Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Joensuun tallit

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   1.9.10 20:58:52

Osaisiko joku kertoa Joensuun lähialueen talleista? Kaikki paikat käy, missä pääsisi heppoja katselemaan/hoitamaan/ratsastamaan. Mahd. lähellä keskustaa tai hyvien kulkuyhteyksien päässä. Ja laitelkaa nettisivuja kiitooooos! :)

Re: Joensuun tallit

Lähettäjä: Rita 
Päivämäärä:   2.9.10 11:52:12

Satulantalli Utrassa, sinne ainakin on hyvät kulkuyhteydet. Ja talli on tosi kiva, itse olin työssäoppimassa ko.paikassa ja olin todella tyytyväinen, Ja henkilökunta on myös mukavaa. Kotisivut: http://kotisivut.telemail.fi/satulantalli/

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.9.10 14:18:45

Joensuun ja lähiympäristön tallien kotisivut löydät tämän palstan "Tallit" osiosta, sieltä valitset Pohjois-Karjalan ja saat listan eteen. Itselle sopiva talli löytyy vain kokeilemalla, mutta noin yleisesti kaikki alueella sijatsevat SRL:n hyväksymät tallit ovat hyviä.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   2.9.10 21:06:44

Mulla on mahdollisesti muutto Joensuuhun edessä, joten tungen tänne myös. Itse taas olen etsimässä kouluratsastuspainotteista paikkaa aikuiseen makuun. Olisikohan jossain Lähialueen tallissa valmennustyyppistä opetusta pienissä ryhmissä? Hinnalla ei väliä. :) Aittopuron talli vaikutti mielenkiintoiselta, istuntapainotteiselta paikalta, tästä kokemuksia?

Lähettäjä: opistolainen 
Päivämäärä:   3.9.10 09:04:14

http://www.joensuunratsastusopisto.net
ja sieltä Reetan pienryhmät esimerkiksi hyviä :-)

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   3.9.10 21:09:28

Kiitos tiedoista! Omia kokemuksia, lempihevosista ym ois kiva kuulla lisää.

Moni näytti mukavilta paikoilta esim. Joensuun Ratsastusopisto, Aittopuron talli ja Satulantalli. Onko näihin ulkopuoliset tervetulleita aluksi vain katselemaan, vai onko jotain tiukkoja sääntöjä, pääseekö hoitamaan heppoja ym? =)

Lähettäjä: mie 
Päivämäärä:   4.9.10 21:52:30

Hei, ketäs noi Satulantallin tuntien pitäjät ovat, siis Mari, Johanna , Eininhän mie tiedänkin. Pitäis aloittaa jälleen tunnit siellä.

Lähettäjä: Annukka 
Päivämäärä:   4.9.10 22:31:33

Huomenna on Opistolla avointen ovien päivä ja estekisat alkaen klo 12. Sinne tutustumaan:) Käsittääkseni tuolla ei ole hoitajia, itse saa laittaa hepan kuntoon/riisua, jos ei mene vielä tunnilla.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   18.9.10 11:13:30

Hepokankaantilalla viihdyn hyvin, hyvä opetus ja hevoset. Turvalliset ja siistit puitteet ja varusteet. Saa varmasti tulla katselemaan ja tutustumaan!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.