Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En oo ikinä hävennyt näin paljon

Lähettäjä: luokan edessä nolo 
Päivämäärä:   13.9.17 11:36:00

Oon siis seiskalla. Meidän koulu on aika pieni, joten suunnilleen kaikki tuntevat toisensa ja jutut kulkevat nopeasti.
Mut siis, oon ollut jonkin aikaa ihastunut yhteen luokkalaiseeni poikaan. Tietysti mä toivoin että sekin ihastuisi muhun mutta en tehnyt asialle mitään. Olen meidän luokan "nevari" jolla ei oikein ole kavereita, koska olen ujo ja aika ruma. Ensimmäisistä yläaste-päivistä asti kaikille mun sanomisille on naureskeltu ja vttuiltu ja mut on jätetty porukasta ulos joten en olen opetellut olemaan hiljaa ja selviämään yksin.
No joo, se nyt ei oikeastaan ole ongelma. Vähän sattuu mut kyl mä selviin.
Mutta mun kaveri, tai ei enää kaveri mut niin, joka on toisella paikkakunnalla koulussa oli sitten mennyt somessa KERTOON SILLE POJALLE ET TYKKÄÄN SIIT. Enkä todellakaan oo pyytänyt...

No tää koulupäivä oliki sitte aika mielenkiintonen. Se poika tuijotti mua niin vihasesti aina välillä ja sen kaverit huuteli tyyliin "uuuuuu "maija" tykkää "matista" _koko päivän_. Sit ne tietysti kiusas sitä poikaa tyyliin "uuu "maija" tykkää susta!" Ja se poika vaan vastas aina jotain "hyi vttu", "yäk" jne.
En oo ikinä hävenny itteeni näin paljo. Pojat teki mulle erittäin selväksi ettei muhun todellakaan ihastuisi kukaan ja tiiän sen nyt kyllä itekin.
Miten mä kehtaan mennä huomenna kouluun. Tai pakko on, ja yrittää vaan olla niinku ei välittäis siitä huutelusta. Mut sattuu se silti, ku oon turhan herkkis siitä mitä musta ajatellaan. Kaiken muun mä kestän mut koko luokan edes noloksi ja oudoksi leimaaminen on mun pahimpia pelkoja koulussa.

  Re: En oo ikinä hävennyt näin paljon

Lähettäjä: piip 
Päivämäärä:   13.9.17 16:28:51

Reippaasti vaan. Ensi viikolla tuollainen on jo vanha juttu. Leuka pystyyn ja jätä jutut/puheet/someviestit huomiotta.

  Re: En oo ikinä hävennyt näin paljon

Lähettäjä: 3 
Päivämäärä:   20.9.17 12:16:53

sanot, että hyi yök, en todellakaan tykkää! Kuka tollasta paskaa on taas levittänyt? Hankkisi oman elämän.
Ei sun tarvitse olla mukava ihmiselle, joka ei ole mukava sulle.

Toi ikä ja yläaste menee kuitenkin nopeasti ohi ja vanhempana sua ei nolota toi juttu enää yhtään, voin luvata sen!

  Re: En oo ikinä hävennyt näin paljon

Lähettäjä: Ahaa 
Päivämäärä:   12.10.17 00:46:06

Mulla taas pääsi kerran pieru!

  Re: En oo ikinä hävennyt näin paljon

Lähettäjä: just sayin 
Päivämäärä:   1.11.17 15:49:58

Toi unohtuu kun ne saa seuraavan typerän idean, älä riehaanu vaan keskity omiin juttuihis. Pari vuotta peruskoulua enää edessä, sit oikeesti helpottaa, ihmiset on peestä.

Ja sä voit sitten naureskella niille kun ovat paksuna kun oli niin "pantavia", sä voit sentään tehdä jotain fiksumpaa elämälläs sitten kun ne työntää niitä röökillä pilattuja mukuloita rattaissa. Odota vaan että jengi kasvaa ulos tosta ulkonäkömuottirumbasta, kohta helpottaa.

Ja tod näk oot miljoona kertaa kauniimpi ja mielenkiintosempi kun ykskään niistä irtoripsipelleistä jonka perässä sun ihastukses juoksee.

  Re: En oo ikinä hävennyt näin paljon

Lähettäjä: Tilli 
Päivämäärä:   15.12.17 23:28:15

Älä vähättele itseäsi, olet ihan yhtä arvokas kuin muutkin. Jokainen ihminen on oma persoonansa ja kaunis omalla tavallaan. Sinun kiusaajillasi voi kotioloissa olla jotain huonosti ja he purkavat sen ainoalla osaamallaan tavalla. Tsemppiä sinulle kouluarkeen.

  Re: En oo ikinä hävennyt näin paljon

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   16.12.17 20:05:36

Olen kokenut aivan saman yli 30 vuotta sitten. Menin kouluun ja olen yhä hengissä. Kunpa olisiin silloin tiennyt sen minkä nyt. Sinusta kasvaa vielä vahva ja pätevä ihminen, kunhan et luovuta.

  Re: En oo ikinä hävennyt näin paljon

Lähettäjä: Nainen 
Päivämäärä:   23.12.17 21:59:21

Tuollainen käytös kyllä kertoo enemmän pojasta. Luultavasti on oikeasti otettu, mutta ei uskalla sanoa sitä.

Kyllä tuo unohtuu ja tulee muita puheenaiheita. Mutta älä vähättele itseäsi, kuulostat hyvältä tyypiltä :)

  Re: En oo ikinä hävennyt näin paljon

Lähettäjä: Viisu 
Päivämäärä:   7.9.18 01:09:05

"Lähettäjä: Nainen
Päivämäärä: 23.12.17 21:59:21

Tuollainen käytös kyllä kertoo enemmän pojasta. Luultavasti on oikeasti otettu, mutta ei uskalla sanoa sitä."

Tämä! Tämä minullekin tuli ensin mieleen. Ihan varmasti on salaa otettu siitä että joku on häneen ihastunut, aikoi sitten ihastua takaisin tai ei. Ei vaan ryhmäpaineessa sitä uskalla myöntää.

  Re: En oo ikinä hävennyt näin paljon

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.11.18 18:33:55

mulle sattuu usein noloja tilanteita.jälkeenpäin otan ne aina huumorilla.
vaikka just silloin hävettää.

  Re: En oo ikinä hävennyt näin paljon

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.11.18 18:58:14

kuten kerran.olin hienossa ravintolassa.ja sitten tuli ilmavaivoja.voi että hävetti kun muut tuijotti!

  Re: En oo ikinä hävennyt näin paljon

Lähettäjä: XoXoX 
Päivämäärä:   2.1.19 23:24:54

Jos vielä luet tätä, onko sulla ig? Oon itekki ujo ja yksinäinen nii ajattelin että olisitko halunnu tutustuu x)

  Re: En oo ikinä hävennyt näin paljon

Lähettäjä: Raita-Paita 
Päivämäärä:   13.2.19 09:18:56

No mä kerran pas...kasin matikan kokeen aikana. Sen jälkee oli vielä vanhojen tanssien harjotus. Ja se oli SUPER LÖYSÄÄÄÄÄÄ.

  Re: En oo ikinä hävennyt näin paljon

Lähettäjä: Mää 
Päivämäärä:   17.10.19 21:59:36

Vastaat noin ilkeille kundeille samal mital takaisin. Todellakin. Älä vähättele itseäs.

  Re: En oo ikinä hävennyt näin paljon

Lähettäjä: mies jo 
Päivämäärä:   13.11.19 07:18:28

Yläasteen alkuaikoina vähän samanlainen juttu kävi myös minulle. Kaverille olin kertonut että yksi likka eräällä tunnilla on 'aika ilo silmälle', ja sehän sitten levisi ja en enää uskaltanut edes katsoa koko tyttöä päin, kun hävetti, ja jäin miettimään mitä minusta ajateltiin.

Nyt jos olisin samassa tilanteessa, osaisin ajatella toisin, että toisesta tykkäämisessä ei ole mitään hävettävää, ja olisi jaksettava olla vaan oma itsensä rohkeasti kuten ennenkin.

Tsemppiä!

  Re: En oo ikinä hävennyt näin paljon

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.2.20 01:07:05

Ompa lapsellisia. Tsemppiä

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.