Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Artukainen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.4.25 09:43:03

Miten on artukaisissa sujunut opettajanvaihdoksen jälkeen?

Re: Artukainen

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   10.4.25 20:54:02

Hyvin:)

Päivämäärä:   10.4.25 21:11:35

Jee!

Päivämäärä:   11.4.25 18:03:39

Onko tunneilla minkä verran tilaa?

Lähettäjä: Kiinnostunut 
Päivämäärä:   1.5.25 08:43:15

Minkä tyyppisiä opetajia ovat Emma ja Satu?

Lähettäjä: nida 
Päivämäärä:   2.5.25 00:06:23

Mikä opejen koulutus on? Onko kukaan Master?

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   2.5.25 11:52:44

https://hopoti.com/fi-fi/stable/Artukaistenratsastuskoulu

Täältä kannattaa katsoa lisätietoja tai ottaa suoraan yhteyttä/tulla katsomaan tunteja/irtotunnille.

Lähettäjä: Jessus 
Päivämäärä:   2.5.25 20:20:32

Hevoset on villejä, putoamisia viikoittain

LähettäjäMatilda /TR 
Päivämäärä:   2.5.25 21:05:17

Satu on ratsastuksenopettaja ja suoritti viimeviikolla Masterin viimeisen näytön joten valmistuu Masteriksi lähiviikkoina kunhan Ypäjältä saadaan todistus :) Satu on koulutukseltaan myös fysioterapeutti ja tehnyt opinnäytetyönsä ratsastajien istunnasta.

Emma on ohjaaja ja opiskelee parhaillaan opettajaksi Ypäjällä. Emma on ollut meillä jo pitkään lauantaiopettajana ja kerryttänyt opetuskokemusta myös muilla talleilla.

Jos jokin mietityttää, kannattaa laittaa viestiä artukaistenratsastuskoulu@gmail.com ! Kannattaa myös tulla rohkeasti kokeilemaan. Nyt toukokuussa on tulossa myös tutustumistuntitarjous uusille asiakkaille :)

Terveisin Matilda
TR Ratsastuskouluvastaava

Päivämäärä:   2.5.25 21:21:53

Hevoset on villejä, putoamisia viikoittain

Pitääkö tämä paikkansa?

Lähettäjä: älskvdökmsvn 
Päivämäärä:   2.5.25 23:36:38

Kun mä olin nuori 80-luvulla ja ridasin Artukaisissa niin joka tunnilla putosi joku. Se oli meistä teineistä vaan hienoa. Vaikka kävin 8 vuotta ei kenellekään ikinä käynyt mitään, ehkä joku murtunut varvas.
Mutta nykyiset jäykät, ylipainoiset ja arat tädit toki ihan eri asia. Sellainen olen itsekin...

Päivämäärä:   3.5.25 07:46:14

Jep, sellaisia saattaa mietityttää esimerkiksi oma jälkikasvu jos itse halvaantuu.

Lähettäjä: gittan 
Päivämäärä:   3.5.25 11:01:44

Mäkin muistan noi Artukaisten vanhat ajat. Kun sinne ostettiin niitä hädin tuskin satulaan laitettuja 4-5 vuotiaita puolalaisia hevosia. Niillä sitten mentiin... välillä aika lujaa.
Mutta silloin ratsastajat niillä tuntihevosilla kisas kansallisen tason 120-luokkia ihan Ypäjällä ja Lahdessa ainakin muistan.

Ratsastus on lajina hirveästi muuttunut ja täteistynyt;)

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   3.5.25 15:57:25

Meidän tunnilla ei ainakaan kukaan ole pudonnut koko kauteen enkä tiedä, että tunneilla ennen tai jälkeenkään omaa tuntiani olisi.

Lähettäjä: Ridaaja 
Päivämäärä:   3.5.25 17:44:46

Itsellä ikää jo sen verran että putoamisista ei selviä kuten nuorena, joten no thanks jos hevoset ovat villejä.
Nuoruudessa kävin Artukaisissa ja silloin ei kyllä putoiltu, hevoset olivat osaavia ja nöyriä.

Lähettäjä: abcd 
Päivämäärä:   4.5.25 08:51:17

Artukainen vanha ja perinteinen ratsastuskoulu, Turun seudun ykkönen edelleen. Hevoset asiallisia, työhönsä sopivia, opettajat asiansa osaavia ja motivoituneita. Kaikkia huhuja tai kuulopuheita tai hötölän kirjoituksia ei kannata lukea. Itse paikan päälle toteamaan tilanne!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.