Lähettäjä: BoniBaBBa
Päivämäärä: 1.10.09 21:45:06
mun paras kaveri on ihana =)
tutustuin siihen jossain vaiheessa seiskaa. se oli jännä huomata, miten samanlaisia me oikeen ollaan. me arvostetaan samoja asioita, tykätään samoista asioista, kuunnellaan samanlaista musiikkia, vihataan samoja asioita jne.. parasta on, että meidän huumorintajukin on niin sama. en tiedä yhtäkään, joka ymmärtäis mun vitsit ja jutut niin hyvin kun se. en tiedä yhtäkään, joka innostuis sellasesta ööh, vähän kieroista tempauksista ja joka tykkäis pilailla sellasella kierolla tavalla toisten kustannuksella :D
mutta tosiaan, kun ollaan niin samanlaisia ja molemmat melko itsepäisiä niin kyllä me välillä nahistellaan sillee vähä ja sitte ollaan kaks tuntii puhumatta toisillemme ja sitten ei kestä enää :D
ja sitten se on yks niistä kavereista, jotka useimmiten ymmärtää mua, tai ainakin yrittää ymmärtää. ja jos ei ymmärrä, se sanoo sen ihan suoraan, koska tietää että vihaan sitä kun ihmiset tulee selittää "joo ymmärrän miltä susta tuntuu", vaikkei ne oikeesti ymmärrä. ja jos mua vïtuttaa ja en jaksa puhuu kenenkään kanssa, se on yks niistä harvoista ketkä tajuaa ettei sillon kannata puhua väkisin.
aaah se on niin ihana, voisin kirjottaa vaikka kunika pitkään ♥
|