Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Shetlanninponi ruuna Speedy

Lähettäjä: Usva poni 
Päivämäärä:   20.11.22 16:29:05

Etsisin shetlanninponi ruuna speedya väri.ruskeankirjava.
Ikä.en tiedä tarkkan yli 20. Säkäkorkeus.107. Lähti takalan tallilta vuonna 2020-2021 myytiin ähtäriin
PS.pienikin tieto on hyvin tärkeä haluaisin tietää onko Speedy vielä elossa ja jos on miten se voi?

  Re: Shetlanninponi ruuna Speedy

Lähettäjä: Usva poni 
Päivämäärä:   20.11.22 17:24:43

Vaikka Speedyn myynnistä on jo kohta kolme vuotta siitä puhuminen nostaa edelleen mulla kyyneleet silmiin niin ikävä mulla sitä on:((((

  Re: Shetlanninponi ruuna Speedy

Lähettäjä: Miksi 
Päivämäärä:   21.11.22 14:34:34

Jos kerrot sen oikean/koko nimen niin helpottaa etsintää. Hepassa ei ole yhtään Speedy-nimistä ponia noilla spekseillä.

  Re: Shetlanninponi ruuna Speedy

Lähettäjä: Usva poni 
Päivämäärä:   23.11.22 18:39:06

Ja jos koitat kattoo sukupostista tai jostai sellasesta nii sitä ei oo laitettu sinne ja sen ponin koko nimi on Speedy

  Re: Shetlanninponi ruuna Speedy

Lähettäjä: 1ssu 
Päivämäärä:   11.12.22 18:32:25

sääntöjen mukaan kuuluisi olla. kaikkien hevoseläinten pitäisi olla hippoksessa.

  Re: Shetlanninponi ruuna Speedy

Lähettäjä: Jenni 
Päivämäärä:   12.12.22 03:18:50

Onhan tuolla sukupostissa ainakin rautiaankirjava Speedy joka syntynyt -83, Relanderin kasvatteja, tuskin enää hengissä jos olisi lähes 40v. Hippoksesta ei tuota tosiaan löydykään, edes emänsä jälkeläisistä.

  Re: Shetlanninponi ruuna Speedy

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.12.22 23:00:49

https://www.facebook.com/profile/1000637 PeRan sivuilta vähän kisatuloksia ajalta ennen muuttoa.

  Re: Shetlanninponi ruuna Speedy

Lähettäjä: Amanda 
Päivämäärä:   16.12.22 23:57:09

Moikka! Kaveri vinkkas tästä mulle.Mutta mulla tosiaan asustelee nykyään. Löytyy kyllä hippoksestakin mutta hakukohdasta pitää vaan ottaa se rajaus pois kun sen nimellä löytyy niin paljon tuloksia. Mulle voi laittaa ig direä @onnenkavioliitto kerron mielelläni ponin kuulumisia.

  Re: Shetlanninponi ruuna Speedy

Lähettäjä: Usva poni 
Päivämäärä:   31.12.22 17:55:15

AI TIIÄTKÖ SÄ MISSÄ SPEEDY ON??????? Mulla ei oo instagtamii mutta voitko kertoo täällä miten SPEEDY voi ja onko se kunnossa?

  Re: Shetlanninponi ruuna Speedy

Lähettäjä: Usva poni 
Päivämäärä:   31.12.22 17:57:04

Toivoisin että pystyt kertoa täältä miten se voi ja mitä sille kuuluu koskatämä kyseinen poni oli minulle todella tärkeä ja olin aivan murtunut kun se lähti sillä en saanut edes hyvästellä sitä 9

  Re: Shetlanninponi ruuna Speedy

Lähettäjä: Amanda 
Päivämäärä:   16.1.23 18:55:59

Moikka! Speedy oli siis hoitoponini jo edellisessä kodissaan ennenkun muutti Takalaan ja muutti sitten Takalasta meille. Ehdin hoitaa Speedyä sen edellisessä kodissa vuodesta 2012 asti kunnes sitten muutti Takalaan.

Tosiaan vuonna 2020 ostin Speedyn sitten itselleni ja nyt yhteistä taivalta on takana melkein 7 vuotta toki pienellä tauolla kun asui Takalassa, jolloin kävin kyllä leireillä Takalassa useana vuonna.

Speedy voi oikein hyvin. Sen kanssa ajetaan kärryillä, pulkkaillaan, lenkkeillään ja on sille tullut temppujakin opetettua. Herra kääntyi nyt 17- vuotiaaksi ja elelee rauhallista elämää toisen hevoseni eestinhevosruuna Rokin kanssa. Jos haluat nähdä Speedystä kuvia niin sukupostista löytyy siitä muutamia kuvia jotka on otettu sinä aikana kun Speedy on ollut omistuksessani. Sen löytää sieltä parhaiten kun katsoo syntymävuodesta eli 2006 ja hakukenttään vain Speedy. Toki jos sulta löytyy sähköposti niin voin laittaa kuvia myös sinne.

  Re: Shetlanninponi ruuna Speedy

Lähettäjä: Usva poni 
Päivämäärä:   22.1.23 17:16:58

Kiitos kun viitsit kertoa mulle speedystä ja toivon teille kaikkea hyvää hauskin muistoni speedystä on se kun aina kun sillä pujottelu ämpäreiden läpi se tutki aina ne ämpärit ja kaatoi # mutta kerro vielä silloin tällöin sen kuulumisia kerro speedylle terkkuja

  Re: Shetlanninponi ruuna Speedy

Lähettäjä: Amanda 
Päivämäärä:   22.1.23 22:35:42

Muistan myös tuon ämpäreiden kaatelun. Se teki jo edelliseen ratsastuskouluun tulleessaan missä siihen tutustuin niin sitä- Kaatoi aina jos tilaisuus tuli niin kaikki ämpärit ja tötteröt jos niitä kentällä tai maneesissa sattui olemaan. Harrastaa edelleen samaa jos vain tilaisuus on. :D
Vien Speedylle terkut rapsutusten kera

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.