Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jkl tallipaikat

Lähettäjä: Tessa 
Päivämäärä:   19.11.23 09:19:38

Olen muuttamassa Jyväskylään alkuvuodesta ja hevoselleni tallipaikka etsinnässä. Killerin alue kiinnostaa, kertokaa kokemuksia/suosituksia.

  Re: Jkl tallipaikat

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.11.23 02:02:07

Killeri on muuten kiva, mutta ympärillä tapahtuu paljon ja esimerkiksi maneesiin pääsee harvoin, koska siellä on paljon varauksia ja ratsastustunnit pyörii. Eli joa hevonen stressaa ympärillä tapahtuvaa, niin en suosittele. Lisäksi killerin alueella tarhat ovat lähes poikkeuksetta melko pieniä kaikki. Mutta puitteiltaan hyvä alue ja useita hyviä talleja siellä on, mistä valita :)

Kortepohjan ratsutalli (vai mikä virallinen nimi nykyään onkaan) kannattaa kiertää kaukaa.

Myös Keljonkankaan läheisyydessä (N.10km keskustasta muurameen päin) oleva kimppatalli perusteinen pieni paikka kannattaa jättää välistä, jos oman hevosen hyvinvointi on tärkeä asia.

  Re: Jkl tallipaikat

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   25.11.23 13:47:56

Suosittelen etsimään paikkaa Jkl keskustan ulkopuolelta. Puitteet on monissa paikoissa Killerin aluetta paremmat.

  Re: Jkl tallipaikat

Lähettäjä: Böö 
Päivämäärä:   6.12.23 11:07:26

Hepola
Laku Stall
Ala-Siekkilä

  Re: Jkl tallipaikat

Lähettäjä: Juuso 
Päivämäärä:   6.12.23 14:12:43

Hepolan tarhat on ainaski tosi pienet.

  Re: Jkl tallipaikat

Lähettäjä: Maneesi 
Päivämäärä:   6.12.23 16:12:40

Tuleeko Killerille se toinen maneesi jossain vaiheessa, vai haudattiinko hanke kokonaan?

  Re: Jkl tallipaikat

Lähettäjä: Juuso 
Päivämäärä:   6.12.23 17:43:13

Ei oo kukaan enää maneesista puhunu joten kai se on haudattu ainaki toistaiseksi. Vaikka tuliski, niin en oo enää hevosta dinne tuomassa. Mä tarviin maneesia niin vähä ja ennemi panostan hevosen parempiin oloihin

  Re: Jkl tallipaikat

Lähettäjä: Hulitar 
Päivämäärä:   10.1.24 21:26:52

Mahdollisesti muutaman kk sisällä ravihevonen (ori) olisi saatava Jkl:n seudulle talliin jossa hyvät ajomaastot, kunnon tarhat ja rento ilmapiiri. Itse liikuttaen, vapaapäivinä tallilta hoito (tarhaus, ruokinta, karsinansiivous)
Onko kenelläkään vinkkiä mistä kannattaa kysyä?

  Re: Jkl tallipaikat

Lähettäjä: Sstalli 
Päivämäärä:   17.2.24 22:14:41

Kannattaa liittyä talli ja pihatto paikat keski-suomi Facebook ryhmään

  Re: Jkl tallipaikat

Lähettäjä: Hönö 
Päivämäärä:   7.3.24 18:59:32

Uusitalon hevostila Laukaassa on hyvä paikka ravurille.

  Re: Jkl tallipaikat

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   14.3.24 12:13:30

Uusitalon hevostila on hyvä myös ihan ratsuille, mulla oli omat siellä ennenkuin muutettiin omaan pihaan. Voin lämpimästi suositella, mutta siellä on tällä hetkellä talli täysi. :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.