Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: Diamond 
Päivämäärä:   7.11.14 18:27:20

Minulla ystävien kuolema , areena on teidän

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: Kakara 
Päivämäärä:   29.11.14 10:49:00

Raiskaus ku olin jtn 11v

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.11.14 12:17:24

Se ku näin kissani kituavan ku lehmä astui sen selän päälle. Se oli ihan hirveetä...

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: <3333 
Päivämäärä:   26.12.14 01:45:06

Pikkuveljen kuolema <33 :'(

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: ~ 
Päivämäärä:   26.12.14 11:05:56

Hevoseni kuolema..

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: e 
Päivämäärä:   26.12.14 18:22:07

Psykoosi

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: sonic 
Päivämäärä:   1.1.15 02:11:47

ehkä kaverin kuolema. on kuollut parikin kaveria mutta eka oli pahin, vasta 13 v :(

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: lollero 
Päivämäärä:   5.1.15 17:00:42

isän kuolema

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.1.15 01:07:40

pikku siskon kuolema :(

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjädivergent 
Päivämäärä:   11.1.15 21:29:30

Oon päässyt helpolla, ei oo mitään semmosia kokemuksia oikeestaan.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: Mirva 
Päivämäärä:   12.1.15 02:20:21

trauma, josta en ole pystynyt kertomaan kuin poikaystävälle.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: kff 
Päivämäärä:   12.1.15 22:34:31

Isoveljen kuolema. 2 v aikaa, en ymmärrä vieläkään.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: mm 
Päivämäärä:   15.1.15 16:33:20

se kun spagetit kaatu lattialle.. Meni hyvät ruoat hukkaa.. :'(

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: Noora 
Päivämäärä:   15.1.15 16:54:05

2 keskenmenoa 2 vuoden sisällä.. Mutta tällä hetkellä onnkesi on ihana pieni tytär Siia <3

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: asdasd 
Päivämäärä:   17.1.15 08:59:08

Vuonna 2013 oli viidet hautajaiset, joista pahimmat oli siskoni hautajaiset.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   18.1.15 00:33:33

Pikkuveljen kuolema, koiran lopetus minkä sain kun olin 2v ja monia muita mitä en kerro.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   19.1.15 17:32:42

muuta ei ole (onneksi) tapahtunut, kuin kahden rakkaan hoitohevosen lopetus miltei peräkkäin. </3

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: whisky. 
Päivämäärä:   25.1.15 16:30:08

Ystäväni kuolema ja eksäni vakava sairaskohtaus hyvin pian erottuamme. Kaikki nämä sattuivat saman kesän aikana. Ensin tuli ero, sitten ystävän kuolema kun olisin tarvinnut tukea ja lopuksi vielä minulle edelleen kaikkein rakkaimman ihmisen käväisy hyvin lähellä kuolemaa. On vaikea erottaa siitä tunnemyrskystä mikä sattui pahiten. Kaikkien käsittely samalla kertaa oli lähes ylivoimaista, kun lisäsi siihen vielä muutamia ongelmia omassa elämässäni, niin päässä meinasi flipata aika pahasti.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: onnetonmukula 
Päivämäärä:   1.2.15 23:49:02

Voimia kaikille <3 :( En oo mitää rankempaa kokenut. Oon siitä erittäin iloinen.. Paitsi 12-vuotiaana parhaan kaverini isä, jonka maatilalla olin vieraillut ja jutellut monet kerrat, niin hän kuoli.. Koko kaupungin kivoin mies..

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: hahah 
Päivämäärä:   4.2.15 20:08:05

budit loppu .

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: Della 
Päivämäärä:   8.2.15 08:14:56

Mummille ja Ukille tapahtuneet sairaskohtaukset.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.2.15 19:04:07

Yksin jääminen koulussa.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: ikävä... 
Päivämäärä:   10.2.15 21:28:28

Elämäni tärkeimmän hevosen lopettaminen, kun oli vasta 2-vuotias... :'( Ikävä on edelleen kova mun pientä enkelii<3

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   21.2.15 10:54:43

Elämäni hevosen lopetus viime keväänä........
Syksyllä mummun ja papan Koiran kuolema.....
Syksyllä masennukseen sairastuminen...

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.2.15 20:15:33

Mulla kans yksin jääminen se on hirveetä ku ku istut iha yksin jossai nurkas koulun käytäväl ku kaikki muut on kavereittensa kanssa... Jätin sentakia kouluruokailussakin käymisen ku en halunnu näyttää yksinäiseltä

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: Dryad 
Päivämäärä:   7.3.15 23:05:53

Sisareni raskaus.
Hän on reippaasti alaikäinen ja teki sen tarkoituksella. Koko tilanne muutti äitini suhtautumista muihin lapsiinsa. "Hän on teistä nuorin, ja silti hänellä on elämä kohdallaan!"
Hei haloo, likka ei ole edes 17 vuotta.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: hipsutin 
Päivämäärä:   9.3.15 11:13:42

Oman lemmikin löytäminen kuolleena, raiskaus yritys

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: ;( 
Päivämäärä:   9.3.15 21:16:33

Kun mun eka poni lopetettiin :"( Tapahtui kun olin 10v. Eli sain syntymä lahjaksi ihanan pienen shettiksen jolla menin käyntiä,ravia,laukkaa,esteitä,maastossa,koulua, ekana..Eli harjoittelin ratsastamaan sillä =(

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   10.3.15 20:21:39

Mulla varmaankin tämä, mikä on minulla vieläkin. Nimittäin mulla ei oo ollut kavereita 3 vuoden aikana, ei koulussa eikä vapaa-ajallakaan eli vietän aikaani vain yksin tai äitini kanssa..

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: ei ikinä enää 
Päivämäärä:   24.3.15 14:22:26

synnytys

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: mellu 
Päivämäärä:   24.3.15 16:14:55

parhaán ystävän kuolema. tapahtu 2 vuot sitte,mutta en vieläkää päässy kunnolla yli. Näin ite kun kaveri hukku, mökillämme. Olimme silloin 12. vuotiaita, ja olimme tunteneet monta vuotta, oikeestaan koko elämämme. Silloin kun tämä tapahtu, laski kouluarvosanani 9 seiskaan, tai jopa alemmas ja en tehny oikeastaan mitään. Onneksi sain apua, ja vain yksi lukuvuosi meni tämän takia pieleen. Koko koulussa oli yhteinen kriisiapujuttu, mutta en pystynyt käymään siellä. Mökillämme ekaa kertaa kävin, kun oli vuosi kaverini kuolemasta. En ole sen jälkeen käynyt enää mökillämme, enkä silloin mennyt edes lähelle järveä. Vedessä en pystynyt käymään puoleen toista vuoteen, ja tämä aiheutti ongelmia koulun käynnissä. Painajaisia tapahtuneesta näin vielä vuosi onnettomuuden jälkeen, mutta niistäkin selvittiin, kiitos tuki joukkojen ja auttajien. Onnettomuuden jälkeen, en 2kk käynyt koulua kuin maksimissaan 3pv peräkkäin. Aina koulussa alkoi ahistamaan. En ottanut yhteyttä kavereihini ja kaikki elämästäni meni. Minulla oli tuolloin myös poni, Kassu. En käynyt tallillakaan ainakaan 2 kk, ja äitini sai hoitaa ponin. Vuokraajankin se sille vissiin hommas. En vieläkään ui mieluusti missään. Järvessä en ole kahteen vuoteen käyny, enkä jään päällekkään uskalla mennä.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: Tiinajohannap 
Päivämäärä:   25.3.15 14:25:15

kaveri kuoli sairauskohtaukseen. olin silloin, 2000-luvun alussa, tullut paikalle, ja
arvaa, säikähdinkö, kun kuulin.hän oli vasta 27 v.vuosi oli 2002 tai 2003.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.3.15 19:49:52

Raiskaus varmaankin.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.3.15 00:53:03

Koko vuosi 2013, päällimmäisenä siitä mielessä kaikkien aikojen rakkaimman heppa kaverin menetys onnettomuudessa, kaverini kuoli tapaturmassa ja rakas sukulaiseni selvisi että oli vakavasti sairas, mitään ei enää ollut tehtävissä ja parin viikon päästä nukkui pois

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: hissu 
Päivämäärä:   31.3.15 22:17:28

Raiskaus ollessani 14. Pedofilia/insestikokemukset. Äidin psykoosi. Veljen narkkarielämä sekä itsemurhayritys. Pahoinpitelyt joista pahimmat ex-mieheni tekeminä. Ratsastusonnettomuus josta sain aivovamman. Koiran hyväksikäytön näkeminen. Siinä kai pahimmat.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: Tiinajohannap 
Päivämäärä:   1.4.15 13:45:44

en järkyttynyt mut petyin kun en saanut ravuria vaik olis ollu tarjolla.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: jees 
Päivämäärä:   3.4.15 12:48:30

yksinäisyys.
tärkeimmän ponin lopettaminen, sekä hoitoponista luopuminen.
Tärkeimmän ponin menettäminen oli itelleni kova pala ja on vieläkin, kun tuntui että hän oli ainoa kaverini joka ymmärtää eikä tee pahaa.
Myös äitini sairastuminen on aivan hirveetä :(

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: rassu 
Päivämäärä:   9.4.15 01:27:58

kiusaaminen, isän kuolema, läheisen sydäninfarkti, vanhempien ero, syrjiminen

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: epätoivoinen 
Päivämäärä:   13.4.15 08:00:45

Hevoseni jouduttiin lopettamaan vuosi sitten. Sillä oli pieni varsa, emän nukkuessa pois ikää varsalla oli vain 4kk. Pari päivää lopetuksen jälkeen varsa sairastui ähkyyn, kävi lähellä kuolemaa. Aikaisemmin koiraani potkaisi hevonen, eläinlääkäreistä ihme että koira on vielä elossa(pahinta tuossa ajomatka eläinlääkäriin koira verisenä sylissä). Onneksi ei ketään tärkeätä ihmistä ole kuollut(vielä).

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.5.15 22:15:40

Kahden tärkeän ponin lopettaminen parin kuukauden välillä. Kaverin sairastuminen syöpään. Koiran lopetus. Isovanhemman sairastuminen. Ja nämä siis viimeisen vuoden sisällä..

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   25.6.15 11:24:19

Koulukiusaaminen.
Raiskaus.
Masennus.
Mummin kuolema.
Parhaan ystävän kuolema.
Raiskaus toiseen kertaan.
Veljen sairastuminen masennukseen.
Tämä kaiken

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   25.6.15 11:24:44

Siis tämän kaiken kanssa eläminen.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.6.15 12:49:58

Kuulin että äisillä on pahanlaatuinen syöpä, etäpesäkkeitä sielä sun täälä, eikä oo parannuskeinoo...

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: Suklaa 
Päivämäärä:   4.7.15 20:57:44

Hoitsu kuoli

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.8.15 19:34:30

Kun olin eräällä ulkomaanmatkalla edustamassa suomea, minua ja ystäviäni uhkailtiin pistoolilla hotellihuoneemme edessä ja juoksimme livakkaan siitä ohjaajien luo ja koko hotelli evakuoitiin pommisuojiib..

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: muisto 
Päivämäärä:   3.8.15 20:26:03

Vanhempien raju ero.
Äidin sairaskohtaukset eli aivoverenvuoto useamman kerran.

Nuo ovat olleet elämääni eniten järkyttäneitä asioita.

Minulla on ollut hyvä ja turvattu lapsuus, olen onnekseni saanut hyvät eväät elämään eikä esim. koulukiusaaminen ja kavereiden vähyys nujertanut kokonaan.
Kun perhe oli aina tärkein asia minulle, niin sen hajoaminen oli musertava kokemus.

Pitkään meni niin ettei millään ollut mitään väliä... Olin joutunut äkkiä muuttamaan omilleni ja annoin elämän mennä miten sattuu. Onneksi sinä aikana ei tapahtunut pahempaa, vaikka en voi sanoa ottaneeni kunnolla vastuuta elämästäni. Ainekset isompiin traumoihin olisi ollut, kun päädyin niin epämääräisiin paikkoihin ja alkoholistien seuraan asumaan.

Enkeleitä on ollut matkassa.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: Amppe 
Päivämäärä:   21.8.15 21:57:30

Olin laskettelemassa perheeni kanssa. Olimme veljeni kanssa hyppyri rinteessä ja hypin suksilla semmosesta pikku hyppyristä. Sitte ajattelin hypätä kovemmalla vauhdilla ja vauhti olikin liian kova jolloin lensin aika pitkän ilmalennon ja tasapaino meni samassa niin mun vasen polvi muljahti alastulossa. Kävi ihan s****nan kipeää ja makasin vaan siin maassa, muutama kysyi miten kävi ja velikin tuli heti auttamaan. Mietin vieläkin niitä mukavia poikia jotka pysähtyivät kysymään. Sen hypyn ajatteleminen on ihan kamalaa enkä varmaankan enää ikinä uskalla lasketella vaikka voisinki. Polvesta meni eturistiside ja sivuristiside poikki ja leikkaus oli edessä. Se sujui hyvin ja siitä on nyt n. Puoli vuotta ja voin jo juosta ja muuta mutta vielä en voi kaikkea tehdä normaalisti . En ole päässyt puoleen vuoteen ratsastamaankaan. Avauduin. Kiitos.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: muumipeikko 
Päivämäärä:   15.9.15 20:44:04

mustalainen ahdisteli kaupan edessä

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: Lumihiutale 
Päivämäärä:   26.9.15 17:22:27

Mummin kuolema. Ja seka ku kylän yks vanha mies kuoli ku meni nostaa lippuu salkoo mun iskä ja mää elvytin ei tunnettu. Ja sit isi soitti ensivastee ja ambulanssi ne jatko käyrät viivaa ja sit se yht äkkii alko elää näit on käyny 7 koko suomen maassa. Ja se ku serkun heppa kuoli ja sit iskän rappeutunu selkävamma.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: napsu 
Päivämäärä:   22.10.15 20:56:03

kaikki kuolemat (mummojen, pappojen, isoäidin)
perheväkivalta 8 vuoden ajan
kiusatuksi tuleminen
äiti laittoi suonensisäisesti huumeita kun olin 10v
masennus, paniikkihäiriö
psykoosi
neljään kertaan petetty suhteessa
vierestä katsominen kun ystävät vetävät huumeita, imppaavat, juovat, polttavat. heitä ei nää päivääkään selvinpäin.
huostaanotto
perhekodissa 9kk ja laitoksessa 1.5v
koulunvaihto
näitä riittää ties kuin paljon..

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.11.15 01:00:17

Ero

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.11.15 00:42:04

Läheisen vakava sairastuminen.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: anonyymi 
Päivämäärä:   11.12.15 10:43:31

erään ponin kuolema...

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: Pikkusiak 
Päivämäärä:   12.12.15 16:26:44

Vuosia kestävä masennus, itsemurhan yritykset. Nyt kuitenkin valoa päin :)

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

LähettäjäRuska 
Päivämäärä:   24.12.15 16:37:18

Oman lapsen kuolema.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   26.12.15 15:15:54

Aivotärähdys 

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: tulokas 
Päivämäärä:   12.5.16 23:31:35

v. 2013 mummin kuolema
v. 2014 hoitohevosen lopetus
v. 2015 toisen hoitohevosen lopetus
v. 2016 kolmannen hoitohevosen lopetus, kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön sairastuminen (diagnoosin sain nyt vasta, sairaus kuitenkin kytenyt jo vuodesta 2013)

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: v 
Päivämäärä:   15.5.16 13:00:39

mummin kuolema, koulukiusaaminen ja kieroutuneet sukulaissuhteet on ehkä ne mulle kaikkein raskaimmat asiat, mitkä on myös muokannut mua ihmisenä paljon.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: poni8 
Päivämäärä:   16.5.16 15:14:03

ehkä se kun leikkasin saksilla mun sormen pään:(

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   9.6.16 11:17:28

2014 tipuin ja menin tajuttomaks, hammas lohkes,aivotärähys,selkä viikon kipee
2015 iso tätini kuoli
2015 syrjiminen koulussa
2016 melkein hukuin koulu-uinneissa kaverini kanssa
2016 liikunta tunnilla lentopallo tuli peukaloon ja se murtu
2016 tipun esteen päälle ja saan este kammon

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: justse 
Päivämäärä:   21.6.16 22:04:14

@!#$ näit raiskaus juttuja et sä joudu raiskatuks jos iten ihan norm oot

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: Tyty 
Päivämäärä:   27.6.16 11:49:29

Vaikka paljon pahempaakin tapahtunut niin silti eniten järkyttynyt mieltä kun 10v näin naapurin ajavan kissani yli (henki lähti heti) ja heitti sen hännästä metsään vaikka itkin ja huusin vieressä.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: jx 
Päivämäärä:   28.7.16 20:43:53

Sukulaiselta ammuttiin ilmakiväärillä silmä päästä..

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: tosijunnu 
Päivämäärä:   14.8.16 00:29:09

Hmmm... Kovin paljon ei oo, mutta ehkä pahin on ollut kaverin liiallisesta juomisesta koitunut sairaalareissu pari vuotta sitten (en itse ollut paikalla, mutta kuullut huhua, että olisi konjakkipullon juonut). Ei tuolloin oltu väleissä, mutta kyllähän se säikäytti. Ollaan kuitenkin tunnettu ihan vauvaiästä asti. Toinenkin vähän samantyylinen juttu tapahtui viime keväänä, kun kaveri antoi viesteillään ymmärtää, että tekisi jotain itselleen. Todella suuria mielialanvaihteluita ja aika arvaamatonkin tyyppi, joten hädissäni yritin saada häntä kiinni. En saanut sinä iltana/yönä, mutta elossa ja hyvissä voimissa on :)

Kolmas sitten tapahtui viime talvena. Vietettiin koulun pikkujoulua paikallisessa yökerhossa. Alaikäisiä suurin osa, eli mitään juomia ei ainakaan siellä saanut. Tanssittiin siinä sitten ihan tavallisesti parin kaverin kanssa, kunnes seuraan liittyi pari samaa koulua käyvää maahanmuuttajapoikaa/-miestä (Afganistanista?). Ei huomioitu heitä mitenkään, vaikka kovasti yrittivät jutella yms. Sitten vasta kun toinen otti mua ranteesta kiinni niin säikähdin ihan kunnolla. Sain kyllä heti itseni "vapaaksi" eivätkä he mitenkään uhkaavilta siinä tilanteessa vaikuttaneet. Vessassa sitten tajusin, että olisi voinut käydä pahemminkin (taustatietona, että kuukausi pari aikaisemmin epäiltiin, että paikallisen vastaanottokeskuksen asukas olisi raiskannut jonkun - tätä ei ikinä todistettu mitenkään ja poliisi kaiketi kielsi tapahtuneen).

Niin ja vaarini kuoli muistaakseni 2012. Se oli siihen astisen elämäni järkyttävin kokemus, vaikka kaikkien tiedossa oli, että vaari eläisi enää muutamia viikkoja (eturauhassyöpä). En osannut surra asiaa etukäteen ja kuullessani asiasta olin vain ilmoittanut "jaa" ja vasta porukoiden lähdettyä sairaalalle alkoi itku. Nyt asia ei tunnu enää niin järkyttävältä, vaari oli kuitenkin jo pidemmän aikaa sairastanut ja ollut sairaalassakin pidempiä jaksoja :)

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: Psykoosi 
Päivämäärä:   8.9.16 08:23:51

Hyväkskäyttö. Se on sellanen asia jonka kanssa eläminen ei vaan tunnu sujuvan. Ajatus hävettää ja ällöttää. Psykoosikaan ei ollut mukava.

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: Kotistalin 
Päivämäärä:   12.9.16 23:59:32

Neuvostoliiton hajoaminen 1991 :( vitun Juoppo-Jeltsin ja Gorbatšov

  Re: Elämääsi eniten järkyttänyt kokemus

Lähettäjä: lulu 
Päivämäärä:   11.10.16 12:44:18

kun sain kuulla että rakas hoitohevoseni kuoli ja seuraavana päivänä löysin sen kuolleen varsan niitten tarhasta...

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.