Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  VAHANTA 27

Lähettäjä: Maija 
Päivämäärä:   2.7.10 23:20:32

Uutta kehiin. Vanha näkyi olevan täynnä.

Re: VAHANTA 27

Lähettäjä: Sartsa 
Päivämäärä:   3.7.10 14:06:18

Onko uudesta kokouksesta tietoo?

Päivämäärä:   4.7.10 00:49:27

Tuntsarikokousta pitäis kuulemma aikaistaa maanantaille! Mitkä ajat kävis, illalla?

Lähettäjä: Ida 
Päivämäärä:   4.7.10 15:31:59

Mulle sopii ainakin mikä aika tahansa, tosin aamu 8 en ehkä haluais raahautua tallille :)

Lähettäjä: Hanna 
Päivämäärä:   4.7.10 19:24:47

mä en valitettavasti pääse kokoukseen, mutta oon kyllä kännykän päässä, jos tarvetta. Olis myös kiva sitten kanssa käydä jossain vähän treenaamassa, kuten Leo ja Paavo viime kesänä. Sitä siis miettikää myös kokouksessa.

Lähettäjä: emppu 
Päivämäärä:   4.7.10 20:25:18

Mä olen kahekaan töissä huomenillalla... eli en pääse jollei se kokous ole tosi myöhään.

Lähettäjä: mari 
Päivämäärä:   4.7.10 20:38:04

Mulle käy illemmalla, joskus kuuden jälkeen.

Lähettäjä: jepa 
Päivämäärä:   5.7.10 07:15:45

illalla kuuden pintaan vois olla hyvä, pistäkää viestiä jos kokousta on, en ehdi roikkuman koneella koko iltaa :)

Päivämäärä:   5.7.10 13:16:15

No pidetäänkö kokous kello 18? Ketkä pitää kutsua paikalle?

Ja se harjottelu ois kiva ku mää en ainakaan oo päässy hyppään :D

Lähettäjä: jonna 
Päivämäärä:   5.7.10 13:29:44

Juu tosiaan, olisi kiva hypätä vähän. Vaikka taitaa olla utopiaa toivoa saavansa edes pari rataa alle.

Ratsastan 18-19, tulen kokoukseen sen jälkeen.

Päivämäärä:   5.7.10 14:05:33

Tuun jos ehdin, oon puhelimen päässä joka tapauksessa.

Päivämäärä:   5.7.10 16:11:42

Porukkaa pääsis niin vähä paikalle että tänään ei kokousta ole, mutta mää soitan huomenna Annulle ja katotaan mahd pian uus päivä! :)

Päivämäärä:   5.7.10 16:28:00

mulle kokoukseen sopis la klo 17 jälkeen ja su illalla ti-pe ei sovi ollenkaan...

Tiedoksenne siis, että meille on luultavasti varattuna 5 karsinaa to-su jonka lisäksi 2 la-su. Jos en kokoukseen pääse ite paikalle :)

Päivämäärä:   5.7.10 21:14:05

Toivotaan että saatais kokous la tai su :)

Päivämäärä:   5.7.10 21:27:25

Mä kans luulen et la ja su olis paremmat päivät että pääsee enemmän ihmisiä paikalle.

Päivämäärä:   6.7.10 18:42:15

Mitään uutta tietoa kokouksesta?

Päivämäärä:   6.7.10 19:22:03

Varmaankin Maanantaina ennen kurssi. Ketkä pääsee paikalle?

Lähettäjä: arska 
Päivämäärä:   6.7.10 19:23:24

onko aramis myytävänä?

Päivämäärä:   6.7.10 19:43:20

Kurssi taisi alkaa 16.30 tai jotain sinnepäin. Mä olen töissä vielä siihen aikaan.

En minä ainakaan ole kuullut, että Arttu olisi myytävänä.

Päivämäärä:   6.7.10 23:53:42

Sitten kun jotain reaaliaikaista tietoa kokouksesta, niin ilmoitusta kaikille asianomaisille!!! oon landella, mutta täällä kyllä netti toimii (tää kun on kuitenkin ihan sivistysalueella ihan etelässä :-D )

jonna: mites Rauli, oliko hyvä eilen?

Onko kellään mitään tietoa, miten ens viikon hyppykurssin aikataulut menee??? ja ryhmäjaosta siis myös?! :-)

Päivämäärä:   7.7.10 20:43:56

Joo laittakaa joku kiltti mullekin viestiä jos sovitte jotain kokousaikaa. Oon viikonlopun reissussa, mutta kotiudun maanantaina.

Enkä pääse viikonloppuna nettiin...

Päivämäärä:   8.7.10 00:58:51

Pian lähetän kaikille viestiä (hotmail/facebook/tekstari) :)

Lähettäjäjonna 
Päivämäärä:   8.7.10 10:13:09

Mä voisin luopua mun GPA Carbone kypärästä, joka on jäänyt vähälle käytölle siksi, että on huonon mallinen mun päähän. Ei ole pudottu eikä kolhittu (huonoa en tosiaan kehtaisi kenellekään kaupitella), melkein voisi uudenveroiseksi kehua.

Väri tummansininen ja koko 57. Lähtee murto-osalla uuden hinnasta (uutena vajaat 300e), lisää voi kysellä sähköpostilla.

Lähettäjä: boma 
Päivämäärä:   8.7.10 19:52:00

onks huomenna noi rataeste valkut samaan aikaan ku tänään?

Päivämäärä:   8.7.10 21:19:36

Seuraava tuntsarikokous Maanantaina 12.7. klo:15 kahviossa! Toivottavasti moni pääsee paikalle vaikka melko huono aika onkin...

Päivämäärä:   8.7.10 21:21:26

Pssst... Jos joku tietää tai ittellä ylimääränen kypärä niin ostan "paremmaks"/kisakypäräks jonkun paremman, mustan/sinisen, koko 58/59 mallista riippuen :)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.7.10 23:01:15

Rataestekurssi on huomenna samaan aikaan kuin tänään.

Päivämäärä:   9.7.10 00:40:07

Ja onkos kellään edelleenkään mitään tietoa, monelta meijän ens vkon valkut on...? Kun missään ei lue ja tallillekin on piiiiitkä matka...

Päivämäärä:   9.7.10 09:26:41

Hanna: ne alkaa joskus ip. Sinä, mä, Jonna ja Heli samassa ryhmässä. laitan huomenna viestiä kun katon tarkat ajat tallilla :)

MUISTAKAA KAIKKI TOI TUNTSARIKOKOUS!

Päivämäärä:   9.7.10 14:26:26

Kiitos Jenni :-) Ihanaa päästä ratsastamaan...taitaa vaan tulla aikasmoinen helle... ne on luvannu ma-ke Treelle sellasta 30-31 astetta... Täytyy vissiin ottaa uikkarit mukaan, jos vaikka pulahtas suoraan hepan selästä sinne lampeen :-D

Päivämäärä:   11.7.10 17:21:08

Annu oli näköjään ottanut eilen pari sijoitusta Savonlinnasta.
(piiloup)

Päivämäärä:   11.7.10 20:43:37

Onko tossa Annu (ja Samantha?) vai näenkö ihan väärin?
http://www.jxfoto.fi/hevoset/pic.php?id=86060

Päivämäärä:   12.7.10 13:43:37

jonna, kyllä vain on :)

Päivämäärä:   13.7.10 19:52:26

Laittaisiko joku ystävällinen uusimmat tiedot koskien tuntsareita ja ens vkon valmennuksia vaikka tänne, niin pysyis pikkasen kartalla :-) Sen jo tiedänkin, että mä meeen Damilla esteet ja Mari koulun, mutta mites kaikki muut. Ja sitten myös kustannuksista yms. kun en ole ihan perillä... Semmonen infopaketti vaikka sähköpostiin. FB:in tai tänne ois oikeinn mukava :-) Kiitos jo etukäteen sille, joka jaksaa :-D (Huh hellettä!)

Päivämäärä:   13.7.10 20:13:42

Joo on tää sää vähän outoa tottumattomalle... Yleensä kun niitä tunteja on peruttu lähinnä liian kovan pakkasen takia!

Päivämäärä:   13.7.10 21:59:52

Tänään tarkeni juuri ja juuri ratsastella :D Onneks Heidi säästi meitä ja polleja suuremmalta rääkiltä ja vei meidät derbylle, missä oli jopa varjoakin!

Tulipas se Amorikin vihdoin testattua :D

Päivämäärä:   14.7.10 07:40:12

Tässä maksupolitiikasta jotain...

Kaikki tuo Jennille 100€ alkuun, tarvittaessa vaadin myöhemmin lisää. Näillä rahoilla maksetaan sitten karsinat, kyydit yms...
Eli karsinat maksaa 630€
Hevosauto n. 450€
trailereiden vetoautojen bensat
Heidin majoitus ja palkka
peräkärryn vetoauton bensoista osa

eli luultavasti joutuvat kaikki heittämään vielä mulla 10-20 € riippuen noista kuluista, jonne en laittanut summaa perään.

Su 18.7 n. klo 17.30 on hevosten siistimistuokio jolloin sovimme tavaroiden pakkauskuvioista yms.
Ma 19.7 viimeinen ilmoittautumispäivä, jolloin ilmoittaudumme kisaan, tällöin myös joukkueiden ilmoittaminen kirjallisesti
Ma 26.7 menemme jonnekin treenaan (Dami, Paavo, Leo ja Raul + kuskit)

KAIKKI hevoset pestään huolella lähtöpäivää edeltävänä iltana, eli joko ke tai pe.

Kaikki pakkaavat vain hevosen omat tavarat, minä huolehdin heinät, kaurat, loimet, varusteidenpesukamat, vesisaavit, haavanpuhdistusvälineet, varariimut yms,

Mulle saa laittaa viestiä, jos on kysyttävää mistä vaan. Jutellaan näistäkin asioista sitten sunnuntaina siistimisten merkeissä :)

Päivämäärä:   14.7.10 08:01:51

Jennillä on homma hanskassa :)

Muistuttaisin (lähinnä ensikertalaisia) siitä, että maksuja tulee vielä lisäksi jokaisen omat starttimaksut sekä majoituksesta ja ruokailuista aiheutuvat kulut.

PS. Viime vuonna paikan päällä oli Horzen myymälä, jonne "ylimääräiset" rahat sai helposti upotettua...

Päivämäärä:   14.7.10 12:50:10

Jepa: TÄNX!!! :-)

Päivämäärä:   14.7.10 23:09:40

Multa kun näistä lähtömaksuista kysyttiin, niin kerrottakoon kaikille:

Maksu per luokka on 22e, joka sisältää ilmoittautumis- ja starttimaksut 10+10 sekä SRL:lle menevän maksun 2e.

Lisäksi esteluokkiin osallistuvilta hevosilta veloitetaan 8e / päivä (eli jos 2 ratsastajaa samana päivänä -> 4e/hlö). En huomannut, että olisi erikseen vielä ratsastaja turvamaksua.

Kaikkien kilpailuihin lähtijöiden sekä alaikäisten kilpailijoiden huoltajien kannattaa tutustua kilpailukutsuun, sääntöihin ja ohjeisiin
http://tinyurl.com/yhhpqf2

Päivämäärä:   14.7.10 23:35:06

Tuo 8e/päivä/ratsu on siis eläinlääkärimaksu, joka peritään kaikissa alue- ja kansallisissa estekisoissa (maksun suuruus voi vaihdella). Mutta senhän kaikki alueluvan omaavat tietenkin tietävät ;)

Itse ajattelin sisällyttää kisoihin valmistautumiseen sääntöjen kertaamisen ja suosittelen sitä myös muille. Säännöt löytyvät SRL:n sivuilta http://www.ratsastus.fi/prime156/prime104.aspx

Edustamme kilpailuissa ensisijaisesti Vahannan Ratsastuskoulua sekä toissijaisesti Goodwill Ridersia. Kilpailijoilta ja huoltojoukoilta toivotaan asiallista ja muut huomioon ottavaa käytöstä. Suomeksi sanottuna ei esim. ilakoida toisten epäonnistuneista suorituksista. Lisäksi päihtyneenä esiintyminen on kiellettyä ja jo SRL:n sääntöjenkin mukaan tupakointia kilpailuasussa tulee välttää.

Tiedän kyllä, että olemme fiksua sakkia! Kyllä tää hyvin meiltä sujuu :)

Päivämäärä:   15.7.10 00:16:30

Kiitos myös Jonnalle infosta!
Mulla alkaa pikkasen jo olemaan hinku tallille (Vahantaan) ja hevosen selkään, edellisestä kerrasta on jo liian kauan. Ja vielä Damilla<3 Onko kukaan vielä tietoinen, miten esim. Raulin & Damin rekkariasiat...? Ja laittakaa nyt ihmeessä jotain ratsukkolistaa, mä haluun tietää ketä lähtee!!! Hirveet tallivieroitusoireet!

Nim.merkillä tiedohaluinen ponityttö :-)

P.s. mä yritän myöskin ehtiä sunnuntaina heppojen siistimistalkoisiin, tosin mulla on sitten molemmat lapset (siis Iso-J & pikku-E) mukana, kun en saa niitä mihinkään.

Päivämäärä:   15.7.10 13:25:58

Nyt oli Damin rekisteröinti ilmestynyt Hippokseen :-)
Mutta Raulia ei kyllä näkynyt edelleenkään...?! (Eikös se kirjoiteta Raol?)

Päivämäärä:   15.7.10 20:12:24

Raoul tai Rauol, ei näy kumpikaan

Päivämäärä:   16.7.10 00:26:33

Psst... Onko kellään joulujuhlista kuvia? Ois kiva saada Leosta muistoks :)

Päivämäärä:   16.7.10 10:42:44

Jes, Rauli on Hippoksessa!!! Että eihän tässä mikään kiirekään vielä tullut...

Harmi kun Sukuposti on just nyt pimeänä, ei pääse tutkimaan sukua. Isän (Ramiro's Match) puolelta näkyy olevan westfalen/holstain/hannover, emän suvussa täykkäriä.

Lähettäjä: ida 
Päivämäärä:   16.7.10 13:59:24

Onko vielä tietoa, monelta se tuntsarikurssi on ens viikolla?

Päivämäärä:   16.7.10 19:19:38

Hip hei, nyt lukee Amorillakin Hippoksessa "rekisteröinti kesken" :D

Ida: Ainakaan mulle ei ole vielä tullut mitään varmaa tietoa ensi viikon tuntsarikurssista.

Päivämäärä:   16.7.10 19:36:18

Seuraavat TUNTSAREIHIN lähtevät tyypit, lähettäkää minulle s-postilla sportti-id ja salasana kipaan (jennitiihonen(at)hotmail.com)
-Emmi P
-Hanna
-Emmi T
-Sartsa
-Jassu
-Heli
-Ida

100€ mahdollisimman pian mulle!!! (jotta voin maksaa karsinat!!!)
-Ida
-Nopsu
-Heli
-Jenna
-Jassu
-Jonna
-Hanna
-Sartsa

Päivämäärä:   16.7.10 19:50:28

Jepa, mulle tuli just tänään meilillä UUSI salasana kipaan!? Kumma juttu... onkohan muille tullut? Testaan että se toimii ja lähetän senkin sulle. Niitä rahoja tuon sulle sunnuntaina.

Päivämäärä:   16.7.10 20:35:17

jonna, mä kävin kokeilemassa, että pääsen sinne sisään, ja se käski vaihtaa :)

Päivämäärä:   16.7.10 20:40:14

Siis jepa kokeilit omaasi vai sitä mun tunnusta? Jos muutit mun tunnusta, lähettäisitkö sen mulle vaikka meilillä... ;)

Päivämäärä:   16.7.10 22:20:27

Tuon rahat sunnuntaina ja lähettelen huomenna noi, kun oon kotona. Mä en muuten pääse torstaina lähteen, niin tuun sinne vasta sillon lauantaina.

Päivämäärä:   17.7.10 07:33:45

jonna: sait sen s-postiin, mä ainakin sain omani...

Lähettäjä: Emmi 
Päivämäärä:   17.7.10 23:33:42

Jenni, mä lähetän sulle sen sportti id:n ja salasanan heti ku pystyn. Täytyy kattoo se id siittä kortista (;

Lähettäjä: Heli 
Päivämäärä:   18.7.10 13:42:10

Kävin testaamassa kipaa. Siellä on parannettu tietoturvaa ja lisenssinron lisäksi on käytettävä salasanaa kirjauduttaessa sisään. Mikäli joku hoitaa ilmoittautumisen keskitetysti, täytyy kilpailijan ENSIN HYVÄKSYÄ TÄMÄ YHTEYSHENKILÖ omassa kilpailijastatuksessaan, ENNEN KUIN YHTEYSHLÖ VOI TEHDÄ ILMOITTAUTUMISEN MUIDEN PUOLESTA. Omaa salasanaa ei ohjeiden mukaan saa antaa kenellekään. Vaikuttaa siltä, että meidän kannattaa varata reilusti aikaa ilmoittautumiseen. Pitäisiköhän meidän testata asiaa jo tänään? Voin ottaa läppärin mukaan tänään tallille, niin katsotaan asiaa yhdessä. Voitaisiin ainakin tehdä Jenniä koskevat yhteyshenkilövaltuutukset valmiiksi.

Päivämäärä:   18.7.10 14:53:28

Nyt voi jo semisti tuulettaa, Rauli näkyy Kipassakin :) Tosin maksu ei ole vielä ok...

Heli: taitaa mennä vähän monimutkaiseksi. Sitäpaitsi mä ainakin olen surutta jakanut jo tiedon uudestakin salasanastani... (lisäksi näen sen tietoturvamielessä vähän eri tason juttuna, kuin vaikka nettipankkitunnukset, joita en tosiaan lähettelisi kenellekään).

Päivämäärä:   19.7.10 00:56:34

Nyt vasta koneella, mutta tein Jenni kuten tekstarilla pyysit, joten sut on ainakin mun osalta hyväksytty yhteyshenkilöksi :-) Soittele, jos jotain muuta vielä tarvii, oon kyllä langan päässä hela tiden!

Jonna: ei kyllä IKINÄ uskois, että Raulin suvussa (ainakaan kovin lähellä) ois täykkäriä... sen verran on isoluinen kaveri :-D

Saa nähdä kuinka Daamen saadaan "kipattua", se kun on tilastoheppa (vaikka niin hitsin hieno onkin <3) ja sen rekkari on sellanen, ettei mee kipan kaavoihin...

Huomenna ratsastamaan, vihkoinkin!!!

Päivämäärä:   19.7.10 08:45:38

Kyllähän Damilla näkyy jo kipassa, että maksu on maksettu, joten eikö sitä silloin voi ilmoittaa? Kun katsoo niitä muita tuntsareihin ilmoitettuja hevosia, siellä on monella rekisterinumerona se 15 merkkiä pitkä hirviönumero- ja kirjainsarja eikä "perinteinen" R00-1234 muotoa oleva.

Rauli ja Amor on jo kipassa myös, MUTTA niillä ei vielä näy maksua... joten odotellaan... Onhan tässä vielä monta tuntia aikaa...

Päivämäärä:   19.7.10 08:51:04

damin kuskit ilmoitettu, enää puuttuu siis raulin ja amorin porukat...

jos jollain aikaa, käyköön tarkastamassa, että jo ilmoitetut ovat oikeissa paikoissa ja kaikki ilmoitettu.

olen töissä taas päivän, tulen pakkailemaan 4-puol 5 aikaan, jos jotain kiinnostaa autella :)

Päivämäärä:   19.7.10 09:38:12

Ilmoittautuminen hoidettu :D

Myös Amorin maksu näkyy myös olevan OK!

Päivämäärä:   19.7.10 13:36:24

Mä myös ilmoittauduin! :)

Ja käytin kyllä tota rekisterinumeroa, joka on VÄHÄN toivottua muotoa pidempi... :D

Päivämäärä:   19.7.10 15:43:58

Isot kisat tulossa, tähän mennessä estekarkeloihin on ilmoitettu 258 starttia ja kouluun 150. Ja vuorokauden loppuun on aikaa ilmoittautua, varmasti on vielä muitakin viime tippaan jättäneitä / erinäisistä syistä jääneitä kuin me.

Päivämäärä:   19.7.10 23:51:39

nyt luku on 288/173, et ihan jees :)

toivottavasti on kaikki ilimotettu ny, laitoin just joukkueet meneen ja parsan ja rauskin...

nyt ajattelin mennä vetään tiukat 6h unet, ennen huomisia koitoksia... ;)

ps. ja huomenna saatte kakkua...

Päivämäärä:   20.7.10 00:21:22

^Se Paavon istuminen esteen eteen oli kyllä harvinaisen tyylikäs :D

Päivämäärä:   20.7.10 08:09:02

hei, viimenen ilm. päivä kisoihin onkin tänään :D

Päivämäärä:   20.7.10 15:58:07

Huh, menipä kyllä taas ilmoittautumiset HIEMAN viime tippaan, mutta onnex saatiin kaikki mukaan!

Jenni: sä teit kuten Annu sillä videolla näytti, oot siis 100% visuaalinen oppija X-D Ehkäpä teistä sais ratsukon myös Western puolelle ;-D

Oon ihan myyty sille Damille<3<3<3 Samanlainen fiilis ku DJ:n kanssa :-) Ihanaa!

Nyt Pertti lenkille ja sitten kohti bussi-asemaa...(persiistä...)

Päivämäärä:   20.7.10 16:49:49

Nyt ne startit on 298/174 + koulufinaalihin pääseistä tulee sitten vielä n. 50 lisää eli yhteensä ratsastetaan roisisti yli 500 suoritusta :O

En kyllä yhtään muista, paljonko siellä viime vuonna oli!? Yömyöhään menee joka tapauksessa...

Päivämäärä:   20.7.10 22:21:04

Onneks ponit on siinä päivällä jo, ei tarvii iltakymmeneltä ratsastaa. Paitsi jos on kauhee hellepäivä, niin ei kiva.

Päivämäärä:   22.7.10 14:43:06

Ida, jos otit Rauskista ja musta yhtään kuvaa eilen, voisinko saada meiliin...?

Päivämäärä:   22.7.10 17:57:24

jonna, otin joo kaikista, voin lähettää kun saan ne koneelle :)

Päivämäärä:   22.7.10 19:36:04

Kiva :)

Päivämäärä:   22.7.10 19:51:46

Heh, nyt tuolla ratsastuspuolen Tuntsari-topicissa itketään, kun Vahannan ikuisenvanhoilla nettisivuilla lukee, että "Leo tekee satunnaisesti tunteja", ei sellaisella saisi osallistua ja valivali.

Kävin jo jotain kommentoimassa... Turha tuollaisesta on kenenkään vahantalaisen vetää palkoja sieraimiin :D

Päivämäärä:   22.7.10 20:18:33

me kyllä tiedetään paremmin :)

hei, mitenkäs toi pakkauskuvio? sitä, että käykö vaikka maanantai, silloin sais jo työntää heppikseenkin kamaa :)

Päivämäärä:   22.7.10 22:22:09

Jepa: Eiköhän siinä Pohtiksen keikan ja tunnin välissä ehdi...?

Kävin tänään Hekossa ja siellä osui silmään sinisiä ja aniliininpunaisia nahkariimuja sekä suitsia kumiohjineen. Olivat kohtuullisen villin näköisiä!! :D

Päivämäärä:   22.7.10 23:20:51

Jee mun auto kesti tasan Turusta Saloon saakka! Kyllä taas inho turkua kohtaan kasvoi yhellä pykälällä!

Mulle käy maanantai tai tiistai pakkaamiseen, mutta onko siitä Pohtiksen keikasta mitään tietoa edelleenkään!? Meen kyllä huomenna Hankoon, jote voin Annulta kysellä (sitten kun se on ratansa menny).

Mari: millos laitetaan se Dami nätiksi??? Maanantaina?

Päivämäärä:   23.7.10 11:37:02

Pepillä kun on se huppu aina päässä, niin tää sopisi hyvin väreihin ja toisi piristystä päivään! xD
http://www.smartriders.fi/attachments/Image/flymaskfunny.jpg

(joo on mulla vähän tylsää töissä...)

Päivämäärä:   23.7.10 12:06:54

Mulle käy ens viikolla pakkaamiseen mikä päivä vaan (mies lähtee reissuun, kukaan ei valita tallillaolosta...). Ja Hanna, se maanantai käy hyvin Damin siistimiseen.

Lähettäjä: tuhoeläin 
Päivämäärä:   24.7.10 13:14:24

^^ Hah, tuo olis aivan mahtava:D
Oon monta kertaa taas kentällä tunnilla miettinyt, mitä sitä omaan päähän keksis. Häikii niin pirusti, muttei aurinkolaseja pysty käyttämään ratsastaessa. Väkisin siinä mulla painuu pää etukumaraan, jotta kypärän lippa vähän suojais.

Lähettäjä: JippiaJee 
Päivämäärä:   24.7.10 16:31:03

Niin, miksi ei voi käyttää aurinkolaseja?

Päivämäärä:   24.7.10 23:18:35

Annu näkyy sikoittuneen tänään Hangossa avoimessa 130 luokassa Samanthalla kolmanneksi. Hienoa!

Päivämäärä:   24.7.10 23:19:02

Ihan siis jopa siJoittuneen...

Päivämäärä:   25.7.10 17:44:01

ei varmaan oo kellään muullakaan mitään hajua huomisesta???

Päivämäärä:   25.7.10 17:48:16

Eipä ole...

Päivämäärä:   25.7.10 19:43:18

hieno homma taas, itsehän menetän melkein 120€ rahaa, koska vaihdoin pitkän työvuoroni pois... että osaa sitten vee ituttaa tämmöset!!!

Päivämäärä:   25.7.10 19:48:28

Mä tarkoitin, että ei ole hajua asiasta... En ole kuullut mitään aikataulusta mutta toisaalta ei ole peruutustakaan tullut.

Olis kyllä jo kiva tietää, koska mennään ja minne vai mennäänkö ylipäätään minnekään!?

Päivämäärä:   25.7.10 20:00:34

sepä juurikin... no mä meen kutienkin tallille jo aamusta, että samapa tuo napata ratsihousut mukaan, mutta olis tuolleen ihan kiva tietää... no samapa tuo, menee mun kisat ihan kivilleen muutenkin!

Päivämäärä:   25.7.10 21:29:47

Onko joku tehnyt jotain listaa tms, missä kaikki nukkuu? Mun piti ainakin vissiin nukkua Helun vaunussa..

Lähettäjä: tuhoeläin 
Päivämäärä:   25.7.10 21:51:11

Aurinkolasit hevosen selässä on vain vaikeat. Ne varmaan pitäis liimata nenälle, jotta ne pysyis niin paikallaan ettei mua häiritsis. Ei siinä mitään muuta syytä ole.

Päivämäärä:   25.7.10 21:51:50

kyllä sulle ida vissiin paikka on laitettu jonnekin... kaikkien jotka mulle on kertonu haluavansa lähtee, on nukkumapaikka jossain :)

Päivämäärä:   26.7.10 22:46:11

HUOM KAIKKI TUNTSAREIHIN LÄHTEVÄT, SEKÄ KISAAJAT, ETTÄ MUUKIN SEURAKUNTA!

Kaikille on nyt järjestetty nukkumapaikka ja kyyti, pistä viestiä tai kysy ti/ke tallilla jos et tiedä omaa tilannettasi! Muistakaa, että sille, kenen kyydillä kuljette, tulette maksamaan bensarahaa kuskin/auton omistajan määrittelemän summan + omat majoituskustannukset + ruoat + kisamaksut yms... Hevosautossa majoittuvat suihkuttelevat tallin tiloissa?

Muistakaa ottaa vaatetta joka säälle!!!! Eli kumisaappaat yms sadevarusteet, lämpimämpää, hellevaatetta ja EHDOTTOMASTI JOKAISELLE JOKU HATTU/LIPPIS PÄÄHÄN, ei haluta yhtään auringonpistosta kenellekään! Useammat kengät kannattaa ottaa, jos kastuu/hiertää/painaa, niin ei mene koko reissu pilalle. Jos osallistutte illanviettoon, myös siistimmät vaatteet kannattaa ottaa mukaan:) Muistakaa omat hygitarpeet, myös särkylääkettä, laastareita yms. kannattaa pakata mukaan, vaikkei sitä normaalisti tarvitsisikaan (allekirjoittaneella on ainakin perhepakkaus mukana, mutta silti ;) )

Haluaisin reissun sujuvan ilman nurinoita, eli myös ne kannustusjoukot auttavat tarvittaessa asiassa kun asiassa. Päävastuu hevosista ja niiden hyvinvoinnista on kuitenkin ratsastajilla, mutta aina tarvitaan apukäsiä (joita ei koskaan ole ollut liikaa)

Muistetaan käyttäytyä hyvin :)

Terkuin, Jenni

PS. Ainakin Ti (ehkä myös ke) iltana tarvitsen vielä pakkausapua yhteisille kamoille, joten jos halukkaita löytyy, tulen ti tallille n. 16.30 aikaan. (en ole itse vielä koskenutkaan omiini tai paavon kamoihin...)

Päivämäärä:   27.7.10 00:15:56

Mun on sit tultava omalla autolla, jotta pääsen lauantai-iltana Tampereelle (en tiedä, ootko Jenni huomioinu tuon kyytijärjestelyissä). Mun kyytiin tietenkin mahtuu, kolme + kamat.

Päivämäärä:   27.7.10 08:06:48

mari: niin vähän ajattelinkin :)

vitsit kun päässä pyörii sata asiaa jotka haluis hoitaa heti, mutku pitää mennä töihin... ja sitten kuitenkin unohdan ne :D

Lähettäjäjenna 
Päivämäärä:   27.7.10 10:56:17

kirjoita muistilapulle =DDjenni!

Päivämäärä:   27.7.10 11:23:34

Onko siitä torstain aikataulusta tietoo; ollaanko lähdössä aamu- vai iltapäivällä vai illalla?

Päivämäärä:   27.7.10 13:06:58

jepa: työ haittaa harrastuksia... ;)

Päivämäärä:   27.7.10 14:16:46

Jenni, Miisa sano että pääsee lähtemään vasta lauantaina, koska torstaina sillä on kevaritunteja! Ja sano nukkuvansa mieluummin heppiksessä, jos mahtuu.

Päivämäärä:   27.7.10 15:58:18

Hevoisauto on täynnä näillä näkymin + siellä on melkein 10 satulaa yöt lukkojen takana, et sinne ei oikein mahtuse... mutta mä katson vielä miltä näyttää :)

Päivämäärä:   27.7.10 16:04:43

kuka ehtis tehdä sellaset karsinakyltit noille polleille? mä en ehdi, mutta tulostaa voin jos joku tekis ja laittais s-postilla mulle!

LähettäjäIrja 
Päivämäärä:   27.7.10 16:32:48

Pääseekö Vahantaan bussilla? Paljonko yksi bussimatka suunnnilleen maksaa? Kiitos jos joku vastaa xD

Päivämäärä:   27.7.10 17:09:24

jepa: mä tuon ne sulle tulosteina tänään

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.