Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kamera

Lähettäjä: Tallinpitäjä 
Päivämäärä:   27.1.25 07:59:35

Oisko mitään ehdotuksia edullisesta ja toimivasta kamerasta tallikäyttöön?

Re: Kamera

LähettäjäSoile 
Päivämäärä:   27.1.25 20:05:23

Meillä oli keväällä -24 valvontakamera Reolink Argus PT Ultra kahden tamman varsomista valvomassa toimi hyvin minulla tietokoneella ja tytöllä kännykässä, olen myymässä kun ei enää tarvetta .

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.1.25 20:28:42

Hinta?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   21.2.25 13:02:29

Meillä Tapo-merkkiset. Reilu 100€/kpl. Toimii hyvin ja saa seurattua puhelimesta

Lähettäjä: t 
Päivämäärä:   24.2.25 15:30:04

Meillä Nediksen kamerat. 60€/kamera, niiden lisäksi mobiilinetti (oisko 15€/kk) ja reititin (50€). Olleet nyt neljä vuotta ja toimineet hyvin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.3.25 12:46:18

Näistä kameroista pystyy seuraamaan livekuvaa ?

Päivämäärä:   4.3.25 17:08:14

Tapo meilläkin, se halvin ulkokäyttöön soveltuva eli 50-60e/kpl.

Lähettäjä: Tintti 
Päivämäärä:   4.3.25 23:47:41

Pystyy seuraamaan livekuvaa molemmilla

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   4.4.25 06:14:33

Höh kirjoitin tähän pitkän listan kysymyksiä ja hävitin sen taivaan tuuliin. Kuvastaa, miten hyvä olen tekniikassa…. Hyvä yhdistelmä, kun juuri olisi hankinnassa ”kamerajärjestelmä” talliin ja pihattoon.
Kertokaas lisää näistä for dummies versiona
- voiko nämä yllä olevat asentaa samaan ”sarjaan” niin, että saa useamman kameran samalle apille (kännylle/näyttöön)?
- voiko useamman henkilön kännyll/koneelle saada katselumahdollisuuden?
- onko näissä videon tallenteen katselumahdollisuus? Esim jos hevonen vähän outo illalla, olisi kiva voida vilaista, onko käynyt heinällä normisti päivällä
- onko nämä vaikea asentaa/ saada käyttöön?
- miten tuo nettiyhteys hankitaan? Onko kameroissa kortin paikka ja sitten ostat kortin jostain elisa yms liikkeestä? Millainen liittymä kannattaa hankkia?

Päivämäärä:   4.4.25 21:08:44

Viimeiseen vastaan et jos paikalle ulottuu wifi, niin sitten wifi- kamera. Jos ei, niin laitenetti, joka tosiaan on kortti siihen kameraan. Mulla oli telian paras laitenetti ja oli ihan fiasko, video nyki yhtenään. Ja jos päädyt reitittimeen niin mulla olisi elisan uusi edullisesti. 100 eur, mut vaatii sen wifiliittymän sitten.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.