Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä kun kaverini haluaisi kokeilla?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   31.8.10 22:32:48

Pilveä.. Tiedän että tämä kuulostaa sairaalta! Mutta onko kellään oikeasti kokemusta? Onko se nyt niin vaarallista? Hän haluaisi kokeilun halusta tietää miltä se tuntuu.. Vai onko hän ihan sairas? Onko kellään muulla ikinä käynyt mielessä? Tai.. Onko kukaan polttanut pilveä? Vai olisiko joku muu huume mikä olisi miedompi jota voiis kokeilla..

Re: Mitä kun kaverini haluaisi kokeilla?

Lähettäjä: radarcontrol 
Päivämäärä:   31.8.10 22:48:23

Jatkuvasti toitotetaan, että on todella vaarallista, ja että jo yhdestä kerrasta voi jäädä koukkuun. Uskomatonta, että sitten vielä mietitään, että mahtaako sittenkään olla. Huhhuh! Ei siitä nyt huvikseen varoitella.

Lähettäjä: kk 
Päivämäärä:   31.8.10 22:51:36

Tottakai kaikkea vaan sekakäyttönä. Kaikkeahan pitää kokeilla!!!!!!!

Lähettäjä: ADHD 
Päivämäärä:   31.8.10 23:34:10

Ei minkään näkösiä huumeitä tai lääkkeiden väärin käyttöä.

Voin joskus näyttää sulle mikä on tulevaisuus. Mistään ei tiedetä mitää eikä tunneta ketää. Pummilla eletää, asutaan paskan keskellä.
Mun (ent.) kavereissa on hyviä esimerkkejä. Voin tutustuttaa sut niihin niin ymmärrät mitä tarkoitan.

Juokaa mielummin viinaa ja polttakaa tupakkaa. Vaikkei ne terveellisiä olekkaan. Jos niillä ei saa päätään tarpeeks sekasi niin antakaa olla.

Lähettäjä: AppleBottomJeans 
Päivämäärä:   1.9.10 00:59:11

Oon kokeillu pilvee ei mitää ihmeellist sekasin olin vähäc... Mut en tosiaanka jäänny koukkuu enkä mitää... Vähä oli huono olo aamul mut siin se... Ja ikää on 16...

Lähettäjä: hyperhyinen 
Päivämäärä:   1.9.10 01:41:38

Tässä sitä taas näkee kuinka asiasta täysin ulapalla olevat tulevat ja "pätevät". Great!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.9.10 08:57:45

eipä siihen kuole, mutta ei se/kaikki laadut kaikille sovi, joitakin alkaa oksettaa, jotkut menevät apaattiseksi, jotkut kikattavat ja jotkut ovat kuin piripäissään. kannataa kokeilla ekalla kerralla ilman alkoholia.

Päivämäärä:   1.9.10 11:19:14

Ite taidan olla ainoo mun kaveriprukasta, joka ei oo poltellu. Ei kiinnosta. Alkoholi riitää mulle.
Muutaman ihmisen oon tuntenu, joilla on lähteny menee vähä huonommin ton pilven kanssa, mut suurimmal osal ei.
En sit niin tiiä mimmost se on, mut poltelleet ihmiset on ärsyttävän tylsiä ja aneemisia. Yks kaveri ei tykänny sen takii, ku sil lähtee syke lyömää iha tajuttoman lujaa.
Mutjoo.

Lähettäjä: ADHD 
Päivämäärä:   1.9.10 14:06:34

hyperhyinen jos mua tarkotat niin tiedän kyllä mistä puhun.

itsekkin liikuin joskus "piireissä" mutta onneksi pääsin vähin vahingoin pois siit touhusta ja ikäälöytyy 20

Lähettäjä: Eiskalt 
Päivämäärä:   1.9.10 14:32:46

Iiiiks. Apteekista saa vaarallisempaa kamaa jo ilman reseptiä.

Lähettäjä: takkusi 
Päivämäärä:   1.9.10 15:07:28

Eiskalt, kuten?

itellä ei oo kokemusta, mutta jotkut kaverit sanonut ettei tunnu missään ekalla kerralla että pitäisi poltella enemmän että pääsee siihen "fiilikseen".

Päivämäärä:   1.9.10 15:49:12

ei polttelussa oo mitään järkee. jos dokaa niin oksentaa ja laihtuu mut jos polttelee niin tulee munchies ja sit syö kaiken mitä eteen tulee ja lihoo vitust.

Lähettäjä: thfthsdvf 
Päivämäärä:   1.9.10 20:49:39

kokeile vaan, mutta ei kolise ekoilla kerroilla ollenkaan. joutuu polttelee siis useemmi enneku alkaa tuntua.

Lähettäjä: laep 
Päivämäärä:   1.9.10 20:55:36

Oon kokeillu eikä jää koukkuun :) ihan normi hauskaa

Lähettäjä: spuge 
Päivämäärä:   1.9.10 21:56:12

sellast perus, riippuu paljo vetäsee ja millast. mua ainaki paleli ja äänet vaa kaiku ja oli @!#$ siistii mutten oo koukus :)

Lähettäjä: t 
Päivämäärä:   1.9.10 22:14:32

Varoituksen sana, että jos kaverillasi on jokin piilevä mielisauras, tai neurooseja en suosittele, koska kaverisi voi joutua psykoosiin ja mielisairaus laukeaa siltä seisomin!

Lähettäjä: c 
Päivämäärä:   1.9.10 23:56:42

takkusi: ei todellakaan pitäisi!

Tosiaan, jos on horjuva mielenterveys esim. taipumusta paniikkikohtauksiin sun muuta, niin en suosittele. Jos kuitenkin, niin valitkaa rauhallinen paikka ja jos tulee överit niin muistakaa, että kamala olotila menee ohi ja johtuu vaan poltosta.

Fyysisesti kannabis ei ole kovinkaan vaarallista ja oikeastaan mukava ja mieto päihde, mutta jos alkaa pelkäämään olotiloja niin voi mennä kauheeseen paniikkiin ja luulla sekoavansa. Lisäksi liika polttelu syrjäyttää helposti "oikeasta" elämästä. Vaikka fyysistä riippuvuutta ei synny, niin henkinen voi olla hyvinkin vahva.

Niin ja kokemusta on ja paljon olen nähnyt vaikka teksini voikin vaikuttaa vähän typerältä.

Ja siitä skitsofreniasta vielä, että jos se on piilevänä niin se voi laueta helpommin esimerkiksi ryyppäämisellä.

Jos meinaatte polttaa niin ihan vähän kerrallaan. Ei hirveetä hiisaamista.

Lähettäjä: lööv. 
Päivämäärä:   2.9.10 15:28:16

mäki haluisin koittaa siis sillee et jäisinköhän koukkuu ja millanen olo tulee ymsyms.

Lähettäjä: asdasdasd 
Päivämäärä:   2.9.10 18:29:49

Kannabis ei ole juurikaan yhtä päihdyttävää kuin alkoholi, ja jo pienillä annoksilla fiilis on ihan mielettömän siisti, verrattuna alkoholin aiheuttamaan sekavuuteen ja paskamaisuuteen. Kannabis-lailliset päihteet 1-0

Aivot eivät lopeta luonnollisten kannabinoidien tuottamista, vaikka saavatkin tilalle THC:tä. Täten fyysinen riippuvuus on täysin olematon. Yhteiskuntamme lempipäihteet, miedot stimulantit kuten kofeiini ja nikotiini aiheuttavat muiden stimulanttien tapaan vahvan riippuvuuden. Alkoholinkin aiheuttama krapula on _vieroitusoire_. Kannabis-lailliset päihteet 2-0

Koukkuun ei voi fyysisesti jäädä, mutta jos menee alkoholin kanssa överiksi, menee samalla tavalla kannabiksenkin kanssa jos ei osaa hallita käyttöään. Kannabis-lailliset päihteet edelleen 2-0

Kaikkia argumentteja jotka puhuvat kannabiksen vaarallisuuden puolesta, voidaan myös soveltaa tietokonepeleihin, saunomiseen, mässäilyyn ja urheiluunkin. Kaikenlainen harrastaminen, silloin kun se vie liikaa aikaa, on vaaraksi ja passivoi ihmistä. Kannabiksen LD50 on käytännössä saavuttamattomissa, fyysiset haitat ovat olemattomia ja psyykkiset haitat todella alhaiset verrattuna alkoholiin tai edes kahviin, minkä pitäisi olla jo paremmin ihmisten tiedossa! Kannabis-lailliset päihteet 3-0

Kannabis on laitonta. Poliisi on kannabiksen suurin vaara, mikä on toki otettava huomioon. Kumpi on tärkeämpää, asema yhteiskunnassa vai hyvä olo? Kannabis-lailliset päihteet 3-1

Miettikääpä sitä. Lisää väitteitä kumottavaksi?

Lähettäjä: takkusi
Päivämäärä: 1.9.10 15:07:28

Eiskalt, kuten?

^^^

Aspiriini.

Päivämäärä:   2.9.10 18:47:47

Ai niin, ja tuohon muut huumeet -asiaan... jos puhutaan ihan päihdyttävistä ja laittomista, niin ei ole oikein muuta kuin kannabis, jossa osuisi turvallisuus + miellyttävyys yhteen. Psykedeelit ei ole hyväksi mielelle eikä ole välttämättä kovin hauskaa, rauhoittavat ei ole hyväksi keholle ja vievät mukanaan, piristeet taas eivät ole hyväksi yhtään millekkään (hauskaakaan ei ole kuin hetken ja sitten on darra joka lähtee tietysti sillä millä tulikin).

Lähettäjä- 
Päivämäärä:   2.9.10 21:11:50

joo, siitä vaan menkää tappamaan ittenne sillä "pilvellä". Hulluja ootte jos ees harkihette! Mun veli kuoli sen kaman takia! ! ! !

Lähettäjä: ööjaja 
Päivämäärä:   2.9.10 22:44:33

Veli, entinen poikaystävä, paraskaveri.... jokaisella meni elämä vítuilleen tommosen takia

Lähettäjä: fruity 
Päivämäärä:   3.9.10 00:16:08

Ite olen polttanut marihuanaa pari kertaa. Molemmilla kerroilla käytin samalla myös alkoholia. Olo oli molempina iltoina tosi hyvä ja oli hauskaa. seuraavana päivänä olo oli ihan normaali, ei ollut edes krapulaa.

Hasista olen vetänyt muistaakseni 5 tai 6 kertaa. Lähes joka kerta mulle on tullut siitä ihan hirvee olo, vaikka kaikilla muilla jotka sitä samaa veti oli tosi hyvä olo ja hauskaa. Se ei varmaan vaan sovi mulle.

Marihuana ja hasis on siis molemmat kannabista, saman kasvin eri osista valmistettu.

Päivämäärä:   3.9.10 02:18:27

vai että tappakaa itsenne pilvellä, hmm..

lasketaampa: yliannostus oli muistaakseni 40 kg. Sätkään laitan itse yleensä 0,5 g. Saisin siis polttaa 80 000 sätkää että saisin yliannostuksen. Ja yliannostuksestakin tulee kai pelkkä myrkytys, mutta eihän sitä voi tietää sillä kukaan on tuskin polttanut lähellekkään tuota määrää kerralla.

Kannabikseen ei ole koskaan kuollut yhtäkään ihmistä, se on fakta.

Sitä en kiistä että jos on sitten ruvennut vetämään jotain kovempia.. Silloinkaan sitä ei voida laittaa kannabiksen syyksi.

itse en usko porttiteoriaan. Jotkut ihmiset vaan on uteliaampia ja kokeilunhaluisia ( ja tyhmiä ) mutta itse oon poltellu aika reippaastikkin enkä koskaan ole ajatellutkaan siirtyväni vahvempiin huumeisiin. Se on ihan ihmisestä kiinni.

yleinen valistus kertoo pilven passivoivan, ja se on totta, mutta jos pitää polttelun tietyissä rajoissa ei sillä oo oikeestaan mitään vaikutuksia elämään. Ihan sama alkoholin kanssa; jos joka päivä vetäisit itsesi pieneen humalaan, olis joo varmaankin aika flegmaattinen fiilis.

Kananbis ei myöskään aiheuta mielisairauksia, vaan saattaa edesauttaa niiden puhkeamista JOS SIIHEN ON VALMIIKSI JO ALTIS. Kuten myös alkoholi, molemmat voivat myös aiheuttaa pahimmassa tapauksessa psykoosin.

En ole mikään alkoholinvastustaja, käytän molempia aika saman verran, ihan fiiliksestä riippuen.

Päivämäärä:   3.9.10 10:17:38

jos tota porttiteoriaa miettii niin luulisi että se koskisi myös tupakoivia.

Päivämäärä:   3.9.10 11:17:55

Porttiteoria on ihan tosiasia mun mielestä, mutta kannabis ei ole _se_ porttihuume joka pilaa kaikkien elämän vaan kaikki päihteet on portteja toisiin. Mitä syvemmälle päänsä työntää niin sitä vaikeempi itseään on hillitä. Kannabiksen laittomuuden takia tietysti siinä on tietynlainen iso porras, koska suurin osa päihteistä on laittomia, mutta siinä vaiheessa takana on jo varmasti muutama muukin psykoaktiivinen laillinen aine. Itse olen huomannut että harvemmin juovat ja tupakoimattomat kannabiksen polttajat eivät niinkään siirry muihin aineisiin, kun elämässä ei ole muita päihteitä kuin kannabis ja ehkä kahvi. Kaikki riippuu asenteesta.

Päivämäärä:   3.9.10 21:25:20

TARKOTINKIN ETTÄ MUN BROIDI KUOLI SEN TAKII ET MENI HUUMEISSAAN TEKEE JOTAIN TOISI TYPERÄÄ! ! !

Lähettäjä: _ 
Päivämäärä:   3.9.10 22:14:52

Marry me Mary Jane

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   5.9.10 22:14:36

Lähettäjä: laep
Päivämäärä: 1.9.10 20:55:36

Oon kokeillu eikä jää koukkuun :) ihan normi hauskaa

""" sama!

Lähettäjä: kkkkkkkkkkkkkkkk 
Päivämäärä:   6.9.10 02:26:50

oikeesti nauratti nää "tietävät ihmiset."
Ei siit pilvestä mitää tuu jos sä vedät sitä kohtuudella vältyt myös henkisest riippuvuudest eli sillo tällö huvi mieles. Tupakkaa jää koukkuu helpommi ku kannabiksee ja toiseks. Nää tietävät jotka selittää kuolemista sun muista--> Porukka joka on jääny henkisesti koukkuu siirtyy helpommi vahvempii jost sit käy mitä käy.. et yleensä se "alottelu" lähtee pöyssyttelyst. Mut ilmeisesti täs oli kyse kokeilusta ja mielenkiinnost? toivottavasti siihe jää mut hei PITÄKÄÄÄ HAUSKAA! :D

Lähettäjä: Iiger 
Päivämäärä:   6.9.10 07:21:13

Kannabikseen ei oo vielä kukaan kuollut,tupakkaan taas kuolee ihmisiä vuosittain

Lähettäjänanni 
Päivämäärä:   6.9.10 10:27:15

Hmm, kannabis on siis parempi vaihtoehto kuin viina ja tupakka :)
Miksi se on laitonta?

Lähettäjä: kkkkkkkkkkkkkkkk 
Päivämäärä:   6.9.10 11:40:21

siinäpä vasta kysymys...

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   7.9.10 19:32:19

ei kannata kokeilla! kaverini menehtyi kuukausi sitten kun oli lähtenyt käsistä..ensin hän vain poltteli pilveä silloin tällöin kaveriltaan, sitten alkoi ostaa omia ja ne vaihtuivat vahvempaan ja vahvempaan..

viimeisellä kerralla hän joi alkoholia, veti piriä sekä subua sekaisin.. kuoli noin 10 tunnin päästä kun ei saanut enää henkeä (niinkuin huumekuolemissa käy)

Päivämäärä:   7.9.10 22:04:54

*; stimulanttiyliannostus aiheuttaa sydänkohtauksen eikä hengitysteiden lamauksen kuten subutex ja muut depressantit. Kehotan vielä lukemaan viestini näkökulmastani porttiteoriaan. Mitä syvemmälle päänsä työntää niin sitä vaikeempi itseään on hillitä, sen todistit, mutta miksi luulet että juuri kannabis laukaisi tämän kaiken? Olisiko takana ollut jo ennen huumeita oleva kevyt asenne päihteisiin? Osanottoni jokatapauksessa.

nanni ja kaikki muutkin; Kannabis on laitonta koska se on uusi ja pelottava asia verrattuna tupakkaan ja alkoholiin. Vuonna 1971 muiden huumausaineiden ohella päätettiin kannabiksen laillisuudesta. Voit kuvitella mitä 70-luvulla päihteistä tiedettiin... "viina on viisasten juoma ja huume tappaa". Nyt kun on takana 40 vuotta vääriä asenteita ja propagandaa niin sitä ei noin vain laillisteta.

Lähettäjä: tyttö 
Päivämäärä:   7.9.10 23:42:57

Itse pollut muutamaankin kertaan hiukan eri juttuja esim. kukkaa ja lätkää ei mulla tuntunu mitenkään ihmeelliseltä.
Mut on tutkitusti terveellisempää ku tupakka ja se on oikeesti totta! On vaan paljon koukuttavampaa siksi laitonta. Koukuttaa yleensä ensin psyykkisesti ja sitten vasta fyysisesti.

Apteekista saa esim. maveja (matkapahoinvointi tabletteja) Joitten kanssa näkee ihan sairaita hallusinaatioita ja muita ja tosiaan ilman reseptiä mutten suosittele kellekkää tulee ihan järkyttävän paha olo sen jälkeen ja itellä ainaki hallut tästä oli oikeesti tosi pelottavia ja kokemus kamala

Lähettäjä: iueioeeihoriiwwq 
Päivämäärä:   7.9.10 23:47:00

kaikkihan sitä joskus kokeilee :D naurettavaaa tehä niin iso numero pilvestä aka kannabis aka hamppu aka budi jnejnejne...

Lähettäjä: iueioeeihoriiwwq 
Päivämäärä:   7.9.10 23:49:04

ja kannabista ei voi ottaa yliannostusta :) sitä joutuisi vetämään n. pari kiloa mikä on mahdotonta. En tietenkään suosittele ketään kokeilemaan tai kannusta budin käyttöön mutta ihan oikeasti wake up to the reality, suurin osa nuorista sitä on jossain vaiheessa kokeillut ja tulee kokeilemaan.

Lähettäjäevan. 
Päivämäärä:   8.9.10 02:01:37

Melkein kaikki sitä jossain vaiheessa kokeilee. Itse en näe mitään pahaa kannabiksessa ja toivon että laillistettaisiin. Oma elämäni ja monen muun kaverin elämä helpottuisi.

Polttelin kesälomalla PALJON, koko lomasta max. viikko ilman pilveä ja kun koulut alkoivat niin ihan hyvin olen pystynyt olemaan ilman. Pieniä univaikeuksia ja keskittymisongelmia on ollut, ei sen kummempaa. Nämäkin ovat alkaneet menemään ohi, ja epäilen että johtuvat muutenkin täysin muusta kuin polttelusta. Tunnen ihmisiä jotka polttelevat päivittäin ja ovat täysin normaaleja, kyseiset ihmiset olen tuntenut monta vuotta ja aina ovat olleet samanlaisia kuin nykyään. Mulle polttelu on ollu apuna esim. ahdistumiseen ja unettomuuteen. Poikaystävällä auttanut vaihtelevaan sykkeeseen, eli sydän hakannu tasaisemmin ja rauhallisemmin. Kummallakaan ei ole mitään ongelmia tullut. Parhaimmillaan molemmat polttaneet illassa n. 2,5g eikä meille ole tullut "övereitä" eli oksentelua, nukahtamista, yms. Seuraavana päivänä ollut ehkä hieman pöhnäinen olo, mutta ei kumminkaan krapulan tapainen. Yleensä olemme polttaneet budia, eli kannabiksen kukintoa.

Toki kannabiksessa on myös huonotkin puolensa, kuten lähimuistin, ajattelu- ja havaintotoimintojen heikentymistä. Tarkkaivaisuuden ja oppimiskyvyn ylläpitäminen on myös hankalempaa, mutta nämäkin oireet tulevat vain monen vuoden käytön jälkeen. Joidenkin mukaan kannabis myös saattaa laukaista piilevän skitsofrenian, mutta ei ainakaan kukaan mun kaveripiiristä oo tämmöstä huomannu vaikka yhdellä onkin skitsofreninen isä.

Päätöksesi on kumminkin sinun, enkä tahdo siihen mitenkään vaikuttaa vaikka omasta mielestäni kannabis tulisi laillistaa ja olen itse ns. pilvipää. Päätös on kumminkin sinun, netistä voit lukea lisää kannabiksen haittavaikutuksista ja joiltakin sivuilta löytyy myöskin hyviä puolia.

Oho, tulipa romaani :D

Lähettäjä: lovetin 
Päivämäärä:   8.9.10 11:45:40

mikäs siinä, kokeilkooon (=(=

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   8.9.10 16:13:17

Polttelen sillointällöin jos joku tarjoaa tai halvalla satun saamaan.
Ehkä joka toinen viikonloppu. En koe olevani riippuvainen.
Ikää 19 vuotta.

Päivämäärä:   9.9.10 03:52:19

Pilvenpolttelijat on yleensä melko hitaita ja apaattisia pössyttelyn seurauksena. Näin ihan selväpäisenä kun vierestä on seurannut.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.