Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vihdin ratsutalli vol.29

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.9.08 11:46:04

Tein uuden :)

vanha
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=5&i=1053924&t=1053924

Re: Vihdin ratsutalli vol.29

Lähettäjägromitus 
Päivämäärä:   6.9.08 11:49:46

nii osaisikohan Nina vaikka sanoa suurinpiirtee, et monelta kisat on päättymässä? :)

Lähettäjä: Nina 
Päivämäärä:   6.9.08 11:51:27

no ennen ku tunnit alkaa ainaki :D

Lähettäjä: NN<3MM 
Päivämäärä:   6.9.08 11:52:54

Onko radanrakennus sunnuntai aamuna?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   6.9.08 13:04:11

niin kyselisin tota samaa tosta radan rakennuksesta, kun yleensähän se on ollu lauantaina tuntien jälkeen :) mut ei oo tullu mitään ilmotusta siitä. ois kiva tietää :)

Lähettäjä: Sari 
Päivämäärä:   6.9.08 15:11:54

Radan rakennuksesta kannattaa kysyä Marikalta, mutta käsittääkseni rata rakennetaan tänään tuntien jälkeen.

Lähettäjä: Sari 
Päivämäärä:   6.9.08 18:11:33

Estekilpailuiden luokkien arvioidut lähtöajat alla.

Luokka I ensimmäisen ratsukon lähtöaika klo 9.00

Luokka II arvioitu lähtöaika ensimmäisellä ratsukolla klo 9.30.

Luokka III arvioitu lähtöaika ensimmäisellä ratsukolla klo 10.20

Lähettäjä: utelias 
Päivämäärä:   6.9.08 20:20:18

onko Rommi jo myyty?

Päivämäärä:   6.9.08 21:27:29

Tänään oli joku käynyt Rommia katsomassa.

Lähettäjä: ]pasta[ 
Päivämäärä:   7.9.08 18:05:39

Mites kisat meni?

Lähettäjä: Katri 
Päivämäärä:   7.9.08 18:43:16

Ihan kivasti, me päästiin Villen kanssa jopa uusintaan, missä tuli sitten mun huolimattomuuden takia sarjalla kielto, mutta oon silti ihan älyttömän tyytyväinen ja ilonen. Verkassa vielä tuli vaan kieltoja kiellon perään ni hyvin tsempattiin siitä, ja sijoitus 12.

Lähettäjä: :DD 
Päivämäärä:   7.9.08 18:50:53

kivat kisat joo oli. itse ainakin tykkäsin, tosi kiva rata minun mielestäni.
eipähä tuota riinaa paljoa näkyny auttamassa kisoissa...kun se aina valittaa että kun muut ei aina auta.

Lähettäjä: Nina 
Päivämäärä:   7.9.08 18:52:54

tulokset on seuran sivuilla.

Päivämäärä:   7.9.08 21:37:02

Riinalla oli oma hevonen mukana, niin ei siinä kauheasti jäädä auttelemaan ellei halua hevosta turhaan kopissa seisottaa, eikä toimitsijapulaa tälläkertaa edes ollut kovin paljoa havaittavissa.

Rata oli kyllä munkin mielestä tosi kiva. Jotenkin erilainen..

Lähettäjägromitus 
Päivämäärä:   7.9.08 21:49:05

rata oli mun mielestä sellai aika yksinkertane ku siin kierrettii vaa jotai kaheksikkoo suurinpiirtee, mut toisaalt se on iha hyvä homma, et ei oltu tehty liian hankalaa rataa:) meil meni kisat ihan ok gromin kans, vähän oli poika ihmeissään kun ei ollu maneesissa ennen ollut, mutta se kyllä nyppi siinä hevosessa tänää ku ei suostunu laukkaa.! :D

joo no oman hepan kans on vähä vaikee jäähä auttelee, mutta se rata purettii kyl iha heti ku vika ratsukko oli menny nii eipä siin ois paljoo kerenny ees auttelee ku istuin viel hepan seläs sillo.. -.-

Lähettäjä: janina. 
Päivämäärä:   8.9.08 14:32:38

itteeni harmittaa jonkin verran, ku se pienimmän luokan esteet oli noin matalii, et olisin voinnu iha hyvi itte tulla kisoihin kanssa... :s
mut joo, kisat oli tosi kivasti järjestetty, niiku aina ;)

:DD// ittellänikin on kokemusta, kun olen oman hevosen kanssa kisoissa, että on hieman vaikeeta kyllä jäädä auttamaan missään.. jollei haluu sitä hevosta siel kopissa seisottaa..

Lähettäjä: Olemusta 
Päivämäärä:   8.9.08 16:16:05

Mä en kyllä ymmärrä että miksikä se hevonen siellä trailerissa menee?
Kun aina vedotaan siihen ettei voida jäädä auttamaan kisoissa, kun ei viitsitä seisottaa heppaa kopissa.
Itse kilpaillessani/reissatessani muutenkin hepo mukana, kyllä yleensä olen paikalla hyvissä ajoin ja jään seuraamaan tapahtuman loppuun (ihan kiva tietää miten muilla menee). Hevonen seistä töllöttää traikussa heinää syöden vaikka maailman tappiin ja ihan tyytyväisenä. Se koppi on sillä kuin oma karsina pyörillä.

Eri asia sitten jos hevonen protestoi kopissa oloa riehumalla, mutta itse olen huomannut usein kuinka heppa on kopissa aivan rauhassa, kunnes joku (omistaja/hoitaja) menee katsomaan ovesta, sitten heppa alkaa steppaamaan ja täytyy äkkiä lähteä. Antais sen hepan olla kaikessa rauhassa siellä, mikäs hätä sillä on jos on asianmukaiset kuljetus varusteet.

Jokaisen maailman hevosen voi totuttaa kopissa olemiseen, osaahan ne olla karsinassakin. Mietippä tilannetta jossa olet hevosen kanssa matkalla vaikkapa kilpailuihin ja matkalla on sattunut onnettomuus, juututte trailerin kanssa ruuhkaan ehkä jopa tunniksi. Mitä hevonen tekee?... seisoo kopissa, kun ei ole vaihtoehtoja!
Tai kun ollaan hevosen kanssa pidemmällä reissulla, ehkä jopa laivassa jolloin matka voi kestää useista tunneista jopa päiviin... mitä tekee hevonen?... seisoo kopissa...?

Miten se hevonen kärsii jos on vaikkapa kerran kuussa kilpailut, puolituntia matkaa per suunta, perillä kisapaikalla trailerissa oleskelua ja heinän syömistä vaikkapa tunti. Onko aivan kamalaa jos heppa seisoo kopissa kokonaiset kaksi tuntia?

Ja seuraavaksi vedotaan siihen, kun itsellä ei ole ajokorttia ja kuljettajalla on kiire kotiin... Onko vaikeaa, että tiedät kisojen alkavan vaikka klo 10. Oma luokkasi starttaa 10.50, paikalla täytyy olla ehkä klo 9.50-> tiedät kertoa kuskille ajoissa että tähän aikaan täytyy olla paikalla.
Sitten mietit että luokka alkaa 10.50, lähtijöitä on 10, kestää ehkä tunnin verran ja tähän päälle lisäät vaikkapa vain puolituntia ylimääräistä aikaa ja ilmoitat näin ollen ajoissa kuskille, että kotiin kisoista päästään lähtemään klo 12.20, jos hyvin käy niin sitten aiemmin.
Kuskihan voi vaikka painua omille asioilleen muutamaksi tunniksi?

Anteeksi vaan mutta todella ärsyttää sama jankutus siitä ettei voi auttaa jos on oma hevonen mukana!
Itse olen toiminut jopa tapahtuman järjestäjänä ja silti pystynyt osallistumaan omalla hevosellani.

Tää loppui mun osalta nyt tähän. ei enää mitään rutinoita ko. aiheesta?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   8.9.08 17:32:04

Olemusta > Osa tekstistäsi oli täyttä asiaa kyllä, mutta jollaikin voi oikeasti olla sellaisia hevosia, jotka siellä kopissa stressaavat. Eli tuskin he alkavat hevosta kopissa seisottaa tuntikausia vain auttaakseen kisoissa. Ja sitten tuosta kuskijutusta, jos kuskilla on kiire, niin sittenpähän on kiire, ei siinä aleta mitään sanomaan että päästään lähtemään sillon ja tällön, vaan silloin todellakin lähdetään kun kuski sanoo, tai sitten jää koppi pihalle hevosen kanssa. Ja jos minulta kysytään, niin en minä ainakaan seisoittaisi hevosta missään kopissa kahta tuntia, vaikka siellä tykkäisikin seistä. Kai sille hepalle on hieman mukavampaa kuitenkin päästä kotiin laiduntamaan.

Päivämäärä:   8.9.08 18:42:14

Mun mielestä Riina on tehny kyllä aikasemmin ihan riittävästi...
Kun miettii, että itse olen ollu kerran rakentamassa rataa ja nostelemassa puomeja ja sitten maalaamassa kouluaitoja, niin hävettävän vähän olen tehnyt, sen myönnän... Mutta toisaalta kisoissa aina pyörii niitä hevosettomia, niin tokihan he voivat tehdä enempi...

Seurahan palkitsee ahkerat, joten älkää älkäkö taas samaa:
"mä tein enemmän kuin toi, kun se vaan istu hevosensa selässä, ja yksärit vaan tulee tänne kisaa..."

Musta on ainakin reilua, että jos maksan lähtömaksun, niin silloin mun ei tarvitse juosta ympäriinsä töitä tekemässä, vaan saan nauttia hyvin järkätyistä kisoista. Tokihan sen ymmärtää, ettei "pienessä" seurassa liiemmin vapaaehtoisia ole, mutta käsittääkseni TLR:ssa on parisen sataa jäsentä, ja kisoissa pyörii aina ne samat naamat.

Anteeksi jos loukkasin jonkun tunteita, mutta menkää itseenne ja hommatkaa elämälle sisältö:)

Lähettäjägromitus 
Päivämäärä:   8.9.08 18:47:14

joo no asiaa oli rutkasti tuossakin tekstissä:) mutta heppa jos ei tykkää seistä kopissa niin huonompi homma, kyllä oma polle sinne koppiin menee nätisti ja onkin siellä aivan asiallisesti niin kauan kun on ruokaa tarjolla.. eli en nyt iha hirveesti heppaa viitti seisottaa traikus ku sit ku ne heinät loppuu nii... ja oma heppani tykkää kuitenki nyt mielummi olla omassa tarhassa ku seistä siinä pienessä tilassa:)

mut joo lopetetaan tää tyhmä keskustelun aihe!:)

ketkä on ajatellu tulla koulukisoihin? vaikkei ole vielä kutsua julkastu:D

Lähettäjä: samet 
Päivämäärä:   8.9.08 19:07:29

Patella aattelin tulla koulukisoihin (:

Päivämäärä:   8.9.08 20:10:59

Riippuu vähä siitä mitkä luokat ja sillai :D Kuvailemaan ainakin tuun :D Kattoo nyt jos Tellulla pääsis vaikka koulukisoihinkin jos se vasenlaukka alkais sujua vielä nykyistäkin paremmin, kyllähän sinne on vielä aikaa :)

Päivämäärä:   8.9.08 21:06:52

Glasmalla olisin varmaan tulossa siihen junnujen mestaruusluokkaan. Ei kyllä oo vielä ihan toi hevosvalinta varma..

Lähettäjägromitus 
Päivämäärä:   9.9.08 16:10:13

nostellaa.. :)

en oo nyt kyl iha varma viel et oonko tulos koulukisoihin ku ois sinä viikonloppun yhet toisetki kisat mihi oltas menos gromin kaa.. mut kattoo nyt:D

Lähettäjä: sanni 
Päivämäärä:   9.9.08 20:10:57

tuun luultavsti kouukisoihin, mut hepasta ei oo viel hajuakaan :D

Lähettäjä: ????? 
Päivämäärä:   9.9.08 20:54:49

Kävin katsomassa Tervalammen Ratsastajien sivuilla kisatuloksia ja huomasin "junnuille retki Vermoon" otsikon...
Otteita:
Mukaan mahtuu (25) kaksikymmentäviisi 8-15 vuotiasta ratsastuskoulun vakioasiakasta (viikoittainen ratsastustunti vähintään jatkokurssi tasolla)...

Tervalammen ratsastajat ry sponsoroi tämän retken. Retkelle saa silti osallistua, vaikkei vielä ratsastusseuraan kuuluisikaan...

Onko tämä nyt sitten seuran jäsenten tasapuolista kohtelua...
kuulut seuraan,olet yksäri-> et voi osallistua
et kuulu seuraan vielä -> voit osallistua

Mielenkiinnolla jään odottamaan mitä seura järjestää/sponsoroi jäsenilleen, jotka luokitellaan yksäreiksi!
OK, ymmärrän että talli on mukana järjestämässä retkeä ja suurinosa jäsenistä koostuu tallilla ratsastavista henkilöistä...mutta tasapuolisuutta peräänkuulutan....

Lähettäjägromitus 
Päivämäärä:   9.9.08 21:44:15

????? // onha toi sellai ehk vähä tyhmää jos ei yksäriratsastajat jotka kuuluu TLR:ään nii ei saa osallistuu, mut jos oon oikein ymmärtäny nii marikaha ton järjestää ja seura on vaa mukan.. ja seuraltahan voi esim. hakea jotain "valmennustukea", joka kuuluu myös yksäreille, et ei yksäreitäkään oo nyt iha kokonaa ilman huomioo oo jätetty:)

Lähettäjä: !!!!!!!!!!!!!! 
Päivämäärä:   9.9.08 22:13:39

Itse en näe tässä mitään väärää kohtelua: mm. seuran järjestämistä valmennuksista yksityiset pylittavat ainoastaan valmentajan palkan (n. 10-15 €/ratsukko), rats. koululaiset maksavat yhdestä valmennuskerrasta lähemmäs 40 €, koska tallin hevosvuokra lasketaan mukaan. Sitten yhtäkkiä onkin epäreilua jos tallin pikkuratsastajille järjestetään puolitoistatuntia kestävä vierailu vermoon, jonne pitää vielä kulkea omilla kyydeillä niin herranjestas! Samaan sarjaan kuuluu se, että rats. koululaiset tallin hevosilla ovat velvoitettuja auttamaan kaikissa kisoissa joihin osallistuvat mutta yksityiset eivät hevostensa takia olekaan. Teitä yksityisiähän kohdellaan siis erittäin kaltoin. Voi luoja, sanon minä!

Lähettäjä: Jonna V. 
Päivämäärä:   9.9.08 22:18:49

Edellisessä on kyllä tavallaan pointtia. Lisäksi sain kyllä itse sellaisen käsityksen, että seura haluaa tukea tällä nimenomaan näitä pienempiä tuntiratsastajia, jotka saattavat kuulua seuraan, mutta eivät pääse nauttimaan jäsenyydestään esim. kilpailuissa tms. Maksavia jäseniähän hekin ovat. ja onhan TLR nimenomaan lähinnä ratsastuskoulun oppilaille suunnattu seura!!

Lähettäjä: TLR/Sari 
Päivämäärä:   10.9.08 07:21:23

Vermon retki; Vihdin Ratsutalli järjestää ko. retken (EI seura) ja seura tukee retkeä siten että maksaa Vermossa lapsille tarjottavan juotavan/syötävän (mehu/pulla tms).

Päivämäärä:   10.9.08 07:23:07

... ja tästä johtuen on käytetty ilmoituksessa sanaa järjestää yhdessä ... :)

Lähettäjä: ????? 
Päivämäärä:   10.9.08 08:15:34

!!!!!!!!!!: lle
valmentajan palkan (n. 10-15 €/ratsukko), rats. koululaiset maksavat yhdestä valmennuskerrasta lähemmäs 40 €, koska tallin hevosvuokra lasketaan mukaan...
Ajattelitko, että yksäreitten hevosen ylläpito olisi ilmaista?
Mutta juuri siksi, että ovat yksityisomistuksessa eikä ratsastuskoulun, niistä ei tarvitse tilittää hevosvuokraa Marikalle.

Lähettäjä: otan osaa 
Päivämäärä:   10.9.08 08:25:39

....onhan TLR nimenomaan lähinnä ratsastuskoulun oppilaille suunnattu seura!!

Ote seuran sivuilta:
Suurin osa jäsenistä käy ratsastustunneilla Vihdin Ratsutallilla, ja osa jäsenistä koostuu yksityisratsastajista Vihdistä ja lähialueilta.

Myös yksityisratsukot on pyritty ottamaan huomioon seuran toiminnassa ja kaikki toiminta on myös heille avointa

Lähettäjä: happuri 
Päivämäärä:   10.9.08 13:34:47

Ehdottaisin palautteen antamista, niin hyvässä kuin pahassa, suoraan seuralle. Palstoilla riitely harvoin ajaa kenenkään etua. Esittäkää toiveitanne, tarpeitanne suoraan trl:le. Seuran on helpompi palvella niin yksityis- kuin tuntiratsastajiakin kun tietää mitä jäsenet kaipaavat. Jäsenet tekee seuran!

Päivämäärä:   10.9.08 16:15:50

Joo, sivuille pysyvästi palautelaatikko, kiitos!

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.9.08 17:21:03

]pasta[// Kyllä siellä yläreunassa on linkki palautelomakkeeseen..

Lähettäjä: -Ansku- 
Päivämäärä:   11.9.08 11:04:31

Jos Vermon retkestä kitistään, toinen vaihtoehto on se, ettei ratsastuskoulun syysretkiä järjestetä enää ensi vuonna.

Päivämäärä:   11.9.08 14:38:49

Eikö täällä osata enää muuta kun riidellä? Puhutaan mielummin mukavia. Tallille oli näköjään saapunut uusi hevonenkin. Mukavan näköinen tapaus, mutta ei kuulemma pidä ratsastajia kovin kauaa selässä. Tai en tiedä mikä on tilanne tällä hetkellä, mutta aikaisemmin oli näin :)

Päivämäärä:   11.9.08 14:52:36

Okei, mun täytyy ostaa jostain silmät:)

Päivämäärä:   11.9.08 17:53:29

Se on vissiin sitten se Samu, se uus kopukka.

Lähettäjägromitus 
Päivämäärä:   11.9.08 21:05:30

joo Samu on kuulemma saapunu tallille:)

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   11.9.08 22:02:16

Jostain kuulin että uuden hevosen nimi olisi ollut Saku, mutta voi olla että on mennyt Sakut ja Samut sekaisin :) Eikös se Samu ole aika pieni hevonen? Tai ainakin kuulemani mukaan jopa pienempi olisi ollut kuin Paris?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   11.9.08 22:31:07

Kyllä se ihan hevosen kokoinen on, aika siro vaan. SAKUksi marika sitä ainakin toistaiseksi kutsuu. Marika oli Caiuksella käynyt sen kanssa ja siellä sillä oli ratsastettu ravissakin, marika alkaa itse sitä tulevaisuudessa ratsastamaan.

Lähettäjägromitus 
Päivämäärä:   12.9.08 21:09:54

voi vitsi vois tulla jo noihi koulukisoihin kutsu nii näkis vähä et mitä luokkii siel on :D

Päivämäärä:   12.9.08 21:26:18

Mä en nyt sit kumminkaa pääse niihin koulukisoihin, kun sattu niin hassusti että mulla sattuu semmonen viikonloppuleiri just sille vkl. Samoin ku Iiralla ja Sijallaki. :P Harmittaa ku olisin sillä Glasmalla niin halunnu tulla kokeilemaan. No mut ens keväänä sitte :P

Päivämäärä:   14.9.08 18:34:09

Kisakutsu on julkastu (:

Lähettäjägromitus 
Päivämäärä:   14.9.08 22:53:46

juu huomasin, nyt tässä mietin, et mihin luokkiin sitä ilmaantuis(:

Lähettäjä: joku vaan 
Päivämäärä:   15.9.08 09:53:45

Onko kukaan käynyt kokeilemassa millitallia, hevoslaakson tallia tai jetan tallia? Surffailin tallien nettisivuilla, ja nämä osuivat silmään. Olisivat suhteellisen lähelläkin.

Päivämäärä:   15.9.08 14:50:50

joku vaan// kannattais varmaan etsiä niiden tallien keskusteluja. tää on kumminkin vrt:n topa :P

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   15.9.08 21:38:21

Kun osallistuu ilmottautumislomakkeen kautta kisoihin, niin tuleeko siitä erillistä ilmoitusta, että osallistuminen on varmasti mennyt perille ja hyväksytty? (:

Päivämäärä:   16.9.08 15:31:35

mulla ainakin tuli kun ilmoittauduin estekisoihin..

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   16.9.08 17:10:51

Katri > ok. eipä ole näkynyt vielä ainakaan ja eilen ilmottauduin koulukisoihin... :)

Lähettäjä: tötterström 
Päivämäärä:   16.9.08 21:48:31

Onko Feerin kunnosta mitään uutta? Aika kivan näköinen oli tämä Saku heppa, mukavan pieni..

Päivämäärä:   16.9.08 21:55:35

Ainakin Feeri oli aika kolmijalkainen vielä sunnuntaina. Toivottavasti päässyt jo lääkäriin/ paranemaan päin.

Päivämäärä:   16.9.08 22:06:00

mitäs feerille on tapahtunu?

Päivämäärä:   16.9.08 22:47:06

Feeri pääsi mukaan kun marika käväisi viikolla klinikalla. Siellä todettiin toisessa takajalassa kaviopaise, joka on nyt puhkaistu ja paranemaan päin. Eli ei Feerillä mitään vakavaa.

Päivämäärä:   18.9.08 07:45:38

kuka tietää et mitä kisoja täällä on viellä tämän vuoden puolella?onko yhtään estekisaa?

Päivämäärä:   18.9.08 15:58:12

koulukisat 5.10 on tän vuoden viimeset kisat.

Päivämäärä:   18.9.08 15:59:12

Muita seuran järjestämiä kisoja kuin 5.10 koulumestaruuskilpailut ei tulla järjestämään, koska vapaaehtoisia kilpailujen järjestäjiä/ kilpailuhenkilökuntaa on ollut niin vaikeata saada. Eipä ole tullut seuran postilaatikkoon yhtään ilmoittautumista kilpailujen toimihenkilöiksi viime estekisoihin eikä myöskään tuleviin koulukilpailuihin vaan jälleen kilpailut järjestetään hallituksen voimin :( Myöskään ensi vuodelle ei ole suunnitteilla kuin yhteensä neljät kilpailut. Jäsenistön tulisi aktivoitua, jos haluavat enemmän kilpailuja/toimintaa. Tervetuloa kaikki jäsenet järjestämään toimintaa! Ehdotuksia otetaan vastaa, mutta se edellyttää myös jäsenistöltä itseltään myös panostusta eikä niin että odotetaan hallituksen järjestävän toiminnan.

Lähettäjä: roommi 
Päivämäärä:   18.9.08 17:09:22

minnepäin rommi lähti?

Päivämäärä:   18.9.08 18:09:52

Eipä ole Rommi vielä mihinkään lähtenyt. On kyllä käsittääkseni lähdössä jossain vaiheessa johonkin päin sipoota, mutta tarkemmasta ajankohdasta en tiedä.

Lähettäjägromitus 
Päivämäärä:   19.9.08 23:37:57

uppeliiii

Lähettäjä: toinenkin 
Päivämäärä:   20.9.08 02:51:50

Joku vaan, Millitallilla on aivan ihanat, herkät ja reippaat suomenhevoset ja edulliset hinnat.

Lähettäjä: jeijj. 
Päivämäärä:   21.9.08 11:13:01

hops

Päivämäärä:   23.9.08 15:08:17

kovin on hiljaista...

Lähettäjä: jeijj. 
Päivämäärä:   23.9.08 15:15:00

nii on... mites uudet hevoset on tallille sopeutunu ?

Päivämäärä:   23.9.08 18:59:49

Kiitokset niille junnuille, jotka kokosivat uudet penkit käyttöön - nyt on kaikki 3 penkkiä "toimintavalmiina".

Päivämäärä:   23.9.08 19:16:12

Oleppa hyvä vaan :D

Lähettäjä: katri 
Päivämäärä:   23.9.08 22:16:45

Juu, eipä mitään. Siljan ja Nean kanssa koottiin ne kun maanantai-iltana iski tekemisen puute ;D

Lähettäjä: -?- 
Päivämäärä:   24.9.08 15:33:20

Kun on seuran järjestämät seuraavat kisat, niin voisiko ajatella kisojen yhteyteen myös heppatavarakirppistä? Tarkoitan siis pieneksi tulleita ratsastajan varusteita yms....
Mitä mieltä olette? Olisiko kysyntää?

Päivämäärä:   24.9.08 19:12:46

Kirpputoria on kerran pidetty, mutta silloin ei tullut montaakaan myyjää - kyllä niitä heppakirppistavaroita voi tulla myymään jo ensi kisoissa tuolloin 5.10. sillä seuraavat kilpailut järjestetään vasta ensi keväänä.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   26.9.08 15:03:40

Ne, jotka ovat osallistuneet ilmottautumislomakkeen kautta koulukisoihin, niin onko teille tullut mitään vastausta, että osallistuminen hyväksytty? Itselle ei nimittäin ole tullut, ja vähän epävarmaolo, että olenko nyt edes kisoissa mukana.. :)

Lähettäjägromitus 
Päivämäärä:   26.9.08 23:48:13

mulle tuli ainakin sähköpostiin viesti et "ilmottautuminen ok." :D mut ehkä sun kannattaa lähettää sähköpostii siihe ossaa mikä siin kutsus on mainittu ja kysyy viel eriksee et onko ilmottautumine tullu perille:)

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   27.9.08 10:29:02

gromitus > Sähköpostia lähetetty kahdesta eri osoitteesta, mutta kumpaankaan ei vastausta. Kai sitä pitää kohta alkaa soittelemaan :D

LähettäjäTLR/Sari 
Päivämäärä:   28.9.08 09:23:35

Hei, laittakaa tulemaan postia, jos ette ole saanut vastausta ilmoittautumiseenne - mielestäni olen vastannut kaikille, joiden ilmoittautuminen on tullut perille.

Päivämäärä:   28.9.08 12:53:22

vau, kisoihin on saatu kaksi sponsoria ja vielä hyvät palkinnot! Jatkakaa samaan tyyliin! Olis kiva lukea sitten lehdestä juttu kisoista, eli lehdistöä voisi vielä saada paikalle!;D

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   28.9.08 21:17:53

Mitä muita sponsseja kuin parrots?

Päivämäärä:   28.9.08 22:57:56

Kantolan

Päivämäärä:   1.10.08 07:47:18

Kouluradan rakentaminen lauantaina 9.30 alkaen. Vapaaehtoiset tervetuloa auttamaan !

LähettäjäMk 
Päivämäärä:   1.10.08 21:06:58

Hei
en ole saanuty vahvistusta ilmoittautumisestani kisoihin, onkohan tullut edes perille asti?

Lähettäjä: Eeva 
Päivämäärä:   1.10.08 21:48:49

Miten Glasma-tamma voi? Olin sen kanssa hetken tekemisissä ennen kuin se tuli Vihtiin. Se jäi mieleeni hieman reppanana hevosena, kun se oli niin pelokas. Nyt se varmaankin voi paremmin, kun on pärjännyt tuntihevosen hommissakin.

Päivämäärä:   1.10.08 22:46:00

Glasma on mahtava, vaikka välillä saakin pieniä sätkyjä.Glasmahan sai yllätysvarsan tallille tultuaan, oikein hauska ori-poika. Nyttemmin jo ruuna, Turbo nimeltään.

Lähettäjä: katri 
Päivämäärä:   1.10.08 23:29:48

Mä oon nyt viimeaikoina mennyt Glasmalla enemmänkin ja se on kyllä ihan mun suosikkeja! Sätkyjäkään se ei ole enää pitkään aikaan saanut niin isossa mittakaavassa kuin sillon hetki varsomisen jälkeen.

Päivämäärä:   2.10.08 09:16:21

Glasma on nykyisin "kuningatar" lauman johtajatamma, ratsastettaessa todella miellyttävä (hetkittäin säpsähtelee), osaava ihana hevonen. :)

Päivämäärä:   3.10.08 08:50:51

Su kisojen lähtölista julkaistu sivuillamme www.tervalammenratsastajat.fi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.10.08 14:05:42

hops

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.10.08 17:47:24

mites kisat meni..??onko kuvia kellään?

Lähettäjägromitus 
Päivämäärä:   5.10.08 22:36:08

kivastihan noi kisat näytti menevän^^

ite kuvasin tokan ja vikan luokan ratsukoita, en kylläkään ihan kaikkia, mutta kuvia laittelen nettiin kunhan kerkeän(:

Lähettäjä: :P 
Päivämäärä:   7.10.08 12:26:54

Onnee kaikille sijoittuneilla:) Ketkä olivat mestarit?

Päivämäärä:   7.10.08 15:44:25

Junnujen koulumestaruuden voitti Nina Savolainen
ja junnujen yhdistetyn Sanni Eloranta

Sennuilla koulumestaruuden Cecilia Wilenius
ja sennujen yhdistetys Johanna Jussila

Päivämäärä:   7.10.08 15:46:16

Korjaan vielä että sennujen yhdistetyn voitti Pilvi Sornikivi :D

Lähettäjä: ........ 
Päivämäärä:   9.10.08 17:28:49

^^

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   9.10.08 19:25:08

tääl on aika hiljasta ;DD

Päivämäärä:   10.10.08 14:29:36

Uusia karsinoita on alettu nyt rakentamaan, sen ensimmäisen perusteella on kyllä iha kivoja tulossa, ainoo vaan että parissa karsinassa on niitä tolppia keskellä karsinaa.

Lähettäjägromitus 
Päivämäärä:   10.10.08 21:58:44

täällähä ahkerasti keskustelu käynnis.. :D

Lähettäjä: shade. 
Päivämäärä:   10.10.08 22:18:28

mut siis jos on tolppa keskellä karsinaa, niin eihän hevonen pysty siellä makaamaan ? jos siis tajusin oikein, että tolppa on ihan keskellä sitä karsinaa..

Päivämäärä:   10.10.08 23:11:16

Ei nyt ihan keskellä karsinaa muttei ihan reunallakaan.

Lähettäjä: (: 
Päivämäärä:   11.10.08 13:54:17

ei ne tolpat niin keskellä oo ettei siel vois makaa, mut ei kuitenkaa ihan sinän vieressäkää

Päivämäärä:   11.10.08 19:35:36

okeeii (: mä ku jo ajattelin, et ne on keskel karsinaa 8D

Päivämäärä:   11.10.08 19:37:00

onko tallilla ollu yhtään TETtiläisiä taikka taksvärkkiläisiä töissä ? kiinnostaa vaan tietää :)

Päivämäärä:   11.10.08 19:37:27

teen uuden.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.