Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  SIEVIN hevosharrastelijat 32

Lähettäjä^Belinda^ 
Päivämäärä:   28.5.09 16:25:22

Edellinen: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=5&i=1117494&t=1117494

Re: SIEVIN hevosharrastelijat 32

LähettäjäJojo 
Päivämäärä:   28.5.09 23:28:17

Sekoitanko vielä... Ajattelin poissulkea tuon juhannuksen.
Nyt viimeiset ajat, joista valita on
su 14.- ma 15.6. Tai sitten pelkästään se 18.6.
Osalle olisi varmaankin helpompi tuo sunnuntai. Itse olen vielä silloin reissussa eli me varmaankin oltaisiin tunnilla heti maanantaina aamusella (onkohan hullu ajatus kun puolen yön maissa kotiudutaan). Olisiko kuitenkaan muita maanantaille tulijoita ja miltä se sunnuntai näyttää?
Torstaikin näyttäisi sopivan jos alkaisi aamusella Erkiltä ja jatkuisi Paavon tallille. Jokitalolla ym. olisi sitten myöhäisemmät ajat.
Tehdään niin, että varmistelen tuon valmennusajankohdan viikonloppuna jos saan teiltä kommentit noiden aikojen sopivuudesta. Otan sitten hetimiten ilmot vastaan.

Lähettäjä12kaviota 
Päivämäärä:   29.5.09 14:05:36

Olikohan su 14.6. ripiltä pääsyt? Sillon en pääse. Muuten kyllä.

Lähettäjä: jossu 
Päivämäärä:   29.5.09 14:50:48

Mää olinki laskenu hannun työvuorot väärin, se onki tuolloin 18pv aamuvuorossa.. eli meille kävis sittenkin iltapäivästä kolmen jälkeen torstaina (sori..). Mulle käy myös tuo sunnuntai/ maanantai-iltapäivä ihan yhtä hyvin! Ihan miten on helpoin ne tunnit järkätä! Lea tuumas kans et iltapäivälle on sen helpompi saada amma.

LähettäjäMiia 
Päivämäärä:   29.5.09 15:26:56

Me ei Salaman kanssa taideta kesäkuun valmennukseen päästä. Hevosellla on 12. päivä Tampereen klinikalle aika ja melko varmasti sieltä tulee "sairaslomaa" ainakin muutama viikko, joten taidetaan keskittyä suosiolla heinäkuun valmennukseen. Harmittava homma.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   30.5.09 08:03:46

Mennään Donnan kans 13 päivä kisoihin niin luulen että en ainakaan sunnuntaina tule valmennukseen ja maanantaina olen töissä sekä torstaina, mutta torstaina sit kuuden jälkeen voin tulla.

LähettäjäJojo 
Päivämäärä:   1.6.09 22:53:03

Olen varannut valmennukseen nyt sen sunnuntain 14.pvä. Ei ole muuta kuin tuo yksi päivä. Paavon tallilla on varattu aamupäivästä alkaen neljä tuntia. Siihen aamulle voi muualle jonkin tunnin laittaa jos jollakin ehdoton tarve, mutta muutoin sitten menee loput tunnit iltapäivälle.
Laittakaahan toiveita ja ilmoja ketä tulossa niin nappaan listat valmiiksi.

Lähettäjä12kaviota 
Päivämäärä:   2.6.09 13:06:41

Emme pääse rippijuhlien takia.

Päivämäärä:   2.6.09 18:38:03

Minä ja Lea osallistutaan, meille käy iltapäivästä tai vaikka illasta viimenen tunti!

Lähettäjä^Belinda^ 
Päivämäärä:   2.6.09 19:01:32

Eiköhän me Thalikin kanssa jo tällä kertaa päästä :D
Vai pitääköhän hommata jo varahevonen ;O) No, yritys hyvä kymmenen! Ajalla ei ole väliä.

Lähettäjä^Belinda^ 
Päivämäärä:   3.6.09 11:29:06

Niin joo.. Pitää varmaan varautua siihenkin huonoon tuuriin, että onko mulla hevonen kengässä.. Kengittäjä on kyllä jo tilattu viime viikon tiistaina, mutta.

LähettäjäJojo 
Päivämäärä:   4.6.09 13:40:20

Belinda: Teille taitaa kengittäjä tulla maanantaina...

Huomenissa laittelen jotain listaa.

Lähettäjä^Belinda^ 
Päivämäärä:   4.6.09 17:09:57

Jojo: On se hyvä, että edes joku tietää, kun minä en tiedä xD No, parempi maanantaina kuin ei ollenkaan.. Jää vaan taas ratsastukset vähille :S No, josko ruuna olis nyt sitten kesälomansa pitänyt, prkl.

LähettäjäJojo 
Päivämäärä:   4.6.09 23:26:38

^Näin ainakin mainitsi kun viimeksi näin. Mietti kyllä tieten miten muistaisi sulle ilmoittaa ajan... Kantsisko soitella itse...

Lähettäjä^Belinda^ 
Päivämäärä:   5.6.09 14:44:24

Joo, tottakai soittelen. Sitä vaan kiltisti odottelee soittoa, kun kerran luvataan, että ilmoittaa kun tietää. Mutta nyt hyvä, kun tietää, et maanantaina olis ehkä tulossa, niin osaa viikonloppuna vielä varmistella.

LähettäjäJojo 
Päivämäärä:   6.6.09 16:18:02

Nyt näyttäisi valmennus seuraavanlaiselta...

10.00-11.00 Paavon talli
11.00-12.00 Paavon talli
12.00-12.30 ruokatauko
12.30-13.30 Paavon talli
13.30-14.30 Paavon talli

15.00-16.00 Jokitalolla Outi ja Emilia
16.00-17.00 Jokitalolla Tarja ja Jenni ESTE

17.30-18.30 Erkin tallilla Jossu ja Lea

Viestillä mieluiten kiinni jos tulee jotain ongelmia. Toki voi soittaakkin, mutta en voi kyllä paljoa tehdä tuon aikataulun suhteen reissussa. Ensisijaisesti yrittäkää itse ratkaista ongelmat:)
Tuohon on nyt oletettu kyyditykset Merille tallien välillä. Kiitos vain teille joiden kanssa sovittu siitä.

Katsellaan tuleeko vielä iltaan mennessä muutoksia...

Ja asennoitukaa siihen, että heinäkuun valmennukseen yritetään viimein kasata se "tätieste-/maahan kaivetut puomit -ryhmä"

LähettäjäJonna 
Päivämäärä:   6.6.09 20:58:25

Ehkä me Ritan kans voidaan tulla tuohon maahan kaivetut puomit -ryhmään sitte. Vauhtia meiltä ei puutu ainakaan, mutta mitään muuta se ei osaa hypätä ku vesiesteen.:D

LähettäjäJojo 
Päivämäärä:   6.6.09 23:53:21

^Ja mahtuuhan tuohon Outin ja Emilian kanssa myös nyt vauhdittelemaan:)

LähettäjäMartta 
Päivämäärä:   9.6.09 10:42:53

Match shown päivämäärä on nyt varmistunut. Eli pidetään elokuussa lauantaina 15.8 ja tuomaroimassa on Minna Heininen.

Laitan myöhemmin ihan oikean ilmoituksen, tämä vaan tiedoksi sieviläisille ja ehkä joillekkin muillekkin ketkä tätä lukevat.

Mätsärin yhteydessä järjestetään, jos kiinnostusta riittää, myös hevostavaroiden kirppis, eli saa tulla myymään omia hevostavaroitaan joista haluaa päästä eroon. Mutta siitäkin enemmän myöhemmin. Laittakaa päivämäärä ylös ja talkoolaisia aina tarvitaan:) Pauliinalle myös tiedoksi että hankkii paljon ISOJA ruusukkeita tuohon mennessä;)

Lähettäjä12kaviota 
Päivämäärä:   9.6.09 15:09:12

Jaahas me ei sitte tulla mätsäriin..

Mennään SuoRan valtakunnalliseen suomenratsujen ja pienhevosten näyttelyyn Kiiminkiin. Se on just samana päivänä 15.8.

Kaikki menee aina päällekkäin :(

Lähettäjäannna. 
Päivämäärä:   10.6.09 23:52:33

15.8. on Oulussa Suomi-ilmiö jonne mielelläni menisin, mutta sillon oon myös lipunmyyntivuorossa Ylivieskan pesishommissa. Eli mun osanotto tämän vuotisiin mätsäreihin ei tuu onnistumaan.

Lähettäjä12kaviota 
Päivämäärä:   11.6.09 09:00:47

Oisko kellään ylimääräsiä laiduntolppia? Semmosia muovisia tai lasikuitu?
Haen kohtuullisen matkan päästä!

Päivämäärä:   11.6.09 12:43:00

Hei,

Kuulin Pirittalta, että jokitalolla on yhellä tunnilla kolme ratsua (outi, katariina ja emilia). Onnistuisko jos minä tulisin sinne valmennukseen emilian pariksi? Ja outi ja katariina vois olla kaksin omalla tunnilla?
Miten tuo aikataulu pitäis sitte sumplia..pitäskö tuo estetunti jättää kuitenki viimeseksi?

Lea ei pystykään Netalla osallistumaan, enkä viittis ihan yksityistuntia ottaa Erkin tallille..

Päivämäärä:   11.6.09 21:13:30

Perun edelliset puheeni :)

Sain Mirkun kaveriksi Erkin tallille, joten tunnit entiseen malliin...

Lähettäjä^Belinda^ 
Päivämäärä:   13.6.09 17:55:19

Toivottavasti huomenna ei nyt kovin sada ja ukkosta :S
Pitänee toivoa Meriltä vähän helpompaa tuntia, mun läskipulla on ainaki niin hyvinsyönyt, että tuskin jaksaa kovin vauhdikasta tuntia ;D

LähettäjäJojo 
Päivämäärä:   14.6.09 12:57:20

Heips

Terveisia taalta Irlannista. Ollaan muutaman tunnin kuluttua lahdossa kotimatkalle ja ensi yona ollaan sitten kotikamaralla. Loytyi viimein paikka jossa kayda katsomassa mita Sieviin kuuluu:)

Kaytiin Inkan kanssa parin tunnin ratsastusreissu vuoristossa ja merenrannalla eli ei olla unohdettu ratsastusta kokonaan. Inka meni nelivuotiaalla tammalla (Killer) ja mina kymmenvuotiaalla jattiruunalla (King). Vauhti oli rannalla luja kun joku oli samalla treenaamassa siella laukkahevosta. Odoteltiin kylla meressa kahlaten, etta lopettavat juoksunsa kun olisi ollut liian vaarallista menna yhtaikaa. Mutta sen jalkeen olikin virtaisia irish cobeja alla. Oli kylla todellinen elamys.

Tullessa Irlantiin istui muuten lentokoneessa tuttuja vieressa eli Hilton Hurran Anna ja miehensa Ylivieskasta. Niin se maailma on pieni:)

Lähettäjä: TarjaK 
Päivämäärä:   14.6.09 16:18:52

Kiitos kaunis teille Sievin touhunaisille, kun tavallinen hevoseton tallaaja (vieläpä naapuripitäjästä) pääsee kokemaan jotain niin elämyksellistä kuin Merin valmennus!

Lähettäjä12kaviota 
Päivämäärä:   15.6.09 08:07:38

Onko kellää Sievissä tai lähistöllä ylimäärästä paimenpoikaa myydä tai vuokrata joksikin aikaa?
Parin hehtaarin laitumeen.
Kun tuo kone lopetti jostain syystä toimimasta! Otetaan myös vastaan tietoa mihin tuo kone kannattas viedä korjattavaksi!
Niin ja hevoset ON JO siellä laitumella että kiire ois ;D

Lähettäjä: mirkku 
Päivämäärä:   15.6.09 09:48:14

me ollaan viety agriin (de lavalin paimenpoika) että kannattaa käydä kysymässä sieltä=) muuta en tiedä ainakaa näin yhtäkkiä...

olipa mahtava kokemus merin valmennus! opittiin paljon uutta monen vuoden jälkeen.

Lähettäjä12kaviota 
Päivämäärä:   15.6.09 09:54:30

Kiitos Mirkku, kysäsenpäs sieltä! Mulla kyllä Olli-paimen mutta selviää kai sieltä mihin sen vois viedä.. Ehkä..

Harmi kun ei päästy Merin valkkuun.. Noh jospa sitte ens kerralla.. Millos se muuten on?

Päivämäärä:   15.6.09 11:29:18

Mää kysyin Meriltä et millon on seuraavan kerran tulossa, ni meinas että on tällä suunnalla heinäkuun alussa pitemmän aikaa. Perjantaina 3.7. tulee ja on seuraavaan torstaihin asti! Että tuosta saa vissiin valita "sievi-päivän" tai kaks?!

Lähettäjä12kaviota 
Päivämäärä:   15.6.09 12:13:25

Hienoa!
Valitaanpas sitten semmonen/semmosia päiviä että mahdollisimman moni pääsee!
Mulla koiranäyttely 5.7. Kokkolassa joten sillon en ole paikalla!

Lähettäjä^Belinda^ 
Päivämäärä:   15.6.09 15:41:02

Meri meinasi ainakin mulle, että voi tulla ihan yhden tunninkin takia, kun on täälläpäin tuolloin heinäkuun alussa. Että varmaankin useampanakin päivänä onnistuu, tai eri päivänä jollekin muulle, jos ei pääse ku muut tulee!

LähettäjäJojo 
Päivämäärä:   15.6.09 21:28:15

Ole hyvä TarjaK. Mukavaa, että viihdyt valmennuksessa:)
Ei olla niin sulkeutunut "kansa" Sievissä etteikö toivotettaisi tervetulleiksi ihan naapuripitäjästä ja kauempaakin. Toivottavasti emme tosiaan anna sellaista kuvaa...

Taidetaan olla Satun kanssa samassa koiranäyttelyssä tuolloin sunnuntaina. Lauantaina on sitten cup-kisat, mutta en muista tähän hätään paikkakuntaa. Jossain lähipitäjässä kuitenkin;)
Meille sopisi varmaan kuitenkin tuo perjantai hyvin valmennuspäiväksi jos on muita kiinnostuneita. Inka onkin sitten seuraavan viikon Torniossa ponin kanssa, mutta meiltä voi Oona osallistua jos on tulijoita myös viikolla.
Ei varmaan järkeä ajella useampana päivänä yhden tunnin takia (vaikka tuskin aivan sitä tarkoitit^).
Mutta jos esim parina päivänä ainakin olisi valmennusta, mutta ei tarvitse olla peräkkäisina.

Kuinkas olisi näin alustavasti... onko innostuneita tuolle perjantaille ja jos pitäisi toisen päivän vielä sitten seuraavalla viikolla? Muutkin toki käy.
Mielellään olen kuitenkin itse paikalla pitämässä kiinni aikataulusta ja järjestelyt sujuu helpommin kun olen maisemissa.

Päivämäärä:   15.6.09 22:19:16

Mulle passaa mikä päivä vaan noista, perjantaina ilta ja seuraavan viikon päivistä aamupäivät.

LähettäjäMiia 
Päivämäärä:   15.6.09 22:58:06

Elän toivossa, että pääsisin Salaman kanssa osallistumaan heinäkuun valmennukseen, vaikka se onkin kyllä jo alkukuusta ja hevosen terveydentilasta ei osaa vielä sanoa mitään. Mutta minä en pääse pe 3.7, koska se on just mun yövuorojen välipäivä (eli nukkumispäivä) mutta la 4.7 onnistuu iltapäivästä. Seuraava viikko mulla on varmastikin alkuviikko vapaata eli silloin mielelläni osallistuisin toisen kerran valmennukseen. :) Mutta tosiaan hevosen ehdoilla nyt edetään, että ihan täyttä varmuutta en voi vielä sanoa.

Lähettäjä: mirkku 
Päivämäärä:   16.6.09 11:44:39

mä olen tampereella silloin sen v lopun mutta silloin viikolla olen kyllä maisemissa koska vaan kun loma=)

Lähettäjä: Anna 
Päivämäärä:   16.6.09 12:54:55

Terveisia meilta viela taalta Dublinista. Olen kaynyt yhdella maastoreissulla Galwayssa Slieve Aughtry Mountaisilla ja maisemat oli mahtavat ja alla ihka oikea irish cob.

Eilen lievasti varikkaiden vaiheiden jalkeen paastiin Dubliniin ratsastustunille, ihan peruskamaa oli.

Oli mukava tavat Sievin tuttuja tosiaan lentokoneessa. Huomenna mekin suomessa ja tallille tietenkin heti heppoja kattomaan.

T:Anna ja Jari

Lähettäjä12kaviota 
Päivämäärä:   16.6.09 18:30:00

Meille vois käydä se perjantai 3.7.
Mutta hevoset tulis sitte Paavon tallin kentälle. Kun ovat nyt siinä naapurissa laitumella ja koppi meni Tompan mukana Kuhmoon sunnuntaina.

Paljonko Jaana ottaa kentän vuokraa, tietääkö joku?

Eli meiltä Nette ja Sirotiina, ratsastajina minä ja joku muu :P

Onko Sievissä muuten juhannuskokkoja missä kylillä? Tai muuta juhannustoimintaa?

LähettäjäJojo 
Päivämäärä:   16.6.09 22:32:01

Meri on käsittääkseni täällä Sievissä tuon koko ajan lomailessa eli useampana päivänä kyllä käy.

Jos nyt kuitenkin suurinpiirtein sumppuihin saataisiin nuo valmennukset niin ei tarvi montaa kertaa samana päivänä lähteä. Mutta helppoahan tämä nyt meille on. Eli Miia uskoisin, että onnistuu ihan pienellä varoajalla järjestää sulle tunti kun tiedät mikä on tilanne. Epäilemättä Merille sopisi vaikka saman päivän aikana ilmoittaminen:) Ja eiköhän siihen aina jonkun saa kaveriksi, uskoisin...

Me siis olemme osallistumassa perjantaina (Inka esteisiin ja Oona koulua), samoin Satun poppoo. Löytyykö perjantaille muita?

Miia pääsisi lauantaina iltapäivästä, muita?

Alkuviikosta voisi ajatella heti tuntia, olisiko tiistai sopiva? Vai haluaako joku jo maanantaille.
Silloin meiltä Oona tunnilla, Miia mahdollisesti ja Erkillä taitaa olla Jossun ja Mirkun tunti... Muita?

Minä päivänä olisi kiinnostusta tuohon tätiesteryhmään? Ja ketä voisi olla tulossa?

Lähettäjä^Belinda^ 
Päivämäärä:   17.6.09 15:48:49

Mulle käy periaatteessa mikä päivä vaan, oon töissä tuolloin, eli sen rajoissa, että jos on viikolla, niin illasta.
La-su on tosiaan Kokkolassa koiranäyttely, menen katsomaan, jos kerkiän ;D Pitää vielä kattoa, kumpana päivänä kaverin koira on ja muut kivat ;O)

Thalikin kans voitas tulla kyllä tätiesteryhmään =)

Lähettäjä12kaviota 
Päivämäärä:   18.6.09 14:25:10

Mitenköhän Jaanalla on ne leirit tuollon pe 3.7.. Et josko se kenttä lainaan joutaa..
Tätiesteryhmä kiinnostas kans mut en voi tulla yhdellä hevosella ku toinen saa laitsalla sitte hepulit. Ja koppiki on Kuhmossa..

LähettäjäMyssykkä 
Päivämäärä:   18.6.09 15:21:16

Hei onnistuisiko näin ulkopuolisen osallistua myös valmennuksiin? Outi minut tietääkin ;)
Olisi kiva päästä välillä muutama kerta jonkun muun valmennuksiin. Minulle sopii sekä koulu, että estetunnit.
T. Kikka Ilmarinen, Ullava

Lähettäjä12kaviota 
Päivämäärä:   21.6.09 11:15:38

Kyllähän meillä on ennenkin ollut "ulkopuolisia" valmennuksissa ;)
Multakin tulee tälle kerralle yks kaveri toiselle tammalle.
Tuutko omalla hevosella vai tarviitko semmosen lainaan?

LähettäjäJojo 
Päivämäärä:   21.6.09 17:53:57

^^Tottakai pääsee mukaan paikkakunnasta riippumatta. Tervetuloa vain:)
Minkä verran olet ratsastanut ja hypännyt, noin...
Eli oletko osallistunut säännöllisesti estetunneille vai haluatko lähteä enemmän alkeista? Voisit laittaa mulle vaikka sähköpostia toiveistasi, sekä koulu että este, niin voisin yrittää miettiä ryhmän sen mukaan. Tosin Meri kyllä pystyy ohjaamaan molempia vaikka olisikin eri tasoisia.
Ja laita vähän päiviä milloin pääset /et pääse mukaan niin yritetään suunnitella sen mukaan.

LähettäjäMyssykkä 
Päivämäärä:   21.6.09 18:43:37

Hei omalla tulisin. :)
He B ja Re 80cm, on taso tällä hetkellä. 7v suokkitamma kyseessä. Eli kaikki käy...;)
Jojo: laitan sähköpostia päivistä.

Lähettäjä: niinku 
Päivämäärä:   22.6.09 01:07:32

Ootko myymässä sitä tammaa joka kisasi vasta Kannuksessa?
Tulosten perusteella ei kyllä oikein He B kulje vielä?

Lähettäjä^Belinda^ 
Päivämäärä:   22.6.09 16:08:57

Jojo, melkein jo unohdin, että meillä on 4.7. äitin valmistujaisjuhlat, joten se päivä ei mulla onnistu valmentautua :D

Lähettäjä12kaviota 
Päivämäärä:   23.6.09 09:57:20

Onko varmistusta 3.7. Merin tulosta kun pitäs sille Jaanalle soitella..

Päivämäärä:   23.6.09 14:59:48

Onkohan niistä harjotuskoulukisoista mitään varmuutta, et järkätäänkö niitä täällä Sievissä? Eikö niitten pitäis heinäkuun puolessa välin olla, eikä vielä mitään kutsua tai muuta infoa ole ollut?

Lähettäjä: Kouluratsastelija 
Päivämäärä:   23.6.09 16:07:37

Olin kanssa kyselemässä, että tietääkö joku jotain kisoja täällä main ?

Minkä tyyppisiä ja hintaisia nää teidän valmennukset on. Mietin vain, että kannattaiskohan tulla.

Lähettäjä: Myssykkä 
Päivämäärä:   23.6.09 20:28:42

niinku: No hyväksytty tulos on aina hyväksytty tulos...;) Ja ihan hyvin treenamattomalle estekuskille. Ekaa kertaa muistin radan "melkein"oikein...

Lähettäjä12kaviota 
Päivämäärä:   24.6.09 07:37:55

Kisoista en tiedä mutta valmennukset maksaa 45e tunti joka jaetaan sitten tunnille osallistujien kesken. Eli jos kaksi ratsukkoa niin 22,5 tai jos kolme niin 15e/nokka.

Lähettäjä12kaviota 
Päivämäärä:   24.6.09 09:45:35

Jojo; ongelmia meidän valmennuksessa! Jaana ei vuokraa kenttää leirien aikaan muille. Ja niillä 3.7. työpäivä eikä tienny miten myöhään menee..

Eli a) joko meille ei sitten valmennusta tule tai b) täytyy vuokrata koppi kun oma kuhmossa tai c) ratsastaa sarin kentälle tietä pitkin 3,5km

Vaikeeta.

LähettäjäJojo 
Päivämäärä:   24.6.09 10:17:12

Kouluratsastelija: Kannattaa tulla kokeilemaan, sitten voit tehdä johtopäätöksen onko sinulle sopivaa valmennusta. Tyhjä tunne ei ainakaan jää, sen voisin vannoa. Toiveita voi esittää suoraan Merille mitä hakee valmennukselta tai minäkin voin niitä välittää. Meri on valmentaja joka saa puurtamisen tuntumaan mukavalta:)
Verenmaku suussa ei hommia tehdä, mutta asiat tehdään kuitenkin loppuun saakka. Eli töitä joutuu kyllä jokainen tekemään, oli tunnilla sitten minkä tasoisia tai kuinka monta ratsukkoa tahansa. 1-3 on yleensä ollut tunneilla.

Lähettäjä12kaviota 
Päivämäärä:   28.6.09 13:48:55

Onko Meristä uutta tietoa?
Ja kellä ois kahen hevosen koppia lainaan? ;)

Päivämäärä:   29.6.09 07:10:43

Mihin aikaan se HYS:n virkistysilta on keskiviikkona?

LähettäjäMiia 
Päivämäärä:   30.6.09 15:27:29

Joko alkaa valmennuskuviot selviytyä? Salama vaikuttaa olevan ihan ok, joten palaillaan taas normaaliliikutukseen. Voisin tulla sen kanssa la valmennukseen iltapäivästä, jos silloin on joku muukin tulossa? Mutta esim. tiistai käy mulle myös joko toiseksi tai ainokaiseksi valmennuspäiväksi.

LähettäjäJojo 
Päivämäärä:   30.6.09 22:44:58

^Perjantaina valmennusta ainakin Jokitalon tallilla. Iltapäivästä/illasta. Sinne olisi muodostumassa ainakin estetunti ja koulutunti. Lisää tulijoita kaivataan.
Lauantaina valmennusta on näillä näyin vain Paavon tallilla klo 10 alkaen. Vai onko tulijoita esim. Jokitalolle.
Ja kuinkas Erkin tallin hevoset? Taisitte olla viikolla kiinnostuneita aamupäivästä, mutta kuinka on tuon viikonlopun tilanne?

Lähettäjä: I.E 
Päivämäärä:   1.7.09 08:05:33

Virkistysilta tänään, alotellaan johtokunnan kans kokouksella n.18.30. Saadaan varmaankin asiat käsiteltyä seitsemään mennessä joten tulkaa seiskan pintaan :)
Muistakaa uima-asu mukaan!

TERVETULOA!

Päivämäärä:   1.7.09 09:51:32

Meille tunti viikolle joku päivä vaikka heti aamusta. Lea on nyt reissussa, ni en muistanu siltä kysyä mikä päivä passaa parhaiten. Mutta alustavasti voitais sopia tiistaille? Eli minä ja Lea ollaan tunnilla

Lähettäjä^Belinda^ 
Päivämäärä:   2.7.09 18:49:06

Toivottavasti joku ehtii laittaa huomisen aikoja, et osaa oikeaan aikaan tulla katsomaan :D

Lähettäjä12kaviota 
Päivämäärä:   3.7.09 11:20:33

Hirvittää huominen valkku ;D Hevoset lihonu hirveesti laitumella ja ittekkin.. hmm...Kesävireessä :P

Ei olla kentällä käyty ku, viimeks ;P

Mut jospa sitä sitte mentäs kovaa ja jarrut hukassa.. HUOH.

Meilä siis tunti 1330 Paavon tallilla. Eikä muuten tarvi kenkään tulla kattoon! Nih!

Meitä minä Netellä, Tiina Sirotiinalla ja EHKÄ myös Niina Hapsulla.. Jojollekkin tiedoksi kun en muistanu eilen sanoa ku nähtiin..

Lähettäjä: alina. 
Päivämäärä:   3.7.09 11:51:12

Onko tänään muualla valmennusta kuin paavolla?

LähettäjäMiia 
Päivämäärä:   3.7.09 16:41:11

Ilmeisesti mulla ei oo lauantaina valmennusta, kun ei varmaan muita olis Jokitalolle tulossa??? Onkohan tiistaina/jonain muuna päivänä alkuviikosta? Pikkuhiljaa tarttisin kyllä aikatauluvarmistuksia. Nyt taas yötyöt kutsuu...

LähettäjäJojo 
Päivämäärä:   3.7.09 23:22:38

Miia: Ei ketään lauantaina Jokitalolla. Tiistaina valmentaudutaan iltapäivällä/illalla. Mihinkähän aikaan ehtisit tulla? Kolmen aikaan voisi jo ehkä alkaa eka tunti ja viimeinen alkaa näillä näkymin 18.30.

Alina: Tuletko tiistaina tunneille?

Lähettäjä: Miia 
Päivämäärä:   4.7.09 01:46:11

Jojo: Mulle käy tiistaina mihin aikaan tahansa.

Lähettäjä: alina. 
Päivämäärä:   4.7.09 10:01:46

Jojo: Neitillä voisin ehkä tullakki, pitää vielä kysästä pääsiskö. Ja aina on se sama koppipulma..

Lähettäjä12kaviota 
Päivämäärä:   4.7.09 22:33:31

Olipas mukava valmennus tänään! Sai taas uutta intoa harjotteluun kun hevonenkin toimi paitsi että toinen kylki jäykkä... Mut ei edes kaahattu!

Jojo: ilmotappas sitten heti, kun tiiät millon taas Merin valmennukset Paavon tallilla, ni tullaan mukaan!

Lähettäjä12kaviota 
Päivämäärä:   4.7.09 23:35:22

Onko Paavon tallin koulukisoista missään tietoa?

Lähettäjä^Belinda^ 
Päivämäärä:   5.7.09 21:16:01

Ne on torstaina 16.7.
Hanna laittaa kutsun ku ehtii :D

Lähettäjä12kaviota 
Päivämäärä:   6.7.09 07:44:27

Belinda: tuuppa tällä viikolla ratsimaan mun kans maastoon, ku tintin vakiratsija lähti lomalle!
Enkä voi jättää toista laitsalle jos yksin lähtisin.. Hitsin läheisriippuvaiset!

LähettäjäHanna 
Päivämäärä:   6.7.09 22:28:59

KILPAILUKUTSU

Tervetuloa Sievin Hevosystäväinseuran järjestämiin harjoituskouluratsastuskilpailuihin Paavon Tallille (Reisjärventie 1235, 85470 Kiiskilampi) torstaina 16.7.2009 klo 18.00.

Luokka I Käynti-raviohjelma (http://www.jokilaaksonratsastajat.kotisivukone.com/16)
Avoin ratsukoille, jotka eivät ole startanneet seuratasolla.

Luokka II Helppo C:2 2000
Avoin ratsukoille, jotka eivät ole startanneet aluetasolla.

Erityismääräyksiä:

1. Ilmoittautumiset tiistaihin 14.7.2009 mennessä sähköpostitse osoitteeseen kankaanpaa.hanna@gmail.com tai puhelimitse numeroon 040-5495856 (tekstiviestejä ei huomioida). Mainitse ilmoittautumisen yhteydessä
-ratsastajan nimi
-ratsun nimi
-luokka johon ilmoittaudut
-puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi.
-Lisäksi voit kertoa tarkempia tietoja kuuluttajalle tiedoksi.

2. Lähtölistat ja muita kilpailuihin liittyviä tiedotteita tulee näkyviin viimeistään keskiviikkona 15.7.2009

3. Lähtömaksu on 10€, Sievin HYS:n jäsenet 5€. Maksu maksetaan kansliaan ennen luokan alkua.

4. Kilpailut alkavat klo 18:00, jolloin ensimmäinen ratsukko starttaa. Verryttely tapahtuu tallin viereisessä hiekkapohjaisessa tarhassa, ennen omaa starttia mahdollisuus kiertää kilpailualue

5. Kaikki osallistujat palkitaan, luokkien voittajille loimet.

6. Kilpailijat osallistuvat omalla vastuulla. Kypärä on pakollinen.

7. Tuomarina toimii Kristiina Niemelä. Kilpailuiden johtaja on Jaana Laakko (0500-797322)

8. Kilpailupaikalla toimii puffetti.

9. Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden muutoksiin.

Tervetuloa kisaamaan!

Lähettäjä^Belinda^ 
Päivämäärä:   8.7.09 17:49:39

Ja sitten vielä tilataan hyvä ilma Paavon tallin kisoja varten =)

LähettäjäJojo 
Päivämäärä:   9.7.09 16:35:14

Meri voisi tulla uudestaan pe-la 24.-25. heinäkuuta jos on osallistujia. Seuraava kerta menee sitten varmaan elokuun loppuun eli taisi elo-syyskuun vaihteeseen. Ilmoitelkaahan minulle jos on tulijoita.

Ja Merin uusi kännynumero on 0443002707 jos jollain tulee asiaa;)

Lähettäjä12kaviota 
Päivämäärä:   9.7.09 20:35:11

Jojo: perjantai 24.7. ehkä kenties meille kävis.. Mut Jaanalta pitää ensin tiedustella onko niitten kenttä vapaana..

Päivämäärä:   9.7.09 20:37:39

me ollaan tuollon reissussa, eli ei onnistu :/

Lähettäjä^Belinda^ 
Päivämäärä:   9.7.09 20:41:57

Perjantai mullakin vois olla ok. Lauantai ei onnistu.

LähettäjäTarja 
Päivämäärä:   10.7.09 12:34:10

Jojo: Mulla on sillä viikolla tarkistus ja jos ei oo kantavana niin sit luultavasti lähtee silloin v.loppuna pois, mutta Vikkellä tuun ehdottomasti=)

LähettäjäJojo 
Päivämäärä:   10.7.09 13:17:39

Tarja: tarkoitat varmaan, että Sokkerilla on tarkistus onko kantavana... eli ei sulla...:)

Lähettäjä^Belinda^ 
Päivämäärä:   13.7.09 15:45:55

Paavon tallin kisat lähenee!!!

Päivämäärä:   14.7.09 11:42:19

Huomenna varmaan näkee listat? Huh ku alkaa jännittään meidän ekat kisat :)

Lähettäjä12kaviota 
Päivämäärä:   14.7.09 21:25:56

Kai sitä vielä ehtii ilmottautua koulukisoihin ;)
Ei koskaan jää viimeiseen päivää, ei todellakaan!

LähettäjäMiia 
Päivämäärä:   14.7.09 21:49:47

Minä pääsisin valmennukseen mahdollisesti perjantaina, mutta silloinkaan ei illasta onnistu, kun pitää ehtiä vielä Kaustiselle raveihin ja lauantaina on sama homma, eli silloin me ei ratsastella. Mutta perjantaina päivällä pitäis onnistua.

LähettäjäJenna 
Päivämäärä:   14.7.09 22:04:05

Tervetuloa Pyhäjokilaakson Ratsastajat Ry:n järjestämiin
harjoitusesteratsastuskilpailuihin Oulaisiin
Pyhäjokilaakson Ratsastajien maneesiin 31.7.2009 klo 18 alkaen.

Luokat:

Luokka 1. 60 cm, arv. 367.1 Avoin kaikille (0+10, Pyralaisille 0+7)
Luokka 2. 80 cm, arv.367.1. Avoin kaikille (0+10, Pyralaisille 0+7)
Luokka 3. 90 cm, arv. 367.1, Avoin kaikille (0+10, Pyralaisille 0+7)
Luokka 4. 100 cm, arv. A.M.5, Avoin kaikille (0+10, Pyralaisille 0+7)

Erityismääräykset:
1. Ilmoittautumiset tiistaihin 28.7 mennessä sähköpostitse osoitteeseen jjdonna(at)gmail.com. Sähköpostilla tulleet ilmoittautumiset kuitataan.
2. Ilmoittautumisen yhteydessä tulee mainita ratsastajan ja hevosen nimi, onko kyseessä poni, seura ja ratsastettavat luokat sekä yhteystiedot.
3. Palkintoina luokissa ruusukkeet.
4. Jos joudut perumaan lähtösi, niin ilmoitathan siitä edellä mainittuun numeroon. Lähtölistat julkaistaan viimeistään torstaina seuran sivuilla osoitteessa www.pyrary.com/tallitupa
5. Kilpailu ratsastetaan Pyhäjokilaakson Ratsastajien maneesissa. Verryttely maneesissa ryhmissä.
6. Osallistujan tulee olla jonkun ratsastusseuran jäsen, jäsenkortti on esitettävä kansliassa.
7. Tuomarina toimii Anniina Talus, ratamestarina Jemina Jylkkä ja kilpailun johtajana Jenna Jylkkä.
8. Tiedustelut puh. 041-431 8248/Jenna (ei tekstiviestejä).
9. Kilpailupaikan osoite on Saukontie 14, 86300 Oulainen. Perille löytää seuraamalla Törmänhovin ja kilpailun järjestäjän omia opasteita.
10. Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden muutoksiin.

TERVETULOA!
Pyhäjokilaakson Ratsastajat Ry
www.pyrary.com

Lähettäjä: Hanna 
Päivämäärä:   15.7.09 13:12:23

Tässäpä listat. Toivottavasti ei tullut virheitä, kun autossa näitä kirjoittelen.

Käynti-ravi -ohjelma:

1. Johanna Mattas - Joyful Angel

2. Anna Huhtala - Helium

3. Oona Huovari - Katariina

4. Satu Hirvonen - Hilinette

5. Lea Kulmala - Murron Netta

Helppo C:2 2000

1. Tiina Petäjistö - Pikku-Joonas

2. Inka Huovari - Navajo BRD

3. Jonna Hannonen - Muumi

4. Tiina Huttunen - Sirotiina

5. Ella Kangasoja - Daisy Dalton

6. Anna Huhtala - Aura

7. Kerstin Björkskog - Riikan Kamu

8. Outi Siirilä - Thalik Abadi

9. Pirkko Hannonen - Vanity Fairy Whisper

10. Tarja Autio - Vikuliina

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.7.09 18:15:05

KILPAILUKUTSU

Tervetuloa Haapajärven Ratsastajat ry:n järjestämiin esteratsastuksen seurakilpailuihin sunnuntaina 23.8.2009 klo 11:00 Haapajärven raviradan tilavalle kisapaikalle. Kisat ovat samalla Oulun Eteläinen ratsastuscupin 5. osakilpailu.

Luokat:
Luokka 1 60 cm, arv. 367.1 avoin kaikille, ponien OE-cupin 5. osakilpailu
Luokka 2 80 cm, arv. 367.1 avoin kaikille, suomenhevosten OE-cupin 5. osakilpailu
Luokka 3 90 cm, arv. 367.1 avoin kaikille, hevosten OE-cupin 5. osakilpailu
Luokka 4 100+ cm, arv. AM 5 avoin kaikille

Erityismääräykset:
1. Ilmoittautumiset keskiviikkoon 19.8.2009 mennessä sähköpostitse osoitteeseen minna010@gmail.com Sähköpostitse tulleet ilmoittautumiset kuitataan.
2. Ilmoittautumisen yhteydessä tulee mainita ratsastajan ja hevosen nimi, onko kyseessä poni, seura ja ratsastettavat luokat, yhteystiedot sekä maininta cupiin osallistumisesta. Tarkemmat cup-säännöt löytyvät esim. osoitteesta www.hara.suntuubi.com otsikon Kilpailut alta.
3. Lähtömaksu 10 €, HaRan jäsenet 8 €. Cupiin osallistuvilta lähtömaksu 10 €. Maksut suoritetaan kilpailukansliaan tuntia ennen luokan alkua. Jälki-ilmoittautumismaksu on 14 €.
4. Ratamestarina toimii Aija Kesti, tuomarina Anna-Liisa Pitkäaho-Pussila ja kilpailujen johtajana Minna Martikainen.
5. Palkintoina kaikissa luokissa ruusukkeet ja esinepalkinnot sekä cupiin osallistuville kolmelle parhaalle pokaalit.
6. Ratsastajan tulee olla jonkin ratsastusseuran jäsen (jäsenkortti esitettävä ilmoittautumisen yhteydessä, myös kuitti jäsenmaksusta käy).
7. Kilpailu käydään 50x50 hiekkakentällä, verryttelykenttä erikseen. Raviradalla verryttely käynnissä ja ravissa.
8. Kilpailukanslia avoinna 10:00-tunti kilpailuiden päättymisen jälkeen.
9. Kilpailuissa ei ole paikalla lääkäriä eikä eläinlääkäriä.
10. Tiedustelut Minna Martikainen 040-5832709, kisapäivänä samasta numerosta.
11. Kilpailupaikalla toimii puffetti.
12. Kilpailun järjestäjä pidättää itsellään oikeuden muutoksiin

TERVETULOA KILPAILEMAAN HAAPAJÄRVELLE!

Lähettäjä: Annast 
Päivämäärä:   16.7.09 13:29:54

Kuinkahan kauan kisat suurinpiirtein kestävät? Ja onkohan väliajalla jotain erikoisempaa ohjelmaa, kun jokunen vuosi sitten taisi Meri Satama olla jotain opettamassa yms.

LähettäjäJojo 
Päivämäärä:   16.7.09 14:39:08

Me jätämme Paaviksen kisat väliin Jojon kanssa ja poni saa nauttia ihan vapaapäivistä hetken aikaa. Illalla ajeltiin Torniosta sen kanssa kymmenen päivän tehoratsastuskuurilta joten tämä päivä on huono kisaamiseen. Sen verran näytti olevan kuitenkin noita ratsastajia, että saadaan kisat pystyyn;)
Näissä kisoissa keskitymme vain Oonaan ja Kataan.

Lähettäjä: Petra 
Päivämäärä:   16.7.09 21:26:42

Hyvin menikin Oonalla ja Katalla :)
Onnea voittajille. Huomenna laitan kuvia.

LähettäjäJojo 
Päivämäärä:   16.7.09 23:27:41

Kiitos Petra ja ihanaa jos sait kuvia otettua.Toivottavasti saan niitä myös kopsia tai pystyt minulle suoraan laittamaan. Meillä unohtui kamera kaikessa jännityksessä kotiin (ja unohtuipa satulavyökin jota viime tipassa tallilta haettiin).
tarjak:lta odottelen myös kuvia... ja muilta kameran kera heiluneilta...
Onnittelut myös Outille!

Lähettäjä: TarjaK 
Päivämäärä:   17.7.09 07:59:09

Jojo, laittelen postia, kunhan pääsen toiselle koneelle (lue: kun teini herätetty). Vilkuilin kuvat illalla, kyllä sieltä teille jotain löytyy.

Sade aina lannistaa minut, kovimpien kuurojen ajoilta ei ole kuvia ollenkaan.

Lähettäjä: I.E 
Päivämäärä:   17.7.09 08:24:55

Kisat on kunnialla ohi ja vaikka olosuhteet oli kylmät & kosteat osallistujat ja sinnikkäimmät yleisön edustajat jaksoivat kyllä hienosti viedä tapahtuman hymyssä suin läpi, kiitos kaikille.
Tässäpä tulokset:

Käynti-ravi Ohjelma max pisteet 170.

1. Oona Huovari & Kuusimäen Katariina 122p.
2. Satu Hirvonen & Hilinette 106p.
3. Anna Huhtala & Helium 96p.
4. Johanna Mattas & Joyful Angel 93p.
5. Lea Kulmala & Murron Netta 92p.

Helppo C:2 2000

1. Outi Siirilä & Thalik Abadi 150p.
2. Pirkko Hannonen & Vanity Fairy Whisper 149p.
3. Kerstin Björkskog & Riikan Kamu 138p.
4. Jonna Hannonen & Muumi 135p.
5. Tiina Petäjistö & Pikku-Joonas 127p.
6. Ella Kangasoja & Daisy Dalton 124p.
7. Anna Huhtala & Aura 116p.
8. Tiina Huttunen & Sirotiina 110p.

Lähettäjä^Belinda^ 
Päivämäärä:   17.7.09 14:27:30

Kiitos ja onnittelut myös Oonalle =)
Oonan ilme oli niin mainio, kun voittaja kuulutettiin, pelkäsin jo että kupsahtaa pyörtyneenä Katariinan selästä ;D
Tosi kiva, jos joku uskaltautui kuvia ottamaan, vaikka keli ei aivan sallinutkaan!

Lähettäjä12kaviota 
Päivämäärä:   17.7.09 16:22:20

Onneksi olkoon myös meiltä kaikille osallistuneille ;D Hyvinhän me osattiin kaikki vaikka ukkonen ja sade olikin pahasti kiusana ;D

Lähettäjä: Petra 
Päivämäärä:   17.7.09 20:48:25

kuvia: http://s570.photobucket.com/albums/ss142/Rasseli-/harjoituskoulukisat%20-09/

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   17.7.09 22:41:38

Minulta kans vielä onnittelut voittajille ja muillekin!:)

Lähettäjä: nn 
Päivämäärä:   20.7.09 20:25:01

mihinkäs keskustelu katosi?

LähettäjäJonna 
Päivämäärä:   21.7.09 20:22:52

Laitetaas tänne jos joku lähialueella tarvis..

Myydään intialainen yleissatula master 17" (käsittääkseni) normaali runko. Ollut kakkossatulana maastoilussa n. 1,5 vuotta. Ok kunnossa, pieniä kulumajälkiä. Tarjoa, ovh 155€!
http://www.hippoareena.fi/product_info.php?cPath=17_38&products_id=664

LähettäjäJojo 
Päivämäärä:   22.7.09 10:10:13

Perjantain valmennukset...

16.00-17.00 Sutka/Henna, Pampula/Annika, Kuve/Reeta
17.00-18.00 Jojo/Tinja, Katariina/Annika
18.00-19.00 Thalik/Outi, Vikke/Tarja

Lähettäjä: kutsu??? 
Päivämäärä:   22.7.09 11:59:51

Koska tulee kutsu näyttelyihin????

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.