Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ilmianna hyvä ratsastuskoulun opettaja/pk-seutu

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   4.8.20 21:53:37

Millä tallilla opettaa ja perustelut miksi on hyvä

  Re: Ilmianna hyvä ratsastuskoulun opettaja/pk-seutu

Lähettäjä: Yx 
Päivämäärä:   5.8.20 17:13:38

Tiina Tarkkala, opettaa ke-to Tuomarinkylän Ratsastusopistolla.
Nimensä mukaisesti tarkka, osaa hyvin korjata istuntavirheitä ja pitää monipuolisia tunteja ystävällisellä asenteella.

Jos hieman pk-seudun ulkopuolelle voi mennä, niin Suvi Kettunen Stall Nybacka. Master-ope, korjaa myös hyvin istuntavirheitä.

  Re: Ilmianna hyvä ratsastuskoulun opettaja/pk-seutu

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   6.8.20 13:26:01

Sanna Ylänne, Tolkinkylä.
Hyvää opetusta, korjaa perusteellisesti ja selkein kielikuvin. Huomaa oppilaan vahvuudet ja kannustaa heikkouksissa niin että pääset ylittämään itsesi. Psykologisesti taitava ja motivoiva opettaja.

  Re: Ilmianna hyvä ratsastuskoulun opettaja/pk-seutu

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   6.8.20 13:52:34

Sanna Ylänne, Minna Aaltonen ja Johanna Jortikka
Tolkinkylä
Itse olen käynyt vuosia Johannan tunneilla
Välillä voi sanoa ilkeäänsävyyn joidenkin mielestä mutta opettaa hyvin.

  Re: Ilmianna hyvä ratsastuskoulun opettaja/pk-seutu

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   6.8.20 16:13:49

Tiina Tarkkala on kyllä huippu, valmentanut ratsukoita korkeallekin. Istuntaniuho, hyvässä mielessä siis.

  Re: Ilmianna hyvä ratsastuskoulun opettaja/pk-seutu

Lähettäjä: :: 
Päivämäärä:   6.8.20 19:04:26

^ riippuu varmaan omasta tasostakin. Sanna Y oli hyvä ope aralle ratsastajalle HeC-vaiheessa, mutta hyödyin open (ja koulun) vaihtamisesta. Muutenkin on hyvä käydä eri opettajien tunneilla, tehdään eri tehtäviä ja eri opet käyttää eri kielikuvia.

  Re: Ilmianna hyvä ratsastuskoulun opettaja/pk-seutu

Lähettäjä: minä 
Päivämäärä:   6.8.20 20:09:09

Nora Latvala ja JRS. Nuori mutta niiin taitava! Huomaa kaiken, antaa yksityiskohtaisesti ohjeet jotka toimivat plus hevosystävällinen tyyli - kädestä pitäen tarvittaessa ja silti aina positiivinen. Olen ylittänyt mukavuusalueeni moneen kertaan hänen tunneillaan (aikaisemmassa ratsastuskoulussa josta lähti) ja saanut "oikeinratsastuksen" ideasta kiinni. Ikävä hänen tuntejaan kun en pysty tuonne Järvenpäähän asti vakkaritunneille..

  Re: Ilmianna hyvä ratsastuskoulun opettaja/pk-seutu

Lähettäjä: minä 
Päivämäärä:   6.8.20 20:10:04

.. ja eipä taida Järvenpää edes kuulua pks-ssään.. :(

  Re: Ilmianna hyvä ratsastuskoulun opettaja/pk-seutu

Lähettäjä: mmm 
Päivämäärä:   6.8.20 23:04:28

Tässä kyllä joka opelle löytyy ne fanit ja ne jotka ei voi ko tyyppiä sietää. Niin paljon persoonakysymys. Joku tykkää että sanotaan suoraan ja napakasti (ei ilkeesti) ja joku on ihan haavanlehtenä ja itku kurkussa jos ope sanoo että "ota nyt ne ohjat käteen!"
Jotkut haluaa vaan temppuja vaikka perusratsastus on todella huonoa ja tykkää näistä temppuopeista, toiset haluaa oppia kunnolla ratsastamaan ja tykkää opeista jotka keskittyy perusratsastukseen.
Onneks jokaiselle löytyy varmasti mieleinen, pk seudulla on niin monta ratsikoulua.

  Re: Ilmianna hyvä ratsastuskoulun opettaja/pk-seutu

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   9.8.20 11:02:30

Tiina Tarkkala opettaa myös Solbackassa maanantaisin, on hyvä erityisesti istunnan kanssa.

Husön Ripsi eli Anna Riikonen myös todella hyvä, selkeä ja tarkka tyyli hänelläkin.

  Re: Ilmianna hyvä ratsastuskoulun opettaja/pk-seutu

Lähettäjä: Aikuinen 
Päivämäärä:   9.8.20 15:53:03

Ei kuulu pk-seutuun, mutta suositellaan silti. Anne Nuutinen, JRS. Aivan loistava opettaja, perusteellinen, opettaa perusasiat todella huolellisesti, tuntee kaikki hevoset läpikotaisin ja ratsastaa niillä myös itse. Opettaa yksilöllisesti ja hevoskohtaisesti hevosten tarpeista lähtöisin. Pitää hyvän huolen tallista, hevosista ja varusteista. Positiivinen ja kannustava.

  Re: Ilmianna hyvä ratsastuskoulun opettaja/pk-seutu

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   9.8.20 17:14:34

Onko Espoossa?

  Re: Ilmianna hyvä ratsastuskoulun opettaja/pk-seutu

Lähettäjä: Millise 
Päivämäärä:   9.8.20 18:15:07

Änkeän tänne kyselemään, tietääkö kukaan opettaako Anne Ahokas vielä jossain? Opetti aikanaan Nuuksion ratsastuskeskuksessa ja oli ihan huippu! Kaipaan niitä tunteja vieläkin.

  Re: Ilmianna hyvä ratsastuskoulun opettaja/pk-seutu

Lähettäjä: Ol 
Päivämäärä:   9.8.20 19:00:34

Anna "Ripsi" Riikonen, Husössä.

  Re: Ilmianna hyvä ratsastuskoulun opettaja/pk-seutu

Lähettäjä: '' 
Päivämäärä:   10.8.20 11:48:06

Suvi Kettunen ja Ripsi Riikonen ovat parhaat joilla olen käynyt. Olen oivaltanut enemmän.

  Re: Ilmianna hyvä ratsastuskoulun opettaja/pk-seutu

Lähettäjä: tippinen 
Päivämäärä:   17.8.20 13:52:30

Heidi Junkkarinen Etelä-Vantaan ratsastuskoululla

  Re: Ilmianna hyvä ratsastuskoulun opettaja/pk-seutu

Lähettäjä: Enna 
Päivämäärä:   17.8.20 17:44:00

Tiina Tarkkala kehittää istuntaa ja antaa opetusta koko tunnin. Ei sano ilkeästi vaan asiallisesti ja huumoria on myös

  Re: Ilmianna hyvä ratsastuskoulun opettaja/pk-seutu

Lähettäjä: Posis 
Päivämäärä:   19.8.20 10:03:18

Peikin ratsastuskoulun opettaja Meeri Simolin on huikean hyvä, kannustava, napakka, osaa antaa hevoskohtaiset täsmäohjeet, ymmärtää erilaisia ratsastajia, on tasapuolinen kaikkia kohtaan. Käy vaikka kokeilemassa!

  Re: Ilmianna hyvä ratsastuskoulun opettaja/pk-seutu

Lähettäjä: Ääni 
Päivämäärä:   19.8.20 18:37:25

Tulee täältä Pauliina Makkonen ja Etelä Vantaan ratsastuskoulu, miellyttävä positiivinen ja kannustava reilu ope :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.