Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vihti+lähialueet

Lähettäjä: Liehuva 
Päivämäärä:   30.6.26 15:01:15

Listaa tallipaikoista jossa olisi puolihoito mahdollisuus. Perus ajo-ratsu ei tarvita mameesia. Ei olla nirsoja.

Re: Vihti+lähialueet

Lähettäjä: Y 
Päivämäärä:   1.7.26 08:37:42

Melkein helpompi kysyä talleilta,onko puolihoito mahdollista:)

Lähettäjä: Laalaa 
Päivämäärä:   6.7.26 23:07:00

Vihdissä ei ole yhtäkään hyvää tallia. Vdc on ainoa poikkeus.
Yks talli tunnettu pitkästä yöheinä välistä,osa hevosista seisoo mutalieju tarhoissa.
Yhtä pitää nainen jollei oo mitääk kokemusta tallinpidosta.
Moni lopettanukkin.
Nummelan rider fix menee jos käy itte päivittäin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.7.26 23:33:26

On Vihdissä monia hyviä talleja. Ei ehkä maneesillisia mutta kuitenkin hyviä. Yhtään puolihoitopaikkaa en osaa vinkata.

Päivämäärä:   7.7.26 08:31:24

Noh listaappa..
Oon vihdistä itse ja hevonen asuu ojakkalassa. Listaa ihmeessä.

Päivämäärä:   7.7.26 09:36:11

Listaa jotta pääseet haukkumaan? Kuitenkin itse pidät ojakkalassa vaikka sielläkin lienee vain huonoja paikkoja? Vihdissä olen asunut 10 vuotta ja useilla talleilla olen käynyt ja parissa pitänyt hevosta. Esim juuri ojakkalan suunnalla on pari kivaa paikkaa, mutta ei puolihoitoa. Otalammella myös. Koko Vihti on täynnä paljon kivoja pienempiä talleja. Maneesipaikoista en itseasiassa osaa edes sanoa hyviä tai huonoja kun niissä on tullut vähemmän käytyä

Päivämäärä:   7.7.26 13:06:25

Varoittaminen=haukkuminen? Sinusta ok heinäväli 12-13h?
Sinusta ok mutalieju tarhat?
Sinusta ok? Ojakkalassa on hyvä tallipaikka. Kuivat hiekkatarhat,hyvähoito. 21 yöheinien jako. Vihdissä ei ollut hyvää paikkaa niin siirryttiin ojakkalaan.;)

Lähettäjä: Lasi 
Päivämäärä:   7.7.26 13:09:20

Hyvä jos kokemuksia ilmaistaan.
Itse en maksa mutatarhoista!
Näillä hinnoilla.. edes yksi kuivakohta tarhassa.

Päivämäärä:   7.7.26 13:12:22

Ojakkala on Vihdissä. Jos puhutaan Vihdin kirkonkylästä alueena niin sen talleja en tunne. Oletin että aloituksessa puhuttiin Vihdistä kuntana. Vedä Laalaa henkeä ja tee itse lista alueen talleista

Päivämäärä:   7.7.26 13:34:07

Ikäni vihdissä asunut ojakkala on ojakkala vihti on vihti. Nummela on nummela mutta senhän sääki tiiät jos oot vihtiläinen;)ei tarvii vetää happea erikseen. Ennen tarvi kun hevonen sairastui liian pitkän heinävälin vuoksi

Päivämäärä:   7.7.26 13:56:00

Niin no minä en ole ikääni asunut Vihdissä vaan sen kymmenen vuotta... Jotenkin vaan muista alueista puhuttaessa käytetään kunnan nimeä kun puhutaan kunnasta. Vastaavia keskusteluita on ollut paljon esim. Lohjan talleista eikä niissä etsitä keskustan alueelta tallia vaan yleisesti Lohjalta. Jos vihtiläisyys aiheuttaa sen mikä sinua vaivaa niin ehkä pitääkin suunnitella muuttoa ettei vaan tartu. Listaa ihmeessä niitä hyviä a huonojakin talleja aloittajalle kun alue nyt kumminkin oli vihti ja lähialueet, mihin ojakkalakin kuuluu.

Päivämäärä:   7.7.26 14:14:43

Pakko kommentoida entisenä vihtiläisenä, että tuo Laalaan tyyli saivarrella ja väittää että vihti olisi vain Vihdin kk ei ole normaalia. Kyllä vihtiläisiä ihmisiä ovat kunnan alueella asuvat ja vihtiläisiä talleja kunnan alueen tallit.

Lähettäjä: Murmeli 
Päivämäärä:   7.7.26 14:23:11

Mikä tuo talli Ojakkalassa on Laalaa? Kiinnostaisi kyllä kun tässä hiljaisesti alueelta uutta paikkaa etsiskelen

Päivämäärä:   7.7.26 15:10:03

Yksityistalli.ojakkalassa on Timiläntalli heillä on myös paikka vapaana:)

Lähettäjä: Jenni 
Päivämäärä:   7.7.26 15:15:53

Täällä 38 vuotta Vihdissä asunut.
Mulle vihti on kk. Sitte puhun Vihdin otalampi:D
Vihdissä on moni talli lopettanut/pitää vain omia hevosia.esim. haimoossa oli jokunen vuosi sitten Hipsula,Zellelä,ja iänikuinen BWT talli.. Hipsulahan loppu.
Mitäs talleja on otalammella muita kuin Mäkelän Mikan ravitalli,viitasen talli,mikä se Anun rakennustyömaa tallin nimi ny onkaan..
Onko muita?

Lähettäjä: Y 
Päivämäärä:   7.7.26 16:48:34

Vihdinkaikki tallit tiedossa.
Ne jotka on jäljellä.
Kestosuosikki Liisin Uski
Tähkälä
VDC
niillä riittää aina asiakkaita.

Päivämäärä:   8.7.26 07:45:10

Viitasen tallille lämmin suositus, en tiedä onnistuuko puolihoito. Anun tallilla tarjotaan muistaakseni myös itsehoitopihattopaikkoja ja on ravureita. Anun paikan nimi on Kotirinteen hevostila.

Lähettäjä: Jenni 
Päivämäärä:   8.7.26 09:23:13

Noniin olikin! Se paikka kiinnostaisi kunhan valmistuu ja saa tallin.:)
Oliko vielä muita

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.