Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Islannin hevostalli öskudagur

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.11.24 18:48:59

Onko kokemuksia tämän paikan tunneista?

Re: Islannin hevostalli öskudagur

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   17.11.24 18:27:23

Miten tuonne pääsee tunnille? Olen yrittänyt parikin kertaa mutta sellainen käsitys tuli etteivät halua asiakkaita/ toiminta ei ole jotenkin hanskassa tai ammattitaitoista?

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   18.11.24 10:43:57

Todella surkea asiakaspalvelu. Lopetin käymisen kun kaikki oli aina niin vaikeaa ja hankalaa. Lisäksi aikataulut aina petti ja pahasti. Jos oli sovittu kellon aika maastoon lähdöllä ja olit itse ajoissa paikalla, niin omistaja käytti puoli tuntia sen miettimiseen mitä hevosia otetaan. Ja vasta sen jälkeen hevoset haettiin sisälle. Sitten alkoi taas ihan ihme jaarittelu ja jahkailu varusteista jne. Kyllä tuollaiset asiat pitäisi olla mietittynä valmiiksi ennenkuin asiakkaat saapuvat.

Lähettäjä: Sama 
Päivämäärä:   18.11.24 11:38:09

Samoja kokemuksia, en voi suositella.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.11.24 13:42:59

Pitäisi ottaa mallia yhdestä toisesta issikkatallista eli sanoa asiakkaalle selvä aika milloin tulla ja varustaa kaikki hevoset valmiiksi ja asiakkaiden tullessa vain satulavyön kiristys, nousu selkään ja jalustinhihnojen säätö ja sitten vain menoksi.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   18.11.24 15:55:39

Ei se itse varustaminen ole se ongelma, jos kaikki on mietitty valmiiksi ja aikatauluissa pysytään.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   19.11.24 06:46:46

Mä ainakin tykkään harjailla ja varustamaan itse oman ratsuna. Tutustuu samalla. En menisi paikkaan jossa hevoset varusteltu valmiiksi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.11.24 07:44:37

Uskoisin että varustamisen saa tehdä itsekin jos haluaa.
Täytyy vain mainita asiasta tuntia varatessa.
Pääasia että pysytään aikataulussa.

Lähettäjä: nakki 
Päivämäärä:   22.12.24 15:04:00

Tämäkö on vielä olemassa? Aina välillä tuli käytyä täällä tallilla ja oli kyllä niin erikoista menoa. Yritin tosiaan noin vuoden välein käydä, ajattelin antaa tilaisuuden jos olisi muuttunut meno, mutta ei. Joten en ole nyt käynyt, ihmeellistä että on paikka pystyssä vielä. Hevosilla ei ole oikein kuiviketta karsinoissa, jossain välissä olivat aika laihoja myös hevoset. Aikataulut ei pitäneet, vaikea saada ikinä vastausta että milloin voi tulla ratsastamaan, omistajat vähän "saamattoman" oloisia. Nykymenosta en tosiaan tiedä, mutta kauan ovat kyllä sitten olleet jo pystyssä!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.