Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Musta Rudolf "Rolle"

Lähettäjä: Nappi 
Päivämäärä:   9.12.22 17:38:47

Eestintuonti, myytiin Sammin Ratsutilalta joskus 2000-luvun alkupuolella, tietääkö kukaan miten sen elämä eteni?

  Re: Musta Rudolf "Rolle"

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   30.1.23 13:41:18

Eikös tuo Zilpalla ollut sen jälkeen?

  Re: Musta Rudolf "Rolle"

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   30.1.23 13:44:31

Ruffe taisi olla nimeltään siellä. Itse en käynyt, mutta kavereiden puheista muistan sen.

  Re: Musta Rudolf "Rolle"

Lähettäjä: Nappi 
Päivämäärä:   2.2.23 06:11:04

Kiitos! Tiedätkö oliko siellä loppuelämänsä?

  Re: Musta Rudolf "Rolle"

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   3.2.23 19:46:55

En tiedä yhtään, en tosiaan itse nähnyt tai käynyt Zilpalla koskaan. Sieltä kysymällä varmaan selviää, Titta ainakin opetti jo silloin niin eiköhän tiedä.

  Re: Musta Rudolf "Rolle"

Lähettäjä: Nappi 
Päivämäärä:   3.2.23 20:29:21

Minäpä kysäisen, iso kiitos sinulle!

  Re: Musta Rudolf "Rolle"

LähettäjäSanni Hyvärinen 
Päivämäärä:   16.5.23 22:33:50

Hei! Mä ratsastin Rollea, eli siellä Ruffea pidemmän aikaa Zilpalla. Oli melkoinen kokeilemaan ja tekemään jekkuja, mutta kun tuli tutuksi oli oikea hurmuri. Ruffe valitettavasti lopetettiin suolenkiertymän vuoksi 2016 loppupuolella. Ruffe on mielessä edelleen melkein päivittäin. Se oli hyvä ratsastuskoulun poni. Ei antanut mitään ilmaiseksi, mutta palkitsi isosti kun teit jotain oikein. Ruffen kanssa piti olla huumoria, ei saanut ottaa sen metkuja liian tosissaan, muuten ei pärjännyt. Kilpailinkin Ruffella jonkin verran ja radalla se aina syttyi. Ruffe valitsi selkeästi itselleen ne luottoihmiset joiden kanssa se tykkäsi olla. Se ei ikinä ollut vihainen kellekkään, mutta siitä näki kenen seurassa se oikeasti tykkäsi olla. Silloin se jätti jopa heinänsä, kun näii portilla oikean ihmisen. Melko harvinaista ratsastuskoulun ponilta. Ruffe oli sellainen poni, jonka voisin ottaa itselleni vielä tänäkin päivänä. Opettavainen, fiksu ja reilu, mutta silti tarpeeksi pilkettä silmäkulmassa. Kerron mielelläni lisää, jos haluat tietää!

  Re: Musta Rudolf "Rolle"

Lähettäjä: Suide 
Päivämäärä:   17.5.23 09:47:08

Voi Röllikkä! Ratsastin sillä usein Sammissa kun se oli vielä nuori poika, viisivuotias. Taisin hypätä sillä sen ensimmäiset esteetkin. Aika velmuhan se tosiaan oli mutta erittäin positiivisessa mielessä. Ja vaati jo silloin ratsastajalta paljon mutta antoi myös paljon takaisin. Olipa mukava lukea sen elämästä! On ollut paljon myös minun mielessäni ja mietityttänyt missä se menee ja mitä kuuluu.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.