Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Typerä maanantai! ÄRR!!

Lähettäjä: ärrr!!! 
Päivämäärä:   6.9.10 05:25:47

...ja typerä uusi kouluviikko. Oottelen tässä lähtöä ja oon ihan jäässä. Vihaan aikaisia aamuja, vihaan koulua, vihaan kaikkea - paitsi tällä hetkellä kuumaa kaakaota ja lämmintä sänkyä. Huoh.

Re: Typerä maanantai! ÄRR!!

Lähettäjä: nippe 
Päivämäärä:   6.9.10 17:33:01

määki.

Lähettäjä: möi 
Päivämäärä:   6.9.10 18:19:46

Mä vihaan sitä etten päässy mopokorttitentistä läpi! :(

Lähettäjäyhdyssanapoliisi 
Päivämäärä:   6.9.10 18:57:35

Omg miten kestät

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.9.10 18:04:23

05:25! onko toi sun mielestä aikanen herätys?:D

ite pitää aina 04.15 ja oon himassa vast n.17.30.

Päivämäärä:   7.9.10 18:44:05

., no öö, kirjotin tossa vaiheessa nettiin ja odottelin että kello kulkis että voisin lähteä - olin siis luonnollisesti herännyt jo aiemmin ja tehnyt aamutoimet...

Mikäs siinä jos sä nautit aikaisista aamuheräämisistä mutta mä en nauti! Oon muutenki tosi huono nukkumaan, herään monta kertaa öisin. Aamuyöllä nukun yleensä parhaiten ja sikeimmin, heräilemättä, niin vähän ketuttaa että on pakko nousta just sillon kun uni olis parasta...

Lähettäjä: lööv. 
Päivämäärä:   7.9.10 20:55:49

koulus on just kivaa :D mut en tykkää herätyksistä, enkä mistää sellsista aineista mis on joku mielipuoli opettaja joka terrorisoi oppilaita vastaan

Lähettäjä: lovetin 
Päivämäärä:   8.9.10 11:51:47

mäki vihaan maanantai aamuna, oikeestaa kaikkii kouluaamui, mut enite maanantai aamui ku on ollu ihana viikonloppu ni sit aamul aikane herätys ja raahautuu kouluu -.- ja vielä ku aina arkiaamusin ni sänky tuntuu paljo lämpimämmält jua pehmeemmält ku yleensä ja lämpimimmält ja pehmeimmält se tuntuu ku on jo muutenki nukkunu pommiin -.- koulu o percst =(

Lähettäjä: sedusai 
Päivämäärä:   12.9.10 17:21:49

-.-
-.'

Lähettäjä: :'----o 
Päivämäärä:   12.9.10 19:19:36

mun mielestä koulussa on ihan ok. varsinki, ku oon saanu uusii kavereita (mona <3) ja vaikka joku ope oiski tyhmä, ni sen tunteja on yleensä vaan pari krt viikossa :) i ♥ yläaste

Lähettäjäb0Um 
Päivämäärä:   13.9.10 16:07:48

maanantai ah, nukun pommiin, päätä särkee, pää täynnä räkää, äikän koe joka menee iha penkin alle vaikka yritän parhaani, koulussa pitkäst aikaa lempiruokaa josta en voi nauttii ko kaikki maistuu pahville. ja tätä vois jatkaa loputtomii.. -.-

Lähettäjä: thevethath 
Päivämäärä:   13.9.10 16:38:52

siis toi kolmas kappale kertoo just Greigin suhteesta sen aikaisempiin Johannespassioihin ja syksyoratorioihin, mut se oli melko joviaali suhteessa niihin aikaisempiin teoksiin.
jos meet kirjakaupasta kattoon nii se kolmannen välikön neljäs hylly kahdestoista nurkka, hae kirjaimilla Freidichdür. käsittää jotai eurosta pariin, riippuu et käytettynä vai uudempana. uutena jotain siis 7e, hinta tippunu aika paljon viimesen viikon aikana

Lähettäjä: J. 
Päivämäärä:   13.9.10 22:51:49

Miten aina löytyykin joku, joka tulee kertomaan miten hänellä onkaan huonommin? Otetaan nyt esimerkiksi vaikka nimimerkki piste. (= .)

"Juon tässä kokista, tää on vähän lämmintä. Oivoi."
"Sun mielestäkö toi on paha?! Siis MUN teeni on kylmää, mieti!"

Huoh..

Päivämäärä:   21.9.10 05:38:09

Vihaan, vihaan, vihaan, tralalallalalallallei!

Lähettäjä: heh:) 
Päivämäärä:   22.9.10 22:22:35

No onhan tuo 5.35 aika aikanen ku ottaa huomioon että on jo tehny aamutoimet yms. ja ite herään joka aamu siinä 7.30... :)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.9.10 22:37:30

joo ja mul todettii tänää pahalaatune kasvain. Älä ruikuta tollasist pikkuasioist

Päivämäärä:   23.9.10 13:26:57

.., aina on joku jolla on asiat huonommin kuin itellä, muttei se kyllä omaan ketutukseen auta yhtään. Että ruikutan ihan niin paljon ja ihan niin pienistä asioista kun tykkään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.