Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Äimänraution ratsastuskoulu

Lähettäjä: Heppahullu 
Päivämäärä:   18.8.24 18:12:34

Mitä mieltä ootte tästä paikasta?

  Re: Äimänraution ratsastuskoulu

Lähettäjä: Heppahullu 
Päivämäärä:   18.8.24 18:41:40

Ja jos äimällä vuokraa hevosta niin saako sillä mennä esimerkiksi maastoon?

  Re: Äimänraution ratsastuskoulu

Lähettäjä: Papu 
Päivämäärä:   19.8.24 16:31:42

Hevosia on vain tiettyjä vuokrattavaksi ja nekin vakiotuntilaisille minun käsityksen mukaan. En tosin tiedä saako niitä maastoon viedä, mutta tiedän joidenkin tuntilaisten käyneen maastossa itsenäisesti/keskenään. Tosin nämä ovat sellaisia, jotka ovat jo vuosia tallilla käyneet.

Tykkään kaikkien opettajien tunneista, paitsi Emmin tunneilla en ole koskaan ollu. Hevosetkin omasta mielestä hyviä.

  Re: Äimänraution ratsastuskoulu

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   20.8.24 16:53:42

Laadukas opetus ja osaavat hevoset. Kiva ilmapiiri. Miinuksena hevosten pienet tarhat (joo, tiedän, että tallin sijainti vaikuttaa). Myös maneesi ja etenkin kenttä saisivat olla isompia. Itse tykkäisin ratsastaa kesät ulkona, mutta ainakin tänä kesänä tunnit on olleet pääasiassa sisällä.

  Re: Äimänraution ratsastuskoulu

Lähettäjä: Lila 
Päivämäärä:   21.8.24 09:39:45

Onko kellään tietoa (ei arvauksia) montako tuntia hevoset menee päivässä ja onko kaikilla vähintään 1 kokonainen lepopäivä viikossa?

  Re: Äimänraution ratsastuskoulu

Lähettäjä: !! 
Päivämäärä:   22.8.24 21:13:12

Se cn Äimärautio..

  Re: Äimänraution ratsastuskoulu

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   22.8.24 21:16:59

Hevoset menee pääsääntöisesti 2 tuntia päivässä, välillä vain 1 ja joskus satunnaisesti 3. Viikossa on yksi vapaapäivä. Tallin opettajat kertoo kyllä hyvin avoimesti, kun käy itse kysymässä mietityttäviä asioita.

  Re: Äimänraution ratsastuskoulu

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   23.8.24 15:10:13

Kaunis ajatus että tekisivät nuin vähän töitä, kun laskee ketkä ovat pois töistä/kevyemmällä ja jotka ei voi hypätä niin todellisuus onkin toista. Plus kurssit yms lisätunnit päivisin lisäävät hevosten työmäärää. Olen vakiokävijä

  Re: Äimänraution ratsastuskoulu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.8.24 16:13:00

”Kaunis ajatus että tekisivät nuin vähän töitä, kun laskee ketkä ovat pois töistä/kevyemmällä ja jotka ei voi hypätä niin todellisuus onkin toista. Plus kurssit yms lisätunnit päivisin lisäävät hevosten työmäärää. Olen vakiokävijä”

Hevosten työmäärästähän pidetään tallin puolesta ihan lukua. Kursseja ja lisätunteja ei ole ympäri vuoden päivittäin.

Ratsukossa on lueteltuna 27 hevosta ja tunteja päivässä 5-7.

  Re: Äimänraution ratsastuskoulu

Lähettäjä: } 
Päivämäärä:   1.9.24 12:02:38

Joko uudet hevoset on ollut tunneilla

  Re: Äimänraution ratsastuskoulu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.9.24 12:57:25

Ovat tunneilla. Mukavia perusratsuja

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.