Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vantaanpuiston ratsutalli

Lähettäjä: Sessi 
Päivämäärä:   13.5.20 15:35:50

Mielipiteitä? Minkälainen paikka?

  Re: Vantaanpuiston ratsutalli

Lähettäjä: w 
Päivämäärä:   13.5.20 17:35:24

Kaikki keskustelu poistetaan samantien..

  Re: Vantaanpuiston ratsutalli

Lähettäjä: Minimä 
Päivämäärä:   15.5.20 09:20:50

En suosittele.

  Re: Vantaanpuiston ratsutalli

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   16.5.20 21:11:23

Ei mikään huipputalli

  Re: Vantaanpuiston ratsutalli

Lähettäjä: f 
Päivämäärä:   17.5.20 09:37:14

En voi valitettavasti suositella. Vaihdoin muualle heikkotasoisen opetuksen ja hevosten olojen takia.

  Re: Vantaanpuiston ratsutalli

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   17.5.20 12:09:56

Hevosten olon ovat olleet iso ongelma kymmeniä vuosia ja aina sinne joku erehtyy maksajaksi.

  Re: Vantaanpuiston ratsutalli

Lähettäjä: Saaviämpäri 
Päivämäärä:   17.5.20 12:54:45

Miksi hevosten olot on ongelma?
Mun nähdäkseni laiduntavat laumassa koko kesän ja pitkälle syksyyn, vapaa heinä laitumella tarvittaessa syksyllä.
Talli on vaatimaton ja vanha. Se ei taida varsinaisesti hevosten hyvinvointiin vaikuttaa.
Ratsastus kai yleensä aika pienissä ryhmissä. Ovat saaneet sinne kivoja opeja (olen ollut Sonin ja Sallan tunneilla, molemmat mielestäni oikeesti hyviä opettajia).

  Re: Vantaanpuiston ratsutalli

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   17.5.20 15:53:45

Saaviämpäri: aivan ja kuinka monella tallilla pääkaupunkiseudulla hevosilla on mahdollista olla ulkona pitkään ?
Soni oli kyllä hyvä..
Talli on tosiaa vanha,sillehän asialle ei voi mitään vaikka niitä puutteita on.

  Re: Vantaanpuiston ratsutalli

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.5.20 18:41:46

"Talli on vaatimaton ja vanha. Se ei taida varsinaisesti hevosten hyvinvointiin vaikuttaa."
Totta kai vaikuttaa, jos talli ei ole kunnossa. Vanha talli tietty vaatii huoltoa. Tuolla talli-ilma tuntuu usein huonolta, ammoniakki haisee ja ilma kosteaa. Plus kentän pohjalla on kyllä iiiiso vaikutus hevosten hyvinvointiin
Musta tuntu että Sallan tunneilla paljon tehdään tehtäviä mutta ei panosteta siihen että tehtäisiin oikein

  Re: Vantaanpuiston ratsutalli

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   18.5.20 11:45:19

Se että talli on vaatimaton ei onneksi haittaa hevosia kunhan hoito toimii vaan enemmän se haittaa niitä ihmisiä..
Boxit siellä on riittävän tilavat eikä ole haissut ammoniakki..varsinkaan kun itse olen käynyt.
Satulahuone kyllä on pieni ja ahdas, kenttä kaipaisi kyllä kunnostusta ja lanausta se on totta.

  Re: Vantaanpuiston ratsutalli

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.5.20 18:14:22

Kuivikkeita näyttänyt olevan tosi vähän karsinoissa, selittää tota ammoniakin hajua. Ei myöskään hevosille hyvä ettei ole kunnolla. Enkä sanoisi tilavaksi bokseja. Ei tarkoitus mollata turhasta, mutta antaa aiheesta kritiikkiä. Muut tallilaiset mukavia mutta tallin ja hevosten hoito kaipaisi parannusta!

  Re: Vantaanpuiston ratsutalli

Lähettäjä: Kyllä 
Päivämäärä:   30.5.20 16:20:48

Mulla ainakin paska kokemus tallihengestä. Tytöt ottavat liian isoa roolia hevosten kanssa ja saavat hieman liikaa vastuuta ja rupevat savustamaan parempia ratsastajia ulos. Paskanpuhuvia hemmoteltuja pikkutyttöjä. Kiva pikkutalli ja Mari on ihan mukava. Hevoset kiva luonteisia ja ihan osaaviakin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.