Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  mikä @!#$ mua vaivaa?

Lähettäjä: cv 
Päivämäärä:   5.9.10 12:59:15

Onkohan musta tullu hullu tai tulossa sellaiseksi?

Aloitetaanpa vaikka siitä, että pidän itseäni joka toinen päivä helvetillisen lihavana ja joka toinen päivä taas ihan perus normaalina. Joka toinen päivä ihan perus-nättinä ja joka toinen päivä @!#$ rumana.

Olen muka laihtunu, ja nyt huomasin sen itsekkin jopa. mutta silti oon tänää taas itseni mielestä lihava... tai ehken enää parin tunnin päästä mutta tällä hetkellä kuitenkin.

Mutta silti mä saatan joskus harvoin sortua syömään siis kaikkea paskaa, ja sit sen jälkeen mökötän. Vaikka se ei ookkaan kenenkään muun kuin mun vika.

vertaan itseäni hirveen helposti muihin ihmisiin ja kaikkeen mahdolliseen ja oon ihan tosissani joskus miettiny sen takia vetäväni nirrin itteltäni, että mun kaverit ei enää tykkäis musta ku oon lihava?

kaverit ei tiedä mistään näistä mun "ongelmista", jotka ei ehkä teidän korvaanne välttämättä kuulosta ongelmilta mutta mulle ne alkaa olla osa jokapäiväistä elämää ja rutiinia.

kolmanneksi mua vaivaa jotku ihmeen tunnemyllerrykset,saatan alkaa itkemään ja yhtäkkiä nauran ja hekotan kuin viimeistä päivää, ja kyllä, ihan selvinpäinkin?

Ikää kohta 16 ja joku kuitenkin kysyy mittoja, 159/49..
Onko mulle tulossa joku... joku?

Re: mikä @!#$ mua vaivaa?

Lähettäjä: lööv. 
Päivämäärä:   5.9.10 14:25:28

mielialan vaihtelut tai se joku ihme et mielialat vaihtelee laidasta laitaa iha yhtäkki

Lähettäjä: on 
Päivämäärä:   5.9.10 15:59:16

On tulossa, tai itseasiassa on jo: teini-iän pahin vaihe. Älä huoli, ton jälkeen alkaa helpottaa. :)

Lähettäjä: apsu 
Päivämäärä:   5.9.10 16:15:53

no etsie ainaka lihava oo!älä hauku ittees ku siihe ei oo mitää syytä:::)

Lähettäjä: London 
Päivämäärä:   5.9.10 16:25:33

Mulla joskus sama tilanne.

Lähettäjä: hoh 
Päivämäärä:   5.9.10 17:41:28

Teini-ikä?

Lähettäjä: jkghjnhddd 
Päivämäärä:   5.9.10 18:18:46

Soot iha hélvetin laiha. : ((

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.9.10 18:20:59

puberteettti

Lähettäjäyhdyssanapoliisi 
Päivämäärä:   5.9.10 18:28:08

Murrosikä

Lähettäjä: :3 
Päivämäärä:   5.9.10 21:49:54

sama mul ;>

Lähettäjä: ChiQi. 
Päivämäärä:   6.9.10 10:06:15

Mä tiedän niin hyvin ton tunteen. Olo on aika usein samanlainen kuin sulla. :/

Lähettäjä: eikä 
Päivämäärä:   6.9.10 13:58:29

jkghjnhddd, eihän oo. Jos se painais 39 kg niin sitten se olis jo aika tosi laiha mutta 49 kg on aivan normaalipainoinen, itseasiassa tasan ihannepainoinen 159-senttiseksi.

LähettäjäMOI 
Päivämäärä:   6.9.10 14:25:33

voisuaa (: ei oo mtn ongelmaa

Lähettäjä: höh 
Päivämäärä:   6.9.10 15:04:09

ei kai :o mullaki joskus et eka sillee et okei oon aika normaali (joskus kans et oon laiha) jos oon jonku lihavan vieressä. sit oon jonku über laihan vieressä ja sitte tuntuu että oon tosi läski. mutta ei vaa seurasta kyse. peilinki eessä sillee että hyi helevetti mikä paksukaine tai joskus että oonpa kivan normaali tai laiha. ja kans tuo et itken-nauran-itken juttu mullaki :// ja mulla ikää 13 pituus 165/42

Lähettäjä: Liposuction 
Päivämäärä:   10.9.10 15:31:21

Murrosikäää ja median luomat kieroutuneet kauneuskäsitykset.

Tajua, ettet itsekään hylkää kavereitas ulkonäön takia - susta oikeasti välittävät ihmiset ei välitä mistään muusta ku siitä millanen sisimmältäs olet. Tiedän noi tuntemukset liian hyvin, mut mitä iloa siitä loppupeleissä on vaikka olis ku riisikeppi? Karseeta sit vanhempana miettiä kuinka nuoruus meni siihen et yritti olla laihempi ja kauniimpi vaikka ja murehti sitä. Elämä on elämistä varten, nauti siitä mitä sulla on :--)

Lähettäjä: |Rikkipää 
Päivämäärä:   10.9.10 16:44:13

Se on sitä ku alkaa ettiä itteään ja alkaa tulemaan siks kuka on. Identiteettikriisi, ja tottakai se murrosikä päälle. Et siis oo tulossa mitenkää hulluks, tämä on aiva normaalia. Saattaa olla tuskallista, kärsin ite ihan samoista vaivoista ko alottaja. Kai se tästä. Voimia siulle!

Lähettäjämmeriri 
Päivämäärä:   10.9.10 20:23:29

oot iha sopivan painonen !

Lähettäjä: WOOT 
Päivämäärä:   11.9.10 12:22:38

oot samankokonen mun kanssa, ja itellä sama ongelma. muiden mielestä olen normaali, mutta itse olen niin hirveä itseäni kohtaan, etten tykkää ollenkaan.

Lähettäjä: df 
Päivämäärä:   11.9.10 19:08:38

murrosikä

Lähettäjä: äddä 
Päivämäärä:   12.9.10 03:19:33

ihan normaalia, ei kannata huolestua kunhan ossaa pitää itestään huolen. =)

itsee nyt 16 ja samoja ongelmia. Kutosen ja seiskaluokan välissä en syönyt yhtään mitään ja paino putosi sairaaloisen alhaiseksi.. nyt tässä yrittänyt lihottaa ja syödä sen pari vuotta itseäni kuntoon ja onnistunut.
kuitenkin tulee niitä päiviä kun katsoo parin tunnin välein itteensä peilistä ja näkee et onpa kaunis ja näi, sit toisen kerran kattoo et onpa ruma ettei viitti lähtä mihinkään.
olen asettanut itelleni rajoitteita, en käy esim. hesessä, koska jos käyn siellä (hese hampparit taju hyviä) nii seuraavana päivänä tulee masis ja ei syö ja lähtee vaan lenkille kuluttaan sitä jotain mitä ei ees ole.

mutta niin, on muitakin samaa "kärsiviä" kuin sinä, EI PIÄ MASENTUA !

Lähettäjä: Kana 
Päivämäärä:   12.9.10 17:22:45

Hormoonit....

Lähettäjä: nnn 
Päivämäärä:   12.9.10 23:50:49

oot ihan sopiva mun mielestä, meinaa ite oon 157/53 että..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.