Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  litteä masu

Lähettäjä: :)) 
Päivämäärä:   30.8.10 11:02:21

elikkäs miten saisin sellassee litteen massun?

eli siis millä tavoin millä treeneillä

Re: litteä masu

Lähettäjä: Justiina 
Päivämäärä:   30.8.10 11:08:10

vatsalihas liikkeitä..

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   30.8.10 11:09:06

No, älä syö karkkia tai muitakaan herkkuja, syö ruisleipää vaaleen sijaan, ei muroja, ei limua, ei sokerimehuja, ei maustettuja jugurtteja (paljon sokeria niissäkin), riisi ja makaroni tummiksi.

Kävele tai hölkkää 5 krt viikossa 45-60 min, tee vatsa-, selkä- ja kylkilihasliikkeitä. http://www.fit.fi/liikunta/liikesarjat/
Eti tuolta.

Kuulostaa vaivalloiselta, vai? No, ei se helppoa olekaan.

Lähettäjä: :)) 
Päivämäärä:   30.8.10 11:34:29

kiitos:)) lisää vinkkejä=))

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.9.10 16:02:06

laske kalorit

Lähettäjä: jjuu 
Päivämäärä:   2.9.10 13:41:58

nainen/tyttö ? meilläpäin miehet sanoo että pitää olla jostain mistä ottaaa kiinni ;)

Lähettäjä: batman 
Päivämäärä:   2.9.10 18:32:47

tsihi mulla ei tota huolta ookkaa ku kaikki menee reisii:D

Lähettäjä: rui 
Päivämäärä:   3.9.10 12:34:59

tanssi!

Lähettäjä: ööh 
Päivämäärä:   3.9.10 15:34:42

Lähettäjä: no
Päivämäärä: 30.8.10 11:09:06

Kävele tai hölkkää 5 krt viikossa
EI MISSÄÄN NIMESSÄ! max. 4krt viikossa saa tehdä treeniä, koskee myös lihaksia

Päivämäärä:   3.9.10 15:41:47

ööh, höpö höpö. Mihin perustat tuon?

Kah kun huippu-urheilijat treenaavat jopa 8 kertaa viikossa, eli joskus monta kertaa päivässä ja huomattavasti raskaampaa treeniä kuin tunnin kävely/hölkkä...

Lisäksi esim. vatsalihasliikkeitä saa tehdä vaikka joka päivä, vatsalihakset ovat lyhyitä ja sileitä lihaksia jotka palautuvat nopeasti. Isommat, esim. reisilihakset, tarvitsevat lepoa palautuakseen rankoista treeneistä, mitä kävely tai hölkkä ei todellakaan ole. Haloo nyt kermaperseet! Lapset riekkuu ja juoksee leikkiessään vaikka koko päivän, mikä siinä on ettei nuori aikuinen voisi kävellä 5 km?!

LähettäjäOdessa 
Päivämäärä:   4.9.10 09:07:04

Huippu-urheilijoiden keho on tottunut vuosien varrella kovaan treeniin. Jos aloittajalla ei ole urheilutaustaa takana, ja lähtee rajumpaa treeniä rakentamaan, vaikka rasvanpolttona pitkiä, useamman kymmenen kilsan pyörälenkkejä maastoon, niin keho menee hetkessä rikki.

Kävely on aika kevyttä liikuntaa, että rasvanpoltoksi mieluummin sitten pyörälenkkejä, juoksua jonkun juoksuohjelman avulla tms. Aika pitkään saisin itsekin kävellä reippaasti, että se rupeaisi vaikuttamaan energiankulutukseen. :) Sykkeetkään eivät siinä kunnolla nouse.

Mutta joo... Vatsoja, selkiä, koko keskikropan lihaksia treenaavaa liikettä, ettei korsetti mene vinoon. Pilates kuulemma auttaa sekä selkälihaksiin että vatsoihin. Mulla itellä on huono ryhti, niin pitäis hankkia jumppapallo, ja ruveta pilateksella treenaamaan keskikroppaa kuntoon.
Ja se ruokavalio on myös tärkeä tosiaan. :)

Päivämäärä:   4.9.10 21:26:43

Odessa, no tunnissa nyt tuskin kerkeää useampia kymmeniä kilometrejä polkea, ellei polje sikavauhtia - ja silloin ollaankin jo muissa kuin rasvanpolttosykkeissä. :P
Sama koskee juoksua, harvalla on kuntoa lähteä suoraan juoksemaan, hölkkää ensin.

Kävely on just niin kevyttä kun siitä tekee. Kävellä voi löntystellen suoralla tiellä, tai voi painaa hiki päässä hölkkävauhtia ja tehostaa vielä tekemällä sen mäkisellä reitillä tai vaikka metsässä jossa ei ole kävelyteitä.

Lähettäjä: Laku 
Päivämäärä:   4.9.10 22:37:56

no// mä ainakin poljen tunnissa 35 km ;)

Päivämäärä:   5.9.10 09:40:01

Nyt kun lasken niin joo, onhan se mahdollista - vielä suuremmalla todennäköisyydellä, jos reitin varrella ei ole ylämäkiä nimeksikään.

LähettäjäOdessa 
Päivämäärä:   5.9.10 13:41:01

Mulla ei oo mikään superhyvä kunto, ja pyöräilin kesällä 20-30 kilometrin lenkkejä, pari tuntia meni pidemmillä reissuilla. Maastossa nimenomaan pyöräilin, ja pyörä sen verran raskas, ettei sillä kovin kovaa pysty ajamaan, eikä jaloissa ollut niin paljoa voimaa, mutta säännöllisesti tehtynä huomasin kyllä kiinteytyneeni.

Kolmenkympin lenkeillä oli yleensä yht. 6 km todella raskasta ylä-ja alamäkireittiä, joka todella otti jalkoihin.

LähettäjäOdessa 
Päivämäärä:   5.9.10 13:46:11

Ja aloittelevan urheilijan ei itseasias pitäis katsella kilometrejä, vaan aikaa. Mut mä teen sen nyt näin päin.

Ja muistin väärin, tuo kolmenkympin lenkki olikin luokkaa 35 km. Yhden kerran ajoin yli 40 km maastolenkin. Mutta nuo helteet alkoivat olemaan sen verran pahoja jaksamisen kannalta, että pyöräily sitten jäi, ja nyt ei pysty ajamaan, kun rengas rikki.

Lähettäjä: hoh 
Päivämäärä:   5.9.10 17:49:47

Nosta perse penkistä ja tee.

Tän oon todennut hyväks.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.9.10 18:11:27

nuoren pitäis päivässä jokatapauksessa liikkua/ulkoilla pari tuntia päivässä. SIIS JOKA PÄIVÄ!
ite käyn joka päivä juoksulenkillä, sadepäivinä teen vatsalihaksia.
ja syön terveysruokaa ihan elämän tapana, en ole siis dieetillä.
ja olen hoikka, koska syön tasapainoisesti ja liikun tarvittavan määrän ja pidän huolta itsestäni.

samat ohjeet sulle!

mutta tärkein asia:
jos alat "laihikselle", niin kaikki läskit ja kumppanit palaa takas kun lopetat laihdutuskuuris.
pitää muuttaa koko elämän asenne, jos haluaa pysyä terveenä ja oikean painoisena!

jotkut jotka ei liiku, niin voivat painaa painoihdeksin mukaan oikean määrän, mutta heillä massa on niin erilaista(löllyvää....). lihakset ja ihmisen luontainen rasva ei pääse kiinteytymään ilman liikuntaa jolloin muodostuu ns. paskamaha/kaljamaha!

Lähettäjä: MOI 
Päivämäärä:   5.9.10 19:58:26

no kiva. mie oon taas liian laiha , haluisin tietää miten pääsen vähän "isommaksi" olen hyvin heiverö ja pieni.. Ja vaikka teen mitä en mie liho..

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.9.10 20:47:28

MOI ,
puuttuuko sulta kenties lihasmassa?
itellä oli silleen joskus juniorina. olin laiha ja huonoryhtinen rimpula, kunnes aloin urheilemaan.

LähettäjäMOI 
Päivämäärä:   6.9.10 07:47:19

no urheilen kovasti käyn lenkillä , harrastan jalkkista ja lenttistä. mutta silti oon laiha ku tikku (:

Lähettäjä: ja 
Päivämäärä:   6.9.10 13:55:52

MOI, miten esimerkiksi oot tehnyt "vaikka mitä"?
Syönyt enemmän? Syönyt MITÄ enemmän?

Lähettäjä: lovetin 
Päivämäärä:   8.9.10 11:56:03

mä en vaa jaksa raahautuu juoksu radalle ja karkit on vaan nii hyvii :s onko kellään muulla sama tilanne? (:

Lähettäjä: PIKKUMYY 
Päivämäärä:   8.9.10 15:45:06

Kaveri luki otsikosta "litteä marsu"!!!!!
repesin :DDDD

[x] kiinosti

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.