Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tallihenki

Lähettäjä: Anni 
Päivämäärä:   1.1.26 11:24:56

Onko muilla..tallinpitäjä suosii vain joitain asiakkaitaan..
Kuten kutsuu lasten rippijuhliin,synttäreilleen,tämän asiakkaan hevonen on ainut joka saa ulos vettä..
Onko muiden tallilla tänmöistä?
Itse kuulun niihin"en inise joka asiasta" pitänyt hepan hoidon mah. Helppona tallintekijää ajatellen..maksan aina ajallaan vuokran,en varaa kenttää,en valta pesaria/hoitopaikkaa..olen ollut 6 vuotta samalla tallilla. Lempiasiakas 4vuotta.

Re: Tallihenki

Lähettäjä: N.R 
Päivämäärä:   1.1.26 11:33:42

Meillä.
Parin akan kanssa tp on niin hyvää pataa,juoruilevat jokaisesta..

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.1.26 12:13:13

Mä tein ennen talleja tuolla missä ollaan. Oon 3 vuotta ollu. Kaikki sujunu hyvin siihen asti kunnes menin sanomaan ettei esikuivattu säilöheinä sovi mun hevosen vatsalle. Ei muuta tarvinnu. Oli ennen kuivaheinä. Mutta talli vaihto heinän.
Ei tarvii enää tehä tallia ei onnistu enää kimppakyyti maneesille ennen mahuttiin kyytiin ja mentiin kisoihin kimppakyydillä. Osallistuin toki aina bensakuluihin. Nykyään moikataan mua kyllä mutta.
Nyt on suosiossa yks perseennuolija.

Lähettäjä: Kummallista 
Päivämäärä:   1.1.26 15:05:03

Ei kaikki asiakkaat ole TPn ystäviä. Kuten ei muissakaan työpaikoissa tai oppilaitoksissa. Joihinkin muodostuu vahvempi side, toisiin ei niinkään. Kuten kaikessa muussakin sosiaalisessa kanssakäymisessä.
Yhtälailla oma käytös tai puhe saattaa katkaista välit tai ainakin viilentää niitä. Kuten on muutenkin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.1.26 15:57:04

Tätä ei kukaan meinannutkaan et ystävä pitäis olla..

Lähettäjä: ----- 
Päivämäärä:   1.1.26 20:26:37

Miellä on tp: kanssa lapset kavereita keskenään niin ihan luonnollista että kutsutaan puolin ja toisin lasten juhliin. Muutenkin ollaan tunnettu vuosia ja ystavystytty. Teen mielelläni palveluksia tp:lle, kuten kelle tahansa kaverille, ja saan tarvittaessa vastapalveluksia. Näyttääkö se muille tallilaisille sitten suosimiselta. Autan toki muitakin, mutta jos pitää priorisoida, niin apua saa ensimmäisenä ne joilta tiedän saavani vastavuoroisesti apua.

Lähettäjä: Y 
Päivämäärä:   1.1.26 20:42:20

Siis hevoset ei saa ulosvettäkö??

Lähettäjä: Herkku 
Päivämäärä:   1.1.26 21:13:27

Jokainen hevonen on hoidettava yhtä hyvin. Muuten tallinpitäjän ystävyyssuhteet ja yksityiselämä eivät kuulu minulle.

Lähettäjä: Anni 
Päivämäärä:   1.1.26 21:48:13

Siis vain tämän yhden hevonen saa vettä ulos. Tämä on siis täyshoitotalli.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.