Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Koivikon ratsutila #46

LähettäjäJonsuu 
Päivämäärä:   6.8.09 22:13:09

uuusi

Re: Koivikon ratsutila #46

Lähettäjä: -ida- 
Päivämäärä:   6.8.09 22:19:07

Olipas tosi mukava junnupäivä tänään (: kiitos kaikille järjestäjille ja muillekkin :))

Lähettäjä: Iida 
Päivämäärä:   6.8.09 22:50:28

Oli kyllä mukava päivä, kiitokset minunkin puolesta kaikille paikallaolijoille ja superkiitokset kaikille niille tytöille, jotka järkkäilivät ohjelmaa :D

oli muuten hyvää tikkupullaa ja vaahtokarkkia..

Lähettäjä: Aniii_ 
Päivämäärä:   6.8.09 22:53:09

Juu oli kivaa siellä junnupäivässä :'D Kiitos tosiaan järjestäjille :DD

LähettäjäJonsuu 
Päivämäärä:   7.8.09 12:58:22

vanha

joo oli kiva junnupäivä :D
Mää en paistanu yhtää vaanhtokarkkia ja vaa yhen tikkupullan, mut kabanosseja niittenki eestä !

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.8.09 14:15:23

Alkaako ensiviikolla syskynlukkarin mukaan tunnit?

LähettäjäJonsuu 
Päivämäärä:   7.8.09 15:00:36

Ens viikko on hevosten loma, sitte alkaa tunnit syksyn lukkarin mukaan.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   7.8.09 16:26:16

Millonkahan Koivikon nettisivut päivitetään?

Lähettäjä: Penni 
Päivämäärä:   7.8.09 21:57:42

Meninpäs tänään estekurssin viimesen tunnin marilla(: Aluks oli vähän verkkaamista B- merkin estekoetta varten ja sitte kaikki hyppäs raan ja kaikilla meni puhtaasti(: mariki meni tosi nätisti ssen radan:)

Päivämäärä:   7.8.09 21:59:44

PS. Kiitos kaikille junnupäivän järjestäjille oli tosi mukavaa(=

Lähettäjä: -Laura- 
Päivämäärä:   7.8.09 22:10:38

Junnupäivä oli onnistunut ja siitä kiitokset järjestäjille : )

Lähettäjä: ainojee 
Päivämäärä:   8.8.09 10:29:29

Oli mukava junnupäivä ja muutenki oon nyt ollu lots of tallilla :D

LähettäjäEmmapa 
Päivämäärä:   8.8.09 12:01:39

Oli kyllä kiva junnupäivä ja hyvää tikkupullaa :DD

LähettäjäEmmapa 
Päivämäärä:   8.8.09 12:04:30

niin ja edelliseen topiciin lisäten etä Laura Haasala on siis ollut Kyran luona :)

Lähettäjä: Helena 
Päivämäärä:   8.8.09 13:41:54

Olipas mukava estekurssi. Teillä on hieno talli, hyvät hepat ja hyvää opetusta, olkaa ylpeitä :)

Lähettäjä: Saikku 
Päivämäärä:   8.8.09 15:46:25

Helena: Todellakin saadaan olla ylpeitä :) Harmi vaan kun Anna nyt lopetti opettamisen, mutta opetus on oikeasti aivan mielettömän hyvää!

Päivämäärä:   9.8.09 13:23:26

up up ja harmi ku anna ei enää opeta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.8.09 12:35:25

Annako on lopettanut opettamisen? Harmi! Miksi näin, ja ketkä tallilla nyt opettavat?

Brunen jalkavammasta olen kuullut puhuttavan, osaako joku kertoa tarkemmin? Onko poni nyt ollenkaan käytössä, kuntoutuuko enää entiselleen, vai onko tuntihepan hommat ponilta jo ohi?

Mitä hevosia muuten tallilla nyt myynnissä?

Päivämäärä:   10.8.09 13:07:59

Hevosista myytänä on Jappe, Elli, Turo, Mari, Rita, Kossi ja Madonnaakin kävi katsomassa ostajaehdokkaat, mutta en tiijä onko vieläki myynnissä, ku ne ei halunnu madonnaa. Anna lopetti opettamisen sen takia kun hänen poikansa meni kouluun ja tällä hetkellä opettaa Mintti, laura ja Satuhan tulee joskus syksyllä opettamaan :D Brunen jalkavammasta en paljoa tiiä (jonsu tietää varmasti enemmän) mutta ei oo tällä hetkellä käytössä, ja kyllä se kuntoutuu :D

Lähettäjä: rroosae 
Päivämäärä:   10.8.09 16:26:25

junnupäivänä kivaa

Lähettäjä: Stan<3 
Päivämäärä:   10.8.09 17:57:50

Brunesta oon kuullu joltain että se jalka ois murtunu?! Mutta kyllä se kuntoutuu ajan kanssa ja käy sitten taas joskus tunneilla

Lähettäjä: joop 
Päivämäärä:   10.8.09 19:24:14

Brunella on tietääkseni puikkoluun murtuma

LähettäjäJonsuu 
Päivämäärä:   10.8.09 20:55:08

Jöö Brunella on vas.tak puikkoluu murtunu, siitä on siis isompi palane irronnu ja se luu oli ollu iha palasina. Sit se jalka turpos, mutta tänään ko kävin Brunea kattomassa niin turvotusta ei ollu juuri ollenkaan :) 2 oriprim kuuria se jalkansa takia on jo syöny.

6 viikkoa sille määrättiin karsinalepoa (syyskuun alkuun) sitte pittää käyttää klinikalla ja jos on parantunu niin saa alkaa liikuttelee. Mitä luultavimmin jalka paranee yhtä hyvään kuntoon ko oli ennen ko murtu :)

Päivämäärä:   10.8.09 21:31:53

Yhyy mua ärsyttää ku mulla loppuu koulu to 4 just sillo millo ois Mintin tunti, mutta onneks mulla on kiva ope sillä 3-4 tunnilla jos se antas mun lähtä vaikka 15 min vaille niin saataisin ehk. keretä : D

LähettäjäEmmapa 
Päivämäärä:   10.8.09 22:14:49

joo mulla ei wilma vielä toimi niin en nää sitä lukkaria 8<

piti käydä tänään ventamussua kurkkimassa, ku yksäripuolella hommailin :) On se niin hieno poni.<3

Päivämäärä:   11.8.09 17:18:35

Lähettäjä: Asiakas 
Päivämäärä:   12.8.09 01:01:22

Kyllä taso laskee ku lehmän häntä jos kerran Anna lopettaa ja Minttikään ei enää montaa tuntia pidä! Nuoret likat enää opettamassa......

Lähettäjä: toinen asiakas 
Päivämäärä:   12.8.09 07:49:08

Samaa mieltä edellisen kanssa..

Lähettäjä: ????????? 
Päivämäärä:   12.8.09 07:57:57

miks markkinoil 8 hevosta myytävänä???
loppuuko koko talli ku kaikki menee näin mönkään?

Lähettäjä: koivikkolainen 
Päivämäärä:   12.8.09 11:19:21

No huhhuh. Kyllähän Koivikko on paikkana edelleen ihan entisensä eikä toiminta mihinkään ole loppumassa. Hevosista varmaan myydään ne, joiden tilalla tallissa voisi asua tunneille paremmin soveltuvia opetushevosia. Ja nuo hepathan ovat jo pitkään olleet myynnissä..Tosin meille tuntilaisille ois kiva saada vähän valmiimpia ja osaavampia hevosia. Ei oo kiva mennä tunnilla ja koittaa vaan saada hevosta suunnilleen menemään uralla. Ja maksaa siitä. Niin ja teille asiakas ja toinen asiakas, eihän sille mitään voi, että Anna haluaa tehdä jotain muuta. Enkä ihan ymmärrä tuota "nuoret likat opettamassa". Ihan koulutetut opettajathan siellä on töissä?!

Lähettäjä: Asiakas 
Päivämäärä:   12.8.09 11:49:21

Itse arvostan vuosien kokemusta enemmän kuin suoritettua tutkintoa. Kuinka kauan Satu ja Laura ovat ratsastuskouluissa opettaneet? Kuinka kauan Anna ja Mintti?
Minkäs teet kun hyvään tottuu niin vaikea siitä on luopua...

Lähettäjä: Iida 
Päivämäärä:   12.8.09 11:50:45

Täytyy kommentoida, että uudet Koivikon opettajat ovat kyllä aivan asiansa osaavia opettajia, ja hyviä sellaisia.

Päivämäärä:   12.8.09 15:31:41

Ja jos kerta noin moni asia mietityttää ja ottaa päähän niin suoraan palautetta koivikolle puhelimitse tai sähköpostilla, ja on tallilla nimettömälle palautteelle mahdollinen laatikkokin mielestäni. Turha sitä täällä on alkaa murehtimaan, tulee vaan mielipide-eroja ja niistä aiheutuvia riitoja, sillä enpä ole monesti huomannut Elisan/Hannan täällä käyvän joten palaute menee varmemmin perille muita reittejä!

Ja hevosista myytäviä ovat ne jotka ei voi käydä jostain syistä monentasoisilla tunneilla, esim. Elli on liian haastava ja Mari liian pieni ja vauhdikas osille ratsastajista. Halutaan myydä sellaiset hevoset muualle, jotta niiden kyvyistä saadaan jotain hyötyä ja tasolle arvoisensa omistaja ja käyttäjä!

LähettäjäSatu 
Päivämäärä:   12.8.09 21:11:57

Asiakkaalle, toiselle asiakkaalle ja muillekin asiaa miettivälle: minulla on opetuskokemusta ratsastuskoulusta seitsemän vuoden ajalta (tokikaan en ole silloin opettanut koko aikaa säännöllisesti). Totta on, että Annalla ja Mintillä opetuskokemusta on pitkälti toistakymmentä vuotta, enkä minä siihen pääse kuin vaan opettamalla ja antamalla ajan kulua. Toivon siis, että tässä asiassa ratsastajat ovat ymmärtäväisiä ja antavat myös meidän nuorempien kerätä sitä tärkeää kokemusta.

Suosittelen kuitenkin, että jokainen kokeilee itse ratsastaa opetuksessani ja tekee johtopäätöksensä vasta sen jälkeen. Minä ainakin koen opetukseni tason nousseen kovasti Ypäjällä vietetyn kahden vuoden aikana. Olen saanut suoraa palautetta opetuksestani asiakkailta, luokkatovereiltani ja opettajiltani, jotka ovat myös pedagogiikan ammattilaisia. Oma korjaussilmä kehittyy lisäksi jatkuvasti. Opiskelu Ypäjällä on ollut hyvin intensiivistä ja oppiminen jatkuvaa erittäin monipuolisen ohjelman myötä. Samaa kokemusta en olisi koskaan saanut pelkästään opettamalla yhdessä ja samassa ratsastuskoulussa kaksi vuotta.

Opettajana en ole missään nimessä valmis, vaan opettelen koko ajan tullakseni paremmaksi. Aloittaessani lokakuussa otan mielelläni rakentavaa palautetta vastaan, jotta ratsastajien tavoitteet ja toiveet opetuksen suhteen täyttyisivät. Minulla on kuitenkin oma näkemykseni ja tapa tehdä asioita, jota en lähde muuttamaan, vaikka joku nimettömänä netissä kirjoittelisikin että opetukseni laskee Koivikon tasoa. Itse en siihen usko, mutta eiköhän sekin ajan kuluessa selviä!

Jos jotakuta kiinnostaa vielä keskustella opetukseni tavoitteista tai muuten jostakin asiaan liittyvästä, niin sähköpostiosoitteeni löytyy ylempää. Hyviä ratsastushetkiä kaikille kokemukseen katsomatta!

Lähettäjä: Auli 
Päivämäärä:   12.8.09 21:51:41

Tuohon opettaja keskusteluuun pakko kommentoida. Annan lähtö on tietenkin menetys, mutta kun näin on, niin näillä mennään.

Itse olen ollut joillakin Lauran tunneilla ja pitänyt niistä. Joillakin Sadun tunneilla olen ollut ennenkuin Satu lähti opiskelemaan ja nyt mielenkiinnolla odotan Sadun uusia oppeja. Minttihän pitää yhden illan, kuten jo oli viime vuonnakin, joten sen suhteen ainoa muutos on, että päivä vaihtuu.

Itse olen jo hyvästikin sennuikäinen ja useita vuosia tunneilla kaviouraa kiertänyt, joten kokemusta opettajista löytyy. Sen perusteella minun mielipiteeni on, että meillä on jatkossakin hyvät opettajat. Toki Annalla ja Mintillä on kokemusta eniten, mutta on myös hyvä, että ei aina vain ole saman opettajan silmien alla. Eri opettajat katsovat taas "uusin silmin", kiinittävät huomioita eri asioihin ja saa uusia neuvoja, vanhoja unohtamatta.

Toki on totta, etteivät kaikki pidä samoista asioista muutenkaan, joten mielipide eroja opettajien suhteen löytyy, mutta suosittelen, kuten Satukin, tekemään arvion opetuksen tasosta käymällä tunnilla eikä ennakkoasenteiden mukaan.

Minä uskon, että minulla on edessä hyviä tunteja. Toivon niitä myös epäilijöille :D

Päivämäärä:   13.8.09 14:25:26

Lähettäjä: ?????????
Päivämäärä: 12.8.09 07:57:57

miks markkinoil 8 hevosta myytävänä???
loppuuko koko talli ku kaikki menee näin mönkään?

Jos hevosia myydään niin ei se tarkoita että asiat menee mönkään :) Noiden heppojen tilalle varmasti ostettaisi sitten uusia paremmin ratsastuskoulukäyttöön sopivia hevosia :)

Lähettäjä: pirppana 
Päivämäärä:   13.8.09 17:48:32

Jatkuuko ensi viikolla tunnit normaalisti? Kiva saada uutta verta opettajiin =)

Päivämäärä:   13.8.09 20:38:18

joo jatkuu :)

LähettäjäEmmapa 
Päivämäärä:   14.8.09 15:00:49

ensi viikolla syksyn lukkarin mukaisesti tunnit :)

Lähettäjä: Outi 
Päivämäärä:   14.8.09 15:41:59

Ja opettaja asiaan vielä, itse lähtisin vaikka täältä Tampereelta asti Sadun tunneille jos se olisi taloudellisesti mahdollista. Satuhan piti meille valmennusta joka lauantai ennen kouluunsa lähtöä ja koko kööri oli enemmän kuin tyytyväinen :) Näissä valmennuksissaa mm. repesorsa Ventasta kuoriutui ihan oikea estehevonen;)

Päivämäärä:   14.8.09 16:03:44

hellorei käytiin eilen äimärautiolla tunnilla, oli ihan mukavaa joo mutta koivikion opetusta voin ihan rehellisesti sanoo paremmaksi :)

LähettäjäJonsuu 
Päivämäärä:   14.8.09 17:52:10

Ja mun mielestä ainakin Satu on ihan loisto opettaja. Sillon ko vielä ei olult ypäjällä niin kävi pitämässä meillekki aina jotain estetunteja, ne oli ihan hirveen hyviä ja opettavaisia, ja mietitää mitä ne nyt on kun Satu on saanu koulutuksen ja olu siellä Kyran luona ymsyms :)

Päivämäärä:   14.8.09 18:54:42

Sadun tunneille en ole vielä päässytkään. Innolla odottaen!

Lähettäjä: brune 
Päivämäärä:   14.8.09 22:25:57

sanokaa mun sanoneen ettei brunen jalka tulee kestämään enää koskaan samanlaista käyttöä kuin ennen, ei ainakaan hyppäämistä ja jos opettajat tätä ponia vielä hyppyyttävät ni hulluja ovat!!! tällaiset murtumat eivät koskaan tule parantumaan entiselleen - niin ikävää kuin se onkin... :/

Lähettäjä: !? 
Päivämäärä:   14.8.09 22:52:25

Mun omalla ponilla murtu jalka vuos sitte, ja hyvin on kuntoutunu. Nykyään hypätään jo mennää jo ihan normaalisti, joten en usko että Brunen tai Ritankaan jalkoihin mitään pysyvää jää.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   14.8.09 23:20:04

Kaverin kisahepolta on puikkoluu murtunu kahesta eri jalasta ja luutunu on tosi hyvi molemmista. Ekan kerran murtu 3v sitte tokan 1v sitte. Kisaa nykyään normaalisti,et ei ne nii pysyviä ole !

Lähettäjä: Dii 
Päivämäärä:   15.8.09 00:04:10

Eihän Satu missään Kyran luona oo ollu vaan Laura.

LähettäjäSatu 
Päivämäärä:   15.8.09 11:54:19

Dii: Laurakin on kyllä ollut Kyran luona, mutta minä olen täällä juuri parasta aikaa (tässä ikkunasta juuri katselen kun Kyra ratsastaa).

Kiva kuulla "vanhoilta tutuilta", että opetuksesta on tykätty. Tulevaisuudessa sitten tavoitteena pitää vielä tehokkaampia ja parempia tunteja!

LähettäjäEmmapa 
Päivämäärä:   15.8.09 15:34:33

Minäkin olin Jonsun kanssa Satun yksityistunneilla, oli kyllä kivoja ja senhän takia niille uudestaan mentiinkin :) Innolla odotellaan että pääsee taas tunneille :)

olin myös eilen äimärautiolla tunnilla kun koivikon hevoset lomalla - olihan siellä kivaa, mutta voin sanoa että koivikon opetus on paljon parempaa mitä siellä.

Lähettäjä: Merkkari 
Päivämäärä:   15.8.09 16:26:57

Molemmat ovat hyviä opettajia. Satun tunneista pidin erityisesti. Oikein harmitti kun lähti opiskelemaan. En ole kenenkään muun tunnilla hypännyt Nannalla niin hyvin, tai millään muullakaan Koivikon hevosella.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.8.09 16:32:32

Ei sitä voi kukaan varmasti sanoa kuntoutuuko brune entiselleen, senhän näkee sitten. vaikka paraneminen sujuisikin hyvin, niin turha odottaa että ponia ihan heti nähdään missään estetunneilla, murtuman kuntoutuminen ja sen jälkeinen ponin kuntouttaminen vie oman aikansa.

Lähettäjä: Aini 
Päivämäärä:   15.8.09 16:35:39

Voi Satu parkaa kun heti tuomitaan vaikka ei tunneta.. Itse henk koht oon tykänny Satun tunneista ja aikoinaan kun Koivikolla piti tunteja mielestäni kehittyi jo huimasti sinä aikana, suorastaan kauhulla ootan kuinka pätevänä ja virkaintoisena Satu tulee Koivikolle taas opettamaan ;) Mahtaa saada vatsalihakset kyytiä.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   15.8.09 17:45:55

Brunen jalan paranemisesta ja sen kuntouttamisesta jne on ihan turha jauhaa täällä. Sen näkee sitten kauanko kestää parantua normaaliksi ja milloin poni seuraavan kerran estetunneilla nähdään. Yleisesti ottaen puikkoluun murtumat luutuu ihan normaaleiksi, ja ponia voidaan sen jälkeen käyttää normaalisti.

Päivämäärä:   15.8.09 18:30:15

Samaa mieltä joidenkin ylläolevien kanssa: Brunen sairasloma kestää tasan niin kauan että poni voi taas terveenä käydä tunneilla, kestäkööt se sitten niin kauan kuin kestääkin. Kai se nyt auttaa ennaltaehkäisyyn että antaa vammojen parantua kunnolla, tuskin nyt ponskia laitetaan estetunneille jos jalka on vähänkään pipi. Kai nyt sen verran järkeä pitäis opettajilla ja omistajilla olla päässä.

Annetaan asiantuntijoiden huolehtia.

Lähettäjä: Jonsuu 
Päivämäärä:   15.8.09 18:46:37

Kahen ylemmän kanssa samaa mieltä^^

LähettäjäEmmapa 
Päivämäärä:   15.8.09 19:11:42

Eiköhän koivikolla kumminkin anneta Brunen jalan toipua kunnolla, ennenkun aletaan käyttämään taas normaalisti.

Päivämäärä:   16.8.09 20:17:47

ihana päästä tunneille levänneillä hevosilla =)

Päivämäärä:   17.8.09 16:02:20

upup tänään tunnille! <3

Päivämäärä:   17.8.09 16:40:45

Hii itekki ootan että tunnille pääsis :)))

Päivämäärä:   17.8.09 21:41:49

Menin tänään Eepillä, vooooi ku se oli ihan jäykkä eikä taipunu suuntaan eikä toiseen :D Kauheeta säätämistä koko tunti :'D laukat se sentään meni nätisti <3 Talutin vielä Eepiä alkeistunnilla :D

LähettäjäEetu 
Päivämäärä:   18.8.09 12:01:25

Täytyy tulla joskus kokeilemaan miltä Koivikon ponit nykyään tuntuu=). Onko täällä enää ketään jotka kävi tunneilla Liisan ja Arin aikana joskus 90-luvulla?

Ja tietääkö kukaan minne Liinan-Henri lähti aikoinaan yksityisratsuksi? Mitähän sille kuuluu nykyään?

Lähettäjä: Hei! 
Päivämäärä:   18.8.09 12:02:37

Milloin on koulukisoja?

Lähettäjä: lilli 
Päivämäärä:   18.8.09 12:13:51

henkka asuu haukiputaalla

LähettäjäEetu 
Päivämäärä:   18.8.09 14:47:03

lilli: Kiitos tiedosta=)

Lähettäjä: Satu 
Päivämäärä:   18.8.09 20:12:01

Kuka opettaa nyt tällä viikolla keskiviikkona? Milloin Satu tulee opettamaan? ...Innolla odottelen tunnille pääsyä. :)

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   18.8.09 21:32:26

Mun mielestä Meiju opettas keskiviikkosin syyskuunn alkuun asti. Korjatkaa jos oon väärässä..

LähettäjäHiro. 
Päivämäärä:   18.8.09 23:18:15

minä kävin liisin ja arin aikoihin koivikolla : ))

Pyry ja Cassi/Cezzy ponit oli parhaita : )

Lähettäjä: jonna 
Päivämäärä:   19.8.09 08:58:51

täällä myös yksi joka käynyt liisan ja arin aikana :) pyry, otto, kassi jääny kyllä mieleen :) hevosista pikkis, pantteri ja valesco..

hei! : syyskuussa pitäis olla koulukisat.

LähettäjäEetu 
Päivämäärä:   19.8.09 11:53:33

Pyry oli ihana mutta suosikkini oli aina Santtu=). Ihanampaa ponia en ole ikinä tavannut. Hevosista Ressu ja Igrok ja Nelikakkonen eniten mieleen jääneet.

Päivämäärä:   19.8.09 16:14:54

Minäkin kävin Liisin ja Arin aikoina tallilla, mutta ratsastin vaan tositosi satunnaisesti sillon. Menin Pyryllä, Kassilla ja Otolla, Otto oli pikkutytön mielestä paras :D (olin sillon varmaan kolmosella). Eniten jäi kuitenki mieleen ne koirat Omppu ja Hemppa ku en vielä hevosista ollu oikeen kiinnostunu :D

Päivämäärä:   19.8.09 17:14:17

MÄä ratsastin kerran Liisin ja Arin aikaan, menin pyryllä :) mut se oli varmaan eka kerta ku ratsastin kunnolla että silviisiin, en muista míttään suunnilllee :D

LähettäjäJonsuu 
Päivämäärä:   19.8.09 18:38:51

Määki kävin Liisin ja Arin aikoihi satunnaisesti. Menin Pyryllä, Cassilla ja Rokilla _D

LähettäjäJonsuu 
Päivämäärä:   19.8.09 22:03:29

Huomenna Meijun tunnille :)

LähettäjäEmmapa 
Päivämäärä:   20.8.09 14:34:12

tännää tunti ♥ :)

millos se muuten oli kun Koivikko siirty elisalle (ja mintille?) ? :D

LähettäjäEmmapa 
Päivämäärä:   21.8.09 10:05:37

Menimpä Maralla ! :D Mentii jotai kääntelyjä, oppi ite tosi paljon kääntämään istunnalla ku Mara kääntyy paremmi istunnalla ku ohjalla :) Oli iha kiva ja välillä meni tosi kivasti :) Paitsi että sen laukasta en tykänny yhtää :D se oli hirvee tönkkö :dd

Päivämäärä:   21.8.09 14:04:42

Tänään tunnille =D

LähettäjäJonsuu 
Päivämäärä:   21.8.09 15:01:00

Menin Oskulla ja meni kivasti :) Viime kerralla se oli parempi. Raukka säikky sitä äänikonetta ko se rätisi. Loppukäynneisä sit lööin käjen vahingossa satulaan tai sinne etukaareen ihan täysiä ja olni sillee auts, mutta en sanonu mitää ko aattelin et ei täs mitää tää kipu menee kohta ohi. Sit illalla haipas katoin mun sormee sille wtf toi on musta ja aamulla menin tk:ho ja kynsi oli irronu juuria myöte ja sit se oli myös murtunu ja sain söpön paketin <3

LähettäjäJonsuu 
Päivämäärä:   21.8.09 15:03:42

sori kirjotusvirheet mut tän paketin kans tää kirjotus on hankalaaa

LähettäjäJonsuu 
Päivämäärä:   21.8.09 15:04:44

siis kynsi ei ollu murtunu vaa käsi

LähettäjäJonsuu 
Päivämäärä:   21.8.09 15:37:45

ei käsi vaa sormi

Päivämäärä:   21.8.09 16:23:21

Eilen menin Villellä ja oli mukava ja kohta lähen tunnille : )

Lähettäjä: saara 
Päivämäärä:   21.8.09 22:25:26

hehee menin Ellillä ja oli kiva =)) ja huomenna kans tallille ::::)

Päivämäärä:   22.8.09 13:07:30

Eilen menin Zorrolla koulua. Tehtiin just sillä V kirjaimella kääntämistä ja sellasia suoria linjoja. Aluksi meni surkeesti ku ite alkoin ohjalla ihan liika sitä suoristaa, mutta sitte ku tajusin että sen jujun nimi oli pohkeet niin alko homma toimii vähän paremmin : ) Zorro oli nimittäin aika luikero poni : D
Mutta laukat suoralla linjalla onnistu ihan mukavasti :)

Päivämäärä:   23.8.09 17:38:18

Uppendaali, oltiin viimeyö yksäri puolella yötä ja oli mukavaa : ))

Päivämäärä:   24.8.09 12:25:24

Koskahan ratsastuskoulun talliin tulee remontti? Kun tuntuu muut tallit ympärillä remppaavan kovastikkin.

Päivämäärä:   24.8.09 16:28:42

Puhuttiin kerran tässä aika lähiaikoina Hannan kanssa ja sano että remppa on tulossa tässä pikkuhiljaa : )

Päivämäärä:   24.8.09 17:03:55

Minäki oon kuullu että kohtapuoliin pilttuut vaihtuis karsinoiksi ja muutaki tapahtus :) Jo on aikaki :D

Päivämäärä:   24.8.09 17:09:15

Joo, on jo aikakin : D

LähettäjäEmmapa 
Päivämäärä:   24.8.09 19:05:01

eikös ekan kerran remonttia ilmoiteltu koivikon foorumissa syksyllä 2008/2007 ? :D

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   24.8.09 20:02:53

ja milloinkahan nettisivut päivitetään?

Päivämäärä:   24.8.09 21:13:30

nettisivuja vissii päivitetään aina sillon tällön ku keritää :'D tosiaan menin tänään Zorrolla, oli aika jännä heppa ja hassut askelet eikä oikeen reagoinu mun pohkeisiin/pidätteisiin mutta loppujen lopuksi mukava :D

Päivämäärä:   25.8.09 10:02:47

Tuliskohan tallille joskus jotain jo valmiiksi osaavia hevosia? Nykyään kun nuita uusia tulee, niin kestää niin kauan ennen kuin "niiden taso nousee". Mari ja Eepi kyllä kehittyneet ainakin paljon siihen verrattuna, mitä ne oli kun tuli tallille.

Päivämäärä:   25.8.09 11:01:41

Samaa mieltä nim.merkki Sadun kanssa. Monta osaavaa on lähtynyt muutaman vuoden sisällä. Onhan se tietysti raha kysymys mutta tuntilaisethan sen "leivän"tuo.

Lähettäjä: Munh 
Päivämäärä:   25.8.09 15:48:04

Nyt on ymmärtääkseni suunta vaihtumassa tuossa hevosen ostossa, se on totta että viime aikojen tuntiponiostoksilla ei kyllä asiakkaita houkutella. Ja kaikki nuo uudet hankinnathan on nyt myynnissä, jotkut melkein kai jo myytykkin. Tulispa joku kunnon kouluheppa :)

Lähettäjä: _ 
Päivämäärä:   25.8.09 21:55:23

ottakaa huomioon että ne osaavammat eivät pääse oikeuksiinsa tunneilla toimiessaan, vaikka ihan ok menisivätkin tuntilaisetn käsitellessä.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   26.8.09 10:42:17

...Virpitallitkin ovat ostaneet kuukaudessa 5 uutta osaavaa puoliveristä, milloin tänne??????

Päivämäärä:   26.8.09 12:36:53

Niiin...niitä odotellessa! :) Ja esim. Oulunsalossakin tosi osaavat tuntipollet.

LähettäjäEmmapa 
Päivämäärä:   26.8.09 12:58:30

yhyy oon sairaana :< Toivottavasti huomenna terve nii pääsee tunnille :)

Lähettäjä: Tiutau 
Päivämäärä:   26.8.09 16:01:31

Kaikki nämä uudet eli Zorro, Mara ja Pulla on myynnissä ja niitä on käyty jo kokeilemassa, en tiiä että mitä kokeilijat tykkäs, kiinnostuko jne. Mutta ne "toisiksi uusimmat" eli Osku ja Kossi on jo molemmat myyty, eli tilalle vois vaikka tullakki hieman parempia otuksia :)

LähettäjäEmmapa 
Päivämäärä:   26.8.09 16:47:58

Jos haluaisitte Koivikolle osaavempia hevosia, kannattaa sanoa asiasta suoraan Koivikolla kun tänne :) Varmemmin saatte palautteet perille kun lähetätte vaikka Elisalle sähköpostia.

Itelle kyllä riittää tuo Venta ♥ nii ja stani ;)

LähettäjäEmmapa 
Päivämäärä:   26.8.09 16:50:03

tämä täys, joten seuraavaan : http://forum.hevostalli.net/read.php?f=5&i=1147262&t=1147262
:)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.