Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Inkisten talli?

Lähettäjä: ratsastaja 
Päivämäärä:   27.9.25 22:04:06

Kokemuksia?

Re: Inkisten talli?

Lähettäjä: QTR 
Päivämäärä:   28.9.25 06:57:58

Super kiva talliporukka ja rento fiilis, helppo viihtyä. Paikat ei ole mitään just rempattua luksusta, mutta kaikki toimii hyvin ja hevosesta huolehditaan. Maneesi on hyvä, hyvä estekalusto ja ympärillä on tosi kivat maastot.

Lähettäjä: Tuotanoin 
Päivämäärä:   28.9.25 16:16:12

Maneesi hyvä siis mitäh? Maneesin pohjaa ei hoideta eikä kastella, pöllyää ihan tosi paljon. Lisäksi maneesi toimii samalla ns. varastona siellä säilytetään heinää jne. Maneesin ovi ei mene kunnolla kiinni. Kentän pohja huono. Epäsiistiä ja myös osin vaarallista tämän vuoksi. Kova liikenne kentän vieressä.
Turvetta on kuitenkin riittävästi sitä ei säästellä. Heinää riittävästi, analyysiä siitä ei ole. Talvella kannettava vesi itse tarhaan jos haluaa että hevosella on vettä tarhassa, tarhan putsaus tietenkin hoidettava myös itse. Pitkä tarhausaika mutta menevät melko myöhään ulos. Omistajat alkavat olla jo vanhoja ja työntekijää heillä ei ole, siksi myös menee aikaa tarhaamiseen jne.

Tupakoitsijoita näytti olevan paljon tuolla myös. Sekalaista porukkaa, useampia hevosia joita omistaja ei edes liikuta.

Jos vain maastoilet tuo voi olla sinun paikkasi. Hinta halpa mutta syystä.
Jos ratsastuspohjia hoidettaisiin ja paikkoja siistittäisiin voisi olla ihan ok paikka.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.9.25 11:58:47

jos pystyt itse hoitamaan ja ostamaan omat heinät niin on ok budjetti ratkaisu

Lähettäjä: hahhah 
Päivämäärä:   30.9.25 12:13:00

"Omistajat alkavat olla jo vanhoja"

Vai että vanhoja. No parikymppisten mielestä kaikki yli 35-vuotiaat ovat varmaankin vanhoja. Näillä omistajilla eläkeikäänkin on vielä useita vuosia.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   30.9.25 16:23:01

On tosiaan edullinen ihan syystä..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.