Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi pojat pelkää hevosia niin hirveesti?

Lähettäjä? 
Päivämäärä:   15.5.22 09:59:35

Välillä tuntuu että noita poikapuoleisia henkilöitä pelottaa ihan vaan hevosen lähellä oleminen. Tytöt on rohkeempia näitten hevosten kans mutta pojat sit hyppii seinil ku hevonen liikuttaa korvaansa. Että mikä juttu?

Re: Miksi pojat pelkää hevosia niin hirveesti?

Lähettäjä: Ida 
Päivämäärä:   15.5.22 15:28:14

Varmaan ihan se kokemuksen puute, kyllä tytöissäkin on paljon pelkääjiä hevosia kohtaan jos ei ole kokemusta isosta eläimestä tai sattunut jotain aiemmin.

Lähettäjä: 1ssu 
Päivämäärä:   3.7.22 14:39:39

älä yleistä, mä tiedän /tunnen monta poikaa ja miestä jotka ratsastavat tai ainakin ovat harrastaneet sitä! muutama samalla leirillä mun kanssa! lännenratsastus/ritariratsastus on enemmän niiden juttu kuin ns. tavallinen ratsastus. Kyllä kansa tietää!

Lähettäjä: Hankalaa on 
Päivämäärä:   4.7.22 01:13:35

En usko että pojat ei sen enempää hevosia pelkää. Hevosurheilun ulkopuolella olevia lapsia ei kiinnosta ja hevosurheilun sisällä on kyllä poikia.

Poikapuolisia ponikuskeja: Elmeri Pussi, Jerry Rauos, Tuukka Törnvall, Leevi Niva, Mikko Niemenmaa, Tatu Ek jne

Lähettäjä: Just 
Päivämäärä:   25.12.22 09:11:31

Onhan tämä ns heppailu /hoitaminen ollut tyttöjen lajittöjen ollut aina

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   2.3.23 23:20:49

Varmaan toi Jone Illikin pelkää hevosia ihan hirveesti, vai;)

Vain Pohjoismaissa ratsastus on enemmän tyttöjen ja naisten laji. kaikkialla muualla ratsastus on enemmän miesten laji.

Lähettäjä: :P 
Päivämäärä:   12.4.23 22:41:04

Minä olen kokenut asian päinvastoin. Pojat/miehet ovat monesti paljon välittömämpiä ja ennakkoluulottomia, eivätkä osaa ehkä edes ajatella ns. turhaa pelkoa. Mutta molemmista löytyy sekä rohkeita että pelkääviä, reippaita ja ujoja, lahjakkaita ja kädettömiä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.