Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sipoon yksityistallit

Lähettäjä: muuttaja 
Päivämäärä:   5.6.25 13:07:31

Minkälaisia talleja Sipoosta löytyy? Meillä on muutto pääkaupunkiseudulle edessä ja mies on sitä mieltä, että asuntoa aletaan etsiä Sipoosta. Mies on sieltä kotoisin. Itse olen pohjoisen tyttöjä ja pääkaupunkiseutu on tuttua vain turistin näkökulmasta käsin. Mukaan lähtee joko 1 tai 2 omaa hevosta, riippuen siitä myynkö tuon toisen pois ennen muuttoa. Käytännönsyistä johtuen tallimatka ei saisi kasvaa kovin pitkäksi, joten ensisijaisesti tallipaikan pitäisi järjestyä Sipoosta tai kohtuullisen ajomatkan päästä.
Tässä vaiheessa haluaisin lähinnä tietää, millaisia vaihtoehtoja ja mihin hintaa on tarjolla. Mietin sitten sen perusteella, mitkä on realiteetit ja mihin itsellä rahkeet riittää. Tiedän kyllä, että hintataso on varmasti huomattavasti kovempi kuin täällä pohjoisessa, joten siihen olen varautunut.

Re: Sipoon yksityistallit

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   7.6.25 10:17:31

Kolmikulma sijaitsee moottoritien vieressä Boxissa. Heillä on maneesi. Sitten Kalkkirannassa on Nevas, jossa maneesi ja monta tallia, jouta eri tyypit pitää.

Re: Sipoon yksityistallit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.6.25 07:11:03

Riippuu paljon mitä etsit, Sipoossa on paljon talleja ja sipoo on iso alue, eli minne päin Sipoota muutatte?
Liljåås (Hindsby)
Kris-talli (Immersby)
Eriksnäs
Masbyssä pari (Ingmanien ja Tervakon tallit)
Knaperbacka (Söderkulla)
Kolmikulma (Box)
Nevas

Ja paljon muita

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.