|
Lähettäjä: cv
Päivämäärä: 5.9.10 12:59:15
Onkohan musta tullu hullu tai tulossa sellaiseksi?
Aloitetaanpa vaikka siitä, että pidän itseäni joka toinen päivä helvetillisen lihavana ja joka toinen päivä taas ihan perus normaalina. Joka toinen päivä ihan perus-nättinä ja joka toinen päivä @!#$ rumana.
Olen muka laihtunu, ja nyt huomasin sen itsekkin jopa. mutta silti oon tänää taas itseni mielestä lihava... tai ehken enää parin tunnin päästä mutta tällä hetkellä kuitenkin.
Mutta silti mä saatan joskus harvoin sortua syömään siis kaikkea paskaa, ja sit sen jälkeen mökötän. Vaikka se ei ookkaan kenenkään muun kuin mun vika.
vertaan itseäni hirveen helposti muihin ihmisiin ja kaikkeen mahdolliseen ja oon ihan tosissani joskus miettiny sen takia vetäväni nirrin itteltäni, että mun kaverit ei enää tykkäis musta ku oon lihava?
kaverit ei tiedä mistään näistä mun "ongelmista", jotka ei ehkä teidän korvaanne välttämättä kuulosta ongelmilta mutta mulle ne alkaa olla osa jokapäiväistä elämää ja rutiinia.
kolmanneksi mua vaivaa jotku ihmeen tunnemyllerrykset,saatan alkaa itkemään ja yhtäkkiä nauran ja hekotan kuin viimeistä päivää, ja kyllä, ihan selvinpäinkin?
Ikää kohta 16 ja joku kuitenkin kysyy mittoja, 159/49..
Onko mulle tulossa joku... joku?
|