Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Henkilö on ihastunut minuun ja..

Lähettäjä: Vihjauksia? 
Päivämäärä:   2.9.10 17:43:17

...ahistelee minua päivittäin facebookissa :D Kuinka voisin FIKSUSTI vihjata hänelle etten ole kiinnostunut hänestä?

Re: Henkilö on ihastunut minuun ja..

Lähettäjä: Jenn92 
Päivämäärä:   2.9.10 18:50:15

sanot vaan suoraan...
"joo ihan kiva että näytät tuntees mutta mä en oo just nyt kiinnostunu" tai jotain.. :DD

Lähettäjä: kape 
Päivämäärä:   3.9.10 11:55:55

Jos oikeasti ahdistelee silleen, että sua häiritsee niin sanot ihan reilusti: voisitko lopettaa, sä häiritset mua.. Tai jotain. Ei se muuten lopeta. :)

Lähettäjä: Random 
Päivämäärä:   3.9.10 17:57:33

Siis käy suoraa sanoo vaik koulus tai jossain nii ainakin se tajuu et sä et tunne samoin ... muuten se jatkaa sitä ahisteluu tai sano et estän sut ahistelust .....

LähettäjäMiiku. 
Päivämäärä:   3.9.10 19:26:17

Hahh mulle kävi samalla tavalla kesällä.. Sanoin ettei kiinnosta, se ei uskonu. Se keksi kaikkia ihme juttuja (kuten että ajaa monta kertaa päiväs mopolla meidän talon ohi että voi olla "lähempänä mua") ja sanoin kaikkeen että lopeta, ei mua ei vieläkään kiinnosta.. Sitte meni hermot ja sanoin sille oikeasti päin naamaa ja sen jälkeen se ei oo ees puhunu mulle mitään.. :D Mutta kannattaa ensin koittaa kauniisti sanoa, yleensä pojat tajuaa jo siitä.. Mutta jos se ei jätä sua rauhaan nii sitte sanot rumasti. :D

Lähettäjä: HaH 
Päivämäärä:   5.9.10 00:03:40

Ootko tyttö vai poika? :D ajattelin vaan et ahisteleeko pojatki jossai fucking facessa :DD

LähettäjäFönka 
Päivämäärä:   5.9.10 15:12:01

ala selittään sille jostai söpöstä pojasta/tytöstä jonka kaa sulla ois muka juttuu

Lähettäjä: MOI 
Päivämäärä:   5.9.10 19:59:47

sanot vaa : On kiva ku tykkäät musta mut mä en oo kiinnostunu susta , että jos nyt lopettaisit , kiitos

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.