Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kertokaa parhaasta ystävästänne?

Lähettäjä: Honey 
Päivämäärä:   1.10.09 13:35:29

Eli idea on kertokaa parhaasta ystävästänne, millainen hän on, onko teillä edes parasta ystävää. Jos on niin siis mites tutustuitte ja kauanko olette tunteneet? Jos ei ole niin miksi? Ja ai niin miksi hän on paras ystävänne?
Mun paras ystävä on ihan erillainen kun mä. Me ei kuunnella samanlaista musaa eikä tykätä samoista asioista. Ainut asia mikä yhdistää meitä on hevoset. Eikä me silti puhuta koko aikaa hepoist 8D Me tavattiin joskus ööm... kun olin kai nelosella tai kolmannella. Meillä on aina välillä kunnon riitoja ja haavojakin on joskus tullut kun ollaan tapeltu :P mutta yleensä ollaan ihan rauhassa... Toinen mun paras ystävä on aika samanlainen kun mä. Hän tykkää samasta musasta ja myös hepoista, harmi vaan kun hän asuu niin kaukana ettei me nähdä joka päivä ;´<< Ei olla koskaan tapeltu tai riidelty, tapasin siis hänetkin joskus ala-asteella. Hän myös kuuntelee huoliani ja muutenkin hauska tyyppi :)Eli siis mulla o aika erillaiset parhaat ystävät ;))

  Re: Kertokaa parhaasta ystävästänne?

Lähettäjä: janeb 
Päivämäärä:   1.10.09 14:25:14

Noo mul on yks paras ystävä ja oon tuntenu hänet nyt 5 tai 6 vuotta. :) Me ollaan aika samanlaisia: musiikkimaku, vaatetyyli, mielipiteet (riippuu asiasta, ei aina :D) Mut joissai asioissa ollaa kyl erilaisia, esim. hän on ehkä mua tunnollisempi koulussa. Yleensä ei riidellä kauheesti, varsinkaa kesälomalla tai vapaa-ajalla mut sit koulus aina välil syntyy sellasii pienii kinoja et v*ttuillaan toisillemme ja näin :'D mut sovitaan kyl aina aika nopeesti sit :)
parasta on ku meil on samanlainen huumorintaju ja nauretaan ihan oudoille jutuille mitä ei kukaan muu voi tajuu :D mut siis hän on kaikenkaikkiaan ihana ihminen jost en vois ikin luopuu :))<3

  Re: Kertokaa parhaasta ystävästänne?

LähettäjäKarju-Tapio 
Päivämäärä:   1.10.09 14:40:15

Pena on hörhö. Penalla on auto, joka ei lähde käyntiin muutakuin työntämällä. Hän on kova ryyppäämään ja jonkinlainen sekakäyttäjä. Penan kanssa ajellaan, juostaan baareissa, dokaillaan ja riehutaan. Olen tuntenut Penan n. 4 vuotta.

Kati on heppapylly. Hengailee täällä htnetissä ja talleilla ja ajelee kevarilla. Ryyppää kovaa enkä ole koskaan nähnyt kenenkään voivan huojua niin paljon humalapäissään. Yleensä Katin kanssa spurguillaan jossain, syödään läskiruokaa, ryypätään ja silleen. Olen tuntenut Katin vasta alle vuoden. Hän liikkuu täällä nimellä oskuorava :DDD

  Re: Kertokaa parhaasta ystävästänne?

LähettäjäLollypop 
Päivämäärä:   1.10.09 14:44:06

Ihana<3 Ihan ku mä muttei IHAN samallainen pervisti kuin meikä 8D No siis yleinen sanoma meil on "Siis sillee mut ei sillee" Kukaa muu ei tajuu tota mut me luetaaa toisiimme AINA kuin avointa kirjaa! Hmm... melko samallainen musamakukin, molemmat tykätää mm. Lady GaGasta ja Rihannasta ;D Ja.... me aletaa kiinnostuu samoist asioista aina samoihin aikaan :D<3 Ja hevoset on ofc meijjän elämä :) Mitäs viel... No se on mun serkku joka asuu 600km pääs must :( Eli ollaan siis tunnettu koko elämämme toisemme ja leiril tuli kerrattuu meijjän yhteisii kokemuksii mitä elämämme aikan on ollu ;D Imeellisen paljon, mut me ollaa sellasii ettei kauaa yhespaikkaa pysytä :') Välil tuntuu et erotaa toisistamme vaa ulkonäölt :3<3 Rakas onnn<3<3<3<3 En neverin luopuisi!!!! (=

  Re: Kertokaa parhaasta ystävästänne?

Lähettäjä: whoa. 
Päivämäärä:   1.10.09 14:53:31

1. kaikkein parhain :) Kuunnellaan niin erilaista musiikkia kuin mahdollista. Sen lisäksi mä harrastan ratsastusta ja se cheerleadingia. Silti meillä on aina parasta yhdessä ja ymmärretää toisia liian hyvin :---) Tutustuttiin riparilla, jonka jälkeen me ei nähty kesällä niin paljoa mutta sitten se vaihto meidän kouluun joten nähdään joka päivä (ja toki vapaa-ajalla). Voin kertoa sille kaiken kaikesta :) ah rakastan sitä ♥

2. Tutustuin siihen ratsastusleirillä ja nähdäänkin lähes joka pitempi loma. harmi kun se asuu sen verran kaukana niin ei voi useammin nähdä, mutta silloin kun nähdään niin meillä on tositosi kivaa ja nauretaan koko ajan :) Sekään ei tykkää mun musiikkimausta, mutta eipä se haittaa niinkuin ei "ykkösenkään" kanssa. rakastan sitäkin ♥

3. Ollaan tunnettu tämän kanssa päiväkodista asti. Silloin oltiin parhaita kavereita neljänteen saakka kunnes jonkin aikaa oltiin "vain" kavereita. Nyt kuitenkin ollaan taas oltu tosi paljon yhdessä. Meillä on suhteellisen paljon samoja tykkäämispiirteitä, molemmat rakastaa hevosia ja mun rastoja :'D okei me tykätää melkei kaikesta samoista asioista :) rakas kuin mikä <3

  Re: Kertokaa parhaasta ystävästänne?

Lähettäjä: jee 
Päivämäärä:   1.10.09 15:45:13

Mun paras ystävä on aika samanlainen kuin minä. Tykkää samasta musiikista ja meillä on kaikkii ihme omii juttuja :D Ollaan tunnettu koko ikämme. Isät on ollu kavereita. Ainut et se ei pidä hevosista.

  Re: Kertokaa parhaasta ystävästänne?

Lähettäjätohvelisankari- 
Päivämäärä:   1.10.09 17:17:17

Paras ystäväni on paras, luotettava, rehellinen ja sen kanssa pystyy olemaan oma itsensä. Omistaa mahtavan huumorintajun ja jonka kanssa ei tule tylsiä hetkiä. Juttua riittää joskus liiaksikin.

.. sellainen on mielikuvitusparasystäväni.

  Re: Kertokaa parhaasta ystävästänne?

Lähettäjä: tipu 
Päivämäärä:   1.10.09 21:08:28

Oon tuntenu hänet iha päiväkotiasjoista asti... Voin aina luottaa häneen. Toki olemme erilaisia, mutta hassua on se ettemme ole koskaa riidelleen sillei kunnolla.. että olisi ollut semmonen tunne että ei olla enää kavereita tänään... Hän ymmärtää minua oli asia mikä hyvänsä ja kukaan ei ole yhtä tärkee mulle... nyt tosin tapaamme harvemmin, koska hän muutti kauemmas, mutta pidämme aktiivisesti yhteyttä.. :))

  Re: Kertokaa parhaasta ystävästänne?

LähettäjäBoniBaBBa 
Päivämäärä:   1.10.09 21:45:06

mun paras kaveri on ihana =)

tutustuin siihen jossain vaiheessa seiskaa. se oli jännä huomata, miten samanlaisia me oikeen ollaan. me arvostetaan samoja asioita, tykätään samoista asioista, kuunnellaan samanlaista musiikkia, vihataan samoja asioita jne.. parasta on, että meidän huumorintajukin on niin sama. en tiedä yhtäkään, joka ymmärtäis mun vitsit ja jutut niin hyvin kun se. en tiedä yhtäkään, joka innostuis sellasesta ööh, vähän kieroista tempauksista ja joka tykkäis pilailla sellasella kierolla tavalla toisten kustannuksella :D
mutta tosiaan, kun ollaan niin samanlaisia ja molemmat melko itsepäisiä niin kyllä me välillä nahistellaan sillee vähä ja sitte ollaan kaks tuntii puhumatta toisillemme ja sitten ei kestä enää :D

ja sitten se on yks niistä kavereista, jotka useimmiten ymmärtää mua, tai ainakin yrittää ymmärtää. ja jos ei ymmärrä, se sanoo sen ihan suoraan, koska tietää että vihaan sitä kun ihmiset tulee selittää "joo ymmärrän miltä susta tuntuu", vaikkei ne oikeesti ymmärrä. ja jos mua vïtuttaa ja en jaksa puhuu kenenkään kanssa, se on yks niistä harvoista ketkä tajuaa ettei sillon kannata puhua väkisin.
aaah se on niin ihana, voisin kirjottaa vaikka kunika pitkään ♥

  Re: Kertokaa parhaasta ystävästänne?

Lähettäjä: jeu 
Päivämäärä:   1.10.09 22:31:48

no mulla on 2 parasta kaverii. toiseen oon tutustunu ratsastuksen ja koulun kautta ja toiseen iha vaa koulussa sattumalta, en ees tiiä miten (: alettii vaa hengaa samois porukois. d: ekan kans oon ollu kaveri jotai5 vuotta ja toisen jonku 2 vuotta. kumpiki on erittäin tärkeitä ja pystyn puhuun niille kaikesta. ne osaa lohduttaa ja kaikkee. nuot kaks ymmärtää mua hyvin. mutta en sillai vapaa-aikaa käytä niihin ku toiselle on 4 kilsaa ja toiselle 12 kilsaa et menisin kylään. koulussa oikeestaa ja perjantaisin hengaan niitten kans. ja kuuntelen iha eri musiikkia ku kumpikaa nuista ja pukeudunki vähä erilai (: tai oikeestaa pukeudun niinku niitten sekotus ja sit omaa tyylii sekaa. toisesta oon mustasukkanen ku sillä on toinenki samantyylinen kaveri ku se on ja se viettää sen kans paljo vapaa-aikaaki ja muutenki. mut näät kaks on nyt parhaita, vaik ei mul sillai yleensä semmosiakaa oo....

  Re: Kertokaa parhaasta ystävästänne?

LähettäjäCassY 
Päivämäärä:   2.10.09 12:29:16

Paras kaverini on kerta kaikkiiaan aivan loistava!
Tutustuttiin ala-asteella, ollaan edelleen kavereita 8 vuoden jälkeen. Kuunnellaan osittain samanlaista musiikkia, mutta itse kuuntelen myös muuta josta kaveri ei niin tykkää. Ollaan suht samanlaisia, mutta kaveri viihtyy paremmin myös kotona vkl. Jos ja kun lähdetään yhdessä ulos juhlimaan ni se on aina super hauskaa, mutta yleensä ei mene yhtään suunnitelmien mukaan, mm kannetaan parhaimmasta baarista ambulanssiin ja sairaalaan...
Kuuntelee AINA meikäläisenkin ongelmat ja hehkutukset, yleensä vatvotaan niitä monta tuntia/viikkoa.
Tällä hetkellä asutaan eri puolella suomea (mikä ei tarkoita ettei nähtäisi!) mutta tarkotus on muuttaa yhteen heti ku ite muutan takaisin samalle paikkakunnalle. Toki ollaan riidelty, jossain määrin. Yleensä vaikka ollaan erimieltä ni siitä ei tule riitaa.
Ja puolustetaan toisiamme :D Ei sellasia tilanteita tuukkaan etten tietäs et se seisoo mun takana vaikka mikä olis :)
Ehkä maailman ihanin ihminen!

Toinen erittäin tärkeä ystäväni on tottakai serkkupoikani :D Ollaan kyllä kohellettu kaikenlaista laittomasta laittomuuksiin ja vaikka mitä, mut tää on toinen ihminen johon voin luottaa 100%. Riidellään jonkun verran, ehkä johtuen siitä kuinka läheisiä ollaan. Ja osittain senkin takia, että on vähän ku veli mulle ja sen takia vähän yli suojelevainen :D

  Re: Kertokaa parhaasta ystävästänne?

Lähettäjä: eevil.~ 
Päivämäärä:   2.10.09 13:21:57

Mun paraskaveri on oikeesti maailman paras. Tutustuttiin puolvahingossa yhteisen harrastuksen kautta ja sen jälkeen ollaan oltu yhdessä tosi paljon. Tää ihminen on mulle niiin tärkeä siksi, että sen seurassa pystyy olemaa ihan oma ittensä, ei tarvi feikata mitään. Ihanaa, ett on joku joka ymmärtää puolesta sanasta ja pelkästä ilmeestä mitä toinen tarkottaa. Voin olla ihan rehellinen ilman että tarvii pelätä että mun jutut lähtee liikkeelle. Parasta on myös se että kaikki ihan yltiöhullut ja tyhmät ideat syntyy tän tyypin kanssa ja kaikkea ollaan myös kokeiltu. Ihania muistoja ja parhaat on ehkä vielä edessä, ainakin tuleva ulkomaanmatka parin kuukauden päästä.
Kiitos että olet olemassa<3 parempaa kaveria saa hakea.

  Re: Kertokaa parhaasta ystävästänne?

Lähettäjäblare 
Päivämäärä:   2.10.09 15:06:54

mulla on yheksän parasta ystävää, enkä osaa päättää kuka niistä on paras. voin kyllä kuvailla niitä kaikkia tasan yhdellä sanalla: ihania ♥

mä rakastan teitä, kaverit.

  Re: Kertokaa parhaasta ystävästänne?

Lähettäjälillis 
Päivämäärä:   2.10.09 16:43:04

Oon tuntenu parhaan kaverini jonkun verran yli 3 vuotta. Tutustuttiin ihan sattumalta tallilla, ja sillon ajattelin et mikä hiippari toi on. Sitten siinä tapahtui kaikenlaista, hyvää ja pahaa, ja monen kierron kautta meistä tuli parhaat kaverit.

Kuuntelemme samanlaista musaa, ollaan "tekstiilikaksoset", hevoset ofc on meijjän elämä, shoppaillaan jne. <3

love you so much.

  -

Lähettäjä- 
Päivämäärä:   2.10.09 17:45:38

se on ehdottomasti parhain ♥

meillä on täysin omat vitsit ja tälläi :-----) nähään lähes päivittäin mut välillä ei ehdi / jaksa. käydään samalla tallilla mut ei olla mitään "hevoset neljäevah ♥" vaan tykätään ratsastaa ja ajaa ja siellä tulee vietettyä aikaa kahdestaan. koulussa / muutenkin ollaan pienessä porukassa mutta tää on aina se parhain ja tärkein ihminen jonka kanssa vietän enemmän kuin mielelläni aikaani.

meiä yhteinen motto on ehkä "jos ei lasi pysy kädessä nii sitte juodaan pillillä" :-----D

ps vietetään aikaa kaupungilla ajelemassa juomassa etc.
leivotaan ja nauretaan ja nautitaan toistemme seurasta. ollaan tunnettu hieman yli seitsemän vuotta !

  Re: Kertokaa parhaasta ystävästänne?

Lähettäjä: Milli 
Päivämäärä:   2.10.09 18:02:09

Mun oaras ystävä on mun serkku, ja oon tuntenu sen aina :D

Me lähinnä jutellaan ja käydään ratsastamassa tuttujen hevosilla. Kesällä uidaan, talvella lasketellaan jne.

Välillä mua ärsyttää se ihan sikana, mut se asuu niin kaukana (300km, varmaa reilut) nii aina tulee ikävä :DD

  Re: Kertokaa parhaasta ystävästänne?

Lähettäjä: Vendetta. 
Päivämäärä:   2.10.09 19:18:06

Mun paras ystävä on mul kaukast sukuu :--)
Meil on iha pimeet jutut ja kukaa muu ei tajuu niit, ja se on iha parasta =) se tukee mua ja auttaa huolis ja meil on ainaki melkee ain iha sikahauskaa, välil riidellää ja selvitellää välei mut ain niist riidoist selvitää. Ollaa tunnettu jotai 6 vuotta :) ja kannetaa samaa sukunimee! :D rakastan sitä<!3

  Re: Kertokaa parhaasta ystävästänne?

Lähettäjä: jullu 
Päivämäärä:   2.10.09 19:46:10

Oon tuntenu mun bestan 5 vuotta,mut bestikset ollaa oltu ehkä 2½ vuotta. Meil on useimmiten oudot jutut mist muut ei tajuu mtn ja nauretaa paljon. Mut tää on kyl vähä negatiivinen ja synkkis ja itsepäinen,mikä ärsyttää mua,koska en kestä sitä jos en saa tahtoani läpi,tai mua ei kuunnella,ja sitte jos sanon vaikka et mulla oli hyvä ridatunti eile,ni sit se on vaa joojooeivoisvähempääkiinnostaa. Mut paras kamu silti. (:

  Re: Kertokaa parhaasta ystävästänne?

Lähettäjä: @m. 
Päivämäärä:   2.10.09 21:03:11

Mulla on silleen ehkä 3 ihmistä jotka luen kavereista parhaimpiin.

* Tää ihminen on ollu mun paras kaveri käytännössä koko ala-aste ajan. Tai vaikka ei oltais kauheesti nähty nii kyl ny jtnki kuulumiset vaihettu. Nyt oon huomannu et ollaan alettu erkaantumaan, mutta koska ollaan tunnettu nii kauan ja välitän ihmisestä niin kyl se on yks parhaista.

* Sit ihminen jota meinaan nähä josku liianki usein, en kyl viimeaikoina mut josku. Tää on hyyyyvin erillainen ku mä ja oikee kiusankappale silloin tällöin, samaa mieltä kanssani hyvin harvoin, paitti ny jostai raiskaus ei oo hyvästä jutuista, mut silleen. Oon tuntenu jostai 3 asti mut lähennyttiii aika huimasti josku 6 lla.Ja tapellaan paljo.

* Ja sitten ihminen jonka kanssa voin oikeesti olla rennosti, jonka kanssa selviän yleensä suuremmitta riidoitta ja joka tietää ja tuntee mut liianki hyvin. Tän kanssa tulee riitaa josku etenki jos ollaan kauheesti näkemisis ja näin.

  Re: Kertokaa parhaasta ystävästänne?

Lähettäjä: anteeks. 
Päivämäärä:   2.10.09 21:35:01

Ei oo enää parasta kaveria, mikä tietty harmittaa aika paljon. Onneks on sentään hyviä ystäviä, vaikka en voikkaan niille aina kaikkee kertoo ja se ahdistaa :s

  Re: Kertokaa parhaasta ystävästänne?

Lähettäjä: trevlig 
Päivämäärä:   3.10.09 03:53:19

Olen tuntenut hänet 6 vuotiaasta saakka eli yhteinen taival on kestänyt noin 13 vuotta. Olen vuoden vanhempi. Ei olla ikinä oltu samassa koulussa taikka mtn eli ihan vaan vapaa-ajalla nähdään joka päivä. Tavattiin sillon kakaroina jossain hiekkalaatikolla kun muutin samalla alueelle. Hän on todella boheemi, sellanen kunnon taiteilijaluonne. Haaveilua riittää ja hän on muutenkin aika ujo muiden ihmisten kanssa. Vaikka luonteiltamme olemme täysin vastakohdat eikä kovilta riidoiltakaan ole vältytty niin silti tulemme erittäin hyvin toimeen ja täydennämme toisiamme. Tuemme toisiamme vaikeina aikoina. Pystyn keskustelemaan hänen kanssaan aivan kaikesta maan ja taivaan välillä, niin seksielämästä kuin kaikista henkilökohtaisista ongelmistakin. Kaikki mitä keskustelemme keskenämme pysyy vain meidän välisinä eikä asiat lähde kiertoon. Musiikki on meille molemmille suuri intohimo, hän kuuntelee enemmänkin reggaeta ja on sellainen hipihtävä ja minä taas kuuntelen vanhaa rokkia. Saatamme lähteä ihan ex tempore ajamaan jonnekkin kauemmas tapaamaan muita frendejä, käymme yhdessä baareissa juomassa pérseet - joskus jopa keskellä viikkoa ja sitten lintsataan duunista, valvomme öitä jutellen ja nukumme päivät..

  Re: Kertokaa parhaasta ystävästänne?

Lähettäjä: turisti 
Päivämäärä:   3.10.09 12:15:33

Hmm. Mun paras ystävä on tavallaan ihan ku minä, mut sit tavallaan ei ollenkaan. Me täydennetään toisiamme, luetaan toisiamme koko ajan ku avointa kirjaa. Meijän ei tarvii joskus ku vaan kattoo toisiamme ni ymmärretään heti mitä toinen ajattelee. Meil on sellai yhteys <3 Se on aivan mahtavaa ku on joku joka ymmärtää sua ihan täysin. Ei välttämättä kuunnella samaa musaa, mut ollaan molemmat yhtä säälittävän herkkiksiä, molemmat itkee ihan tyhmist jutuist ja näin 8)

  Re: Kertokaa parhaasta ystävästänne?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.10.09 12:31:00

me tavattiin kun mä olin 9 ja kaverini 10, hän on minua siis vuodenvanhempi ja ollaan tunnettu noin 7 vuotta.
Molemmat harrastetaan hevosia melko tosissaan ja kilpaillaan mutta ei me ihan kilttejä heppatyttöjä olla:D
Kaikki pitää meitä ihan sekopäinä, eikä kukaan ymmärrä meitä, paitsi me itse. Yleensä saatetaan alkaa puhuun sanasanalta samaa lausetta yhtäaikaa huomaamatta sitä tai jatketaan toistemme lauseet loppuun tai voidaan jättää lauseet kesken koska tiietään mitä toinen on sanomassa:D Mä oon sosiaalisempi esim poikien keskuudessa ja mulla on enemmän kavereita, ja myös poikaystävä. Kaverini taas on sosiaalisempi esim. hevospiireissä aikuisten keskuudessa, vaikka tiedän kyllä itse olevani se kypsempi meistä vaikka vuoden olenkin nuorempi :D Kuunnellaan aika samanlaista musiikkia, mutta mä nyt en hirveen innostunu musiikista ole..mä oon yleensä se joka yllyttää et mennään pitään hauskaa ja ryyppään mut sit ku kaverini innostuu niin se on kyllä menoo:Dd oi oi nykyään ei enään ihan niin paljon keretä näkeen mutta onneks kuitenki edes muutaman kerran viikossa, voidaan puhua toisillemme ihan kaikesta..mmm en kyl pärjäis ilman tollasta hullua, vaikeeta ja ärsyttävää mutta kuitenkin ihanaa ihmistä<3

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.