|
Lähettäjä: evan.
Päivämäärä: 8.9.10 02:01:37
Melkein kaikki sitä jossain vaiheessa kokeilee. Itse en näe mitään pahaa kannabiksessa ja toivon että laillistettaisiin. Oma elämäni ja monen muun kaverin elämä helpottuisi.
Polttelin kesälomalla PALJON, koko lomasta max. viikko ilman pilveä ja kun koulut alkoivat niin ihan hyvin olen pystynyt olemaan ilman. Pieniä univaikeuksia ja keskittymisongelmia on ollut, ei sen kummempaa. Nämäkin ovat alkaneet menemään ohi, ja epäilen että johtuvat muutenkin täysin muusta kuin polttelusta. Tunnen ihmisiä jotka polttelevat päivittäin ja ovat täysin normaaleja, kyseiset ihmiset olen tuntenut monta vuotta ja aina ovat olleet samanlaisia kuin nykyään. Mulle polttelu on ollu apuna esim. ahdistumiseen ja unettomuuteen. Poikaystävällä auttanut vaihtelevaan sykkeeseen, eli sydän hakannu tasaisemmin ja rauhallisemmin. Kummallakaan ei ole mitään ongelmia tullut. Parhaimmillaan molemmat polttaneet illassa n. 2,5g eikä meille ole tullut "övereitä" eli oksentelua, nukahtamista, yms. Seuraavana päivänä ollut ehkä hieman pöhnäinen olo, mutta ei kumminkaan krapulan tapainen. Yleensä olemme polttaneet budia, eli kannabiksen kukintoa.
Toki kannabiksessa on myös huonotkin puolensa, kuten lähimuistin, ajattelu- ja havaintotoimintojen heikentymistä. Tarkkaivaisuuden ja oppimiskyvyn ylläpitäminen on myös hankalempaa, mutta nämäkin oireet tulevat vain monen vuoden käytön jälkeen. Joidenkin mukaan kannabis myös saattaa laukaista piilevän skitsofrenian, mutta ei ainakaan kukaan mun kaveripiiristä oo tämmöstä huomannu vaikka yhdellä onkin skitsofreninen isä.
Päätöksesi on kumminkin sinun, enkä tahdo siihen mitenkään vaikuttaa vaikka omasta mielestäni kannabis tulisi laillistaa ja olen itse ns. pilvipää. Päätös on kumminkin sinun, netistä voit lukea lisää kannabiksen haittavaikutuksista ja joiltakin sivuilta löytyy myöskin hyviä puolia.
Oho, tulipa romaani :D
|