Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tuomarinkylän koulu

Lähettäjä: Stella 
Päivämäärä:   5.9.10 22:00:28

jos teijän mielestä koulu on paska nii lähtekää mitä te sitte hoidatte/hoiditte ja ratsastatte/ratsastitte ja miks edes yleensä alotitte? Jokainen vois pistää ihan omalla nimellä kaikki mitä kirjottaa kyll pitää seistä omien sanojen takana. Sitä paitsi ei meillä oo mitään listaa missä lukee mikä on tärkeintä, kyllä kaikki hoito on yhtä tärkeää. mietis kun itse olit alkeiskurssilla olisko ollut kivaa itte ratsastaa ilman taluttaa tietämättömänä mitä se hevonen voi tehdä ois ollu vähän turvaton olo. on se ihme että ensin hoitaminen kiinnostaa ja sitten ku joutuu vähän tehdä tallin hyvinvoinnin vuoksi jotain nii lähdetään, Se raha ei ehkä mee meidän käsiin mutta esim.tän kesän aikana meille on tullu uudet nimikyltit (ovien,sutsien ja satuloiden paikalle), Tallia maalattiin, saatiin uudet harjakorit, , vessa uusittin(laatat yms) ja meille HOITAJILLE tehtiin ihan oma tila että me saataisiin syödä rauhassa (sitäpatsi me ei saatu syödä satula huoneessa vain sen takia että ratsastajat mahtuvat toimimaan), yms... Ja kaikki hoitajat meidän tallilla on kivoja kuhan vain uskaltaa tutustua=)
Ps.Jos on jotain asiaa tulkaa sanoo face to face!(Ei me teitä syödä)
KUKAAN HEVONEN EI OO HULLU PITÄÄ OSATA VAAN KÄSITELLÄ NIITÄ!
Terv. Stella Brunon ja Gaian hoitaja!<3

Re: Tuomarinkylän koulu

Lähettäjä: sasu 
Päivämäärä:   5.9.10 22:35:32

yhdyn edelliseen

Lähettäjä: krhm 
Päivämäärä:   5.9.10 22:53:35

tälle oli jo topa.
Ei mulla muuta.

Lähettäjä: porkkana 
Päivämäärä:   6.9.10 14:47:47

kiva. miks tälle piti tehä oma topa? ja jee uudet nimikyltit! kyllä sitten jaksaakin ottaa taas vuoden paskaa niskaa uusien nimikylttien voimalla :DDD

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   6.9.10 20:50:06

stella, hoidappa vielä puoli vuotta ni vitutus nousee huippuunsa!!

Lähettäjä: fanny =) 
Päivämäärä:   6.9.10 22:07:14

samaa mielt stellankaa ! =)

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   6.9.10 22:47:45

Ja koulu on esim. PP hoitanu jo kai 3 vuotta ja se tykkää edelleen hoitaa tallilla ja oon mäkin hoitanu siel jo 1 ja puol vuotta ja ei oo todellakaan viel tylsää. Ärsyttää tollaset jotka valittaa tollee. Me hoitajat kyl päätetään ihan ite hoidetaanko vai eikö ja onko kivaa vai ei. Koulul on just parast hoitaa ku on vaa ollu vähän aikaa. Siel otetaan uudet hoitajat heti vastaan eikä jätetä niit yksin norkoilemaan tietämättöminä. Koulul on paaaaaaaaaljon paremmat hoitajat ku "jotkut" luulee. Nii oikeesti jos tarvii valittaa tulkaa sanoo face to face. On aik noloo et tää koulun topa on tällänen mis puhutaan vaan paskaa sit jotku tulee puhuu järkee ja sit siit aletaa jauhaa paskaa... Hei järki kätee.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   7.9.10 11:01:43

Hah, tottakai lellikit tykkää, mikäs niillä siellä ollessa! Eikä uusia hoitajia todellakaan oteta hyvin vastaan aina. Esimerkiks Camilla pari vuotta sitten. Yksin se siellä haahuili kokoajan. Ei ihme et lopetti. Samoin Veera aikanaan oli aina yksin ja muut puhu siit kakkaa selän takana.

Ja sit toisekseen ni tää ei oo koulun topa. Muutenki paskan jauhaminen on aika olennainen osa tätä tallii.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   7.9.10 15:23:59

-- Tarkoitatko sitä Camillaa joka kyttäs ht.nettii joku puol vuotta sitten? No ei ollu kaks vuotta ja sitte se hoiti about kaks kuukautta.

Lähettäjä: Krista 
Päivämäärä:   7.9.10 16:31:19

Mä alotin koulul hoitamisen noin kaks kuukautta sitten ja viihdyn siellä tosi hyvin! Ei koulul ees hoida ketää sellast tyyppii joka vaa jauhais muist jotai paskaa toisten selän takan! Ja kaikki hoitajat tuleeki hyvin toimee. oon samaa mieltä stellan kaa. Jos on pakko päätä aukoo niin miks vitus tääl netis kun sen voi vaa suoraa sanoo meille hoitajille face to face! Ja jos te "koulun haukkujat" ootte niin pelkureit et ei voi tulla sanoo päin naamaa nii älkää jaksako päätänne! Koulul on niin paljon paremmat hoitajat kun luulette, tutustuisitte ees!

Lähettäjä: Meeri 
Päivämäärä:   7.9.10 18:58:49

Mitä siis kuuluu hoitajien tehtäviin?

Lähettäjä: Laura 
Päivämäärä:   7.9.10 20:06:02

No miksköhän Camilla hoiti kaks kuukautta? ehkä siks et sillä ei ollu yhtään kaveria tallilla koska sitä ei todellakaan otettu lämmöllä vastaan.. mut hyvä jos tilanne on muuttunu, epäilenpä vaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.9.10 20:27:03

Krista, Salla ja fanny: ketä hoidatte? :)) ootteko viihtyny hyvin koululla? :))

Päivämäärä:   8.9.10 10:27:39

en tod tuu sanoo face to face ootteko vähäsen hupsuja?? ;)

Päivämäärä:   8.9.10 15:33:41

Sinä nimimerkillä -porkkana- oliko hauskaa valita nim ikyltit kirjoitin paljon muustakin=))LOL lapsellista PS. Oma nimes?
Ja nimimerkillä -joo- oon hoitanut jo vuoden tuomarinkylän ratsastuskoululla ensin famea,Pharaota,reginaa ja nyt gaiaa ja brunoa.en usko että alkaa @!#$ ja onhan se inhottavaa taluttaa väsyneenä mutta ottakaa jätki käteen ei ne yksin osaa vielä ratsastaa ja ne on nyt meille kiitollisia avusta!
Miks et tuu sanoo face to face voin sanoo et jos pelkäät tulla siks et tehtäis sulle jotain nii luulen kyllä et osataan selvittää asiat ilman väkivaltaakin.
Sitä paitsi Kaverin saaminen johtuu myös luonteesta !
Ja tietääkseni Camilla ei lopettanut hoitamista vaan siltä otettiin hoitsu pois koska se ei enää ehtiny käydä tallilla. sitä paitsi ette te sitä päätä viihdytäänkö me koululla vaan me itse!

Päivämäärä:   8.9.10 15:44:00

Tiedän että fanny(hoitaa sultania) ja SallaHoitaa Rullea) on viihtyny niinkun mäkin.
Meeri:meille kuuluu hoitamiseen:
-Hevosen harjaus(harjan ja hännän selvitys, kaviot),kamojen putsaus(Satula huopineen,suitset,suojat)kuppien pesu + suolakiven pesu,Rasvojen laitto suupieliin ja yönsilmiin,hevosen venyttäminen,seuran pitäminen,tarhaus, alkeiskurssitalutukset ,boksin otto jos haluaa, kävelyttäminen ja ruohon syöttely,nenän ja silmien pyyhkiminen,karsinan ovea saa pestä ja rautoja,riimun pesu,hevosen pesu,harjojen putsiminen,ratsastajan auttaminen yms ja tuo kaikki EI ole pakollista!

Lähettäjä: Meeri 
Päivämäärä:   8.9.10 17:43:38

Kiitos tiedosta :D Onko taluttaminen pakollista? Kun voisin alkaa hoitaa jotain hevosta jos se ei ole pakollista...

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   8.9.10 18:06:58

Taluttaminen on pakollista :)

Päivämäärä:   8.9.10 21:20:23

Mä oon hoitanu Dianaa<33, Sallyy, Rullee ja Brunoo (hoidan enää vaan Rullee). Ja Koulul on just kivointa ja sit te jotka haukutte kouluu nii missäs te sitten ratsastatte? Onko pokkaa kertoo?? Te nimittäin ootte aika noloja. Ette uskalla sanoo mitään omalla nimimerkillä. Ei mua niin paljoo haittais jos te olisitte omal nimel ja yms. mut toi et piilottelee jonkun merkin takana on oikeesti noloa. Miltä teistä tuntus ku kävisitte jossain toisel tallil hoitaa ja se ois teist NIIN kivaa!! ja sit me tultais sinne vaan.
-Joo hoida viel vuos nii vitutus nousee päähän
- Talli on ihan paska jee,jee!! Ei kannata mennä kokeilee

Koulu saa "tosi" hyvää mainetta ku käytte tääl vähän haukkuu. Sekö on teijän tarkotus. Ja tääl taitaa käydä vanhoi hoitajiikin haukkuu talliii (ei millään pahal) nii ne on aik reilui sit. :((
Ärsyttäää tää ku kouluu kokoajan haukutaan.

Päivämäärä:   8.9.10 22:22:45

Oman pahanmielen purkaamista toi haukkuminen, Helpottaako toi teijän pahaa mieltä? Miks teette tollasta?. tosi lapsellista ja säälittävää.Paljonkohan näillä haukkujilla on ikää? mieti nyt OIKEESTI mitä sanot mietis jos sun tallista sanottaisiin tollasta. tekeekö ylä-aste ikäset oikeesti tollasta jopa meijän tallin alakoululaiset ei sano mitään muista talleista ei positiivistä mutta ei negatiivistä.
Me ei oikeesti tarvita kenenkään mielipiteitä koulusta.
Eikö jokainen voi elää ihan omaa elämää ihan omin mielipitein eikä tunkeutua toisten elämään ja YRITTÄÄ TUNKEUTUA muiden mielipiteisiin vai onko oma elämänne niin surkeaa niin surkeaa=((

Lähettäjä: hoo 
Päivämäärä:   9.9.10 09:41:33

Tää alkaa jo oikeesti mennä surkuhupaisaksi. Jos asiallisesti kysytään ja asiallisesti kerrotaan, ei kenelläkään pitäis olla mitään sitä vastaan, oli ne omat kokemukset sitten positiivisia tai negatiivisia. Jotenki vaan nää jutut on nyt menny ihan äärimmäisyyksiin eikä kukaan enää jaksa kiinnostua. Mut ei silti saa unohtaa sitä et jos jollaki on jääny paska maku suuhun siitä miten asioita hoidetaan niin sit sillä on, ette te nykyiset hoitajat voi omalla uskottelulla sitä muuksi muuttaa. Samoin niitten katkeroituneitten ex-hoitajien pitäis muistaa, et jos jollakin on oikeesti mukavaa koululla ja viihtyy siellä ja tykkää olla siellä, niin sit sillä on, ei teidän vuodatukset sitä muuta! Enkä tajua edelleenkään miten se on keltään pois jos joku siellä viihtyy ja miks pitää olla silti haukkumassa?

Oon ite muuttanu muualle enkä siks oo enää koululla mut en voi tajuta tommosta ihme meininkiä, vaikuttaa aika lapselliselta kiusaamiselta. Miten jollaki riittääki energiaa tommoseen??? Antakaa jo olla.

Päivämäärä:   10.9.10 08:22:23

Yhden edelliseen!
Jos jollakin on jäänyt paska suuhun niin ei se meidän syy oo, joten annetaan asian olla!=))

Päivämäärä:   10.9.10 08:25:47

Ja krista hoitaa benii ja viihtyy hyvin!

Päivämäärä:   10.9.10 15:28:57

Lähettäjä: Stella
Päivämäärä: 8.9.10 15:44:00

Tiedän että fanny(hoitaa sultania) ja SallaHoitaa Rullea) on viihtyny niinkun mäkin.
Meeri:meille kuuluu hoitamiseen:
-Hevosen harjaus(harjan ja hännän selvitys, kaviot),kamojen putsaus(Satula huopineen,suitset,suojat)kuppien pesu + suolakiven pesu,Rasvojen laitto suupieliin ja yönsilmiin,hevosen venyttäminen,seuran pitäminen,tarhaus, alkeiskurssitalutukset ,boksin otto jos haluaa, kävelyttäminen ja ruohon syöttely,nenän ja silmien pyyhkiminen,karsinan ovea saa pestä ja rautoja,riimun pesu,hevosen pesu,harjojen putsiminen,ratsastajan auttaminen yms ja tuo kaikki EI ole pakollista!

^En ihan ymmärtänyt että mitä tuolla hevosen venyttämisellä tarkoitit, haluisitko selventää? =)

Päivämäärä:   10.9.10 15:32:53

venyttäminen tarkoittaa sitä, että revitään esim hevosen jalkoja eteenpäin ja namulla venytetään kaulaa molemmille sivuille/kyljille ja alas mahan alle.

Lähettäjä: MAIJA 
Päivämäärä:   10.9.10 15:57:56

jännää et tääl eka alotetaan keskustelu haukkumalla haukkujia, ja sen jälkee käsketään jättämään tää haukkuminen pois?

ps. mun nimi ei oo maija mut ainaki on nimi <3

Päivämäärä:   10.9.10 16:40:50

^
Itse ihmettelin samaa.

Lähettäjä: sara 
Päivämäärä:   10.9.10 21:34:12

juu tota nii niihän sitä kaikki luulee ettei siellä kukaa puhu paskaa seläntakana. Musta puhuttii ja puhutaa vieläki paskaa sofia.n sama juttu ja monet muut hoitajat. heti ku mä lopetin ni kaikki heti käänty mua vastaa ja kattoo mua sillee et MITÄ V*****. musta ei oo enää ees kiva käydä ratsastaa siellä ku heti katseet siirtyy muhun ja kuiskintaa kuuluu. Vanhoja hoitoheppoja Flooraa ja Pharaoo en saa mennä kattoo muuten ku tuntia ennen. surullista mutta totta. TIEDOKSI VAA KAIKILLE

Päivämäärä:   12.9.10 19:23:40

Ei se välttämättä hoitamisen lopettamiseta johdu ehkä oot muuttunu ja susta ei mun kuullakseni oo sanottu/kuiskittu mitään ja jos olis nii tuskin se on paskaa vaan asiaa, muiden mielipiteitä ja kaikki joskus sanoo toisista jotain varmaan säkin et en usko et oot ainoo sofian kaa=)Ja Siks et voi mennä kattoo niitä koska käyt toisella tallilla ja taudit leviävät just vaatteista ja sitten jos hoitaa toisella tallilla niin hoitaa ja ei hengaa muilla talleilla.
Ja vielä kaikille jotka kuiskii ja kattoo pahakseen vois mennä sanoo face to face(ja ihan asiallisesti) sillä se on tooosiii lapsellista.

Lähettäjä: --... 
Päivämäärä:   12.9.10 19:56:52

Säkö sen Stella päätät kuka tallilla saa käydä????? Paskat mitään tollasta sääntöä ole ettei muilla talleilla saa käydä. Ite kun ridasin koululla niin hoidin ja ratsastin kokoajan samaan aikaan muilla talleilla. Pääntaudin aikaan pidin tarkasti erossa kamat muiden tallien kamoista tietenkin.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   13.9.10 16:25:17

onneks olkoon stella, aika p*skaa mainetta oot ittelles täällä kehittämässä.

Päivämäärä:   13.9.10 21:35:18

Se ei oo mun päätös vaan kerron siitä vain eteenpäin kun ihmetellään miksei saa käydä monilla talleilla ihan antti tän asian mulle tiedotti(voit ihan itse kysyä siltä) ja kukaan ei oo mulle sanomaan saanko huonoa mainetta vai en ja sitä paitsi mua ei ees kiinnosta, ainakin omistan tallikaveita ja me hoitajat pidetään yhtä jatkossakin!!!=))

Päivämäärä:   13.9.10 21:38:44

Mun osalta asia on loppuun käsitelty!=)

Päivämäärä:   13.9.10 21:43:01

Tää ärsyttää tää koko topaa. Pidetääks vaik vaihteeks kaikki turpa kiinni nii kukaa ei voi valittaa mistään. Oisko näin hyvä?? Vois olla ehkä paras vaihto ehto.
Ja ku vaik Peppi.A käy tääl sivuil siit on varmaan kivaa kertoo Karinille ku tääl on tälläst puhutta ja Karin saattaa kyllä itsekkin käydä kattoo näit sivui mut ei, se pettyy ku tääl on kauheet riidat menossa ... Pidetään siis turvat kiinni jos ei oo jotain järkevää sanottavaa...
Kiitos.

Lähettäjä: n 
Päivämäärä:   14.9.10 11:55:49

No on se vähän erikoista et yhdelle hoitajalle käydään asia kertomassa mutta kukaan muu ei asiasta tiedä :D Aika moni hoitaa ja käy eri talleilla, odotan innolla koska mulle tämä asia tiedotetaan.

Ja onhan se nyt kamalaa jos Karin saa tietää mitä paskaa täällä jauhetaan, ajatella :D

Päivämäärä:   14.9.10 15:33:34

joku pölli mun erittäin uniikin nimimerkkini edellinen joo ei ole aito joo, mutta yhdyn siihen silti!!
stella: en pelkää teidän väkivaltaanne, mutten ole niin idjootti että tulisin sinne face to face mitää selittää, luultavasti monet ei tulis. En myöskään ole ala-asteella. olen 16. en pura pahaa mieltäni täällä. olen hyvin iloinen ihminen. ajattelin vain ystävällisesti jaella täällä mielipiteitäni kaikkien kuultavaksi.

Olen siis hyvin asiallinen ja ystävällinen ja iloinen henkilö. pusuja.

Lähettäjä: hahahaha 
Päivämäärä:   14.9.10 15:35:40

paha repeys! :D joo, oot mun idoliiiiii <3 ;DD

Lähettäjä: Tuntematon18 
Päivämäärä:   15.9.10 23:23:04

Ei mielestäni kyseinen henkilö stella ole väkivallalla uhannutkaan ja joo olet aika pilkun viilaaja tyyppiä tiesit ettei se tarkoittanut että olet ala -asteella vaan käytöksesi on sellaista.
Yhdyn sallaan ja nimimerkkiin n --->lopettakaa=)
Ja varmasti kaikkille on ilmoitettu tuosta ettei saa "levittää" tauteja

Lähettäjä: n 
Päivämäärä:   16.9.10 10:04:51

No mä kyllä odotan edelleen ilmoitusta asiasta..

Lähettäjä: Tinska 
Päivämäärä:   16.9.10 21:36:06

Lähtölista koulu- ja estekisat 18.9.2010 ja toimihenkilölista.

Luokka I: He C:1 2000

klo 15
15.00 1.Anna SuomenrinneNord- Charon
15.07 2.Viivu Padden- Severi
15.14 3.Esra Özcelik- Unda
15.21 4.Elsa Heinolainen- Sultan
15.28 5.Tuike Hölttä- Pharao

tauko 15.35-15.45

15.45 6.Suvi Heinonen- Regina
15.52 7.Vilja Lahtinen- Maestro
15.59 8.Emilie Raittinen- Charon
16.06 9.Leni Palminkoski-Pihlamo- Severi
16.13 10.Sonia Mäkinen- Unda
16.20 11. Sara Levänen- Sultan

klo 16.30 kouluradan purku ja esteradan rakennus

Luokka II: Ristikkoluokka
n. klo 17.15

1. Krista Mäkelä- Bentley
2. Melina Drakos- Rölli
3. Tia Kopponen- Poju

Luokka III: 50 cm
n. 17.40

1. Ksenia Parviainen- Bentley
2. Nea Nieminen- Maestro
3. Katja Rahkola- Pharao
4. Iida Hyvärinen- Sally
5. Minna Mäkitalo- Sultan
6. Aura Kraus- Unda
7. Vilja Lahtinen- Polar
8. Inka Reijonen- Galitsia
9. Nippi Gustavsson- Dollar
10. Anna Suomenrinne-Nordvik- Rulle
11. Fanny Pekkinen- Bentley
12. Peppi Lehto- Maestro
13. Elsa Heinolainen- Pharao
14. Elsa Ronde- Sally

Kaikkien luokkien palkintojen jako viimeisen luokan jälkeen.

Toimihenkilölista

Kouluradan rakennus klo 14 alkaen:
Anna Suomenrinne-Nordvik
Viivu Padden
Esra Özcelick
Elsa Heinolainen
Tuike Hölttä
Suvi Heinolainen
Vilja Lahtinen
Emilie Raittinen
Leni Palminkoski-Pihlamo
Sonia Mäkinen
Sara Levänen

Kouluradan purku ja esteradan rakennus noin klo 16.30

Anna Suomenrinne-Nordvik
Viivu Padden
Elsa Heinolainen
Tuike Hölttä
Suvi Heinolainen
Vilja Lahtinen
Emilie Raittinen
Leni Palminkoski-Pihlamo
Sonia Mäkinen
Sara Levänen
Krista Mäkelä
Melina Drakos
Tia Kopponen
Ksenia Parviainen
Nea Nieminen
Katja Rahkola
Iida Hyvärinen
Minna Mäkitalo
Aura Kraus
Vilja Lahtinen
Inka Reijonen
Nippi Gustavsson
Anna Suomenrinne-Nordvik
Fanny Pekkinen
Peppi Lehto
Elsa Heinolainen
Elsa Ronde

Esteradan purku:
Krista Mäkelä
Melina Drakos
Tia Kopponen
Ksenia Parviainen
Nea Nieminen
Katja Rahkola
Iida Hyvärinen
Minna Mäkitalo
Aura Kraus
Vilja Lahtinen
Inka Reijonen
Nippi Gustavsson
Anna Suomenrinne-Nordvik
Fanny Pekkinen
Peppi Lehto
Elsa Heinolainen
Elsa Ronde

Toimihenkilöt:

Verryttelyvalvoja:
Luokka I -Krista Luokka II ja Luokka III- Amu

Kuuluttaja: Leena Pakkanen

Luokka I
Sihteeri: Aura Kraus
Portinavaaja: Katja Rahkola
Lähetti: Fanny Pekkinen
Pisteiden lasku: Minna Mäkitalo
Tulostaulu: Iida Hyvärinen

Luokka II
Portinavaaja: Sara Levänen
Sihteeri: Tuike Hölttä
Liputtaja: Viivu Padden
Ratahenkilökunta: Suvi Heinolainen, Leni Palminkoski-Pihlamo
Tulostaulu: Sonia Mäkinen

Luokka III
Portinavaaja: Krista Mäkelä
Sihteeri: Emilie Raittinen
Liputtaja: Melina Drakos
Ratahenkilökunta: Suvi Heinolainen, Leni Palminkoski-Pihlamo
Tulostaulu: Sonia Mäkinen

Lähettäjä: mmmoi 
Päivämäärä:   16.9.10 21:57:28

Hei mun mielestä on tosi hienoa, että koulun väki on alkanut aktivoitua kaikenlaisten juttujen järjestämisessä niinku nyt nää tallikisat ja sit se Hubertusjuttukin, tosi hyvä! Näin pitääkin, nää on ne jutut joilla hyvän opetuksen lisäksi saadaan porukka viihtymään just tolla tallilla, ratsastuskouluissa vois tehdä niin paljon muutakin kuin vain järkätä normitunteja..!

Ite en siis enää käy koululla kun meni valitettavasti maku aiemmin kun hommat vaan junnas samalla radalla, mut oon ihan aidosti iloinen et koululla on alettu järkkään oppilaille tuntien ulkopuolisiakin juttuja. :)

Lähettäjä: ex hoitaja 
Päivämäärä:   16.9.10 22:47:44

moi hubertusta on juhlittu jo yli 40 vuotta tiedos vaan.ja koulu on osallistunut aina

Lähettäjä: dp 
Päivämäärä:   17.9.10 08:15:07

Ei ainakaan viime vuonna ollu? Tai ainakaan kaikille avoin..

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   17.9.10 10:20:13

Ite muistan ainakin saaneeni pari vuotta sitten kutsun osallistia Hubertukseen. Ihan tuntiratsastaja olen.

Lähettäjä: mmmoi 
Päivämäärä:   17.9.10 11:38:49

dp, no ei munkaan mielestä, mut ehkä me ei vaan oo oltu tarpeeks sisäpiirissä..

Päivämäärä:   17.9.10 11:45:28

Ainahan hubertukseen on voinu osallistua?! Joka ikinen vuosi on ollu tallin seinällä mainos.

Päivämäärä:   17.9.10 13:35:24

Hubertus ei edelleenkään ole kaikille avoin. vain yli 18-vuotiaat saa osallistua, ainakin koululla.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.9.10 14:49:07

Talli joka viimevuonna järjesti Tuomarinkylässä Hubertus- ratsastuksen (Tai ainakin jonka piti pitää) ei joistain tietyistä syistä sitä järjestänut, Karin kertoi, joten ei ihmekkään jos viime vuonna kukaan ei sinne päässytkään.

Lähettäjä: fanny =) 
Päivämäärä:   17.9.10 15:31:28

hoidan sultaanii =) <3 joo oon tykänny tosi paljo.
salla hoitaa nyt rullee ja krista bentleyy =)

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   24.9.10 12:41:30

joo ... miks teillä ridaajat ja hoitajat harjaa samoil harjoi.. !? meillä hoitajat ja ridaajat harsii eri harjoilla koska muuten ridaajat tuhoo ne hoitajien ite ostamat harjat, että joo---

Lähettäjä: lol 
Päivämäärä:   24.9.10 13:27:11

Tuhoo? :D Siis miten ne tuhoo, hakkaa kirveellä säpäleiksi, polttaa, nyppii harjakset irti???

Aika vitsi, tuskinpa ridaajat niitä normikäytössä saa "tuhottua".. Ja olisko muutenki pääosin tallin ostamia harjoja, jos joku hoitaja tahtoo ostaa harjoja hoitsulleen niin sen oma moka sitte, kukaan ei pakota?

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   24.9.10 13:31:19

hahahaha, joo, me ridaajat aina tuhotaan niit harjoi sitä mukaa ku niit sinne ilmestyy daa,

Lähettäjä: :o 
Päivämäärä:   25.9.10 00:45:00

Olen käynyt tallilla ties kuinka monta vuotta ja kertaakaa en ole nähnyt ratsastajien rikkovan harjoja? :o Harjoja heitetään sitä mukaan pois kun harjakset rempsoilevat jne. ja sitten ostetaan uusia! Pitää vain kertoa asiasta eteenpäin, että uudet harjat tulisivat mahd. nopeasti! Ja koulul ei kyllä hoitajien tarvitse ostaa itse hoitsulleen mitään, koska kaikki pakolliset/tarpeelliset hoitotarvikkeet tulee tallin puolesta...

Lähettäjä: hahahaha 
Päivämäärä:   25.9.10 10:36:56

bytheway, hoitajil on omat harjat pakeissa, ja ridaajat ei riko hrajoja. lol.

Päivämäärä:   28.9.10 10:55:22

Joo meillä on omat harjat lukollisissa pakeissa(kaikilla ei edes ole lukkoa) ja siellä ne on pysynyt ehjinä vaikka ratsastajia käy satoja päivässä=)
Ja vielä tuosta hubertus ratsastuksesta se on ollut joka vuosi ja on k18 mutta hoitajillekkin ollaan suunnettelemassa omaa hubertusratsastusta.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   28.9.10 12:15:54

P.S hubertusta ei ole järjestetty pariin vuoteen koska se talli kenen se piti järjestää niin ei järjestänyt

Lähettäjä: hanna 
Päivämäärä:   28.9.10 18:24:03

mikäs talli piti järjestää

Lähettäjä: mopsi 
Päivämäärä:   28.9.10 21:19:55

se yks tallintyöntekijä joka hoitaaa sevveä on tooosi mukava. vaik oon sille vähä kade !

Päivämäärä:   28.9.10 22:19:54

Sevvee ei kyl hoida mikään tallityöntekijä. Sitä hoitaa yks Soffe. Se kyllä tekee välillä tallia, mutta ei ole virallisesti työntekijä....:)

Päivämäärä:   1.10.10 15:17:40

kuka oli syyskuun hoitaja

Päivämäärä:   1.10.10 16:16:34

Sitä ei viel ilmotettu mut kai P.P :)

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   4.11.10 14:44:39

UP

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.