Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hoitohevonen myytiin

Lähettäjä: itku 
Päivämäärä:   18.8.16 11:37:31

Täällä on muillekkin varmaan käynyt niin että hoitsu on myyty. Mun (ja sen toisen hoitajan) hoitohevonen myytiin. Joku aika parikymppinen tyttö osti sen. On kuulemma halunnut ostaa sen jo muutaman vuoden, mutta vasta nyt osti.
Hoidan tai hoidin tätä hevosta muutaman kerran viikossa, vuokrasin sunnuntaisin ja menin usein tunnilla. Mun hoitsu (tai ex hoitsu) jää asumaan tallille mutta kun se on nyt yksäri niin en saa hoitaa sitä enää. :'(
Nään sen kyllä mutta ohi on kaikki harjaus ja paijaus hetket ja ratsastukset.
Itkettää kun tiedän että hevonen on niin lähellä mutta silti niin kaukana.
Onko muille käyny näin tai oma hoitsu myyty?

  Re: Hoitohevonen myytiin

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   19.8.16 07:07:47

No voi itku parkusurku mun hoitsulle otettiin toinen hoitaja ja valehdeltiin ettei se tarvi hoitajaa kunnes selvis et se uus hoitaja oli tän hevosen omistajan lellikki

  Re: Hoitohevonen myytiin

Lähettäjä: Feel you 
Päivämäärä:   11.11.16 08:53:54

Meillä yksäreilläkin on hoitajat. Meillä on yksäritalli kyllä, mutta ratsastuskoulu puolelta otetaan aina välillä niille hoitajia Kannattaa kysyy et tarvisko se kenties hoitajaa? I Know, tuntuu pahalta, koin ite melkee saman aikoinaa.

  Re: Hoitohevonen myytiin

Lähettäjä: Kyynel 
Päivämäärä:   22.11.16 19:23:14

Eipä sentään saanut ähkyä ja lopetettu vuorokauden sisällä. Hevosella luultavasti kaikki hyvin, näet sitä ja se on terve. Oletko kysynyt tarvitsisiko se hoitajaa?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.