Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tallipaikan hinta

Lähettäjä: × 
Päivämäärä:   9.5.26 23:51:49

Paljonko olet valmis maksamaan tallipaikasta maneesitallilla jos ostat itse kuivikkeet ja heinät ?

Tai

Ostat itse kuivikkeet ja heinät ja siivoat karsinan ?

Tarhaukset ja ruokinnat hoitaa tallinpitäjä..

Re: Tallipaikan hinta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.5.26 01:39:58

Jos karsina pitää siivota niin 0e, viimeisimmäksi olin 2023 maneesitallilla jossa ostin heinät. Kuivike tuli tallin puolesta ja kaikki muukin. Maksoin 200e.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   10.5.26 04:10:54

Eli arvoisan pisteen mielestä se rakennus siinä karsinan ympärillä eivätkä ulkoalueet aiheuta tallinpitäjälle mitään kuluja? Mites se olikaan? Uskonto kymppi ja matikka 0.

Lähettäjä: tintti 
Päivämäärä:   10.5.26 05:07:02

Piste pitää hevosensa varmaan pihalla katutolpassa yöt/päivät
Missä saa vuokrakarsinan 0e :D

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   10.5.26 13:01:37

Realistinen hinra 500e/kk

Lähettäjä: Irina 
Päivämäärä:   10.5.26 14:18:37

Maksan 380e:) talli vie ulos aamulla muuten hoidan itte+autan tallilla. Lanaan maneesia ja hoidan vedet ulos.

Päivämäärä:   10.5.26 20:22:24

"Eli arvoisan pisteen mielestä se rakennus siinä karsinan ympärillä eivätkä ulkoalueet aiheuta tallinpitäjälle mitään kuluja? Mites se olikaan? Uskonto kymppi ja matikka 0."

Ei minua kiinnosta mitä kuluja tallinpitäjälle tulee mutta koska tarvitsen täyshoidon niin en maksa sellaisesta mitään millä en mitään tee. En maksa monesta muustakaan mitään mille ei itsellä ole mitään käyttöä.

Lähettäjä: Tallityttö 
Päivämäärä:   29.5.26 20:34:49

Ihan käsittämättömiä juttuja täällä. Onko joku tosiaan sitä mieltä että hän maksaisi itse tiloista ja niiden ylläpidosta 0 euroa. Miten kukaan voi kuvitella nykyaikana, että jollain toisella eli tallinpitäjällä olisi velvollisuus kustantaa toisen henkilön hevosen kuluista. Kun nykyhinnoillakin useimmat tallinpitäjät kustantavat jollain muulla omalla työllään toisten ihan vieraiden harrastamista. Jos alkaa tallinpitäjäksi kannattaa ensin valita itselleen hyväpalkkainen työ, että pystyy harjoittamaan hyväntekeväisyyttä. Ennen laitan rahani vaikka sotien jaloissa oleville ihmisille. Ei kannata ottaa hevosta, ellei ole rahaa sen pitämiseen.

Päivämäärä:   31.5.26 03:14:16

En maksa pellkistä tiloista euroakaan kun en sellaisilla mitään tee. Maksan ainoastaan jos hintaan sisältyy täyshoito.

Lähettäjä: Miina 
Päivämäärä:   31.5.26 16:10:43

. on vain niin laiska, ettei o an hevosen hoitaminen kiinnosta.

Päivämäärä:   2.6.26 09:47:41

Pisteellä on 14 hevosta omasta pihassa ja ihan itse hoitaa. Toisten tiloissa en hoida koska ensinnäkin sinne kulkemiseen menee aikaa ja toiseksi hevosten hoito on tehty liian vaikeaksi. Halvempaa antaa toisten työnnellä kottareita pienemmällä palkalla ja käydä itse omissa töissä se aika.

Lähettäjä: VS 
Päivämäärä:   4.6.26 10:02:25

Toki hinnasto riippuu paljon sijainnista (kilpailutus).

Täällä päin esim. täyshoito 550e, joka karkeasti jaettuna:
karsina 200e/kk
hoito 150e/kk
Heinä+kaura 150e/kk
Kuivikkeet 50e/kk

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   6.6.26 09:19:36

Edelliseen niin meillä kuivikkeet menee 170e kk/hevonen.

Lähettäjä: muusa 
Päivämäärä:   23.6.26 00:44:55

En halua hankkia heiniä tai kuivikkeita. haluan että hevoseni on hyvällä täysihoitotallilla. Josta ilosta maksan 1300e kk.

Lähettäjä: Uu 
Päivämäärä:   23.6.26 12:07:22

Ehkä ei oo oikea vastaamaan jos ei ole tuotteesta /palvelusta kiinnostunut.

Mä luulen että fiksuinta olisi tilata tallille kuorma kuivikepaaleja ja siitä ihmiset voisi ostaa kulutuksen mukaan.

Itse esim en olisi voinut käyttää purua koska yksi asiakas sai siitä vakavia oireita vaikka olisi ollut naapurikarsinassa. Hevonen siis.
Kuivikepaalin hintaan voisi hinnoitella lannankäsittelyn mukaan, eli jos on sotkuinen hevonen ja tuhlaileva siivous niin täyttyyhän lantalakin eri tahtia

Lähettäjä: Kili 
Päivämäärä:   25.6.26 11:23:46

500e et tallinpitäjä vaivautuu jonku ruokakupin laittaaheihaloo!:D
Mulla on asiakkaana joka ostaa heinät,kuivikkeet,rehut itte siivoo.. Me viiän ulos.
200e pyydän. 500e.. hohhoo

Lähettäjä: Freda 
Päivämäärä:   8.7.26 12:12:48

Meillä pihattopaikka, hyvät maastot, maneesi, sisä vessa, kenttä ja pihatto. Ostan tallilta heinät, omat kuivikkeet. Siivoan oman pihattotarhan yhdessä muiden kanssa (4 samassa). Maksan tästä paikasta 580e kk ja mun mielestä edullinen. Hyvä sijainti, 30km Espoosta

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   8.7.26 15:07:00

Mulla täyshoito 450e kuivaheinä,turvekuivitus,kaura. Rehut 2x päivässä. Heinät 5x päivässä. Ulkona vesi läpivuoden.
Säännölliset tarhojen lanaus.
Kenttä,asiakkaille kopin lainaus,laidunmaat,pesari,upeat maastot,ravilenkki 500metrin päässä,uittopaikka veneellä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.