Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  säätöä varatun kanssa ?

Lähettäjä: jjuu 
Päivämäärä:   2.9.10 13:37:04

Eli oltiin kaverilla viettää porukalla iltaa viiko sitten lauantaina. Katottiin lehvoja jne ja laitettiin hyvää ruokaa :p No joskus 4 aikaa ihmiset rupesivat liikkumaan pihalle ja minä menin nukkumaan kaverini toiseen huoneeseen. No sitten Jaska(nimimuutettu) tuli sinne ja sanoi etteii jäksä lähteä kotiin ja että kuunnellaanko musikkia ? tottakai suostuin, me nimittäin kuunnellaan aina musiikki. No sänky oli aikas kapea kahdelle ja jouduimme olemaan halausasennossa naama hänestä pois päin. Vähitellen (en edes huomannut) hän halasi minua hyvin läheisesti eikä se minua haitannut koska me olimme todella hyviä kavereitä ja Jaskan muija tiesi hänen olevan siellä . No sitten Jaska sanoi että "Maija(nimimuutettu), sä olet tosi upee muija ja parempaa saa ettii" ja suuteli niskaani monesta eri kohtaa. Hämmennyin ja käännyin häntä päin puhuakseni mutta hän vain paino huulen suulleni vaativasti ja suutelin takaisin. Asia rupesi olemaan aika intiimi(kädet paitani alla) ja niin vetäydyin. Jaska vaan katsoi minua ja sanoi että on pahoillaan ja pyysi asiaa jäämään meidän väliseksi, tottakai lupasin.

Ja siis tälläisiä "vaaratilanteita" on meinannut käydä ennenkin mutta suutelu on aina jäänyt asian ulkopuolelle. Ja Jaskahan väitti että oli selvinpäin mutta epäilen vähän(pilvessä).

Nyt sitten hän kuitenkin juttelee minulle normaalisti, kyselee mitä kuuluu yms.

Ottakaa jätkästä selkoa ?

Re: säätöä varatun kanssa ?

Lähettäjä: sydänjuttu 
Päivämäärä:   2.9.10 15:32:12

aika paha:D

Päivämäärä:   2.9.10 15:36:52

niimpä ((:

Lähettäjä: helmi 
Päivämäärä:   2.9.10 15:38:43

ota se:D

Päivämäärä:   2.9.10 15:42:58

miwtin vaa et se sen nykyinen muija ei vissiin edes tiedä että jätkä polttelee pilveä ja tämä jaska lupasi minulle pari viikkoa sitten että lopetttaa pilvepolttelun kokonaa (: ja hän aina tavallaan ajattelee minun parasta, esim koska en tupakoi hänkään ei tupakoi suljetuissa tilassa jos ollaan samassa paikassa .

Lähettäjä: Apu 
Päivämäärä:   2.9.10 23:25:19

Jaska on aika paska jätkä.

Lähettäjä: London 
Päivämäärä:   3.9.10 16:03:54

a) Narttu
b) mulkku toi poika

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.9.10 17:33:34

Lähettäjä: Apu
Päivämäärä: 2.9.10 23:25:19

Lähettäjä: kakkarapu 
Päivämäärä:   3.9.10 18:45:58

ota se!!!

Lähettäjä: maijjjjaa 
Päivämäärä:   3.9.10 18:53:37

se oli pilvessä älä ees ajattele sitä!!!!

Lähettäjäyhdyssanapoliisi 
Päivämäärä:   3.9.10 21:33:58

Iske sen muija ;d

Lähettäjä: kepu 
Päivämäärä:   3.9.10 23:29:56

Lähettäjä: haribonalle 
Päivämäärä:   5.9.10 12:35:04

kannattaa ottaa selvää onko sil tunteita sua kohtaa.. sit jos on jopa enemmän sua kohtaa ku nykystä,niin mun mielestä teijän kannattais olla yhes ja sen *jaskan* kannattais jättää se nykyinen,koska toi on epäreilua nykystä kohtaa.. :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.9.10 18:35:30

no sulle ei sentään käyny niin pahasti ku mulle!!!
oon 17, tää jätkä 23.

tapasin kaverin hoidon kaverin ihan ohimennen kerran... no molemmat oli kännissä ja tuli semmosta perus flirtti läppää molemmilta. sit se löys jonku tussin ja sano et voiks hän tatuoida mut. sanoin et juuuuu, sit se kirjotti mun käteen sen numeron. no sit mun piti lähtee eripaikkaan, joten piikitin sitä, että se sais mun numeron. illalla sitten jotenkin päädyttiin samaan paikkaan. nukuin sohval ja heräsin siihe ku sen käsi oli mun housuis... no voitte vaa veikata mihin se tilanne sit johti! ilman kumia. noh... aamulla herään siitä sohvalta, tä jätkä nukkuu näköjää lattial, nousen juomaa ja jotai ni seki herää, mut on tosi hiljanen ja nolo ja kaikkee... ei oikee sano mitää. pakko oli hakee jälkiehkäsypilleriki...myöhemmi sain kuulla kaverilta et se on seurustellu yli vuoden saman tytön kanssa. ja tän kesän aikana pettäny tyttöystävääs 6 eri tytön kanssa. mä olin niistä se kuudes... eli oon varmaa tosi monen muunki kaa sitä muijaas pettäny.
päätin mennä sukupuolitautitesteihi... ei onneks ollu mitää, mut tulevaisuudes käytän aina kumii jos kysees on joku joka ei oo just käyny testeis. sain huokasta helpotuksest, mut @!#$ mikä kusimulkku!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.9.10 18:56:42

JÄTÄ se! älä tuhlaa aikaasi vääriin miehiin

Lähettäjä: MOI 
Päivämäärä:   5.9.10 19:57:29

oijoij.. toivottavasti se muija ei saa tietää jos vaik joku ois nähnyy?

Lähettäjä: justnow 
Päivämäärä:   7.9.10 17:01:27

Ällöttävää nuoleskella jonku varatun kans..

Lähettäjä: JamBBa 
Päivämäärä:   7.9.10 23:50:34

lortto ei voi muuta sanoa.. oot iha hirvee akka!!!

Lähettäjäevan. 
Päivämäärä:   8.9.10 01:45:56

Ei pilven polttelussa ole mtn pahaa, polttelen itekki viikoittain :D

Mutta anna jätkän päättää, jos tykkäät siitä. Niin minäki oon aina menetelly.

Lähettäjä: lovetin 
Päivämäärä:   8.9.10 13:57:33

Lähettäjä: yhdyssanapoliisi
Päivämäärä: 3.9.10 21:33:58

Iske sen muija ;d

reps, tanks päivä nauruist (=

Lähettäjä: karojOu 
Päivämäärä:   8.9.10 15:42:20

bitch ! :) ja .// onse "VÄHÄ" kusine jätkä..

Lähettäjä: dkdkd 
Päivämäärä:   23.9.10 17:14:14

pidä sä käpäläs irti varatusta, voi @!#$ oikeesti -.-

Lähettäjä@rmi 
Päivämäärä:   23.9.10 21:16:49

mikä siin on kun kielletty hedelmä maistuu aina paremmalta? jessus, sinuna aloittaja pitäisin näppini erossa varatuista.

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   29.9.10 11:05:14

et oo ainoo jolla on ollu säätöä varatun kanssa :)

Lähettäjä: wii 
Päivämäärä:   1.10.10 22:00:31

Mulla oli yhden illan juttu yhden varatun jätkän kanssa. Kännisssä oltiin molemmat. Mulle ei ole edes tullu katumusta asiasta, ittenhän petti naistaan (on varmaan pettanyt aikaisemminkin). Nään jätkää lähes joka päivä koulussa ja ollaan ihan kavereita, ihan kuin mitään ei olisi edes tapahtunu. Itseeni välillä mietityttää kyllä, mitä jätkä ajattelee koko jutusta, mutta en halua ottaa koko asiaa edes esille...

Lähettäjä: jkl 
Päivämäärä:   3.10.10 15:41:10

En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät edes kadu sitä, että oli varatun kanssa. "Wii": Miksi ihmeessä et edes kadu ja pystyt olemaan tyypin kaveri "ihan kuin mitään ei olis tapahtunut"?

Alottajalle: lopeta koko homma tykkänään ja sano miehelle, että nyt loppu...Pyri olemaan mahd. vähän sen kanssa kaksistaan. Ärsyttää kaikki saamarin petturit...!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.10.10 18:07:18

Etkö tajua, että se on VARATTU. Miksi en vaan tajua tuommosia narttuja jotka varattujen kans säätää ja vielä TIETÄÄ jätkän seurustelevan???

wii ja kaikki muut jotka ei ees kadu, onhan se vaikea katua, jos ikinä ei ole itselle käynyt niin, että joku muija on säätäny oman poikakaverin kanssa. Toivon, että kaikille just tuommosille ääliöille käy just niin, että tietää varmasti kuin pahalta se tuntuu. Siinä säätämis vaiheessa on ihan yhtä syyllinen se pettävä poikakaveri, kuin se muija joka tietää pojan seurustelevan.

Lähettäjä: tiina 
Päivämäärä:   4.10.10 15:53:45

Lähettäjä: kepu
Päivämäärä: 3.9.10 23:29:56

siin vaiheessa, kun sua ittees pettää sun poikakaveri (joka on sen lisäks sun paras kaveris ja jonka kanssa ootte suunnitellu yhteisen tulevaisuuden), niin mä luulen että sä et sen jälkeen hommaile varattujen kanssa.
ite oon vieläki rikki sen jäljiltä, ja pahinta siin oli, että se jonka kans tää petti, oli mun niin-hyvä-kaveri.

Lähettäjä: Mörkö 
Päivämäärä:   4.10.10 16:11:06

En tiiä vaivaako toi juttu sua, mutta itteeni vaivais ja menisin kertomaan sen tyttöystävälle jutusta. Voit tietysti kysyä, että miltä toi tuntui ja jos jätkä vastaa tyyliin: "tosi hyvältä", ni todellaki menisin kertomaa sen tyttöystävälle. Antais sitte anteeks tai ei, mut sais ainaki tietää. Mä ainakin lasken suutelemisen pettämiseks.
Eikä muuten vikaa, mut miks suutelit sitä takas?

Lähettäjä: tsadidi 
Päivämäärä:   4.10.10 23:20:56

No et oo ainoo mulla on aika samallainen ongelma se mun"kaveri" saattaa koulussaki alkaa hiplaan mun tissejä tai halaileen jos paikalla ei oo hirveesti porukkaa:S

Lähettäjä: i 
Päivämäärä:   5.10.10 14:13:11

Eiks teillä oo minkäänlaista kykyä astuu sen tyttöystävän kenkiin? Milt susta tuntus jos sulle tehtäs samoin? Kannattaa välil vähän miettii, vaik oiski jurrissa, ennen ku menee lehmäileen. Voi helv-tin kuustoista, Oikeesti!!

Tai SILTI vaik se poikakin on tietysti syypää niin saa käyttää omaa päätä(JOS SIELÄ MITÄ ON??) ja jarruttaa menoo ja @!#$ SANOO sille jätkälle et HALOO sul on tyttöystävä!!??

IDIOOTIT!!

"Mulla oli yhden illan juttu yhden varatun jätkän kanssa. Kännisssä oltiin molemmat. Mulle ei ole edes tullu katumusta asiasta, ittenhän petti naistaan (on varmaan pettanyt aikaisemminkin)." <--Hei lehmä tajuutsä ees et oot yks niist muista halvoista ja helpoista mil ei oo mitään arvoo??

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.10.10 19:20:59

tiedäksä paljon pilvessä panettaa? :D Se halus pimperoa vaan :D

Päivämäärä:   5.10.10 21:25:28

Kuka oikeesti ees alentuu tuolle tasolle, että alkaa säätää jonku varatu kans? Eikö sen tiedä jo heti alkuun, että on sille pojalle vaan yks uus yhden illan mitätön juttu, jos sillä kerran ennenkin on ollu jotain säätöjä, kun on seurustellut.
Ja jos poika vaikka jättäis tyttöystävänsä sen takia, että alottaa uuden suhteen uuden säätönsä kans, niin voi kyllä ihan hyvin olettaa, että se tekee saman jutun seuraavallekkin tyttöystävälleen. Eli lennosta vaihtoon.

Päivämäärä:   5.10.10 21:42:25

se on varattu. jätä se rauhaan. älä pilaa tuommosen takia toisten suhdetta. mailmassa on paljon sinkkupoikia, keskity niihin.

lortto..

Lähettäjä: i 
Päivämäärä:   6.10.10 12:07:19

Tiedän ettei mua ainakaan oo ikiä niin paljon pajareis panettanu et koskisin johonkin mikä ei mulle kuulu. Lähinnä fiilis on ollu onnellinen kaikesta, siitä mitä itellä on ja siitä mitä muilla on.

Vähiten nois tiloissa mä haluisin kellekkään pahaa tai että kukaan tekis mitään pahaa tai väärää. Mitähän p-skaa tekin ootte poltellu.. vai tuleeks teil sillon esiin se sisäinen itsekkyys jostain takaraivon uumenista?

...lortto

Lähettäjä: dknhjfkffnsh 
Päivämäärä:   6.10.10 17:52:17

EN JAKSANU LUKEE EES KOKO VÍTUN TOPAA MUT TÄÄ VAIKUTTAA IHA PROVOLTA.

Lähettäjä: -.-` 
Päivämäärä:   6.10.10 20:51:05

mä oli säätöö yhen varatun kaa mut tää kyseinen kundi vikitteli muitaki tyttöi. sit sen tyttöystävä jätti tän kundin ja me ollaa viel nytki yhes. se sen ex tyttö ystävä ei varmaa tiiä nytkää et mul oli jo sillo juttuu ton kundin kaa. ei se sitä kundii mun takii jättäny, sen verran tiedän. sillon sillä oli ainaki 2 tyttöö mun lisäks. toki mä tiedän et tää kundi flirttailee vielki muille tytöille, mut se ei mua haittaa joten se on mulle just best jätkä.!! =)))

Lähettäjä: Laura 
Päivämäärä:   7.10.10 15:27:57

jätkä on @!#$ ku pettää muijaansa. sano sil et joko sä tai se nykyne.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.