Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hoitohevonen aikuiselle, Kaakkois-Suomi

Lähettäjä: Janatuinen 
Päivämäärä:   11.8.26 02:17:17

Olen hevosista ja ratsastuksesta aikuisena innostunut mies ja olen yrittänyt löytää FB :ssä tilaisuutta hoitaa hevosia sekä autella tallitöissäkin ja näin kartuttaa kokemustani, mutta kukaan ei tunnu tarvitsevan apuani ilmaiseksikaan.

Toki itselläni ei ole kuin 5 kuukautta "hevosuraa" alla ja olen käynyt ahkerasti ottamassa maastakäsittelyharjoitusta yksityisellä omistajalla sekä ratsastustunteja koululla, joten osaan kyllä jo jotakin.

Tunneilla käynnissä vaan ei oikein pääse tutustumaan hevoseen kovin kummoisesti eikä niiden kanssa juuri ehdi ylimääräistä aikaa viettää harjauksen ja kavioiden puhdistuksen lisäksi.

Kukaan ei vastaa paikallisissa FB ryhmissä kyselyihini eikä edes yksityisviesteihin. Johtuneeko sitten siitä, että hevospiirit ja porukat ovat pääasiassa naisten juttuja eikä miehiä kovin herkästi niihin haluta.
Sovitut hommat olen luvannut hoitaa tunnollisesti ja huolellisesti, mutta eipä tämäkään paljoa auta, jos kukaan ei vaivaudu FB antamaan edes kielteistä vastausta.

Mitäs tämän palstan hevosenomistajat ja ennen kaikkea naiset ovat mieltä? Osuvatko arvuutteluni kohdalleen vai mistä lie johtuu piireihin pääsemisen nihkeys?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.