Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  170cm tai enemmin, miten te jotkut voitte...

Lähettäjä: mitäää 
Päivämäärä:   16.8.10 14:13:02

...painaa jtn. 50kg tai jopa alle?? ;o Onks teillä menkkoja?

Aattelin, ku itelläni oli anoreksia ja painoin yhessä vaiheessa vaan 43kg ja näytin iha hirveeltä ja ei todellakaan ollu menkkoja pitkii aikoihi näkynykää.. Tisseistä ja perseestä ei voi ees puhua.

Olen 172cm pitkä ja nyt oon saanu painon nousee jo 47kg ja suunta ylöspäi. Lääkärin mukaa paino pitää saada vähintää 56 et menkat voi toimii normaalisti ilman pillereitä.

Ennen sairautta painoin n.60kg ja muistan olleeni melko hoikka silti. (laihduttaminen ei liittynyt itseni läskinä näkemiseen)

Joten, onko teillä edes tissejä tai persettä tai mitään!? Lueskelin vaan tota ikä, pituus, paino topaa ja siellä lähes kaikki n.170cm oli jtn. 50kg tienoilla.

Ja sitten haluaisin myös tietää, että minkä verran syötte päivässä jos väitätte olevanne "luonnostaan laihoja?" Itselläni tuollainen paino on nimittäin kaukana luonnollisuudesta...

Re: 170cm tai enemmin, miten te jotkut voitte...

Lähettäjä: =) 
Päivämäärä:   16.8.10 14:29:45

Ei YHTÄÄN aiheeseen, mutta miten oot saanu ittes lihomaan? Miten söit? Ite pitäs se 5kg väh. lihoa, kun oon 165cm pitkä ja painan 43kg.... Kiitti jos vastaat.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   16.8.10 14:35:03

170cm/47 kg - kyllä, luonnostaan hoikka (ei laiha). Lääkärien mukaan kevyet luut osaltaan vaikuttavat painoon.

Menkat ihan normaalit olleet 12-vuotiaasta ja perse ja reidet sekä tissit löytyy. Ei nyt mitenkään jättiläiset, mutta kuitenkin "keskikokoa".

Syön neljä kertaa päivässä ja oikeasti paljon, kaverit ihmettelee miten voin syödä niin paljon ilman että se suuremmin näkyy. Syön monipuolisesti (lihaa, kalaa, kanaa, pastaa, perunaa, riisiä, salaattia jne) isoja annoksia.
Syön myös suklaata/karkkia/yms herkkuja liikaa... Helposti menee päivässä pussillinen/paketillinen yksin. :D

Lähettäjä: ara 
Päivämäärä:   16.8.10 14:47:09

Itse olen 170cm, ja painan 57kg enkä ole ylipainoinen.

Lähettäjä: Hhmilla 
Päivämäärä:   16.8.10 15:20:33

170cm ja painan 70kg, enkä ole ylipainoinen(8 Yhdessä vaiheessa olinkin, mutta kukaan ei uskonut sitä, edes terkkari ennenkuin painon katsoi.
(Liittyi asiaan1)

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   16.8.10 17:15:12

Olin 172 ja painoin 40kg, ei ollu anoreksiaa. geeneistä johtu. Alotin lihottaa ja nyt pitkän ajan jälkeen paino 45-46kg.

Syön 4-5krt päivässä.

Enkä edes TIEDÄ miten minun pitäisi syödä, että lihoisin enemmän ja nopeammin 8//

Tissit on a tai aa. Ja persettä ei löydy 8(

Haluisko alottaja kertoo, miten on itte lihonnut? 8)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.8.10 17:59:20

Joillaki vaa on kevyemmät luut tai joillaki on vähemmän lihaksia.

Lähettäjä: .ashes 
Päivämäärä:   16.8.10 18:20:48

öh...mä oon 174 pitkä ja painan 60 kiloo ja oon vieläki liian laiha...
en kyl ymmärrä miten joku voi olla lähelläkään normaalia vartalotyyppiä jos painaa alle 50kg
eikai ne luut niin paljon paina...

Lähettäjä: under_the_knife 
Päivämäärä:   16.8.10 19:23:09

mä oon 175cm ja painan 55kg. kaikki sanoo että oon iha liian laiha, mutta terkkari sano viimeks että normaali olen. joskus ala-asteella terkkaritki käski syömään enemmän vaikka olen NYT paljo kevyempi suhteessa siihen mitä olin ala-asteella. että vähän outoo.. mutta syön normaalisti, tosin annokset on muiden mielestä pieniä, mutta en pysty syömään enemmän. ja mulla on kauhee pömppömaha aina..:s tissit kyllä löytyy, mutta perse ja reidet, noh, voisivat olla vähä isommat.. :d

Lähettäjä: Sira 
Päivämäärä:   16.8.10 19:36:26

On muuten aika mielenkiintosta kuinka suuri osa ht.netin kävijöistä on vähintään sen 170cm ja painaa sen 45-55 kiloa. Hmm..

Lähettäjä: hehe 
Päivämäärä:   16.8.10 19:38:13

ööö... tota, mä oon ainakin joku 165cm pitkä ja painan n.44kg.
Menkatki on alkanu ihan normisti, just vähän aikaa sitte. Syön ihan kunnon annokksia ruokaa ja karkkia+muita herkkuja tulee ihan kiitettävästi syötyä... :D Terkkarikaan ei oo kyllä ikinä mitään sanonu et pitäis jotenkin lihoa, sanonu vaan että oon "hoikka tyttö". En mä kyllä rintoja omista, ehkä joku aa tai jostain pienistä ko`oista a ;( Ja on mun perse ja reidetkin aika pienet...

Lähettäjä: Simpura 
Päivämäärä:   16.8.10 22:14:59

170cm ja 61-5kg vaihtelee... mutta ihan normaali olen.

Lähettäjä: aarya 
Päivämäärä:   16.8.10 22:27:37

Suurin osa täällä on varmastikin sen verran nuoria ja lapsia että pituus ja paino ei oo tasapainoisessa suhteessa vielä. Kyllä niitä kiloja sitten kertyy kun pituuskasvu tasoittuu :)..

Paino on myös niin kovin henkilökohtainen juttu, mä oon 20 v., n. 177-178 cm pitkä ja painan vähän vaihdellen n. 55 kg. Syön ihan normaalisti, liikun paljon ja oon oikein terve. Ei kannata edes lähtee sille tielle et vertailee noita puntarin lukemia, koska normaali paino on sellainen juttu jota ei voi tosiaankaan tarkasti suhteuttaa pituuteen..

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   16.8.10 22:55:36

"On muuten aika mielenkiintosta kuinka suuri osa ht.netin kävijöistä on vähintään sen 170cm ja painaa sen 45-55 kiloa. Hmm.."

Noh, tämähän on Nuorten nurkka. Lapset ja nuoret voi olla hyvinkin kevyitä, kun ei vielä ole kehittynyt kunnolla lihasmassaa eikä rasvaakaan ole kertynyt. Lisätään siihen vielä nopea venähtäminen niin, ettei paino pysy perässä niin siinä on taas uusi pellollinen heinää. :)

Lähettäjä: lol 
Päivämäärä:   16.8.10 23:34:52

Ehkä se että ihmiset on hoikkia johtuu siitä, että ne on niin @!#$ pitkiä! Itse olen 157-158 cm pitkä ja painan 45 kg. En kyllä pidä reisistäni ja vatsakin ehkä joskus pömpöttää. Muuten olen ihan hoikka.
Jos oot 170 cm pitkä ja painat jotain 60 kg. Ihan normia on että on luonnostaan laiha jos on semmonen hujoppi. ? Ainaki kaverini seki on jtn 165 cm painaa saman verran ku mä ja on laiha.

Lähettäjä: Kärppä 
Päivämäärä:   17.8.10 00:27:59

Mäkin kaipailisin vinkkejä miten saan itseäni lihotettua. :<
Mulla on pari vuotta ollut kauhea stressi koko ajan, ja viime vuonna paino putosikin 65 kilosta 44 kiloon. Ja olen 171cm pitkä. Painoa olisi pakko saada nostettua, mutta ei vaan onnistu, vaikka kuinka paljon söisin. :(
Tämä ei todellakaan ole kivan näköstä, kun kaikki luut törröttää näkyvillä. Olisin aika onnellinen jos edes 50 kiloon asti näin aluksi saisin lihotettua itseni.

Lähettäjä: ^^ 
Päivämäärä:   17.8.10 01:16:33

jep, oikeasti nuorilla ei vielä ole nuo suhteet kohillaan, alle 17v ei oikeasti voi sanoa mitään BMI:n perusteella.
nimim. 176cm, ennen normaalipainoinen ja vaaka näytti n. 62kg, nyt vanhempi ja normaalipainoinen, vaaka näyttää n. 69 kg. ulkonäössä ei huomaa, kaikki tainnu mennä tuonne perse-reisi seutuville, ainoa josta vähän huomaa. ;) syökää nyt sitä karkkia kun vielä voitte! kyllä se alkaa näkyä parin vuoden päästä ;)

LähettäjäTummanVaalea 
Päivämäärä:   17.8.10 08:40:18

Sitä minäkin olen ihmetellyt. Olen itse 159 cm ja painan 47kg... Miten on mahdollista että joku 10 cm pidempi painaa samanverran tai vähemmän? Olen meinaan laiha, eikä ylimääräistä missään.

Lähettäjä: thevethath 
Päivämäärä:   17.8.10 08:59:41

171½, painan 60 kg =) laihutin just 15 kiloa ja vielä neljä kipaletta jälellä

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   17.8.10 15:07:34

Monet ovat tosiaan vielä kasvuvaiheessa. Oman pituuspyrähdykseni aikana olin kokoa about 160/40, nyt on pituuskasvu loppunut sekä naiselliset muodot tulleet ja painoa 50kg, enkä ole lihava :)

Päivämäärä:   17.8.10 15:13:34

=) ja E: Saan painoa nostettua nyt ravitsemusterapeutin anatamilla ohjeilla.

Syön 5 kertaa päivässä ja syön vaikka ei ois nälkä. Ja voin kertoo, et aluks oli vaikee saada niin paljon ruokaa tungettuu mahaan, vaikka ei siis juuri edellisen aterian jälkeen ollu yhtään nälkä. Herkkuja en kauheesti vieläkään syö, ku niihi on jääny vähän kammo. Totuttelen pikkuhiljaa.. Nykyään välipalan yritän pitää aina herkkupainotteisena et on esim. jätski + porkkana/ kaakao + pulla/ suklaapatukka + mandariini jnejne.

Aamupalalla n.400 kaloria (puuroa,leipää,jugurttii,hedelmä)

Päiväruoka n. 500kcal lautasmallin mukaan ja reilusti ruokaa!

Välipala n. 200kcal niinkuin kerroin ylempänä

Iltaruoka n. 500kcal

Iltapala n. 300-400kcal (leipää,jugurttia,muroja,hedelmää)

Eli n.2000 kcal pitäis saada päivässä ja paino nousee sillä vain ja ainoastaan siksi, että olen nyt niin laiha ettei lihasmassa yms. kuluta niin paljon kuin normaalipainoisilla. Sitten, kun saan itseni normaalipainoiseksi niin voin syödä tämän verran ja varmaan enemmänkin enkä lihoa.

Nyt painon pitäisi nousta n.0.5-1kg viikossa. Se on noussut nyt pitkän ajan kuluessa vasta tuon 4kg yhteensä, mutta viimeisten punnituksien välissä oli vain 2vk ja olin saanut melkein 2kg lisää! Eli paino on vasta viime viikkoina alkanut nousemaan!

Energian jatkuva saanti on siis elintärkeää! Jos syöt jokatoinen päivä hyvin ja joka toinen huonosti niin ei painosi varmasti lähde nousuun, koska se on + - = 0 siinä kohtaa. Jos toisena päivänä olet miinuskaloreilla niin ei paino nouse vaikka seuraavana olisitki plussalla. Yhden painokilon saaminen vaatii n.700 YLIMÄÄRÄISTÄ kilokaloria normikulutuksen päälle.. Jos liikut, kulutat ain päivässä enemmin ja sitä enemmin on myös syötävä...

---------------------------

Sitten aiheesta lisää. Haluaisin uteliaisuuttani nähdä kuvan henkilöstä joka on yli 170cm ja painaa alle 50kg ja omistaa tissit sekä perseen! En nimittäis usko että sellaista on niinkuin :) väittää olevansa. Noilla mitoilla 170cm/47kg, itselläni ei ainakaan ole yhtään persettä eikä tissejä verrattuna siihen mitä olin!! Ja silloin en todellakaan ollut mikään läski vaan todella hoikaksi kaikki sanoivat. Ei ylimääräistä, vaan olin oikeesti kiintee 60kg. Joten oikeesti vieläkin ihmettelen ;oo Lihasta ei noilla mitoilla sitten ole ainakaan jos tissit ja perse muka löytyy!

Päivämäärä:   17.8.10 16:41:40

Oon 174/52. Johtuu ihan geeneistä. Mulla on C-kupin rinnat ja olen kaikin tavoin terve. Oon vaan aina ollut laiha ja tulen aina olemaan. Syön ihan normaalisti, vähän epäterveelliseen kallistuen oikeastaan.

LähettäjäVAIMOKE 
Päivämäärä:   17.8.10 17:41:04

moroo mä oon jtn 176cm ... ja painan välil 58kg ja sitte just ku oon syäny nii 60kg :) :--D ! hhih!

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   17.8.10 19:39:39

Oon 170 ja painoin joskus jotain 50kg. Olin kyl iha ällöttävän laihan näkönen. Ku oon viel aika harteikas ja lantiokin on luustoltaan jo aika leveä. Hyi. Olin ruma. :D Nyt painan jotain 55-60 välil ja paaaljon parempi. :D

Lähettäjä: yhdyssanapoliisi 
Päivämäärä:   17.8.10 20:37:40

no ihan hyvin voin painaa 50kg. oon ~170cm pitkä, painan jotain 50kg ja on lihaksia ja on tissit ja on menkat. strategisia mittoja 85-60-88

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   17.8.10 21:08:18

En ole 170cm tai enemmän, mutta n. 167-168 joten vastaan silti.

Olen aina ollut hoikka, ikinä en ole painanut yli 50 kiloa, korkeimmillaan vissiin 48 kiloa. Nykyisin painan n. 44 kiloa, enkä todellakaan liho MISTÄÄN. Ravitsemusterapeutit, lääkärit, tutkimukset ja kaikki käyty läpi - ei muutosta.
Syön kuin hevonen, enkä pelkästään terveyssafkaa vaan myös roskaruokaa, esim. mäkkiä/pizzaa 1-2 krt viikossa ja about 4-5 kertaa viikossa karkkia/sipsiä :D
Ja toki syön myös normaalisti - aamupala, välipala, päivällinen, välipala, iltapala, yöpala... :D Syön JÄRKYTTÄVIÄ määriä.
Ja psst, lounaan sijalla siksi välipala, kun töissä ei ole mahdollista syödä lämmintä ruokaa.

En myöskään urheile, joten en kuluta juuri ollenkaan.

Geenit, ne geenit. Koko perhe on hoikka, niin myös minäkin. Ei kai sille mitään vain mahda. Aineenvaihduntakin on nopeampi kuin laki sallii - lopetin jopa kahvinjuonnin, jotta aineenvaihdunta hidastuisi, mutta eipä se mihinkään muuttunut.

Ja kyllä, menkat on ollut aina säännölliset, joten siksi en huolestukaan. Jos menkat loppuisi, tietäisin olevani liian laiha. Luonnon mukaan olen siis terve (samoin kuin lääkäreiden), ja tähän on vain tyydyttävä. Ehkä se paino nousee sitten vanhempana :) (ikää nyt 21v).

Päivämäärä:   17.8.10 21:08:47

Ja tosiaan en ole pelkkää luuta - on minullakin tissit, peppu ja jopa lihaksia. Ei se painolukema kerro kaikkea, todellakaan.

Lähettäjä: Scientist 
Päivämäärä:   18.8.10 11:10:50

Lapamato pitää laihana vaikka söis mite paljon.

Päivämäärä:   18.8.10 15:20:13

Saisinko sitten kuulla joltakin teistä pitkistä luonnostaan laihoista vähän tarkemmin, että mitä oikein syötte päivässä? Miten usein, mitä ja miten paljon.. Suht tarkkojakin määriä vois laittaa..

Ihan mielenkiinnon vuoksi!

Esim .. joka kertoi syövänsä kuin hevonen monta kertaa päivässä, niin haluaisin kuulla minkä verran ihan oikeasti syöt??

Lähettäjä: Looni 
Päivämäärä:   18.8.10 16:24:07

Itse 177cm ja painan n. 54kg. Kaikki "normaalit toiminnot" löytyy. Lisäksi syön paljon ! Aamupala, lounas, välpala jne. välillä tulee myös naposteltua, ainoat mitkä kärsivät syömisestä ovat hampaat. -.-

Lähettäjä: Jenn__ 
Päivämäärä:   18.8.10 16:24:39

180cm 55 kg (: Syön paljon enemmän kuin muut mutta en syö karkki / jotain todella rasvaista paljoa , kyll sitöki silti tulee syötyy sillo kun on kavereiden kanssa:D mut liikuntaa harrastan joka päivä, futista ja lenkkeilyä. En sano et mull olis semmoset geenit et voin syödä mitä vaan /: kyll siin painos on pitämistä, mut mun mielestä ei se paino niin tärkee oo jos se ulkonäössä ei näy mitää : ) Ja turha sanoa että ei löytyisi lihasta tissejä tai persattä ,pohkeistä puhumattakaan sillä jalkapallo tekee osansa

Päivämäärä:   18.8.10 18:17:33

"Esim .. joka kertoi syövänsä kuin hevonen monta kertaa päivässä, niin haluaisin kuulla minkä verran ihan oikeasti syöt??"

Vastaan oikein mielelläni :)

Tämä voi tosin vaihdella aika reippaastikin päivien välillä, mutta tässä nyt vähän esimerkkiä (niistä päivistä jolloin en ole töissä, sen voin laittaa vaikka erikseen):

- aamulla banaani, leipä + jugurtti (2 dl)
- lounaaksi esim. ranskalaisia tms. pellillinen = iso lautasellinen
- päivälliseksi esim. kanarisottoa (broilerin fileesuikaleita, riisiä, herne-maissi-paprika-sekoitus)
- välipalaksi taas leipää
- iltapalaksi leipää, jugurttia, hedelmiä tms.

Ja tosta siis pois kaikki herkut (nimim. nyt syön kaksin käsin karkkia ja sipsiä :D)

Töissä taas ruokarytmi on vähän erilainen, kun ei ole lounasmahdollisuutta.

- aamulla taas banaani, leipä + jugurtti (2 dl)
- töissä välipalaksi leipä + hedelmä
- kotona taas päivällinen, riippuen päivistä, mutta siis on kuitenkin täyttävä ja monipuolinen
- välipalaksi taas sitä mitä sattuu löytymään (leipää, hedelmiä, jotain ruokaruokaakin voi olla välipalaksi... :D)
- iltapalaksi riippuen nälästä joko ihan ruokaruokaa (esim. kalapuikkoja ja perunaa/ranskalaisia) tai leipää

Ja tuohon päälle siis ne 1-2 krt viikossa mäkkisafkat (normiateriaksi nappaan kana-aterian) ja subit sun muut.
Ja salaattia on jos jaksan sitä tehdä, ruoka riippuu myös siitä mitä jaksan tehdä, mutta aina on kaapissa jotain enkä jätä syömättä tärkeitä aterioita (lämpimät ruuat).

Ja tosiaan siis tuo ruoka vaihtelee, että mitä teen. Nälkähän nyt on tunnetusti JATKUVASTI, joten syön keskimäärin 2-3 lämmintä ateriaa päivässä + välipalat, riippuen siis tosiaan olenko töissä vaiko en.

Ja nuo nyt vaan JOITAKIN esimerkkejä, joka päivä ei siis mene noin, ja ruuan määrä vaihtelee totta kai.
Silti en liho... :D Millään!

Lähettäjä: taavettti 
Päivämäärä:   19.8.10 14:02:00

176/50, oon luonnostaan hoikka ja kaverit aina ihmettelee ku syön ku joku pikkusika ja en liho mihinkää :D

Lähettäjä: Scientist 
Päivämäärä:   19.8.10 18:14:51

Monet pysyy n.20 vuotiaaksi asti luonnostaan hoikkina, sen jälkee alkaakin sit paisuu kuin pullat, koska edelleen kuvitellaan et voi syödä mitä vaan ja kuinka paljon vaan. Turha luulo et semmonen mässäily voi jatkuu kovin pitkään ilman et se missään näkyy. Karu totuus.

Lähettäjä: asas 
Päivämäärä:   19.8.10 18:22:13

miks vitus pitäis lihoo jos on 165 ja painaa 43kg.. :o ? oon samanverran ehkä vähä parikiloo siis laihempi ..?

Päivämäärä:   19.8.10 19:20:59

..// Juu syöt sinänsä ihan normaalisti, mutta tosiaan ei sun tuolla ruokavaliolla pitäisikään lihota jos olet muuten terve.. Paitsi että peruskulutuksesi ei luonnollisestikaan pitäisi olla kovin suuri joten siksi paino saattaisi jollain muulla samassa tilanteessa noustakin..

Vähän määristä riippuen et kyllä tuolla ruokavaliolla saa yli 2000kcal ja se ei todellakaan ole IHAN ÄLYTTÖMÄSTI !!! Vaan täysin normaali saantisuositus :) Jos tosiaan sen päälle kuitekin söisit herkkuja oikeasti kaksin käsin niin ihmettelen miten painosi ei yhtään nouse ;O

Painotan kuitenkin, että sinun pitäisi luultavasti syödä päivittäi n.2500kcal vähintään ihan jatkuvasti, että painosi lähtisi oikeasti nousuun.. Pienet energiamäärän vaihtelut eivät lihota, koska keho pyrkii koko ajan tasapainoiseen tilaan.

Esimerkiksi minäkin syön tällä hetkellä määrällisesti enemmin kuin sinä vaikkakin terveellisemmin ja monipuolisemmin! Ja lihon juuri siksi, että olen nyt niin laihassa kunnossa. Syön siis normaalin ihmisen verran kuitenkin, joten sinä syöt liian vähän, että lihoisit! Luulet ehkä syöväsi paljon, mutta et tosiassa oikeesti syö tarpeeksi :)

Saatat luulla, että pellillinen ranskalaisia on todella paljon, koska siinä on vain yhtä ruokalajia niin määrä tuntuu isolta! Jos taas söisit samassa suhteessa normi ruokaa, leipää, salaattia ja maitoa, saisit saman energiamäärän monipuolisemmasta ruuasta niinkuin minä :)

Noin yksipuolisella ruualla et oikein pystykään lihomaan.. Aamiasesi esim. on kovin pieni =) Jos olet luonnostaan laiha eli et liho normaalilla ruokamäärällä, niin sitten sinun pitää syödä siihen päälle vielä!! Normaalienergiankulutuksen lisäksi siis!
Koska nyt et liho 2000kcalista (mikä on vähän ihme tuolla painolla) niin sinun pitää syödä 2500!!!! Kyllä sinäkin lihot jos vain haluat :)

Päivämäärä:   19.8.10 23:31:23

mitäää, tässä on vain sellainen juttu, että olen juuri käynyt sekä ravitsemusterapeutilla että lääkärillä. Söin myös niin, kuin ravitsemusterapeutti neuvoi, ja voi kyllä, se ei tuottanut tulosta.

Esimerkkinä äitini, joka on 170 cm pitkä ja painaa 46 kiloa - minkäs teet. Syö paljon, kunnolla ja on kaiken lisäksi moninkertainen synnyttäjä ja imettäjä. Eikä mikään nuorikaan enää!

En ymmärrä, miksi uskoisin ennemmin jotakuta ht.netissä, kuin lääkäreitä? Otan toki neuvosta vaarin, mutta kuten kommentoin, en itse liho ollenkaan, mistään.

Jos olen 20 vuotta kamppailut tämän lihomisongelman kanssa, uskon että tiedän mistä puhun. Esimerkiksi 13-vuotiaana painoin alle 30 kiloa, joka oli silloin todella vähän. Painoa on tullut se n. 15 kiloa samalla kun pituuttakin, mutta tähän se jämähti.

Ja joo, ihme on, etten liho. Ja joo, söin todellakin sillä hetkellä karkkia ja sipsiä kaksin käsin.
Aamiainen ei ole minulle pieni, sillä en todellakaan edes pysty syömään juuri mitään aamuisin - syön siksi, että tiedän sen olevan tärkeä ateria. Syön sen siis ns. puoliväkisin, koska aamuisin minun ei tee mieli juuri mitään.

Ja olen 100% terve, kaikki on testattu (mm. verenpaineita, hemoglobiineita sun muita myöden, ja testataankin tasaisin väliajoin), menkat tulee normaalisti ja niin edelleen. Siksi en aio huolehtia, vaan ennemminkin nauttia. Toki muutama lisäkilo olisi poikaa, mutta en aio stressata mokomaa.
Ja hyvänä esimerkkinä myös kaverini, joka on minua n. 7 cm lyhyempi ja painaa 39 kiloa. Ei hänkään liho, mutta menkat on normaalit :D

Ja ps. loppuun vielä! Kun sanoit, että määrästä riippuen, niin voin kertoa vaikkapa miten paljon menee herkkuruokia hetkessä :D Eli jos teen vaikkapa kanarisottoa (suuuurta herkkua), johon tulee siis 500g broilerin fileesuikaleita sekä 6dl riisiä (kuivana mittaus, kypsinä toki on enemmän kun riisit turpoaa) ja hernemaissipaprikaa jonkun verran, niin huitaisen tuollaisesta määrästä helposti puolet yhdellä ateriointikerralla ja muutaman tunnin päästä nälän yllättäessä loputkin puolet.

Harvoin minulle ruokaa jää seuraavaksi päiväksi :D Mutta joka tapauksessa, tiedän itse etten liho, vaan olen luonnostani hoikka jo geenienkin puolesta, se kun on minulle sanottu useiden vuosien ajan lääkärissä niin siihen on tyydyttävä. Enkä itse asiassa - uskokaa tai älkää, ulospäin edes näytä mitenkään liian laihalta :D Näytän hoikalta, mutten todellakaan liian laihalta. Moni itse asiassa jopa hämmästelee, kun kerron painoni (jota tosin en seuraavasta reaktiosta johtuen halua juuri koskaan mainita), koska en kuulemma näytä niin kevyeltä :D
Minulle peili kertoo enemmän kuin vaa'an lukemat.

Ja pps. vielä loppuun (en osaa lopettaa :D). Esimerkiksi poikaystäväni on 182 cm pitkä ja painaa 65 kiloa. Kyllä, lukemina kuulostaa vähältä, jopa laihalta. Poikaystävä on hoikka, mutta lihaksikas ja näyttää täysin terveeltä. Häntä voisi hyvin luulla 10 kiloa painavammaksi, mutta kun vaakaa katsoo, niin yllätys on iso.

Päivämäärä:   20.8.10 22:34:01

..// Okei no ehkä sulla tosiaan on jotkut supergeenit! ;) Kyllä mä sua uskon.. Joten oleppa tyytyväinen vaan jos et kerta näytäkään liian laihalta muidenkaan mielestä! :)

Lähettäjä: ?+ 
Päivämäärä:   21.8.10 14:43:29

noo oon 174 cm, 55kg ja d kupin tissit, peppukin löytyy :D olen juuri saanut laihdutettua 5 kg pois

Lähettäjä: Keiju 
Päivämäärä:   21.8.10 18:54:44

Oon about 172cm ja painan 60-62kg. Joskus yläasteella olin 168cm/51kg ja sitten lihoin sellaisen 20kg ja laihduin 10kg tähän nykypainoon.

Niin ja tissejä ei ole missään vaiheessa oikein ollut... Reidet ja perse kylläkin. Menkat loppui jossain vaiheessa kun keikuin siellä 168/51 luvuissa ja tuli takaisin, kun aloin lihoa. Ja tosiaan sinne yläasteen lopulle olen ollut koko kouluaikani alipainoinen. Söin kun oli nälkä, söin karkkia jne enkä laihduttanut tarkoituksella.

Listaan tähän esim. tämän päivän syömiset:
aamulla: appelsiinimehua, kourallinen pähkinöitä (juujuu, ei se edes ollut aamupala kun heräsin niin myöhään)
päivällä: lohta ja kasviksia
iltapäivällä:appelsiinimehua, 1 sämpylä, pari palaa mustikkapiirakkaa, suklaata, punaherukoita
illalla: muroja :D , puolikas sämpylä

Näin täällä..illan aikana todennäköisesti syön vielä 2-4 palaa leipää.

Lähettäjä: JoQ 
Päivämäärä:   21.8.10 20:16:30

Ite oon 169cm ja painoin aluks 58kg, sitte paino tippu 51 ja menkat loppu. Sitte tuosta paino tippui vielä 47, mutta menkat tuli takas sitte 4kk päästä ja ny oon kaua ollu ton 47kg ja menkat on pysyny.

Lähettäjä: niinetytä 
Päivämäärä:   21.8.10 20:39:26

itse olen tällä hetkellä 176cm ja painan 60-63kg.

En ole laiha, mutta hoikka, perse löytyy ja tissit D-kuppikokoa.

Lähettäjä: esbooo 
Päivämäärä:   21.8.10 21:32:48

oon 175 ja 57kiloa:D ei yli tai alipainone

Lähettäjäeiomal 
Päivämäärä:   22.8.10 01:00:18

mä oon 15v 175 / 55

oon aina ollu hoikka enkä syö mitenkään terveellisesti enkä liikukaan erityisen paljoo.

Lähettäjä: av 
Päivämäärä:   22.8.10 17:09:50

moikka mooi rendepyllyneen.

mä oon:

pitkä 126 (lyhytkasvuinen)
painan 69kg

lääkäri väitti mua liika liavaks? :o
ei oo kiva ku oon lyhyt kasvunen ja sit viel haukutaa tollasil asiol.

ps ei oo persettä

eipä kestä kiitellä

Lähettäjä: hah 
Päivämäärä:   22.8.10 21:01:44

mä oonki 172 ja painan 65 et repikää siitä! Ja oon täydellisen näköinen ja painoinen. Lihakset <3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.8.10 22:04:24

175 ja 67kg, kuulemma mun pitäis painaa alle 62kg terkkarin mukaan, mut oon ihan tyytyväinen tohon DD-kuppii ja isoo perseesee.
Toiset tykkää muhkummasta ;)
Mut oon aina ollu isoluinen ja tositosi kömpelö ;s

Lähettäjäjsji 
Päivämäärä:   25.8.10 13:58:08

mie painan 29kg ja olen 141 cm

Lähettäjä: miss sunshine 
Päivämäärä:   25.8.10 20:18:36

Olen 174 cm ja painan 64 kg. :D

Päivämäärä:   26.8.10 15:26:58

mä taas haluisin laihtua takas entisiin mittoihin....

olen 171cm, 62kg.

ennen painoin 55.

tämän kesäloman ajan olen käynyt joka päivä lenkillä, lopettanu mässäilyt ja hese ruuat, ja tehny kevyempää ruokaa...

nyt kun en ole enää lomilla, niin syön aamulla 05.30 lautasellisen laihis muroja ja jugurttia... töissä juon jatkuvasti vettä ja syön siinä 11 kieppeillä yhen alpen/kellogs patukan...
seuraavaksi syön vasta n.17.30 ruokaa, ja syön lautasmallin mukaisesti, ja juomaksi vettä...
illalla syön yleensä vaan jotain mitä löytyy kaapista... ehkä leivän tai jugurtin.

silti en ole laihtunut yhtään!! en käsitä. terveellinen ruokavalio ja paljon liikuntaa.... ja paino pysyy samana... ennnen mässäilin koko ajan epäterveellisillä sipseillä, karkeilla ja kekseillä... ja silloin olin laiha.
no juu olen normaalimitoissa, muttta tollon oli kroppa niin täydellinen.
ja olen täysi-ikäinen.

HELP!

Lähettäjäyhdyssanapoliisi 
Päivämäärä:   26.8.10 17:54:03

mitä terveellistä tos ruokavaliossa on?

Päivämäärä:   27.8.10 15:36:17

172cm / 52kg
Painoa saisi olla terkkarin mukaan 60-62kg, kesäloman alussa taisi paino olla jtkn 58-59kg

Päivämäärä:   27.8.10 16:32:09

no onhan toi nyt suht terveellinen ruokavalio mun mielestä. ennen kävin jatkuvasti hesellä ja grillillä ja olin laiha. nyt oon tämmöne löllyvä.

Lähettäjä: question 
Päivämäärä:   27.8.10 18:04:27

169cm 47kg eikä oo ongelmaa et daa.

Lähettäjä: d 
Päivämäärä:   27.8.10 22:25:44

MÄ OON LÄSKI! SÄKI OOT; HANKI NY ELÄM*ÄÄÄLÖLÄÖÄLLÅPLÅL^L

Päivämäärä:   29.8.10 22:06:55

.// saatat hyvinkin syödä liian vähän määrällisesti, ja aineenvaihduntasi vain hidastuu hidastumistaan.. Kuullostaa nimittäin tooooosi vähältä noi sun syömiset etenki omiin verrattuna. Sitäpaitsi olet normaalipainoinen! Kehosi ei koe tarpeelliseksi pudottaa painoa tuosta ja tuo on sinun painosi on luultavasti sinulle juuri hyvä biologinen paino, jotta kehosi toimii =) Luultavasti voit alkaa syödä enemmänkin eikä painosi siitä nouse. Lisää ainakin aluksi kasviksia ja hedelmiä runsaasti! Tuolla ruokavaliolla ei pitkälle pötkitä ravintoarvollisesti! Aamulla ei mitään laihismuroja kannata vetää.. Niissä ei ole mitään. Ota mielummin vaikka kunnon ruisleipää taikka puuroa! Ala nauttimaan elämästäsi äläkä tuijota vaakalukemia! Ota rennommin syömisten suhteen nimittäin tuollainen on aika kituuttamista. Terveellisellä ruokaympyröiden mukaisella ruokavaliolla et liho!

Kunnon aamiainen, kunnon lounas, pieni välipala ja kunnon illallinen sekä iltapala niin johan alkaa aineenvaihduntasikin pyöriä!

Lähettäjä: wanha kävijä 
Päivämäärä:   29.8.10 22:34:06

173/53

Olen ollut samoissa mitoissa muutaman vuoden ajan, kolme-neljä vuotta sitten olin hoikka ja rintsikat oli kokoa 75B. Lihoin vaihdossa ollessani 10 kiloa, mutta puolen vuoden syöpöttelyn jälkeen päätin tehdä asialle jotain. Paino putosi takaisin alle 55 kiloon, maha litistyi ja reidetkin palasi minulle normaalikokoon (kyllä niissä jotain on ja niin pitääkin), tissit jäi kokoon 65F.

Kuntoilu on ollut tämän kesän ajan retuperällä, teen kuitenkin ulkotöitä joten siinä tulee liikuttua päivittäin. Syön 2 lämmintä ateriaa päivässä ja sen lisäksi yleensä neljä pienempää välipalaa, monipuolista ruokaa ja niin paljon että ei nälkä vaivaa. Ilmeisesti siis olen näitä "luonnostaan laihoja".

Usko ennemmin peiliä ja omaa kehoa kuin vaakaa - jos olo on hyvä ja kelpaat ulkoisesti itsellesi, ei numeroilla ole väliä.

Päivämäärä:   30.8.10 17:17:30

wanha kävijä// Totta se on, että jossei syömisten kanssa oo ongelmia niin paino ku paino on ok jos keho toimii. Mut se vaan, ku usein nuin vähän painavat on jo "liian laihan" näköisiä =) Itse en ainakaan tahtoisi näyttää ihan näin laihalta :( Kun ei mitkään vaatteetkaan okein istu niinku ennen, esim. farkut!! Oletko muidenkin mielstä ihan sopivan kokoisen näköinen, vaikka paino onkin alipainon puolella numeroissa?

Lähettäjämuumimamma 
Päivämäärä:   30.8.10 19:09:47

Itse oon 171cm ja painan about 60kg :)

Lähettäjä: zorro 
Päivämäärä:   30.8.10 20:09:27

ite oon 170 ja 70kg, mutta olen omasta mielestä ihan hoikka, ja suurin osa on lihasta..

Lähettäjä: jokurotimafia 
Päivämäärä:   30.8.10 21:42:35

172cm/48kg
en laskis itteäni mitenkää laihaksi. pömppis löytyy, samoin reidet ja tuhti äässi.

Päivämäärä:   31.8.10 15:12:47

jokurotimafia// no kuule ei varmasti löydy pömppistä noilla mitoilla ;oo tai sitten sulla on vaan löysä vatsanahka jos oot esim. joskus ollu tukevampi? en kyllä muuten usko :D tai reidet ja tuhti äässi.. Vaikka olis lihaksia niin nekin painais tolla pituudella enemmän ku 48kg!!

Päivämäärä:   1.9.10 17:39:41

upppp

Lähettäjä: TYHJÄ 
Päivämäärä:   1.9.10 20:02:21

n. 160cm ja 62 kg. D-DD-kupin rinnat, reidet ja perse löytyy, lihaksia myös. pömppiksen omistan, mutta en tunne itseäni mitenkään ylilihavaksi. Terkkarikin sanoi, että vaikka painankin tuon verran, näytän silti aivan normaalipainoiselta. Selvästi olen meidän perheen lapsista isoluisin, koska vaikka vatsa olisikin litteä, olisin paksumpi kuin siskoni. isommat luut löytyy kuin siskollani, tosin olenkin jäänyt miltei 10cm lyhyemmäksi kuin perheen muut naiset ja isä, joka on n. 185cm -->. Tarkoituksena olisi pudottaa painoa 2 kiloa ja enemmänkin, mutta ulkonäöllisesti minulla ei paljoa tarvetta olisi.

Tunnen itseni normaaliksi ja niin näytänkin. Vaikka painoa onkin.

LähettäjäKarju-Tapio 
Päivämäärä:   1.9.10 22:37:52

Heh, hassu ajatella miten erilaisia ruumiinrakenteita ihmisillä on kaikki kuulemma näyttävät normaaleilta. :-)

Itse olen 160cm pitkä, ja 18-vuotiaaksi asti painoin alle 50kg - ja näytin todella laihalta! Vaatteet olivat kokoa XS, ja saattoivat silti olla liian suuria. Olin ihan olemattoman kokoinen.

Pikkuhiljaa painoni hilasi ylöspäin, kunnes jumittui 58kg:n. Pitäisi totutella tähän, en varmasti kokisi itseäni lihavaksi jos olisin koko ikäni ollut "tämän kokoinen" mutta muutos tapahtui parissa vuodessa niin totuttelua on riittänyt. Pahimmillani painoin jo 61kg, mutta tässä pikkuhiljaa koitan muutella elämätapoja jotta pääsisin takaisin vanhoihin mittoihini tai edes painoon 52kg jolloin varmasti mahtuisin taas lempifarkkuihin. <3

:-D Ei niin vakavaa kylläkään...

Lähettäjä: pentu 
Päivämäärä:   2.9.10 16:03:51

ite oon 175/ 72 ja ainaki omasta mielestä normaali :)

Lähettäjä: TYHJÄ 
Päivämäärä:   2.9.10 20:43:19

voi olla että mitoiltani kuulostan lihavalta, mutta todellisuudessa asia ei näin ole. (: ainakaan vielä. jos nyt vähän tosiaan saisi pois noita kiloja niin olisi ihan jees. monikaan ystävistäni ja tutuistani ei todellakaan sanoisi että painan yli 60kiloa, näin olen heiltä kuullut. useimmat arvailleet jotain 55 kilon tienoilta.

Lähettäjä: ll 
Päivämäärä:   4.9.10 03:47:23

Mä olen 170cm ja 62kg.
Muutama vuos takaperi laihdutin nii rajusti että ei sitte rinnoist ja perseest oo mitää tietoo.
Ihmiset älkää laihduttako pahimmas vaihees.
Oon nyt 17 ja kyllähä mua @!#$ ku oon muodollisesti lähes kuin lapsi.

Lähettäjä: chaos 
Päivämäärä:   4.9.10 06:31:33

oon 170,5cm ja painan 51,5kg ja oon just sopiva :) ja 17v

Päivämäärä:   4.9.10 09:21:04

painoin toissatalvena 65, ja olen 180. se pisti jo vähän miettimään. sitten paino alko vaa pudota, tallilla yritin rehkiä ja ruokaa säätelin. söin vaan muutaman kerran päivässä ja sillon paljon. kesällä olin jo 55. menkat loppu, oli vuoden pois. pääsin tosta ruokasäätelystä omin avuin pois ja olin jo koulun alkaessa 57. painoa on tullu pikkuhiljaa lisää ehkä lihasten kasvaessa, olen nyt 59-60 riippuen päivän ajasta. ja tuli suru-uutinen koskien perhettäni niin heti lähti ruokahalun huonotessa 2 kiloa pois mutta ne tuli takaisin.

Lähettäjä: spagetti 
Päivämäärä:   4.9.10 14:28:27

No minä olen 172 ja 51 kg :) Kaikki kunnossa, enkä pidä itseäni normaalina ja kaikki kunnossa! ;)

Lähettäjä: heippa 
Päivämäärä:   4.9.10 19:15:35

mullakin on ollut nyt pari vuotta anoreksia, mutta aika hyvin olen toipunut siitä. olen 168 cm pitkä ja alimmillani painoin 36kg. mut nyt painan 50kg ja kai mä ihan sopiva oon, vaikka ite näänki itteni isona. ja painoa nostettiin ravitsemusterapeutin laatimalla suunnitelmalla ja liikkumiset tosi vähiin (esim 15min kävelyä päivässä) ja syön vieläkin ihan suht isoja annoksia esim.

ap: leipä hedelmä 3dl puuroa lasi maitoa ja mehua
lounas: 3dl kastiketta, 150g lihaa tai 8 pyörykkää, + 2 dl perunamuusia pastaa riisiä tai 2 perunaa.
vp: leipä jugurtti hedelmä
pvä: 4dl keittoa tai 3dl laatikkoruokaa kaks leipää ja jälkiruokaa purkillinen tai 2dl.
ilt: 2 leipää mehua jugurtti ja hedelmä.

ja ruokaa ollut ainakin 1/3 enemmän mutta normaalipainon saavutettuani ruokaa on vhennett jotta paino ei enää jatkaisi nousua.

Lähettäjä: `` 
Päivämäärä:   4.9.10 21:45:30

ite oon 14vuotias, painan noin 45kg ja oon kohta 170cm pitkä ja syön ihan normaalisti: aamupala, koulussa, kotona kunnolla ja sit vielä illalla. liikun vaan niin paljon että paino ei nouse. menkat on iha tissit ja persekkin löytyy ja mahaa myös :'DD

Päivämäärä:   5.9.10 21:24:43

upppp

Päivämäärä:   6.9.10 16:27:23

Ikää 18 vuotta
Pituutta 173cm
Painoa 58kg

Itse tunnen olevani sopiva, mutta muut näkevät laihana. Isot luut suvussa sen tiedän, mutta luiden päälle ei ole kyllä tosiasiassa mitään muuta kuin lihasta. Tissit löytyy jopa b-c kupit vaihtelevasti, mutta persettä ei. Aiemmin kun painoin 60-62kg niin kaikki kilot tuntui olevan tisseissä kun parhaimmillaa kuppi koko D :D

Noh näin voi käydä joskus :D

Lähettäjä: Kyu 
Päivämäärä:   6.9.10 17:26:27

HAHAA 163CM JA MELEKEEN 60KG JA OON IHAN V*TUN LÄSKI!!!!!1111

Ärsyttääkö?

Lähettäjä: karojOu 
Päivämäärä:   6.9.10 19:17:14

Lähettäjä: =)
Päivämäärä: 16.8.10 14:29:45

Ei YHTÄÄN aiheeseen, mutta miten oot saanu ittes lihomaan? Miten söit? Ite pitäs se 5kg väh. lihoa, kun oon 165cm pitkä ja painan 43kg.... Kiitti jos vastaat.

no mää ainaki oon 163cm ja 43kg.. 13v. ja terkkari sano että hyvä paino ja pituus !

Lähettäjä: wanha kävijä 
Päivämäärä:   6.9.10 19:21:24

Lähettäjä: mitäää
Päivämäärä: 30.8.10 17:17:30

wanha kävijä// Totta se on, että jossei syömisten kanssa oo ongelmia niin paino ku paino on ok jos keho toimii. Mut se vaan, ku usein nuin vähän painavat on jo "liian laihan" näköisiä =) Itse en ainakaan tahtoisi näyttää ihan näin laihalta :( Kun ei mitkään vaatteetkaan okein istu niinku ennen, esim. farkut!! Oletko muidenkin mielstä ihan sopivan kokoisen näköinen, vaikka paino onkin alipainon puolella numeroissa?

Monet on sanonu nyt kesän mittaan että ootpa laihtunu mutta eivät oo sanoneet että näyttäisin pahalta tai sairaalta tai mitään, tosin riukusääristä tuli joskus kommenttia : D En ite oo pitäny niiden kommentteja mitenkään erikoisina, jos ne olis huolissaan tai epäilisivät syömishäiriötä niin kyllä ne siitä sanois ihan suoraan.

Päivämäärä:   6.9.10 21:11:46

wanha kävijä// juu no monet on mullekki ihan vaan sanonu että ootpa laiha jne. ja jos en ois ajatellu niitä negatiivisina kommentteina itse niin ei ne siltä olis kuullostanukkaa.. eli pointti oli se et jotku hienovarasesti saattaa vihailla "ihan vaan mainitsemalla" ja se on sit oma päätös et miten sen tulkitsee.. jos oot "ylpee" mitoistas ni tuskin sä kommentteja kauheen negatiivisesti otatkaan, vaikka sanojan tarkotus oiski vihjata jotakin.

en kylläkään väitä, että sulle huomauttaneilla olis negatiivinen ajatus asiasta, kun en sua enkä sun lähipiiriäs tunne yhtään :P mutta siis ei se aina ole positiivinen kommentti jos sanotaan laihaksi. yleensä siitä huomautetaankin paljon rohkeammin kuin lihavuudesta!

Lähettäjä: Sienimurhaaja 
Päivämäärä:   7.9.10 16:49:28

Outoa, itse olen 159cm ja 52kg.. painoindeksi on 20,6 (Normaali paino) Ja kaikki sanoo et olen liian laiha ja että oon kohta joku anoreetikko.. masentavaa

Päivämäärä:   10.9.10 14:43:45

Sienimurhaaja// Niimpäniin! Ja täällä 170cm/<50kg väittää olevansa "ihan normaalin" näköisiä =) Minä en ainakaan kokenut 42kg olevani mikään kovin hemaiseva näky, enkä koe edelleenkään vaikka olen jo 48kg!

Lähettäjä: nunnaw 
Päivämäärä:   10.9.10 15:21:37

168cm 51,5kg
ja olen tukeva.

Päivämäärä:   11.9.10 13:31:00

nunnaw// tota et usko itsekään =)))

Päivämäärä:   11.9.10 17:41:48

ylöös viel

Lähettäjä: plololo 
Päivämäärä:   11.9.10 19:12:37

169cm ja 65kiloaa. elkää nyt ajatelko että oon hirviän lihava koska kaikkien lääkäreitten ja näitten mukaan mun ikäselle (13v) erittäin hyvä paino. Suurin osa mun kavereista suunnittelee laihutusta ja ovat jo alipainoisia että miulummin sopiva ko liika laiha :/

Päivämäärä:   12.9.10 18:53:34

plololo// Et varmasti ole lihava! Kuullostaa juuri sopivalta painolta sun pituiselle. Ja muotoja pitää ollakin! :) Liika laihuus on paljon pahempi!

Päivämäärä:   14.9.10 09:37:02

ite oon 167/62 mut en mä itteeni kyl lihavana, mitä nyt ylimääräst joissai paikois.

Lähettäjä: jsas 
Päivämäärä:   15.9.10 16:14:55

oon 168 ja 45 kg. laihdutin huhti-kesäkuussa 7kg niin jouduin hoitoon anoreksian takii :( ollu ongelmia syömisen kans aiemminki. oon ihan luonnostaan laiha, ja ennen laihdututtamistakin olin alipainoinen, mut näytin vaa kauheen isolta. oon aina harrastanu liikuntaa tosi paljon(joka päivä väh. 2h) niin kyllä lihaksia edelleen löytyy, vaikka en ookkaa nyt liikkunu ollenkaa 2 kuukauteen. joka päivä syön 5krt ateriasuunnitelman mukaan ja oonkin painoo saanu vähän nostettuu :) nään kyl itteni kauheen läskinä, mut kai pakko uskoo muita ku ne sanoo et oo kauhee luuviulu. en tosiaan halu olla sellanen! joten täytyy syödä vaan paljon ja vähän ylimäärästäkin :>

Lähettäjä: mitääää 
Päivämäärä:   15.9.10 19:06:08

jsas// Ikävää, että näet itse itsesi vieläkin liian isona :// Siitä ajatuksesta olisi tosi tärkeetä päästä eroon! Onneksi oon itse tajunnut etten todellakaan näytä tällä hetkellä hyvältä näin laihana... En ikinä voisi ajatella, että olen nyt liian iso ;oo Sinäkin oot varmasti ihan kauheen laihan näkönen, joten nyt rohkeesti vaan painoa lisää! Tuut varmasti paremman näköseks. Koita muuttaa tuota ajatusta itsestäsi liian isona!!

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   16.9.10 12:05:17

ite vähän päälle 170 pitkä ja painoo 50, ja normaalikokoinen olen. aikasemmin olin liian laiha, paino tais olla vähän päälle 40, mut kun pituuskasvu loppui niin onneks tasottu itestään painokin.

Perse löytyy, tissit löytyy 60F, ja lihaksia on pirusti :D ylimääräistä ei juuri ole, vaan vihdoinkin piirteet on semmoset naisellisen pehmeet eikä anorektikon näköset =)

Syön oikeesti tosi paljon päivässä, ja periaatteessa koko ajan jotain :D Herkkuja menee enemmän ku laki sallii, mut ei se mitään =) Ruokaa syön ku norsu, ruoka on hyvää ja syöminen kivaa vaimitensenytoli =)Tulee vaan tehtyä hommia elukoitten kanssa sen verran että ei näy se mitä syö, ja kaikki kerääntyy tisseihin mitä tulee lisää =)

Vihdoinki voin sanoo et oon ylpee omasta kropasta ja et mul on omaan silmään hyvä kroppa<3 Oon ylpee itestäni oikeesti ku oon tehny niin maan pirusti töitä itsetunnon kohottamiseks niistä liian laihoista ajoista ja siitä hirveestä näystä mikä sillon olin... Paino ei oo ikinä ollu ongelma onneks, tosi harvoin edes käyn vaa'alla =)

Lähettäjä: hungala 
Päivämäärä:   16.9.10 14:15:38

175/ 72 ja omasta mielestä aika tukeva... :( not happy

Lähettäjä: _--_ 
Päivämäärä:   16.9.10 20:02:15

168 cm / 49 kg

aina valitettu alipainoseks, vaikka oon aina ollu luonnostaan hoikka.

Lähettäjä: Pojo 
Päivämäärä:   17.9.10 05:25:40

174 cm ja 54 kg.
Syön mitä haluan, mutta kun olen koko päivän
aina menossa, ja koirien kanssa "Joutuu" liikkumaan 3-4 h päivässä, on itsestäänselvää ettei sitä ylimääräistä kerkeä kertymään :-)

Lähettäjä: nk; T-O-P! 
Päivämäärä:   17.9.10 14:12:42

terkkari sano yhelle kaverilleni että tämän pitäisi laihtua kun tämä paiaa n 58-60kg ja on noin 160-170cm pitkä, ja tämä sano että "en kyllä laihdu koska olen 60kg pelkkää lihasta!" joten mitä opimme = terkkarit eivät tiedä että lihakset painaa enemmän kun läski ja että ihmiset painavat enemmän tai vähemmän ja silti mahtuvat samoihin mittoihin...

nimimerkki: terkarit on pérseestä! :D

Lähettäjä: .asd 
Päivämäärä:   18.9.10 02:17:49

175cm/59kg Olen periaatteessa ihan tyytyväinen.
Mulla on pienet rinnat, mutta ne kasvaa vielä mut muuten oon melkeen pelkkää lihasta jos noin voi sanoo :D jos esim. hypin, pompin tanssin ei mikään muu "hylly" kuin tissit :D
Lenkkeilen ja syön terveellisesti :)
En tajuu mite kukaa normaali ihmine voi painaa alle 50kg...

Päivämäärä:   18.9.10 13:59:56

?// Haluisin kovasti tietää päiväsi ruokailuja vähän tarkemmin? :) Kuinka "paljon" oikeasti syöt?

Lähettäjä: amante 
Päivämäärä:   18.9.10 14:20:33

Olispa mullakin noin niinku osalla täällä että vois syödä isoja annoksia ja muutenkin eikä lihois.

Itse yritän laihduttaa, syödä terveellisesti ja kuntoilla ja vaan lihoon. Kaikenlisäks oon vielä säälittävän lyhyt

Lähettäjä: nom 
Päivämäärä:   18.9.10 15:39:05

No itse olen 12v 170cm pitkä ja painan 67kg. Harrastan jalkkista 4kert viikossa ja omistan oman ponin. Joten urheilen kyllä tarpeeksi. Jotkut vaan ovat lihaksikkaampia kuin toiset! =)

Lähettäjä: Matty 
Päivämäärä:   19.9.10 01:00:19

Multa löytyy pituutta 176 cm ja painoa 46 kg, menkat alko vuos sitte ja on olleet ihan säännölliset koko ajan. Hoikka ja todella siro olen aina ollut. Rinnat AA-A hieman rippuu...
Syön oikeesti paljon, välillä enmmän kuin isäni ja en liho sitten millään. Hampurilaisista en ole koskaan oikein välittänyt, terveellisesti syön, mitä nyt välillä tulee suklaata aika paljonkn syötyä. Liikun aika paljon, koiraa lenkitän joka päivä ja ratsastan 6 krt/vko.
Lihominen ei ole koskaan ollut helppoa minulle, en lihonut edes ravintoterapeutin ohjeilla. Sairaalassa kävin jonkun verran kun painoa oli joskus viidennellä (pituutta silloin n.150cm)joku 20 kg: kuitenkaan minulle ei ole koskaan diagnosoitu mitään syömishäiriötä. Lääkärit eivät tuntuneet aivan tietävän mikä minulla oli, jotain epätyypillistä se saattoi olla. ;D
Nyt tilanne on siis todella paljon parempi, painoa hiukan enemmän, vaikken vieläkään liho normaalisti :)

Lähettäjä: DaMan 
Päivämäärä:   19.9.10 10:22:45

185cm 67kg. 18v

Menkkoja ei ikinä ollut ja näillä näkymin tule olemaan.

-Da Man

Lähettäjä: plää 
Päivämäärä:   19.9.10 16:00:14

pituutta 159cm ja painoo se 51, ikää 15. koen itteni suht normaalipainoiseksi, vaikka tissit iha olemattomat ja perseessä massaa vähän liikaaki, vähä reisissäki. lihaksia löytyy, ja jokseenki ne vaikuttaa painoon. en nyt silleen valita painostani, mut oisha se kiva jos sais pebasta kaiken löllyvän pois.. vaatteet suurimmalt osin xs ja s. mut kyl sitä välil peilin ees miettii et mitä miun pitää tehä et saan kiinteytyy nää, ku oon urheillu koht 10 vuot säännöllisest ja puntil ja salil kuiteki käyny.. no, pikkuvikoja. =)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.