Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vakiotunti

Lähettäjä: Heli 
Päivämäärä:   27.6.24 15:22:36

Miten teillä jotka olette ratsastaneet vakiotunnilla ratsukkosovelluksella, jos olette joutuneet pitkälle sairaslomalle, niin onko teidät "potkittu" pois tallin listoilta!? Kokemuksia!

Re: Vakiotunti

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   28.6.24 08:29:10

Ollut sovittavissa. Soita tallille ja kysy, voitko olla määräajan pois. Sovitte vaikka yhteisesti päivämäärän jolloin palaat satulaan.
Ei yrittäjä voi pantata yhtä tuntipaikkaa saikkulaiselle, jos maksavia asiakkaita on jonoksi asti.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   28.6.24 11:48:43

Koululla, jossa olen ohjaajana töissä, on jouduttu yhdistämään tunteja, jos on ollut usempia puolivajaita tunteja. Yrittäjä maksaa meille ohjaajille per pidetty tunti ja maneesiaika maksaa myös, niin tuntien olisi hyvä ollu suht täysiä. Toinen vaihtoehto nostaa hintoja, eikä sekään olisi monelle mieleen :/

Lähettäjä: JR 
Päivämäärä:   5.7.24 01:48:31

Olen ollut heti yhteydessä opettajaan, kun tilanne tiedossa. 6kk olin sairausloman takia (selkämurtuma) pois tunneilta ja sain palata omaan pienryhmään takaisin sen jälkeen. Oli toinen tuntilainen tilalla tuon ajan, joka halusi omansa lisäksi extratunnin.

Lähettäjä: milli 
Päivämäärä:   5.7.24 13:58:58

Meillä menettää paikan, koska tunnit on pakko pyrkiä pitämään täysinä. Asiakkaan parannuttua hänelle kuitenkin pyritään löytämään paikka hänelle sopivalta tunnilta, mikäli paikkaa ei heti löydy pääsee tällainen sairaslomalta palaaja jonottamaan paikkaa vanhalle tunnilleen mahdollisen muun jonon kärkeen. Ketään ei kuitenkaan potkita omalta tuntipaikalta pois palaavan asiakkaan vuoksi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.