Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hopean tallin hepat 2000- luvulla

Lähettäjä: Katru 
Päivämäärä:   7.8.24 18:43:01

Olisiko täällä ketään, joka olisi käynyt hopealla 2000-luvulla? =)
Itse harrastin kävin noina aikoina tallilla. Minustakin olisi ihanaa jonkun kanssa keskustella ja muistella hevosia. Olin tosin ihan vaan tuntiratsastaja, en hoitanut ketään. Etenkin jos jollakulla olisi kuvia, olisin erittäin otettu =) Tallihan on lopettanut aikoja sitten, joten missään muualla ei ole hevosten kuvia kuin ehkä tallin entisellä facebook- sivulla.
Erityisesti muistelen Grey Pointia ja Tornadoa. Muistaako kukaan muu? Ihailin muuten hirveästi myös Poltergeistia (?), se oli upea, tosin yksäri.

Re: Hopean tallin hepat 2000- luvulla

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.12.24 13:54:05

Itseäni kiinnostaisi muistella -90 luvun Hopean heppoja. Erityisesti Repen, Uppiksen ja Villen urapolku joskus tulee mieleeni. Kuviakaan noista ei mistään tunnu löytyvän, eikä siihen aikaan kameroita joka tallilaisella mukana ollutkaan, joten itsellänikään ei ole yhtään kuvaa tallessa.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   23.12.24 06:40:35

Muistaako kukaan Surprise-nimistä ponia 80-90luvulla? Roope. Punarautias sukkajalka iso tähti päässä á

Lähettäjä: Maasturi 
Päivämäärä:   29.12.24 06:36:27

Mä muistan Roopen, oli mun suosikki!
Samoin mieleen tulee tunneilta Ville, Himera, Sandy, Repe, Humu, Fantom.
Kävin Hopean tallilla -83 (?) vuodesta lähtien.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   24.1.25 01:10:37

Omistin Roopen 1993-> Best kaveri :)

Lähettäjä: Ansku 
Päivämäärä:   2.3.25 21:12:33

Mä oon käynyt 2000 luvun alkupuolella, muistan jonkun verran heppoja mitä silloin oli, hemppa, humpty dumpty, lempi, nökö, elvis, raikku, jomppe, lord, mursu (marin) polly, heira, ninni, fantti, joku Matti suokki siellä tais olla, willy, sanni jne.. kyllä menee vuodet nopeaa!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.