleki.
Eikä se mitää paskaa ole. Vähä sarkasmia.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: Kirppunen 
Päivämäärä:   17.6.09 22:47:29

no, sanompa kaikille yhteisesti: että tyhmää tollanen huomion keruu (:

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   18.6.09 00:08:16

Kirppunen: Jotain tuollaista kaavailinkin.

Teenage: Ehkä liitteeksi ;)

Mut te ootte hienoja nuoria! Täällä on paljon asiallisempaa keskustelua kuin sennulassa. Ihan oikeesti!

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: gige 
Päivämäärä:   18.6.09 00:11:13

apua mua kiinnostaa :< oon liian utelias :'D

miksi ehdollista vankeutta ? ;o

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   18.6.09 00:33:06

Rattijuopumus ja törkeä liikenteenvaarantaminen. Ajoin 40km kuutta poliisipartiota karkuun..

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   18.6.09 00:39:45

Aha, sennupuoli ei enää kiinnostu susta nii siirryt NN:ään. :D

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

LähettäjäTuholaiseläin 
Päivämäärä:   18.6.09 00:42:20

Turha on märistä ku paskat on jo housussa. Tuoki sanonta pätee yllättävän moneen asiaan..

Luuletko saavas lievennystä kirjeelläs? Teet ittes vielä pahemmasti naurunalaseksi.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäriivattu 
Päivämäärä:   18.6.09 01:18:46

Tuskin siihen mikään kirje poliisisedälle auttaa enää. Teit virheen, kärsi siitä niinkuin kaikki muutkin tekevät :)
Joo, tsemppiä vaan. Pääset ehkä kuin koira veräjästä, kun kirjoitat runon sinne loppuun.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   18.6.09 01:40:43

Tuholaiseläin: Ne tuomiot on jo tullut, eli ei tässä mikään vaikuta seuraamuksiin. Itseni takia kirjoitan.

riivattu: Tottakai kärsin seurauksen. Eihän ne poliisit edes päätä, mitä käräjillä määrätään.. Mutta kiitti! Aika vähällähän tuosta pääsi, mutta..

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   18.6.09 12:05:28

cloory, millä käräjillä? Eikö kaikki sun käräjät olekaan vielä käyty? o.o

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: näin: 
Päivämäärä:   18.6.09 12:18:57

"Hei.

Tahdon pyytää anteeksi aiheuttamaani hämminkiä. Olen alkanut ottaa lääkkeeni, toivottavasti meidän ei tarvitse enää tavata virka-asioissa. Hymyillään kun tavataan!"

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   18.6.09 16:37:35

!: En mä tiedä. Yks vakuutuspetos lienee syyteharkinnassa. Käräjät oon käyny rattijuopumuksesta&törkeästä liikenteen vaarantamisesta ja laittomasta uhkauksesta&virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta.

Kahdet käräjät.. Virkamiehen väkivaltainen vastustaminen hylättiin.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   18.6.09 17:02:28

Mene sinne suljetulle nyt heti!!! Sennuista sut bannattiin niin täällä yrität uutta seurakuntaa itselles luoda.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   18.6.09 17:05:20

Mua ole mistään bannattu :P

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: gerry 
Päivämäärä:   18.6.09 17:06:06

Onko pakko olla niin @!#$ huomionhakuinen?!

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäseattle 
Päivämäärä:   18.6.09 17:32:18

:------------------------D

olet outo.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: ssssamu. 
Päivämäärä:   18.6.09 17:42:27

että ihmiset sitten osaa olla naurettavia.

ja aloittajaan lähinnä viittaan. muutamaan muuhun myös.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäjuuju 
Päivämäärä:   18.6.09 17:44:28

tän tekstin perusteella saa sellasen kuvan että luulet kaikkien poliisisetien tuntevan sut sun "toilailuista".

faktana voin kertoa, että heillä on satoja tehtäviä päivittäin, ja vielä pahempienkin "rikollisten" kanssa kuin sinä, joten tuskin sentään olet asiakas sieltä mieleenpainuvimmasta päästä.

älä häpäse ittees enää millää kirjeellä.

tunnen jo nyt myötähäpeää.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: EJR 
Päivämäärä:   18.6.09 18:23:36

He ripustavat sen taukotilojensa seinälle, jotta voivat kaikki yhdessä naureskella.
Älä tee itseäsi naurun alaiseksi!

"Hei rakkaat poliisisetäset

Anteeksi, että olen niin usein aiheuttanut teille harmia. Syynä on kuitenkin se, että mieheni, joka on poliisi, on juuri jättänyt minut. Niimpä olen saanut päämääräkseni kiusata teitä hyviä poliiseja niin paljon kuin pystyn. Nyt lääkkeideni määrää on nostettu ja muistan ottaa ne. Tulkaa ihmeessä kahville!

Rakkain terveisin, cloory"

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   18.6.09 19:02:33

Cloory ei saa sennulassa tarpeeksi huomiota, niin tulee itkemään sitä lapsilta? Nokkelaa.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

LähettäjäHumanoidi 
Päivämäärä:   18.6.09 19:08:46

Ja onnistui ^^. Huomion haussa siis. Täähän on kokoajan etusivulla! Go cloory \o/

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: TellMeMore-cHan 
Päivämäärä:   19.6.09 00:27:18

Hei!

Olen erittäin pahoillani kaikesta tapahtuneesta. Kaiken tämän jälkeen kumminkin aijon toimia toisin, otin nimittäin vastuuta teoistani ja olen ymmärtänyt tekemäni virheet ja plaaplaaplaa? =)

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.6.09 00:57:23

cloory - mulla tulee susta mieleen ihan johanna tukiainen....

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   19.6.09 00:58:56

Onneksi osa sentäs käyttäytyy asiallisesti täälläkin :)

Eivät kaikki poliisit minua tunne, mutta suuri osa kuitenkin. Ihan näin käytännön kokemuksen perusteella.

Jos joku ei usko, ni lähteköön mun mukaan käymään Tiksissä tai Malmilla ;)

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: Tikku 
Päivämäärä:   19.6.09 02:05:03

Ööh? Vat? En käytä tätä koskaan, kun ei ole tullut sopivaa tilannetta, mutta tähän tämä sopii:
"Mitä paskaa?"

Siis ei näin. Tiedän, että on ehkä tullut itekkin joskus perustettua joku turha topikki ja mainittua ohimennen jostain ylinopeudesta tai vastaavasta. Tää nyt menee kuitenkin hiukan yli. Sä et edes ole selvästikkään pahoillasi. Etkä sä luultavasti ole myöskään kirjoittamassa mitään kirjettä oikeasti. Vaikuttaa siltä, että ajattelit vain hieman rehvastella näillä rikoksillasi näille junnuille. Hienoa, erittäin hienoa, mikäli siitä saa jotain tyydytystä. Mun mielestä ei todellakaan ole kaikki ihan kohdallaan, jos pitää alkaa noita rikoksiaan täällä levittelemään.

Kuinka kauan mahdoit pohdiskella, että miten rehvastelen noille tuolla ht.netissä mun rikoksistani, ilman, että ihan suoraan kuitenkaan. Olet varmaan vartin miettinyt ja sitten keksinyt: KIRJE POLIISEILLE. Siinä se! Eikö oikeesti yhtään hävetä? Vieläpä joku rattijuopumus. Oikeesti, pitäis ottaa se kortti pois vähintään pariksi vuodeksi kaikilta rattijuopoilta.

Sitäpaitsi, ei ne ole tainneet kovin tosissaan sua takaa ajaa, jos olet 40km päässyt poliiseja pakoon autolla.

Joo eipä muuta, annat kyllä ihanan pellen vaikutelman itsestäsi. Mulla onkin idea, ehkä sun kannattaa ottaa tässä vaiheessa tästä keskustelusta sellanen "parhaat palat" ja miettiä, että näyttäisitkö tämän jossain työhaastattelussa? Se on usein hyvä mittari siihen, että mitä kannattaa nettiin kirjoittaa.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

LähettäjäJymy-juntunen 
Päivämäärä:   19.6.09 10:05:20

cloory on ihan itse itsensä liriin saanu, joten itse sen kirjeen kirjottakoon.
ei kannata tulla täältä neuvoa kysymään, minusta on suorastaan noloa että oot kahteen kertaan joutunu käräjille, ja tuut vielä tänne hehkuttaa!
vika on korvien välissä, missäs muuallakaan.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: hyi 
Päivämäärä:   19.6.09 13:45:04

se vaan toivoo, että näistä sen jutuista tehdään joku isompi juttu, johon tulee poliisit mukaan. jee jee ihqdaaaa lisää kontaktii poliizeihi, vähäX oot coooooLLL!!!111111111111111?+?0?????+

oikeesti, hanki elämä ja kasva aikuiseksi.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: hyi 
Päivämäärä:   19.6.09 13:47:31

p.s. ja miksi h*lvetissä haluat nyt kirjottaa niille jonkun anteeksipyyntö kirjeen, kun just pari päivää sit itkit sennulassa kuinka sulle on niiden käytöksestä jäänyt ikuiset traumat yms? ja olit vissiin soitellu johonki 1001een eri paikkaan valituksia tehdessäsi. hanki hei vaikka joku harrastus, keskity niihin hevosiisi äläkä mieti niitä poliisisetiä noin paljoa.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   20.6.09 00:36:58

Tikku: Ei, en tehnyt tätä topicia siksi. Alunperin en ole itse kirjoittanut sanaakaan noista jutuista, ihan muiden sormista tuli juttu nettiin. En todellakaan kannusta ketään toimimaan samoin. Kirje ei ole mikään tekaistu juttu, vaan ihan oikeasti sen kirjoitan. Pitänee soittaa sille yhdelle poliisille ja kysyä, voinko laittaa kirjeen mailitse, koska nyt tuli vähän muutoksia suunnitelmiin täällä Viron päässä.. Jos ei voi, niin sit ei kai auta kuin mennä viemään.. Ja se 40km oli ihan tosi. Mun pitää skannata ne pöytäkirjat esitutkinnasta tänne. Ajelin sellasta siksakkia, ettei poliisit päässy mun eteen tai pussittamaan mua. Ne ajo kolme kertaa mun autoa päinkin, mutta en pysähtynyt. Ajelin osaksi kapeita hiekkateitä.. Sellasia reittejä, ettei ne saanu piikkumattoja eteen.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   20.6.09 00:40:15

Tikku: Karkasi kesken äskeinen.. En mä nyt mitään työtä edes etsi, kun olen saikulla..

hyi: Siis mistä tehdään isompi juttu? Enkä ole kirjeessä pyytämässä anteeks.. Harrastuksia on kiitos vain jo ihan tarpeeksi ;) Helsingin poliisit käskee Vantaalle ja Vantaan Helsinkiin.. Kumpaa uskois?

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä^^iron_maiden^^ 
Päivämäärä:   21.6.09 00:22:20

Kumman hyvin osaat sit rattijuopoks ajaa semmost siksakkia ja valita ne hiekkatiet mihi ei etee pääse piikkimattoja laittelee :D:DD

Melko uskottavaa, cloory.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: moiks 
Päivämäärä:   21.6.09 00:36:40

h0h0 hajoon cloorylle<3

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: hoho 
Päivämäärä:   21.6.09 00:52:19

älä pyydä anteeks jos et ite tiiä mistä pyydät

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   21.6.09 13:21:23

pahoittelen että olen rikkonu lakia esim. varastin kumipelhamit kaksilla ohjilla :<

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: ~Hepotypy~ 
Päivämäärä:   21.6.09 13:25:57

sry jos kysyn, ei ehk mulle kuulu mut miksköhän kaikki valittaa cloorylle..?
anteeks ku oon olemas.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäminävain 
Päivämäärä:   21.6.09 13:58:13

Hei. Minun mielestä tuo on hyvä idea. Itsekkin lähettäisin kirjeen poliisille, jos olisin tehnyt jotain väärin.. ja pahasti. Sen homman minä osaan, ja haluan aina pyytää anteeksi.

Sääliksi käy, nuita muita jotka yrittävät naurattaa kohtalotovereitaan, noilla paskoilla vitseillä.

Cloory, tee niinkuin itse parhaaksi näet. =)
Eikä kannata kuunnella muita, mitä nyt sanookaan.

Voisin tulla mukaas poliisilaitokselle, mut asun vähän kauempana .. :( Onnea vain matkaan! =)

hyi // Opettelisit ekaksi kirjoittamaan, seuraavaksi mene äitillesi itkemään, ja kolmanneksi hanki elämä. Vink vink! Ärrältä saa halvalla. ;)

Jymy-juntunen // Miksi? Kyllähän Cloory saa tulla täältä neuvoa kysymään. Kysyyhän muutkin aina apua, miksi cloory ei? :) Huhhuh...

S // Kehtaatkin olla noin lapsellinen! Ensiksi, cloory ei itke. Ja minä uskon, että cloory on kiva tyttö, ja miks kehtaat koko ajan olla noin vittumainen?! Keksit tuommoista paskaa, että se itkisi.. Hahh.. :)

EJR // En usko että poliisit nauraavat sgerry //ille kirjeelle, minkä cloory tekee. Uskon, että se olisi parempi asia, kuin jättää tekemättä. Ja oletko noin varma, että clooryn "mies" jätti hänet? Ja hän käyttää lääkkeitä? Hmm.. Tuu enskerralla kirjoittaa, faktaa viestii..

juuju // Ei ole mitään hävettävää, jos lähettää kirjeen poliiseille. Ihmisiä on erilaisia.

ssssamu. // Mitä naurettavaa aloittajassa on? Ei mitään. Hän tuli vain kysymään neuvoa, ei muuta. Sinä itse, olet naurettava.

gerry // En usko, että hän häkee huomiota. Apua hän hakee, ainakin minun mielestä.

mutta heippa, kirjoittelen sitten seuraavalla kerralla enemmän.. ;)

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäminävain 
Päivämäärä:   21.6.09 14:02:30

oho, tuli vähän tuolla vihreitä, varsinkin tuossa EJR kohdalla. Sori. Jatkan:

A // Miks keksit valheita? Hänet muka bannattu..? TUSKIN! Todella ärsyttävää tuommonen, paskan puhuminen!

Äh. Sori ei enää jaksa vastailla noihin muihin, ja anteeksi kun vähän kirjoittelin noille aivottomille viestiä. Toivottavasti olette ottaeet opiksenne, ja enää ei tarvitse katsoa tommosta lässynlässyn viestejä.

Cloory // Öh.. Tämä ei varmaan tänne edes kuulu, mutta jos sinulla olisi aina aikaa, haluutko olla kirjekaveri?:) Tai niinkun sähköpostitse..? Joshaluut, niin nimessä säpö.

Heippa hei. =)

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: millae 
Päivämäärä:   21.6.09 14:10:27

mitä joko sennut potki sut pihalle?

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.6.09 17:06:07

minävain: jos olisit käynyt sennulassa, tietäisit, miksi jengi ei sympatisoi vaan nauraa...

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäminävain 
Päivämäärä:   21.6.09 17:17:14

... / Mitä hän on "muka" tehnyt? Harmi vain, kun en tiedä totuutta. Mutta, miks teidän pitää nyt nauraa, vaikka hän tuli kysymään apua?! Miksi?!

Voisitte kerrankin olla vähän fiksumpaa seuraa, eikä haukkua tms. Miksette auta? Tämänhän otsikko on 'Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)'
Ei tarvitse tulla tänne, jos et aio auttaa!

Menkää kaikki vîttuun täältä, jos ette osaa tehdä mitään muuta kuin aukoa/kiusata/haukkua tms. Todella lapsellisia olette kaikki, kerta tuommosta teette.

Miettikää vähän!

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.6.09 17:26:16

minävain, meepä sennulaan lukemaan noita clooryn aloittamia keskusteluita ja mieti sitten uudestaan, että kuinka tosissaan tämä(kään) topic kannattaa ottaa.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: MiukuMauku 
Päivämäärä:   21.6.09 18:39:39

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 19.6.09 00:57:23

cloory - mulla tulee susta mieleen ihan johanna tukiainen....

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   23.6.09 00:57:41

^^iron_maiden^^: Osasin kyllä. Promilleita kun oli huikeat 0,63. Ja se hiekkatie kapea ja mutkitteleva tallitie, jota ajoin vähintään neljä kertaa päivässä muutenkin ;)

minävain: Thanks ;) Kai sitä joskus vois kirjotellakin =) En välttis kerkee hirveän usein vastailemaan, mutta katsellaan.. Jos ei sulta kuulu mailia ni mä laitan sullepäin joku päivä :D

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

LähettäjäChiko 
Päivämäärä:   23.6.09 01:12:06

Oikeesti cloory tuo alkaa kuulostaa jo joltain tuksun selittelyltä...

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

LähettäjäQwen. 
Päivämäärä:   23.6.09 01:21:23

cloory, oot huippu :D
tiedän, että inhoat mua, mutta silti

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: constantemente 
Päivämäärä:   23.6.09 03:37:09

Onnea, Cloory. Oot mun idoli =)

[Siis ihan oikeesti oot, tää ei oo näsäviisastelua :), ei sillä, en tiiä mitä se tarkottaaa, mutta tuo ylläoleva on totta.]

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   23.6.09 17:19:24

Qwen.: Miksi minä inhoaisin sinua?

constantemente: Heh.. Toivottavasti et kuitenkaan tee mun virheitä perässä ;)

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

LähettäjäBody 
Päivämäärä:   23.6.09 18:06:07

Ei hyvää päivää.
Ihan totta Cloory, sulje jo koneesi ja mene vaikka lenkille. Etkö sinä vieläkään tajua, kuinka paljon sinun elämääsi on vaikuttanu nämä kaikki kirjotukset, mitä sinä tänne ht.nettiinkin suollat?

Ja sekin vielä, että jätä nyt jo ihmeessä ne poliisit rauhaan.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   23.6.09 18:57:07

Body: En mene lenkille, koska mun jalka on kipeä.. Pari viikkoa jo olen joutunut missaamaan lenkit.. Ehkä viikon päästä pystyn taas juoksemaan.

Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Yleensä kaikilla vaikutuksilla kuitenkin on sekä positiivisia että negatiivisia vaikutuksia =) En koe kärsineeni kamalasti siitä, mitä olen tänne kirjoittanut..

Enkä jätä poliiseita rauhaan, miksi jättäisin? :P

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

LähettäjäBody 
Päivämäärä:   23.6.09 19:00:20

No, jos et työpaikan menetystä yms laske negatiiviseksi asiaksi, niin mikäpäs siinä sitten.

Ja voisit jättää ne poliisiherrat rauhaan vaikka siksi, että se "sinunkaan" poliisisi ei (sennujuttujen perusteella) hyvin kiinnostunut sinusta taida olla. Tommonen roikkuminen ja ruinaaminen on ahdistavaa.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   23.6.09 19:21:51

Body: En tod laske. Sain uuden paljon paremman työpaikan =)

Kyllä se vielä sinne mettään lähtee ;)

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   23.6.09 19:38:08

cloory, säkö olit oikeutta menossa lukemaan? sinä joka ei oikeasta ja väärästä näytä paljon piittaavan.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   23.6.09 19:52:23

Nikitön: Jep. Pääsykokeessa olin ja jos en nyt sisään pääse niin meinaan avoimen yliopiston puolella suorittaa kursseja ensi vuoden aikana =) Mitä väliä mun omilla mielipiteillä on, jos tehtävä on oppia, _mitä kirjassa sanotaan_ ja _sen pohjalta osata vastata kysymyksiin_? ;)

Ei multa fysiikankaan kokeessa kysytä, mitä mieltä mä olen jostakin asiasta.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: shake ya pom pom 
Päivämäärä:   23.6.09 19:55:44

no jotain että ''anteeksi ku tein väärin'' ja et ''kadun sitä hirveesti vaikka ette ehkä uskoskaan'' ymsyms. kyllä ossaat.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: DS 
Päivämäärä:   23.6.09 20:03:03

>>>>>! Ensiksi, cloory _ei itke_. Ja minä uskon, että cloory on kiva tyttö

Eli olet hänen tuttu, kun tiedät että hän ei itke... PROVO!

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

LähettäjäBody 
Päivämäärä:   23.6.09 20:03:56

Eipä taida lähtee.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   23.6.09 20:05:02

Kirjeen siis kirjoitin ja laitoin kaikkea täältä. Huomenna sitä pitäisi levittää ympäri laitosta.. Sit kierrän sen lafkan kaukaa :D Ei kehtaa mennä enää lähellekään.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäminävain 
Päivämäärä:   23.6.09 20:16:59

Cloory: no laitas vaa täs joskus viestii. :)
...: Kävin kahtoo sennun puolelt, ni ei siel mtn pahaa ollu. :) Sääliksi käy, sori.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

LähettäjäBody 
Päivämäärä:   23.6.09 20:33:27

Whoa! Kerrankin järkevä juttu sinulta Cloory. Hienoa, että tämän jälkeen pysyt kaukana poliisilaitoksesta, ja toivon mukaan etäällä virkavallasta noin niinkun muutenkin.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   23.6.09 20:40:05

Niin ja siis itse en mene mitään levittämään, mulla on siellä sisällä kätyri ;)

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: hohhoijjaaa 
Päivämäärä:   24.6.09 14:34:01

minävain, oliskohan vaikka siksi, että ne kaikki ketjut on poistettu (miksi? KOSKA NIIS EI OO POINTTIA!)

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

LähettäjäStion 
Päivämäärä:   24.6.09 16:22:54

Mun sisko tuntee clooryn,mä kans. Sanon vaa että viimeks ko olin ite mukana ko ne meni poliisiasemille käymään ni mulla jäi traumat siitä reissusta. Vähä liianki paljon cloory harrastat näitä poliisi juttuja.. Sanoin suoraan mitä ite oon mieltä tästä jutusta.. Toivottavasti et pahastanut,sitteko n

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

LähettäjäStion 
Päivämäärä:   24.6.09 16:23:51

lisäystä: sitteko näät taas a:ta cloory ni sanoppa multa terkkuja,jos tiiät kuka oon..:P

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: Persikka 
Päivämäärä:   24.6.09 18:08:48

voi jeskamandeera mikä juttu taas.

ihan vaan tiedoksi loorylle,että kaikki poliisit ei ole tiksissä tai malmilla.

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   25.6.09 12:38:30

Stion: Tiedän ;) Eihän siinä mitään, mut ens kerralla kun poliisi kysyy sulta, että onko kaikki ok, niin älä vastaa että ei.. Vievät mukanaan ;)

Persikka: Ei toki. Mutta se mun kirje lähtikin Tiksiin ;)

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: vv 
Päivämäärä:   26.6.09 05:41:25

jos saaa kysyä ni miten sä oot työpaikkas menettäny kirjottelemalla ht.nettiin ? :o

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: Converse 
Päivämäärä:   26.6.09 12:02:20

Tee kauhija angstikirje <33'

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   26.6.09 12:09:46

raapusta kirje tänne?

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   26.6.09 17:05:09

vv: Olin mäkkäris töissä ja haukuin sen lafkan pystyyn täällä ;)

Converse: Ei kun tein ihan asiallisen =)

piste: Taitaa jäädä väliin.. Tuli senlaista tekstiä, et oli vetäny poliisitkin vähän hiljasiks..

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäkookos. 
Päivämäärä:   26.6.09 17:11:22

hei kirjota nyt tänne se ;)) ylhäällä sitä kun jo lupailit :D

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   26.6.09 19:16:29

En mä sitä missään tapauksessa ainakaan kokonaisuudessa täällä julkaise. Tuli nimittäin ihan erinäköistä tekstiä kuin alunperin oli tarkoitus. EHKÄ voin jonkun pätkän laittaa, sit joskus kun olen Suomessa.. (Kirje siellä koneelle, nyt olen Virossa..)

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   26.6.09 19:54:38

..koneellA..

  Re: Auttakaa kirjeen kirjoittamisessa (poliisille)

Lähettäjä: oomg 
Päivämäärä:   26.6.09 20:01:23

Sairasta.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.