Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ankkurilahden Ratsutila

Lähettäjä: = 
Päivämäärä:   28.10.20 12:08:46

Onko edellinen ketju poistettu?
Onko wanda myyty tai annettu yp tms?

  Re: Ankkurilahden Ratsutila

Lähettäjä: = 
Päivämäärä:   28.10.20 20:26:38

Up

  Re: Ankkurilahden Ratsutila

Lähettäjä: Hum 
Päivämäärä:   29.10.20 07:49:27

Millaiset opettajat? Saako yksityistunteja?

  Re: Ankkurilahden Ratsutila

Lähettäjä: Moikka 
Päivämäärä:   29.10.20 08:57:03

Nuoret, vasta valmistuneet ja opiskelijat opettaa.
Liikenteenohjausmeiningillä omasta kokemuksesta.

Kait se wanda ihan normaalisti tunneilla juoksee, eikä ole pois lähteny?

  Re: Ankkurilahden Ratsutila

Lähettäjä: ww 
Päivämäärä:   29.10.20 09:56:04

Joo, melko nuoret opettajat, mutta riippuu näköjään ryhmästä, että onko liikenteenohjausmeininkiä. On kyllä melko paljon vaihtunu opettajat nyt viime aikoina, syitä en tiedä eikä kyllä oikeestaan mulle kuulukkaan.
Omaan opettajaan oon tosi tyytyväinen ja oon saanu paljon hyviä vinkkejä ja päässy kehittymään.

Omalla tunnilla saadaan melkolailla vapaasti tehdä ja soveltaa tehtäviä siten, että ne sopii just sulle ja sille hevoselle sillä hetkellä. Toki tähän varmasti vaikuttaa myös se, että kuka opettaa.
Kaikilla on oma tyylinsä ja eipä ne nuoret opettajat opi "hyväksi", muutaku opettamalla ja harjottelemalla.

Yksäreitä kyllä saa varailtua soittamalla tallille :)

Ite tykkään kyllä Ankkurilahdesta. Ennen kaikkea sen takia, kun henkilökunta ja ilmapiiri on niin huippua. Aina saa apua, eikä tarvii olla mikään kisatykki, että pääsis porukkaan.

Mulle henk.koht asiakaspalvelu on nykyään melkeimpä tärkein asia tallia valitessa (toki hevosten olot ja hoito täytyy olla hyvää myös). Nykyään kun aikusena joutuu ite maksaa tän harrastuksen, niin mä en rahojani vie paikkaan jossa asiakaspalvelua ei ole, vaan joudut yksinään palloilla tuntemattomalla tallilla ja henkilökunta/tallilaiset kattelee nenänvartta pitkin.

  Re: Ankkurilahden Ratsutila

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.11.20 21:07:12

Eikä ole vain viime aikoina vaihtuneet, ne on vaihtuneet jo useamman vuoden. Itse kävin vajaat pari vuotta ja oli 12 opettajaa sinä aikana, sen jälkeen vaihtuneet jälleen moneen kertaan.

  Re: Ankkurilahden Ratsutila

Lähettäjä: ++ 
Päivämäärä:   3.11.20 14:23:28

Harmittaa kyllä kun opettajat ovat vaihtuneet niin monta kertaa, viimeksi monta vuotta sitten oli tallilla todella hyviä opettajia. Tällä hetkellä olen tyytyväinen yhteen opettajaan ja hänen tunneillaan opetus ei ole pelkkää liikenteenohjausta. Todella paljon olen oppinut tältä opettajalta. Paikassa parasta on kuitenkin ilmapiiri ja hyvin hoidetut hevoset. Itselle mieluisia hevosiakin on useampi.

  Re: Ankkurilahden Ratsutila

Lähettäjä: näimpä 
Päivämäärä:   6.11.20 20:48:48

eivät pidä työsuhdeasioista huolta

  Re: Ankkurilahden Ratsutila

Lähettäjä: Rouskis 
Päivämäärä:   6.11.20 22:35:12

Nyt oli melkoinen vale tuolta viimeiseltä. Olen ollut tuolla töissä jonkin aikaa, eikä mulla ainakaan ollut mitään ongelmaa. Palkat oli just sovittua ja tuli just ajallaan. Palkkatodistus virallinen ja asiallinen. Työsopimus on virallinen ja hyvä. Se on mulla tallessa. Paremmin on nuo asiat kuin parissa muussa paikassa joissa olen Oulun alueella ollut. Joissain on ollut jotain käsinkirjoitettuja ruutupaperilla ja palkka eri kuin sovittu tai myöhässä.

  Re: Ankkurilahden Ratsutila

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.11.20 03:00:55

Rouskis, hyvä että sun kohdalla asiat ovat menneet asiallisesti! Se ei kuitenkaan ole mikään yksiselitteinen totuus ja itsestäänselvyys kaikkien kohdalla.

  Re: Ankkurilahden Ratsutila

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.11.20 03:02:14

Tai voihan viralliset asiat olla tiptop hoidossa, mutta työelämä on paljon muutakin papereiden lisäksi.

  Re: Ankkurilahden Ratsutila

Lähettäjä: / 
Päivämäärä:   7.11.20 15:26:09

Miten se yks tyttö ratsastelee itsekseen wandalla?

  Re: Ankkurilahden Ratsutila

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   8.11.20 08:17:42

Vaativaa löytää kokenut opettaja kun omistajan maine on vaikea ja palkkaus huono...

  Re: Ankkurilahden Ratsutila

Lähettäjä: Ökö 
Päivämäärä:   19.11.20 22:21:29

Voitko mitenkään tarkemminkertoa olin hakemassa sinne töihin..?
Kannattaako?

  Re: Ankkurilahden Ratsutila

Lähettäjä: Ökö 
Päivämäärä:   19.11.20 22:21:43

Voitko mitenkään tarkemminkertoa olin hakemassa sinne töihin..?
Kannattaako?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.