Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Etäsuhteessa??

Lähettäjä: 16v 
Päivämäärä:   7.9.21 18:50:40

Minulla on nyt siis tällainen tilanne, että olen tutustunut vuotta vanhempaan jätkään netissä. Juttu on kuitenkin niin että tämä asuu kolmen tunnin ajomatkan päässä. Olemme kerran tavanneet, tosin vanhemmiltamme salassa, sillö ei haluttu heidän silloin vielö tietää. Nyttemmin olemme kuitenkin kertoneet vanhemmillemme ja he tietävät meidän myös nähneen. Nyt haluaisin lähteä viikonlopuksi jätkän luokse, mutta vanhempani ei kovin innoissaan ajatuksesta ole sillä eivät ole tavanneet poikaa tai tämän vanhempia. Pojan vanhemmille asia olisi ok. Jätkälle olisi myös ok tulla ensin meille jolloin vanhempani näkisivät hänet, mutta itse haluaisin mennä ensin jätkän luokse ja tavata tämän vanhemmat.

Onko teilläd mitään ideaa miten saisin vanhemani päästämään minut vklopuksi jätkän luokse.

  Re: Etäsuhteessa??

Lähettäjä: Pihla 
Päivämäärä:   7.9.21 20:10:59

Itelä vähä samalainen tilanne. Mutta en oo uskalganu kertoo porukoile ees että oon tutustunu jätkää netis. En vaa tiiä mite sen kertosin

  Re: Etäsuhteessa??

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.10.21 13:26:43

Voisiko tuo poika tulla teille? Jos se sopisi vanhemmillesi paremmin kun olisitte heidän valvovan silmän alla.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.