Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Adamstablen talli Tampere

Lähettäjä: Joujou 
Päivämäärä:   25.5.23 21:35:26

Onko muilla kokemuksia tallista? Itse olen saanut todella huonon kuvan tallin omistajasta joka ei välitä maksavista asiakkaista ja keksii koko ajan ihme sääntöjä ja niuhotuksia. Myös touhuaa pihalla koko ajan eri koneilla ja hevoset säikkyy ratsastamisen aikana. Yksi lapsista ajaa ilman kypärää skootterilla kentän vierestä lujaa ja säikyttää hevoset pahastikkin. Talli on todella rauhaton. z

  Re: Adamstablen talli Tampere

Lähettäjä: Enmitäänmieltä 
Päivämäärä:   25.5.23 21:43:20

Olen ystäväni puolesta itse huomannut saman, omistaja on todella jörö ja ei selvästi pidä kenestäkään ihmisestä tai ymmärrä jos hevoset säikkyy

  Re: Adamstablen talli Tampere

Lähettäjä: Kukka 
Päivämäärä:   26.5.23 15:25:30

Missä mielessä rauhaton?
Itsellä kun ihan päinvastainen kokemus, oma oli pitkään tallissa, vaihdoin työpaikkaa kauemmas niin hevonenkin muutti silloin toiselle puolelle Pirkanmaata.. Tampereen alueen rauhallisimmista pikemminkin.
Ei sirkusta tallissa tai tavaroita ympäriinsä niin kuin yleensä perus harrastetallilla missä asiakkaat kävelee yrittäjän yli, ja maatalossa on toki ihan ymmärrettävää että koneet käy.
Olet varmaan käynyt keskustelemassa että hevosesi on herkkis? Tai että sinä pelkäät? Tai miksi ihmeessä, netissä on toki mukavampi huudella vailla nimeä.
Minä ymmärrän hyvin jos kuuskymppinen mies ei välitä seurustella loimien väristä 😂
Taitaa olla nyt jollain hampaankolossa jotain..

  Re: Adamstablen talli Tampere

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.7.23 21:52:24

Itsellä hyviä kokemuksia, siisti hyvin pidetty talli

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.