Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Loppuukohan harrastus tähän...

Lähettäjä: Heppahoitaja 
Päivämäärä:   14.8.16 13:16:35

En tiedä mitä tekisin.
Heppaystäväni lähtee taivaaseen, ja sitten minulla ei ole enää paikkaa missä käydä. Olen hevosten kanssa puuhastellut monta vuotta, enkä haluaisi harrastustani lopettaa tähän, mutta en tiedä pitäisikö minun etsiä uusi hoitohevonen tai vuokrahevonen tai vaan lopettaa harrastukseni. En kyllä oikeasti haluaisi lopettaa, tämä kun on ollut niin suuri osa elämääni. Mutta voi olla että muutan eri paikkakunnalle opiskelujen perässä vuoden päästä, ja en tiedä haluaisiko kukaan mahdollisesti vain vuodeksi hoitajaa tai vuokraajaa. Toki voi olla että jään samalle paikkakunnalle opiskelemaan, mutta sitä en vielä osaa sanoa.
Jään kovasti kaipaamaan nykyistä heppaystävääni, ja harrastustani, jos se tähän loppuu...

  Re: Loppuukohan harrastus tähän...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.8.16 23:42:27

Hei älä masennu!
Laita markkina puolelle ilmoitus, jossa mainitset että olisit vuoden käytettävissä. Itsekin löysin oman hoitohevosen sit kautta. :)

  Re: Loppuukohan harrastus tähän...

Lähettäjä: Ystävän menettänyt 
Päivämäärä:   18.8.16 14:14:00

Ei kannata luopua harrastuksesta. Tiedän tunteen kun oma karvakaveri lähtee taivaaseen... Itselläni kävi niin että 9 vuotta touhuilin äitini suokki ruunan kanssa ja oli aivan mahtava tyyppi! Reilu vuosi sitten se sairastui todella pahaan kaviokuumeeseen eikä lääkkeet enään auttaneet. Eli hevonen lopetettiin vuosi sitten kesällä ja mulla loppui heppa innostus siihen päivään. En käynyt talleilla n. puoleen vuoteen kunnes tuli vähän innostusta takaisin ja kävin kavereiden heppoja silittämässä ja nyt taas hirveä kuume päästä takaisin hevosten pariin ! :D

Sitä omaa hevos ystävää ei koskaan unohda, mutta siitä pääsee ajan kanssa yli. Nyt vaan laitat ilmoitusta, että etsit toistaiseksi vuodeksi hevosystävää itsellessi ja mikäli opinnot jatkuvat samalla paikkakunnalla vuoden päästä niin voit jatkaa pidempään.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.