Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tallihenki

Lähettäjä: Anni 
Päivämäärä:   1.1.26 11:24:56

Onko muilla..tallinpitäjä suosii vain joitain asiakkaitaan..
Kuten kutsuu lasten rippijuhliin,synttäreilleen,tämän asiakkaan hevonen on ainut joka saa ulos vettä..
Onko muiden tallilla tänmöistä?
Itse kuulun niihin"en inise joka asiasta" pitänyt hepan hoidon mah. Helppona tallintekijää ajatellen..maksan aina ajallaan vuokran,en varaa kenttää,en valta pesaria/hoitopaikkaa..olen ollut 6 vuotta samalla tallilla. Lempiasiakas 4vuotta.

Re: Tallihenki

Lähettäjä: N.R 
Päivämäärä:   1.1.26 11:33:42

Meillä.
Parin akan kanssa tp on niin hyvää pataa,juoruilevat jokaisesta..

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.1.26 12:13:13

Mä tein ennen talleja tuolla missä ollaan. Oon 3 vuotta ollu. Kaikki sujunu hyvin siihen asti kunnes menin sanomaan ettei esikuivattu säilöheinä sovi mun hevosen vatsalle. Ei muuta tarvinnu. Oli ennen kuivaheinä. Mutta talli vaihto heinän.
Ei tarvii enää tehä tallia ei onnistu enää kimppakyyti maneesille ennen mahuttiin kyytiin ja mentiin kisoihin kimppakyydillä. Osallistuin toki aina bensakuluihin. Nykyään moikataan mua kyllä mutta.
Nyt on suosiossa yks perseennuolija.

Lähettäjä: Kummallista 
Päivämäärä:   1.1.26 15:05:03

Ei kaikki asiakkaat ole TPn ystäviä. Kuten ei muissakaan työpaikoissa tai oppilaitoksissa. Joihinkin muodostuu vahvempi side, toisiin ei niinkään. Kuten kaikessa muussakin sosiaalisessa kanssakäymisessä.
Yhtälailla oma käytös tai puhe saattaa katkaista välit tai ainakin viilentää niitä. Kuten on muutenkin.

Päivämäärä:   1.1.26 15:57:04

Tätä ei kukaan meinannutkaan et ystävä pitäis olla..

Lähettäjä: ----- 
Päivämäärä:   1.1.26 20:26:37

Miellä on tp: kanssa lapset kavereita keskenään niin ihan luonnollista että kutsutaan puolin ja toisin lasten juhliin. Muutenkin ollaan tunnettu vuosia ja ystavystytty. Teen mielelläni palveluksia tp:lle, kuten kelle tahansa kaverille, ja saan tarvittaessa vastapalveluksia. Näyttääkö se muille tallilaisille sitten suosimiselta. Autan toki muitakin, mutta jos pitää priorisoida, niin apua saa ensimmäisenä ne joilta tiedän saavani vastavuoroisesti apua.

Lähettäjä: Y 
Päivämäärä:   1.1.26 20:42:20

Siis hevoset ei saa ulosvettäkö??

Lähettäjä: Herkku 
Päivämäärä:   1.1.26 21:13:27

Jokainen hevonen on hoidettava yhtä hyvin. Muuten tallinpitäjän ystävyyssuhteet ja yksityiselämä eivät kuulu minulle.

Lähettäjä: Anni 
Päivämäärä:   1.1.26 21:48:13

Siis vain tämän yhden hevonen saa vettä ulos. Tämä on siis täyshoitotalli.

Päivämäärä:   5.2.26 16:43:25

Olen huomannut miten tp suosii toisia enemmän ja toisista vähemmän. Vähän riippuu millä päällä itse tp on. Välillä ollaan niin mielinkielin ja välillä todella ahdistava tunne tallilla ollessa. Ja kun sen huomaa moni muukin, mutta kukaan ei sano mitään vaan hyväksytään tp käytös koska pelätään että joutuu lähtemään tai pitää mykkäkoulua silloin kun muita ei ole paikalla. Tämmöinen saa ihmisen hulluksi ja sitten väitetään että sinussa vika eikä tp.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.2.26 08:25:31

Meillä on tämän hetken tilanne se että päälisinpuolin ollaan kavereita keskenään koko porukka, mutta seläntakan kamalaa kyräilyä. Nautin kun saan olla tallilla yksin ja tehdä omat juttuni. Kaikesta vahditaan, kukaan ei tee mitään oikein ja syyllistäminen on jatkuvaa. Miksi stten jään? Hevoseni elää sopuisassa laumassa, ja sillä on hyvät suhteet siihen laumaan ja hevoskavereihinsa. Hevonen elää siellä 24/7, itse käyn päivittäin, mutta kestän sen, koska näen että hevosellani on hyvä.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   6.2.26 08:58:44

Siis pitäskö sen tallin pitäjän kutsua kaikki sinne lapsen synttäreille tai rippijuhliin? Jos pitäs niin miksi ihmeessä? Eihän työnantajakaan kutsu työntekijöitä perhejuhliin. Se tallin pitäjä ja asiakas on kavereita muutenkin.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   12.2.26 21:05:12

Ehkä on ystävystynyt joidenkin kanssa? Eihän asiakkaita yleensä kutsuta noihin kissanristijäisiin. Eli joku syy on kutsua se tietty.

Lähettäjä: Larissa 
Päivämäärä:   12.2.26 21:50:35

Meillä on myös vähän tollasta..osaa mielistellään ja osasta laitetaan potaskat liikkeelle..

Lähettäjä: muu 
Päivämäärä:   17.2.26 00:43:54

Oikeesti, kuka haluaa mennä tallinpitäjän lapsen rippijuhliin??? Musta olis kamalaa jos joku sellainen kutsu tulis! Tallinpitäjä on yrittäjä jolta ostan tietyn palvelun, ei yhtään sen enempää. Ihan sama kuin odottas että lähikaupan kassa kutsuis lapsensa juhliin! Haloo nyt!

Sen sijaan vettä tarhassa pitäis olla kaikille. Mitä tallinpitäjä sanoi kun kysyit että miksi mun hevosella ei ole vettä?

Päivämäärä:   17.2.26 05:39:57

Tuo on tosikurjaa..meijän tallilla on selvästi kans 2 joiden hummat saa erikoiskohtelua..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.